De morgen en middag zijn voorbij, maar alsnog een fijne avond Tongquote:
Ik dank u.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De morgen en middag zijn voorbij, maar alsnog een fijne avond Tong
Weet nooit hoe lang ik het trek momenteel. Maar WK-rugby halve finale Engeland-Zuid Afrika hoop ik te halen. Heerlijke topsport.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ga je nog voetbal of F1 kijken vanavond? Of wat anders leuks?
Heerquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet nooit hoe lang ik het trek momenteel. Maar WK-rugby halve finale Engeland-Zuid Afrika hoop ik te halen. Heerlijke topsport.Kijk ik op BBC natuurlijk, terwijl bij Ziggo ook goed commentaar is, prima analisten bovendien. Voor wie ik ga juichen weet ik nog niet.
Goeiemorgen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HeerHoe is het daar? AL behandelingen gehad ondertussen?
Het duurt ook allemaal zo lang.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Morgen echo en radio-foto. Bloeduitslagen van afgelopen woensdag. Vorige week eerste hormooninjectie gehad. Nu al opvliegers. 2 november goudinjecties, half november eerste bestraling. Verder veel moe, maar trek het nog.
Je lichaam wordt steeds meer waard !quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Morgen echo en radio-foto. Bloeduitslagen van afgelopen woensdag. Vorige week eerste hormooninjectie gehad. Nu al opvliegers. 2 november goudinjecties, half november eerste bestraling. Verder veel moe, maar trek het nog.
Ga ik het goud later verzilveren.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je lichaam wordt steeds meer waard !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |