hello darlingquote:
Hows life?quote:
Nopequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En hier weer verder, juichen.
Iemand iets van Tong gelezen?
Ik ga alleen kijken als er ook streams komen en anders wordt het toch knippen, plakken en manipuleren. Zo geen zin inquote:
Wel jammer, dit lijkt me juist een leuk programma voor streamsquote:Op woensdag 18 oktober 2023 02:14 schreef engine het volgende:
Komen geen streams dus ik sla ook over. Big Brother weer in januari.
Ja denk ik ook. Begrijp het ook niet zo goed. De locatie was er al klaar voor.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 03:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel jammer, dit lijkt me juist een leuk programma voor streams
ik zit in een onjuichmodus ff...strontverkouden. zat om 6.00 uur al achter m'n laptoppie te werken omdat ik niet meer kon slapen van het hoesten, mja shit happens! Bondgenoten? Ik weet nog niet. Tis wel elke dag. Ik zit nu 'het spaanse dorp' te volgen, wat een aanfluiting vergeleken met de vorige keren is dat zeg. Niet echt leuke kandidaten, maar 1 keer per week een aflevering en er gebeurt eigenlijk erg weinig. Maar volgende week is de laatste afl. op videoland. Dus misschien dan maar wel Bondgenoten gaan volgen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hows life?
Ga je de bondgenoten nog kijken ?
Heb ook een paar afleveringen gekeken van Zarraquote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zit in een onjuichmodus ff...strontverkouden. zat om 6.00 uur al achter m'n laptoppie te werken omdat ik niet meer kon slapen van het hoesten, mja shit happens! Bondgenoten? Ik weet nog niet. Tis wel elke dag. Ik zit nu 'het spaanse dorp' te volgen, wat een aanfluiting vergeleken met de vorige keren is dat zeg. Niet echt leuke kandidaten, maar 1 keer per week een aflevering en er gebeurt eigenlijk erg weinig. Maar volgende week is de laatste afl. op videoland. Dus misschien dan maar wel Bondgenoten gaan volgen.
Ja uitermate geschikt zelfsquote:Op woensdag 18 oktober 2023 03:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel jammer, dit lijkt me juist een leuk programma voor streams
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja uitermate geschikt zelfs
Heb de kandidaten gezien
Ook nog niet wauwwww
Hey skat.quote:
ja het spat er nog niet echt van afquote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey skat.![]()
![]()
Dat hele Bondgenoten kan me gestolen worden,heb de kandidaten ook gezien.Wat een types.
Stoere uitspraken ook bij de intro.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja het spat er nog niet echt van af
heb er 3 gezienquote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stoere uitspraken ook bij de intro.
Ik ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb er 3 gezien
toen wist ik al genoeg
Er gaan ook vast een paar voortijdig weer naar huis.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb er 3 gezien
toen wist ik al genoeg
Je kunt je ook snel weg laten stemmenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er gaan ook vast een paar voortijdig weer naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |