Goedemiddag Greys, wat begon de morgen toch goed hè, met de diskwalificatie van LuLu. Mooi nieuws over onze huilebalkquote:
Ik moet vooral erg lachen om de reacties van de fansquote:Op maandag 23 oktober 2023 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Goedemiddag Greys, wat begon de morgen toch goed hè, met de diskwalificatie van LuLu. Mooi nieuws over onze huilebalk![]()
![]()
Heerlijk toch, Mercedes houdt ervan om de randjes op te zoeken, dat is ze met het DAS systeem gelukt, maar je kan niet altijd geluk hebbenquote:Op maandag 23 oktober 2023 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik moet vooral erg lachen om de reacties van de fans
Ze zoeken allemaal de randjes opquote:Op maandag 23 oktober 2023 14:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heerlijk toch, Mercedes houdt ervan om de randjes op te zoeken, dat is ze met het DAS systeem gelukt, maar je kan niet altijd geluk hebben
DAS systeem was er ook dik overheen, maar hebben ze door de vingers gezien, maar het seizoen erna mocht het niet meerquote:Op maandag 23 oktober 2023 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zoeken allemaal de randjes op
Maar er over is net te ver
Ja Mercedes wordt vaak gematstquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 01:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
DAS systeem was er ook dik overheen, maar hebben ze door de vingers gezien, maar het seizoen erna mocht het niet meer
Op het punt nu te gaan legge. Snel nog een paar briljante topics geopend en geniale quotes geplaatst. Mag FOK! immers niet verwaarlozen. Ha ha ha. Gisteren diverse foto's genomen. De röntgen echoot nog na. Morgen uitslag en vrijdag cardioloog. Voel me best wel beroerd. Maar kindjes in Afrika hebben pas honger. Die hebben niet eens de kans om cynisch te zijn. Zouden de humor er niet van in zien met goud vol gespoten te worden. Pluk de dag Aardbei. Sla de demonen tot moes. Verzilver het leven.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
@:Tong80 hoe is het je maandag vergaan? Uitslagen etc.
Ja luisteren naar je lichaam en rust nemen. En dat goud inspuiten, heb het liever in de vorm van sieraden, dan zie je het nogquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op het punt nu te gaan legge. Snel nog een paar briljante topics geopend en geniale quotes geplaatst. Mag FOK! immers niet verwaarlozen. Ha ha ha. Gisteren diverse foto's genomen. De röntgen echoot nog na. Morgen uitslag en vrijdag cardioloog. Voel me best wel beroerd. Maar kindjes in Afrika hebben pas honger. Die hebben niet eens de kans om cynisch te zijn. Zouden de humor er niet van in zien met goud vol gespoten te worden. Pluk de dag Aardbei. Sla de demonen tot moes. Verzilver het leven.
Hoe waren de uitslagen heerquote:Op zondag 22 oktober 2023 11:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Morgen echo en radio-foto. Bloeduitslagen van afgelopen woensdag. Vorige week eerste hormooninjectie gehad. Nu al opvliegers. 2 november goudinjecties, half november eerste bestraling. Verder veel moe, maar trek het nog.
Straks naar huisarts.quote:
Dacht dat je maandag al bloeduitslagen kreeg. Maar verkeerd begrepen dan. Succes straks 😘quote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op het punt nu te gaan legge. Snel nog een paar briljante topics geopend en geniale quotes geplaatst. Mag FOK! immers niet verwaarlozen. Ha ha ha. Gisteren diverse foto's genomen. De röntgen echoot nog na. Morgen uitslag en vrijdag cardioloog. Voel me best wel beroerd. Maar kindjes in Afrika hebben pas honger. Die hebben niet eens de kans om cynisch te zijn. Zouden de humor er niet van in zien met goud vol gespoten te worden. Pluk de dag Aardbei. Sla de demonen tot moes. Verzilver het leven.
Jepquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
@:Greysbones gelezen dat Jeff en Kim uit elkaar zijn?
Ja dat moet je kunnen, bij mijn man en mij werkt dat heel goed. Maar we kennen die 2, kan ook zo weer goed komenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
helaaaasss
al denk ik dat en samen wonen
en samen werken
en samen verbouwen elke relatie onder druk zet
we shall seequote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja dat moet je kunnen, bij mijn man en mij werkt dat heel goed. Maar we kennen die 2, kan ook zo weer goed komen
Hey heerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |