Gelukkig is verder alles goedquote:Op zondag 12 november 2023 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 weken geband.Verder kan het beter. Morgen in Tilburg MRI-scan en in Den Bosch CT-scan. Maandag spuit in schouder wegens slijmbeursontsteking. Krijg ik te horen wanneer bestralen begint. Verder allesgoed.
Fijn dat je terug bent... En verder, sterkte maar weer.quote:Op zondag 12 november 2023 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 weken geband.Verder kan het beter. Morgen in Tilburg MRI-scan en in Den Bosch CT-scan. Maandag spuit in schouder wegens slijmbeursontsteking. Krijg ik te horen wanneer bestralen begint. Verder allesgoed.
Goeiemorgen. Vandaag niet kunnen uitslapen want om 8:00 spuit in slijmbeurs schouder wegens ontsteking.quote:Op dinsdag 14 november 2023 05:29 schreef Dotteke het volgende:
MorguhWanneer krijg je de uitslapen @:Tong80
Morguh heerquote:Op dinsdag 14 november 2023 07:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Vandaag niet kunnen uitslapen want om 8:00 spuit in slijmbeurs schouder wegens ontsteking.Maar uitslagen van scans binnen twee weken. Daarna beginnen met bestralen.
En alles Fresh.quote:
Ze komen straks een nieuwe meter aanleggen.Moet bijna de hele meterkast slopen.quote:
Moet jij die slopen?quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze komen straks een nieuwe meter aanleggen.Moet bijna de hele meterkast slopen.
De middenplank en alles moet er uit.Volgens mij hebben we al een slimme meter.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet jij die slopen?
Een slimme meter of een gewoon een andere meter?
Ah ok.. nja is zo gebeurd lijkt mijquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De middenplank en alles moet er uit.Volgens mij hebben we al een slimme meter.
Die komt dan op een andere plek of wordt ie tijdelijk afgesloten?quote:
Dit stemt me hoopvol.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. nja is zo gebeurd lijkt mij
Die gaat er wel even af.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die komt dan op een andere plek of wordt ie tijdelijk afgesloten?
Altijd positief blijven, als er iets moet gebeurenquote:
Ik heb hier zo`n fijn panikeer dame in huis.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Altijd positief blijven, als er iets moet gebeuren
Waarom?quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb hier zo`n fijn panikeer dame in huis.
Klein voorbeeld: Die meneer laat vast de kat ontsnappen.Allerlei bijzaken.Jij blijft er wel bijstaan toch?quote:
Kat dan boven houden?quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klein voorbeeld: Die meneer laat vast de kat ontsnappen.Allerlei bijzaken.Jij blijft er wel bijstaan toch?
Ik denk: Laat die man/vrouw lekker zijn werk doen.
Moet hij ook naar het toilet? Maak het het even extra schoon.
Wij wonen gelijkvloers Lovy.quote:
Vorig jaar met de rookmelders plaatsen ging het net zo.quote:
Die ging hier een paar maand geleden ineens af in de ochtend, schrok mij de pleuris..bleek de batterij leeg te zijnquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorig jaar met de rookmelders plaatsen ging het net zo.
Die van ons hebben garantie van 10 jaar.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die ging hier een paar maand geleden ineens af in de ochtend, schrok mij de pleuris..bleek de batterij leeg te zijn
Geen idee hoeveel garantie hier op zit, maar is nog vrij nieuwquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van ons hebben garantie van 10 jaar.
Lawaai maken ze wel.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel garantie hier op zit, maar is nog vrij nieuw
Grapje kwa uitslapen omdat je vroeg naar de uitslapen ipv uitslagen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh heer
O vervelend dat je daar wakker van ligt,
Ik heb hem ooit ook eens gehad en was ook bang maar viel mij heel erg mee.
Lang wachten weer op de uitslagen zeg
Hey boef.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grapje kwa uitslapen omdat je vroeg naar de uitslapen ipv uitslagen.Verder weer bloedprikken morgen. Misschien ook weer blaasontsteking.
Oeps foutje sorry, jij bent in ieder geval wel goed wakkerquote:Op dinsdag 14 november 2023 11:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grapje kwa uitslapen omdat je vroeg naar de uitslapen ipv uitslagen.Verder weer bloedprikken morgen. Misschien ook weer blaasontsteking.
Hey jij.quote:
Een weekje vakantie.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hey![]()
Dacht even dat jij ook weg was
quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ahh ok
Fijn dat je er weer bent dan
Juichen toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |