quote:Na Frankrijk speelt Oranje uit tegen Griekenland, dat sinds november 2021 geen thuisduel meer heeft verloren. In september had Nederland geen kind aan de Grieken: in Eindhoven werd het 3-0.
Griekenland - Nederland
Oranje trof de Zuid-Europeanen in september ook al. In Eindhoven werd het een makkelijke avond, de 3-0 eindstand was voor rust al bereikt. Toch is het oppassen geblazen in Athene: de ploeg heeft al bijna twee jaar geen thuiswedstrijd verloren; in november 2021 was Spanje met 0-1 te sterk. Toen was John van ’t Schip nog bondscoach van de Grieken, begin 2022 nam Gustavo Poyet die rol over.
De kracht van zijn ploeg ligt bij de defensie, met Konstantinos Tsimikas (Liverpool), Konstantinos Mavropanos (West Ham) en keeper Odysseas Vlachodimos (Nottingham Forest) als sterspelers. Bij Oranje ontbreekt de geblesseerde Frenkie de Jong, Memphis Depay keert mogelijk terug na zijn blessure.
Wanneer is Griekenland vs. Nederland op televisie te zien?
De EK-kwalificatiewedstrijd tussen Griekenland en Nederland is op maandag 16 oktober om 20:45 uur te zien op NPO1.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Seedorf had geen zin om hem te nemen
quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:35 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie allemaal Brobbey al bedankt?
Lastige taak nog met de Neesjuns Liek plee-offs.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:37 schreef TheVulture het volgende:
De UEFA wil Oranje niet op het EK denk ik
Hij heeft het geprobeerd, moet nu steekpenningen teruggevenquote:
Daar was best weinig aan de hand ja, sowieso allebei vasthoudenquote:
Mentaal down.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weghorst overdrijft weer eens
valt me nog mee, muntjes daar gooien ze liever mee. Die Scheids mag straks rennen naar de autoquote:
Je moet mensen met een beperking ook hun pleziermomentjes gunnen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:39 schreef Caland het volgende:
Een volwassen man in een leeuwenpak juicht
Ron Jansed.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Zal me niks verbazen als Woutje Van Dijk aanspreekt met nigga
Homey.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Zal me niks verbazen als Woutje Van Dijk aanspreekt met nigga
Net als in Brussel?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:39 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wedstrijd stilleggen tot de daders zijn gevonden!
Dit is uitlokking.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op naar Duitsland.
Wellicht kan daar een leuk gifje met tank van worden gemaakt
Borden keilen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:39 schreef Sabata het volgende:
[..]
valt me nog mee, muntjes daar gooien ze liever mee. Die Scheids mag straks rennen naar de auto
Gakpo-Memphis-Malen of Lang-Gakpo-Malen danquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Die 3-4-3 met Frenkie naast Reijnders en met Gakpo heeft wel potentie denk ik... hopelijk doet Xavi dan ook weer eens wat van niveau
Op naar de kroeg was een heerlijk gifje ouwe reusquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit is uitlokking.
Blijven doneren.
Dat die gozert zo vrij stond.quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op naar Duitsland.
Wellicht kan daar een leuk gifje met tank van worden gemaakt
Tegenwoordig mag niks meer hier.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op naar de kroeg was een heerlijk gifje ouwe reus
Blijven doneren.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou bij 1 moderator wel in de billen willen knijpen.
Ik noem geen namen.
Nog even en we moeten jou nog respect gaan geven.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:44 schreef GGMM het volgende:
Dankzij Brobbey hebben we gescoord
Die man verdient respect
nou nou nouquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:44 schreef Kriegel het volgende:
Fluit nou gewoon af domme paellavreter.
Nee.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:44 schreef GGMM het volgende:
Graag onder deze streep Brobbey bedanken
------------------
Hij durft niet meer nu. Totaal geintimideerdquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
De scheids moet met de auto het land uit vluchten
Lahozquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:45 schreef KingRoland het volgende:
Spaanse arbitrage de slechtste ter wereld
Voor wat?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:44 schreef GGMM het volgende:
------------------
Waarvoorquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:44 schreef GGMM het volgende:
------------------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |