Jep zover ik het mee heb gekregen wel en dat is dan ook prima.quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij was de demo in Amsterdam redelijk geweldloos en gemoedelijk verlopen toch?
Er is beleid om Palestijnen van hun grondgebied te verdrijven. Zie de West Bank, zie Jerusalem. Dat verdrijven heet genocide, zo wordt het ook genoemd als de Palestijn een eigen stuk land wilquote:Op maandag 16 oktober 2023 11:45 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik weet wat het betekent, maar Israël wil het land van de Jordaan helemaal niet besturen. Die hebben juist miljoenen geïnvesteerd in 2005 om hun mensen in Gaza weg te halen. Dus niks Genocide.
Er was geen houden meer aan. Schuldgevoel en geweten waren maar één factor, de influx en de realiteit dat er een groep zeer gemotiveerde en ook veelal in de strijd ervaren mensen die kant op kwamen waren een veel grotere. Dit was het eindpunt van een traject dat het einde van de eeuw ervoor al was ingezet en waar nu eindelijk een gunfactor en momentum voor kwam. Denk even terug aan de instroom van vluchtelingen van een paar jaar terug. Zelfs in deze tijd zonder gunfactor was dat tij niet te keren.quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:23 schreef Grotehengst het volgende:
[..]
Dat is feitelijk helemaal niet onjuist. Ja, er waren tegenwerpingen, en inderdaad van bijvoorbeeld GB, maar er was ook een grote steun vanuit het Westen. Om het eigen geweten ogenschijnlijk schoon te krijgen.
Nu verbind je opnieuw twee dingen met elkaar.quote:Het is dan net zo simplistisch dat wanneer je als antisemiet wordt bestempeld wanneer je niet vierkant achter Israel staat.
In dat opzicht mogen we blij zijn dat er hier geen grote groepen Pakistanen wonen, dat is waar.quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, in Ingurland zijn de problemen met vrij extremistische groepjes (aan alle kanten) een heel stuk groter dan hier.
Care to elaborate?quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:01 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Als je dit een mooi lap tekst vindt ben je verward.
Maar waar zijn dan alle joden uit de Arabische wereld naartoe gegaan?quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:01 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Als je dit een mooi lap tekst vindt ben je verward.
Tja... omdat ze daar (Israël - Palestina) lijnrecht tegenover elkaar staan, krijg je door situaties als deze ook nog meer polarisatie in onze samenleving. Het is gewoon een grote bak ellende soms.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:08 schreef Ali_boo het volgende:
Brrrr, wat een grimmige sfeer zeg
[ twitter ]
Exact. Een heel groot probleem.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:08 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Waarom hebben die Duitse MEers geen wapenstokken en schilden?quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:08 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Dit was ook gelijk wat ik dacht jaquote:Op maandag 16 oktober 2023 12:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
Waarom hebben die Duitse MEers geen wapenstokken en schilden?
Over 20 jaar is het westen een 3e wereld land want we gaan ze allemaal halenquote:Op maandag 16 oktober 2023 12:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tja... omdat ze daar (Israël - Palestina) lijnrecht tegenover elkaar staan, krijg je door situaties als deze ook nog meer polarisatie in onze samenleving. Het is gewoon een grote bak ellende soms.
Benieuwd - of eigenlijk niet - hoe het er over 20 jaar uitziet in de wereld.
Ze horen in te grijpen iddquote:Op maandag 16 oktober 2023 12:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact. Een heel groot probleem.
En dat is al een jaar of 15-20 aangegeven en is in die tijd maar door blijven etteren tot wat het nu is. Tijd om in te grijpen voor het echt te laat is.
Intolerant naar intolerantie.
Goede vraag, waar ik ook geen antwoord op hebquote:Op maandag 16 oktober 2023 12:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
Alle joden weet ik niet, iig zitten ze niet allemaal in Israël.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
Maar waar zijn dan alle joden uit de Arabische wereld naartoe gegaan?
Kijk, deze lui mag je dus gelijk keihard straffen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:08 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Hoe komen ze aan die beelden?quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:14 schreef Momo het volgende:
NSFW
Bodycam doodgeschoten Hamas-lid laat aanval op kibboets in Sufa zien
Beelden van bodycams van Hamas-leden laten zien hoe de terroristen te werk gingen bij hun aanvallen op kibboetsen. De Israëlische organisatie South First Responders heeft de beelden van doodgeschoten Hamasstrijders vrijgegeven.
Zelf zeggen ze daarover: "Het valt ons vreselijk zwaar deze video's te posten. Maar we vinden dat de wereld moet weten hoe wreed de terroristen zijn die Israël aanvielen."
Het kan ook zijn dat verschillende groepen politiemensen verschillende gradaties aan geweldsmiddelen en bescherming hadden. Dan kiest een rellende groep de zwakst uitgeruste als die de pech heeft erin terecht te komen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:17 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dit was ook gelijk wat ik dacht ja![]()
. Geen gezicht.
Als je het filmpje had bekeken had je gezien dat ze dit gevonden hebben op het lijk van een doodgeschoten Hamas strijder.quote:
Sinds de Wehrmacht en Gestapo daar weg zijn is het slappe hap.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval wel grotendeels weggejaagd uit de Arabische landen. Dat is een vaststaand feit. Door het stichten van Israël werd het wel makkelijker voor ze om ook daadwerkelijk ergens naar toe te vluchten waar ze welkom waren.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:20 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Alle joden weet ik niet, iig zitten ze niet allemaal in Israël.
Misschien ben ik enigszins afgestompt geraakt door de beelden die we tot nu toe elders hebben gezien, maar hoe is dit NSFW?quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:14 schreef Momo het volgende:
NSFW
Bodycam doodgeschoten Hamas-lid laat aanval op kibboets in Sufa zien
Beelden van bodycams van Hamas-leden laten zien hoe de terroristen te werk gingen bij hun aanvallen op kibboetsen. De Israëlische organisatie South First Responders heeft de beelden van doodgeschoten Hamasstrijders vrijgegeven.
Zelf zeggen ze daarover: "Het valt ons vreselijk zwaar deze video's te posten. Maar we vinden dat de wereld moet weten hoe wreed de terroristen zijn die Israël aanvielen."
Omdat ik zelf niet ga kijken omdat het klinkt alsof er gore in zit.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:25 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Misschien ben ik enigszins afgestompt geraakt door de beelden die we tot nu toe elders hebben gezien, maar hoe is dit NSFW?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |