SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Lag nog lekker te snurken jaquote:
6:00 middrnachtquote:Op maandag 16 oktober 2023 05:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Handig, die middernacht plasjes. Kun je gelijk even posten.
Te vroegquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 06:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik het bed uit.
Maar mijn ontbijt is een bak spaghetti
Dat heb ik echt goed geregeld
Maar voor ontbijtquote:Op maandag 16 oktober 2023 06:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is goed voor je, zeker na een uurtje trainen
Alles kan voor ontbijtquote:
Ben er geen fan van. Maar dat is na je work out.quote:Op maandag 16 oktober 2023 06:28 schreef Karzai het volgende:
Die proteineshakes zijn toch ook niet te zuipen?
Wat niet danquote:
Nutty Putty Cave, daar issie weer. Zag laatst op Instagram ook nog iemand die head first ergens inging waarbij hij niet wist of hij er doorheen zou passen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 06:54 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Goedemorgen!
Ik krijg al helemaal de zenuwen van dit filmpje met foto.quote:Op maandag 16 oktober 2023 06:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nutty Putty Cave, daar issie weer. Zag laatst op Instagram ook nog iemand die head first ergens inging waarbij hij niet wist of hij er doorheen zou passen.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 06:54 schreef CherryLips het volgende:
Goedemorgen!
Maar een coltrui is toch anders dan zo'n smalle doorgang.quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook te vaak nachtmerries dat ik ergens in vast kom te zitten![]()
quote:
al in de halloween stemming?quote:Op maandag 16 oktober 2023 06:54 schreef CherryLips het volgende:
Goedemorgen!
Samequote:Op maandag 16 oktober 2023 07:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hond heeft geen zin om ‘s morgens naar buiten te gaan als het donker is
ik ook niet, zag laatst wel een hont met vrolijke kerstverlicht om zijn nek hangen, wellicht dat het bij jou hond ook werktquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
je hebt ook geen zin om naar buiten te gaan als het donker is?quote:
Morguh Karzaiquote:
Pure noodzaak om een beetje wakker te wordenquote:
Ik heb dat nooit nodig om wakker te worden. IK ben wakker zodra ik mijn ogen opendoequote:Op maandag 16 oktober 2023 07:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pure noodzaak om een beetje wakker te worden
Dat houd/houdt* 🤔 me ook nog een beetje tegen. Maar intussen al gedoucht en ontbeten en achter de laptop gekropen om eerst even te werken voordat ik naar een klant ga.quote:Op maandag 16 oktober 2023 06:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buiten het bed ineens weer stukje kouder.
Ik geef hem/haar geen ongelijk.quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het bed was weer veel te lekker om te verlaten, maar yet here we are...
Ik werd wakker van mijn wekker, dan word ik altijd zo halfslaperig wakkerquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit nodig om wakker te worden. IK ben wakker zodra ik mijn ogen opendoe
Jij wel?quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt ook geen zin om naar buiten te gaan als het donker is?
Hee Dottekequote:Op maandag 16 oktober 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het weekend weer voorbij dus omdraaien zit er dan vaak niet meer in
Nee, alleen jouw regio.quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:38 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij is zo ongeveer de hele wereld vrij: drie rijdende auto's gespot tijdens de ochtendwandeling met Yuki.
De horlogequote:Op maandag 16 oktober 2023 07:38 schreef Pheno het volgende:
Trainingsring al vol van de sporthorloge
Gelukkig heeft ie de boel nu verstopt en zal niemand het daar meer proberenquote:Op maandag 16 oktober 2023 06:54 schreef CherryLips het volgende:
Goedemorgen!
Herfstvakantiequote:Op maandag 16 oktober 2023 07:38 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij is zo ongeveer de hele wereld vrij: drie rijdende auto's gespot tijdens de ochtendwandeling met Yuki.
/carequote:
Als je Yuki gek wil krijgen moet ik dat doen. Maar goed, hij reflecteert toch in het donker dus niet nodig.quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ook niet, zag laatst wel een hont met vrolijke kerstverlicht om zijn nek hangen, wellicht dat het bij jou hond ook werkt
Oh, nu al. Die kinderen hebben net zomervakantie gehad. En straks alle ouders janken dat kinderen "de horloge" zeggenquote:
gewoon een kwekfrisse douche nemen en je bent wakkerquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik werd wakker van mijn wekker, dan word ik altijd zo halfslaperig wakker
luie wezensquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, nu al. Die kinderen hebben net zomervakantie gehad.
Is dat dan Generation A weer? Want Z is al tyfuslui.quote:
En studiedagen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, nu al. Die kinderen hebben net zomervakantie gehad. En straks alle ouders janken dat kinderen "de horloge" zeggen
Naar Israel, keigezelligquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En studiedagen.
En schoolreisjes.
Dat is denk ik een ander verhaal dan uit jezelf wakker worden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik werd wakker van mijn wekker, dan word ik altijd zo halfslaperig wakker
quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hee Dotteke![]()
Op naar het volgende weekend
Maar Taylor Swift is niet in huisquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:46 schreef Karzai het volgende:
geen horloge nodig, ik kijk gewoon naar de sterren
Welke sterren in Amsterdamquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:46 schreef Karzai het volgende:
geen horloge nodig, ik kijk gewoon naar de sterren
generation L: Lazyquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat dan Generation A weer? Want Z is al tyfuslui.
nog een reden om te verhuizenquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Welke sterren in Amsterdam![]()
Trappel trappel trappelquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Voor je het weet is het weet zover
Ja, midden en zuid, deze week. En Zeeland en noord volgende week.quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, nu al. Die kinderen hebben net zomervakantie gehad. En straks alle ouders janken dat kinderen "de horloge" zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |