Als je Yuki gek wil krijgen moet ik dat doen. Maar goed, hij reflecteert toch in het donker dus niet nodig.quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ook niet, zag laatst wel een hont met vrolijke kerstverlicht om zijn nek hangen, wellicht dat het bij jou hond ook werkt
Oh, nu al. Die kinderen hebben net zomervakantie gehad. En straks alle ouders janken dat kinderen "de horloge" zeggenquote:
gewoon een kwekfrisse douche nemen en je bent wakkerquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik werd wakker van mijn wekker, dan word ik altijd zo halfslaperig wakker
luie wezensquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, nu al. Die kinderen hebben net zomervakantie gehad.
Is dat dan Generation A weer? Want Z is al tyfuslui.quote:
En studiedagen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, nu al. Die kinderen hebben net zomervakantie gehad. En straks alle ouders janken dat kinderen "de horloge" zeggen
Naar Israel, keigezelligquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En studiedagen.
En schoolreisjes.
Dat is denk ik een ander verhaal dan uit jezelf wakker worden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik werd wakker van mijn wekker, dan word ik altijd zo halfslaperig wakker
quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hee Dotteke![]()
Op naar het volgende weekend
Maar Taylor Swift is niet in huisquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:46 schreef Karzai het volgende:
geen horloge nodig, ik kijk gewoon naar de sterren
Welke sterren in Amsterdamquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:46 schreef Karzai het volgende:
geen horloge nodig, ik kijk gewoon naar de sterren
generation L: Lazyquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat dan Generation A weer? Want Z is al tyfuslui.
nog een reden om te verhuizenquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Welke sterren in Amsterdam![]()
Trappel trappel trappelquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Voor je het weet is het weet zover
Ja, midden en zuid, deze week. En Zeeland en noord volgende week.quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, nu al. Die kinderen hebben net zomervakantie gehad. En straks alle ouders janken dat kinderen "de horloge" zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |