Samequote:Op maandag 16 oktober 2023 07:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hond heeft geen zin om ‘s morgens naar buiten te gaan als het donker is
ik ook niet, zag laatst wel een hont met vrolijke kerstverlicht om zijn nek hangen, wellicht dat het bij jou hond ook werktquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
je hebt ook geen zin om naar buiten te gaan als het donker is?quote:
Morguh Karzaiquote:
Pure noodzaak om een beetje wakker te wordenquote:
Ik heb dat nooit nodig om wakker te worden. IK ben wakker zodra ik mijn ogen opendoequote:Op maandag 16 oktober 2023 07:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pure noodzaak om een beetje wakker te worden
Dat houd/houdt* 🤔 me ook nog een beetje tegen. Maar intussen al gedoucht en ontbeten en achter de laptop gekropen om eerst even te werken voordat ik naar een klant ga.quote:Op maandag 16 oktober 2023 06:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buiten het bed ineens weer stukje kouder.
Ik geef hem/haar geen ongelijk.quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het bed was weer veel te lekker om te verlaten, maar yet here we are...
Ik werd wakker van mijn wekker, dan word ik altijd zo halfslaperig wakkerquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit nodig om wakker te worden. IK ben wakker zodra ik mijn ogen opendoe
Jij wel?quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt ook geen zin om naar buiten te gaan als het donker is?
Hee Dottekequote:Op maandag 16 oktober 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het weekend weer voorbij dus omdraaien zit er dan vaak niet meer in
Nee, alleen jouw regio.quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:38 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij is zo ongeveer de hele wereld vrij: drie rijdende auto's gespot tijdens de ochtendwandeling met Yuki.
De horlogequote:Op maandag 16 oktober 2023 07:38 schreef Pheno het volgende:
Trainingsring al vol van de sporthorloge
Gelukkig heeft ie de boel nu verstopt en zal niemand het daar meer proberenquote:Op maandag 16 oktober 2023 06:54 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Goedemorgen!
Herfstvakantiequote:Op maandag 16 oktober 2023 07:38 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij is zo ongeveer de hele wereld vrij: drie rijdende auto's gespot tijdens de ochtendwandeling met Yuki.
/carequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |