SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)
Ik kijk met half oog, maar het lijkt een beetje voort te kabbelen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Bernice is niet de meest sprankelende persoon, maar die kerels die ze heeft te logeren zit ook niets in zeg. Stop die logeerweek maar, wordt niets.![]()
Leuk dat Haico bij alle drie de vrouwen mooie eigenschappen ziet.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Veel mensen zijn sowieso niet spraakzaam aan een ontbijt. Misschien is dat het.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:57 schreef S_E het volgende:
Bernice is niet de meest sprankelende persoon, maar die kerels die ze heeft te logeren zit ook niets in zeg. Stop die logeerweek maar, wordt niets.
En nu moet Bernice een normale dag starten vanaf het begin. ‘Gister’ was aankomst en hysterie.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Geen gluurburen hè. Lekker over je landerijen uitkijken in het ochtendgloren terwijl je ongegeneerd aan de kruis krabt, zonder dat de buurman bij je naar binnen kijktquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:55 schreef InstortendeSter het volgende:
Wat is er met boeren en een gebrek aan gordijnen?
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Beste Frans, "Jerome, I come with you!"You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ze lijkt wel toe te trekken naar die man met bril en gele gel kapselquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:59 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Was dat van Claudia nou net toch een soort liefdesverklaring aan die ene?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Yvon schijnt al in haar privé-jet te zitten voor een interventie.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:57 schreef S_E het volgende:
Bernice is niet de meest sprankelende persoon, maar die kerels die ze heeft te logeren zit ook niets in zeg. Stop die logeerweek maar, wordt niets.![]()
Ja he? Ik zou verwachten Paul, maar daar praat ze mee zonder sparklequote:Op zondag 15 oktober 2023 21:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ze lijkt wel toe te trekken naar die man met bril en gele gel kapselDon't call me Shirley![]()
Hahahahahahhahquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:01 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Yvon schijnt al in haar privé-jet te zitten voor een interventie.Don't call me Shirley![]()
Ik zou Gea kiezen, leuke vrouw wel.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wel beter dan koude rijstepap! (Denk ik.)quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Robin lijkt een beetje op Geraldine in haar gezicht.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Dat deed die rooie ook eerder en die ging exit. Of was dat bij een andere boer?quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Het tenenkrommend als iemand van begin 30 van dat Mark Rutte Engels spreekt.
Wel goed dat hij ondertussen ook al een woordje Slowaaks praat. Of daar leek het iig op.![]()
Ik moet het geluid wat harder zetten om Richard te verstaan. Boers + mompelen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Was Slowaaks.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet het geluid wat harder zetten om Richard te verstaan. Boers + mompelen.![]()
![]()
Mpmfhmmpfm.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet het geluid wat harder zetten om Richard te verstaan. Boers + mompelen.![]()
Nee, je hebt eigenlijk zo'n Sander-type nodig, die wíl. En die de boel wat op gang brengt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:57 schreef S_E het volgende:
Bernice is niet de meest sprankelende persoon, maar die kerels die ze heeft te logeren zit ook niets in zeg. Stop die logeerweek maar, wordt niets.Somebody that I used to know![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Johan kijkt als die gozer die met die champignons dame er vandoor ging jaren terug.Kein gewalt! Wir sind das volk!
ze moeten die boeren wat coaching of andere aanknopingspunten geven om wat meer van die logeerweek te maken
spelletjes om zichzelf wat meer bloot te geven
tips over vragen ze die kunnen stellen
desnoods een coach die komt ingrijpen ofzoMja![]()
Hoop dat er wel wat leuke uitkomst is voor Bernice. Heb niet zo zin om steeds de stiltes en twijfelmomenten van alle kanten te zien
Don't call me Shirley![]()
Koud bad bij Bernice.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Eens.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:10 schreef S_E het volgende:
Ik vind dit seizoen wel extreem suf en saai.
Al ben ik sowieso een beetje BZV moe, denk ik.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
er zitten wel heel weinig boeiende boeren bijquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:10 schreef S_E het volgende:
Ik vind dit seizoen wel extreem suf en saai.
het zijn allemaal, om Haico’s woorden even te verdraaien, zachte eitjes
vorig jaar was Maud er tenminste nogMja![]()
Wendy met een sneer naar Ellie, tijd voor meer kutnijdKein gewalt! Wir sind das volk!
Dat misschien ook wel. Als ik dan de logees weer hoor praten in de camera denk ik steeds ja hoor, gaan we weer. Alsof het een beetje 'op' is, het concept.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eens.
Al ben ik sowieso een beetje BZV moe, denk ik.![]()
Je zou Bernice een vent gunnen die de stilte doorbreekt en haar uit haar schulp laat komen. Wat een dooie boel.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:57 schreef S_E het volgende:
En Robquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:13 schreef TAmaru het volgende:
[..]
er zitten wel heel weinig boeiende boeren bij
het zijn allemaal, om Haico’s woorden even te verdraaien, zachte eitjes
vorig jaar was Maud er tenminste nog![]()
![]()
Wat iemand hierboven ook zei, Bernice heeft een Sander nodigquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:13 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Je zou Bernice een vent gunnen die de stilte doorbreekt en haar uit haar schulp laat komen. Wat een dooie boel.![]()
Stop met die 23 jarigen maagden tv!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eensquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wendy ziet er uit als 60. Zie die match met Haico ook totaal niet.
ze heeft teveel in de zon gezeten
en vind haar qua persoonlijkheid ook vrij sufMja![]()
Of om de beurt logeren, maar dit werkt dit.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:14 schreef S_E het volgende:
[..]
Wat iemand hierboven ook zei, Bernice heeft een Sander nodigKein gewalt! Wir sind das volk!
Wil Ype die liefde voor dat werk opgeven voor een leven in het buitenland.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Mannen (en zeker Ype) rijgen de chicks doorgaans niet aan hun vinger Pisces. Verbaas me meer over vrouwen die dat willen, voor veel mannen kan het hun enige kans op een aardige knappe meid zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Wil Ype die liefde voor dat werk opgeven voor een leven in het buitenland.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2023 21:20:13 ]![]()
Straks gaan 3 jongens naar huis omdat ze dat koude bad bij Bernice niet trekken. (Al zijn ze zelf ook doodstil, vandaar ook de brief naar Bernice.)Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik denk idd dat Ype daarom die kans heeft gegrepen. Al kan hij in Nederland toch ook een gewone meid vinden?quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mannen (en zeker Ype) reigen de chicks doorgaans niet aan hun vinger Pisces. Verbaas me meer over vrouwen die dat willen, voor veel mannen kan het hun enige kans op een aardige knappe meid zijn.Lieve jongen, normaal uiterlijk, zorgzaam.
Die 26-jarige bij Haico snap ik niks van.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dit wordt Marijke, rest kan naar huis.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Die bloemen. Wow.
Marijke is ook de leukste idd.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit wordt Marijke, rest kan naar huis.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Eens.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit wordt Marijke, rest kan naar huis.
Ik hoop het ook, maar ben bang dat andere meisje te veel sjanst en dat dat dan veilige keuze isquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit wordt Marijke, rest kan naar huis.Don't call me Shirley![]()
Robin?quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:22 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar ben bang dat andere meisje te veel sjanst en dat dat dan veilige keuze isOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Robin is in bed wellicht wat leuker.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:22 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar ben bang dat andere meisje te veel sjanst en dag dat dan veilige keuze is![]()
Vandaar dat ze haast heeft? Ze is niet meer de jongste.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Bernice heeft geen klik met die drie. /gokjeOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Gaat ze die dan ooit wel vinden? Zijn 3 prima gasten die best aardig gematcht zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Bernice heeft geen klik met die drie. /gokje![]()
Zoiets ja. Dat meisje is ook nog zo groen, nog nooit ook maar iets van een scharrel gehad. Die weet wss niet eens wat ze zoekt/bij haar past.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Bernice heeft geen klik met die drie. /gokje![]()
Ik hoop het voor zequote:Op zondag 15 oktober 2023 21:26 schreef TAmaru het volgende:
Ellen is inmiddels al zwanger van Haico, let maar op
In juni is er een baby![]()
![]()
Die woonde één nacht (indien het ook werkelijk een nacht al was) op zichzelf toen de jongens kwamen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:26 schreef S_E het volgende:
[..]
Zoiets ja. Dat meisje is ook nog zo groen, nog nooit ook maar iets van een scharrel gehad. Die weet wss niet eens wat ze zoekt/bij haar past.
Ik denk dat ze Daniël de Ridder zoekt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gaat ze die dan ooit wel vinden? Zijn 3 prima gasten die best aardig gematcht zijn.
Eens hoor. Prima jongens voor Bernice. Allemaal lief ook.
Uitstekende gozer, betere vriend kun je niet hebben volgens mij. Dat geldt opvallend vaak voor boeren in dit programma trouwens.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:34 schreef Groepfunder het volgende:
Ik vind Richard het in Slowakije eigenlijk best wel leuk doen met zijn drie logees.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2023 21:47:35 ]![]()
Ik vind het nog steeds een leuke manquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Uitstekende gozer, betere vriend kun je niet hebben volgens mij. Dat geldt opvallend vaak voor boeren in dit programma trouwens.
Somebody that I used to know![]()
Ik moest trouwens erg hard lachen om Bob. "X is een opgeruimd type, Y is een opgeruimd type, Z is een opgeruimd type, en ik doe alsof ik een opgeruimd type ben." En ondertussen lachen als een boer met kiespijn
Somebody that I used to know![]()
Ik mag hem wel. Maar stiekem doet hij datgene waar hij Claudia van beticht. Eindeloos en oeverloos psychologiseren, schiet niet op.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:49 schreef Postbus100 het volgende:
Ik moest trouwens erg hard lachen om Bob. "X is een opgeruimd type, Y is een opgeruimd type, Z is een opgeruimd type, en ik doe alsof ik een opgeruimd type ben." En ondertussen lachen als een boer met kiespijn![]()
![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:48 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een leuke manIk vrees voor je dat hij Marijke kiest.
![]()
Ik vind het een zweefteefquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik mag hem wel. Maar stiekem doet hij datgene waar hij Claudia van beticht. Eindeloos en oeverloos psychologiseren, schiet niet op.Past daar helemaal niet. Ik vond Paul de hele tijd de sympathiekste, maar met die vraag over hun vader, en het dan vervolgens naar zichzelf toetrekken, oef, daar deed hij wel behoorlijk voor me af.
Maar dan dat momentje tussen Claudia en die derde man.... Die zag ik dan weer niet aankomen. Misschien hebben de programmamakers een verrassing voor ons in petto...Somebody that I used to know![]()
Ja dat is altijd een gevaar, een overlijden naar jezelf trekken.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:52 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik vind het een zweefteefPast daar helemaal niet. Ik vond Paul de hele tijd de sympathiekste, maar met die vraag over hun vader, en het dan vervolgens naar zichzelf toetrekken, oef, daar deed hij wel behoorlijk voor me af.
Maar dan dat momentje tussen Claudia en die derde man.... Die zag ik dan weer niet aankomen. Misschien hebben de programmamakers een verrassing voor ons in petto...![]()
Vriend(schap) of vriend als partner en waarom?quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Uitstekende gozer, betere vriend kun je niet hebben volgens mij. Dat geldt opvallend vaak voor boeren in dit programma trouwens.
Als Ype Jacob het niet wordt kan hij volgend jaar zelf meedoen met BZV en krijgt hij hele postzakken vol brieven.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mannen (en zeker Ype) rijgen de chicks doorgaans niet aan hun vinger Pisces. Verbaas me meer over vrouwen die dat willen, voor veel mannen kan het hun enige kans op een aardige knappe meid zijn.![]()
Dit. Helemaal.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:52 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik vind het een zweefteefPast daar helemaal niet. Ik vond Paul de hele tijd de sympathiekste, maar met die vraag over hun vader, en het dan vervolgens naar zichzelf toetrekken, oef, daar deed hij wel behoorlijk voor me af.
Maar dan dat momentje tussen Claudia en die derde man.... Die zag ik dan weer niet aankomen. Misschien hebben de programmamakers een verrassing voor ons in petto...
Die hand op haar been ook...![]()
Ellen zet de volle druk erop bij Haico, Paul is erg expliciet in het laten weten dat hij het soort dingen doet voor zijn dochter die de overleden man van Claudia deed voor zijn dochters en Richard woont in een omgeving met wonderbaarlijk mooie natuur.
[ Bericht 0% gewijzigd door kikkerrrtje op 15-10-2023 22:17:36 ]![]()
tena ladiesquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hitsige vrouwelijke zestigers, wist niet dat die bestonden.![]()
Vriend als partner. Verzorgend en toch zelfverzekerd, volgens mij een vrij ideale combinatie.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vriend(schap) of vriend als partner en waarom?![]()
Robin is de enige deze reeks die wel een beetje een 'wow' factor heeft (voor wat het waard is)quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:07 schreef S_E het volgende:
Ik vind Marijke echt zo veel leuker dan Robin![]()
De hulplijn op het eind tegen Bernice: "liefde is niet te regisseren, dat is er of dat is er niet".
Beter dat Bernice niet afgaat op een verliefd gevoel, dat kan best ook later pas komen.![]()
Zo'n indruk geeft ze inderdaad. Waarom dan ook iemand zoeken (en nog wel via BzV) ipv wachten op dat er aandrang en een reden ontstaat adhv een persoon (ipv een gedachteconstructie)?quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:26 schreef S_E het volgende:
[..]
Zoiets ja. Dat meisje is ook nog zo groen, nog nooit ook maar iets van een scharrel gehad. Die weet wss niet eens wat ze zoekt/bij haar past.![]()
Moest Bernice nou lachen toen die ene jongen vertelde dat hij wilde bidden?And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Heb het even teruggezocht en ja, ze moest lachenquote:Op zondag 15 oktober 2023 22:30 schreef Revanches het volgende:
Moest Bernice nou lachen toen die ene jongen vertelde dat hij wilde bidden?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: