En hoe oud schat je Haico?quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:40 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
26? Ziet er als 40+
Zal het kapsel wel zijn
Dat mag niemand zeggen of vragen ondanks dat deze mannen dat wellicht prima zien.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Claudia is er nog niet klaar voor
Te spontane vrouw die reageert op een niet zo sociale man. Goed recept.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:49 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Hij vraagt niet zoveel.
Aldus elke vrouw in een dating programma
Snap dat wel dat je dat op dat moment niet zegt, maar idd de mannen lijken het wel te zienquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat mag niemand zeggen of vragen ondanks dat deze mannen dat wellicht prima zien.
Ik snap nog steeds de gevoeligheid van die vraag niet.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Snap dat wel dat je dat op dat moment niet zegt, maar idd de mannen lijken het wel te zien
ja, maar het is wel vreemd dat de vrouwen van Piet daar problemen mee hebbenquote:
Bij een hengst zie je die dikke Schwanz duidelijk hangen. Elke FOK!er heeft natuurlijk 30cm maar voor de rest van NL is dat natuurlijk maar de vraag.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:42 schreef Groepfunder het volgende:
Jasmijn: "Als ik met een paard ben, dan voel ik heel veel vrijheid. Een paard is in mijn ogen heel eerlijk. En dat zijn mensen niet altijd. Bij een paard weet je meteen wat je eraan hebt."
Het klinkt alsof ze een heel nare ervaring met een ex heeft.
Wijze woorden voor een mod.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij een hengst zie je die dikke Schwanz duidelijk hangen. Elke FOK!er heeft natuurlijk 30cm maar voor de rest van NL is dat natuurlijk maar de vraag.
Middagdutjes zijn heerlijkquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:53 schreef S_E het volgende:
Jonge kerels die het na 1 slechte nacht over een middagdutje hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |