Wat iemand hierboven ook zei, Bernice heeft een Sander nodigquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:13 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Je zou Bernice een vent gunnen die de stilte doorbreekt en haar uit haar schulp laat komen. Wat een dooie boel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eensquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wendy ziet er uit als 60. Zie die match met Haico ook totaal niet.
Of om de beurt logeren, maar dit werkt dit.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:14 schreef S_E het volgende:
[..]
Wat iemand hierboven ook zei, Bernice heeft een Sander nodig
moest even denken wie dat ook alweer wasquote:
Mannen (en zeker Ype) rijgen de chicks doorgaans niet aan hun vinger Pisces. Verbaas me meer over vrouwen die dat willen, voor veel mannen kan het hun enige kans op een aardige knappe meid zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Wil Ype die liefde voor dat werk opgeven voor een leven in het buitenland.
Ik denk idd dat Ype daarom die kans heeft gegrepen. Al kan hij in Nederland toch ook een gewone meid vinden?quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mannen (en zeker Ype) reigen de chicks doorgaans niet aan hun vinger Pisces. Verbaas me meer over vrouwen die dat willen, voor veel mannen kan het hun enige kans op een aardige knappe meid zijn.
Marijke is ook de leukste idd.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit wordt Marijke, rest kan naar huis.
Eens.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik hoop het ook, maar ben bang dat andere meisje te veel sjanst en dat dat dan veilige keuze isquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Robin?quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:22 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar ben bang dat andere meisje te veel sjanst en dat dat dan veilige keuze is
Robin is in bed wellicht wat leuker.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:22 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar ben bang dat andere meisje te veel sjanst en dag dat dan veilige keuze is
Vandaar dat ze haast heeft? Ze is niet meer de jongste.quote:
Gaat ze die dan ooit wel vinden? Zijn 3 prima gasten die best aardig gematcht zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Bernice heeft geen klik met die drie. /gokje
Zoiets ja. Dat meisje is ook nog zo groen, nog nooit ook maar iets van een scharrel gehad. Die weet wss niet eens wat ze zoekt/bij haar past.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Bernice heeft geen klik met die drie. /gokje
Ik hoop het voor zequote:Op zondag 15 oktober 2023 21:26 schreef TAmaru het volgende:
Ellen is inmiddels al zwanger van Haico, let maar op
In juni is er een baby
Die woonde één nacht (indien het ook werkelijk een nacht al was) op zichzelf toen de jongens kwamen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:26 schreef S_E het volgende:
[..]
Zoiets ja. Dat meisje is ook nog zo groen, nog nooit ook maar iets van een scharrel gehad. Die weet wss niet eens wat ze zoekt/bij haar past.
Ik denk dat ze Daniël de Ridder zoekt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gaat ze die dan ooit wel vinden? Zijn 3 prima gasten die best aardig gematcht zijn.
Uitstekende gozer, betere vriend kun je niet hebben volgens mij. Dat geldt opvallend vaak voor boeren in dit programma trouwens.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:34 schreef Groepfunder het volgende:
Ik vind Richard het in Slowakije eigenlijk best wel leuk doen met zijn drie logees.
Ik vind het nog steeds een leuke manquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Uitstekende gozer, betere vriend kun je niet hebben volgens mij. Dat geldt opvallend vaak voor boeren in dit programma trouwens.
Ik mag hem wel. Maar stiekem doet hij datgene waar hij Claudia van beticht. Eindeloos en oeverloos psychologiseren, schiet niet op.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:49 schreef Postbus100 het volgende:
Ik moest trouwens erg hard lachen om Bob. "X is een opgeruimd type, Y is een opgeruimd type, Z is een opgeruimd type, en ik doe alsof ik een opgeruimd type ben." En ondertussen lachen als een boer met kiespijn![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:48 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een leuke man
Ik vind het een zweefteefquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik mag hem wel. Maar stiekem doet hij datgene waar hij Claudia van beticht. Eindeloos en oeverloos psychologiseren, schiet niet op.
Ja dat is altijd een gevaar, een overlijden naar jezelf trekken.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:52 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik vind het een zweefteefPast daar helemaal niet. Ik vond Paul de hele tijd de sympathiekste, maar met die vraag over hun vader, en het dan vervolgens naar zichzelf toetrekken, oef, daar deed hij wel behoorlijk voor me af.
Maar dan dat momentje tussen Claudia en die derde man.... Die zag ik dan weer niet aankomen. Misschien hebben de programmamakers een verrassing voor ons in petto...
Vriend(schap) of vriend als partner en waarom?quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Uitstekende gozer, betere vriend kun je niet hebben volgens mij. Dat geldt opvallend vaak voor boeren in dit programma trouwens.
Als Ype Jacob het niet wordt kan hij volgend jaar zelf meedoen met BZV en krijgt hij hele postzakken vol brieven.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mannen (en zeker Ype) rijgen de chicks doorgaans niet aan hun vinger Pisces. Verbaas me meer over vrouwen die dat willen, voor veel mannen kan het hun enige kans op een aardige knappe meid zijn.
Dit. Helemaal.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:52 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik vind het een zweefteefPast daar helemaal niet. Ik vond Paul de hele tijd de sympathiekste, maar met die vraag over hun vader, en het dan vervolgens naar zichzelf toetrekken, oef, daar deed hij wel behoorlijk voor me af.
Maar dan dat momentje tussen Claudia en die derde man.... Die zag ik dan weer niet aankomen. Misschien hebben de programmamakers een verrassing voor ons in petto...
tena ladiesquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hitsige vrouwelijke zestigers, wist niet dat die bestonden.
Vriend als partner. Verzorgend en toch zelfverzekerd, volgens mij een vrij ideale combinatie.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vriend(schap) of vriend als partner en waarom?
Robin is de enige deze reeks die wel een beetje een 'wow' factor heeft (voor wat het waard is)quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:07 schreef S_E het volgende:
Ik vind Marijke echt zo veel leuker dan Robin
Zo'n indruk geeft ze inderdaad. Waarom dan ook iemand zoeken (en nog wel via BzV) ipv wachten op dat er aandrang en een reden ontstaat adhv een persoon (ipv een gedachteconstructie)?quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:26 schreef S_E het volgende:
[..]
Zoiets ja. Dat meisje is ook nog zo groen, nog nooit ook maar iets van een scharrel gehad. Die weet wss niet eens wat ze zoekt/bij haar past.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |