abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210958535
quote:
2s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:51 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Das geen vraag maar een zelfdiagnose
ik stelde ook geen vraag
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 15 oktober 2023 @ 09:52:20 #152
498210 KoningWouter
Zoek de flow, vind de frictie
pi_210958536
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:50 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
oh ik lees nergens: ik ben te lui om zelf te kijken en lezen.
Ok ik kon het na 5 minuten nergens vinden dus ik dacht ik meng me maar in de discussie, wel zo handig. Zo beter?
FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl
pi_210958547
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:52 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ok ik kon het na 5 minuten nergens vinden dus ik dacht ik meng me maar in de discussie, wel zo handig. Zo beter?
het staat op nagenoeg elke nieuws website waaronder nos.nl en nu.nl.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 15 oktober 2023 @ 09:53:42 #154
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210958550
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:52 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
https://www.aljazeera.com(...)-charts-live-tracker

Deze vind ik heel prettig naast de reguliere bronnen
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  zondag 15 oktober 2023 @ 09:54:50 #155
498210 KoningWouter
pi_210958560
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:53 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
het staat op nagenoeg elke nieuws website waaronder nos.nl en nu.nl.
Ik las dat het uitgesteld was. Dat zegt niets over of het offensief al begonnen is. NOS is daar duidelijker in, daar heb je wel gelijk in.
fractalisme.nl
  zondag 15 oktober 2023 @ 09:55:20 #156
498210 KoningWouter
pi_210958565
quote:
2s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:53 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
https://www.aljazeera.com(...)-charts-live-tracker

Deze vind ik heel prettig naast de reguliere bronnen
Thanks, heb hem gebookmarked! ^O^
fractalisme.nl
pi_210958569
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:54 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ik las dat het uitgesteld was. Dat zegt niets over of het offensief al begonnen is. NOS is daar duidelijker in, daar heb je wel gelijk in.
wat is dan uitgesteld als het voor jou niet duidelijk is of het offensief al begonnen is?
pi_210958582
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:33 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Nieuw bericht IDF
Lekkere sneer wel.

Be assured, Hamas leaders have already ensured their safety and that of their families.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_210958601
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Je hebt toch gezien wat er vorige week is gebeurt? Een ieder die de dag erna zich repte om te roepen “dit komt door jaren onderdrukking” deden dat om deze daden min of meer te accepteren als een gegeven. Context wordt dus misbruikt om gruweldaden goed te praten.

Dus als ik straks bij de foto’s van brandende Palestijnse huizen heel bijdehand komt verkondigen dat dit komt doordat Hamas vorige week een massa slachting heeft aangericht kan ik van jou toch wel een duimpje omhoog verwachten ? Ik ben immers alleen maar “context” aan het geven, en das heul belangrijk.
Ja, zonder context en begrip van beide kanten gaat er echt ooit een oplossing komen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 15 oktober 2023 @ 10:01:59 #160
498210 KoningWouter
pi_210958610
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:55 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
wat is dan uitgesteld als het voor jou niet duidelijk is of het offensief al begonnen is?
Ik las dat er een tijdelijk staakt het vuren was. Ik wist het gewoon niet zeker. Maar we derailen dit topic wel behoorlijk door zo iets onzinnigs. Ik zal in het vervolg wat meer moeite doen, ok?
fractalisme.nl
  zondag 15 oktober 2023 @ 10:02:54 #161
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210958619
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]
“Context” wordt door heel veel mensen nu gebruikt om de gruweldaden van welke partij dan ook goed te willen praten, en anderen zijn dan wel heel trots hier aan het verkondigen dat context toch heul belangrijk is.

Tsja.
Het kan ook allebei denk ik: de context niet uit het oog verliezen én niet accepteren dat die gebruikt wordt om daden goed te praten.
pi_210958626
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Lekkere sneer wel.

Be assured, Hamas leaders have already ensured their safety and that of their families.
Hoeveel mensen in gaza kunnen Engels ik neem aan dat ze deze x ook in het arabisch eruit doen staat er dan nog steeds hetzelfde?

Verder vraag ik me af hoeveel mensen in gaza nog een werkende telefoon hebben waarop ze deze berichten ook kunnen ontvangen.
  zondag 15 oktober 2023 @ 10:06:10 #163
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210958632
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Lekkere sneer wel.

En een hele terechte. Het is ook niet voor niets dat ze die villawijk even aangedaan hebben waar die varkens hun geld zaten te tellen waarmee waterleidingen (geen raketten), een ontziltingsinstallatie, een eigen stroomnet voor het stemvee aangeschaft hadden kunnen worden.
  zondag 15 oktober 2023 @ 10:06:14 #164
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_210958633
quote:
14s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
[ twitter ]
Allahu akbar
En Allah weet het het beste
  zondag 15 oktober 2023 @ 10:07:21 #165
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210958642
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 10:06 schreef GewoonUitNL het volgende:

[..]
Allahu akbar
ah werkt dat zo...

enniewee:

twitter
pi_210958646
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 10:02 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Het kan ook allebei denk ik: de context niet uit het oog verliezen én niet accepteren dat die gebruikt wordt om daden goed te praten.
Zeker, maar dan begin je met de veroordeling, en niet de JA MAAR .
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 oktober 2023 @ 10:08:57 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_210958651
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:33 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Nieuw bericht IDF
Ondertussen ook weer berichten dat Hamas al hun menselijke schilden tegen houdt. Kan nog vies gaan worden dit.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 oktober 2023 @ 10:10:48 #168
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_210958663
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 10:04 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Hoeveel mensen in gaza kunnen Engels ik neem aan dat ze deze x ook in het arabisch eruit doen staat er dan nog steeds hetzelfde?

Verder vraag ik me af hoeveel mensen in gaza nog een werkende telefoon hebben waarop ze deze berichten ook kunnen ontvangen.
Ook daar is het 2023. Er is nog steeds contact met de buitenwereld mogelijk, en daarna verspreidt dit nieuws natuurlijk heel snel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_210958689
Team Defensie op weg naar Libanon
https://www.defensie.nl/a(...)-op-weg-naar-libanon

Een C-130 Hercules transportvliegtuig is zojuist opgestegen uit Eindhoven richting Libanon. Aan boord van het vliegtuig zit een team van Defensie dat uit voorzorg afreist in verband met oplopende spanning in het noorden van Israël en zuiden van Libanon.

De militairen zullen ondersteuning bieden aan de Nederlandse ambassade in Beiroet in het geval de veiligheidssituatie in Libanon aanzienlijk verslechtert. Van evacuatie van Nederlanders uit Libanon is op dit moment geen sprake.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 15 oktober 2023 @ 10:15:29 #170
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_210958691
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 10:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ondertussen ook weer berichten dat Hamas al hun menselijke schilden tegen houdt. Kan nog vies gaan worden dit.
Dat is het al. Behandelen als beesten, zoals de Israëlische minister van defensie al zei.
Dit, dus.
pi_210958692
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 10:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Wanneer was de laatste keer dat je jezelf erop betrapte dat je de volledige vernietiging van de levens van 2,2 miljoen mensen steunde omdat je was gemanipuleerd om te geloven in collectieve schuld?

Voor jou staat de teller weer op nul qua aantal dagen merk ik

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2023 10:16:20 ]
  zondag 15 oktober 2023 @ 10:16:46 #172
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_210958697
quote:
14s.gif Op zondag 15 oktober 2023 10:07 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
ah werkt dat zo...

enniewee:

[ twitter ]
Een gelovige heeft geen verlies; of overwinning of Het Paradijs.
  zondag 15 oktober 2023 @ 10:17:44 #173
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_210958707
quote:

[..]
Waar was dan jouw veroordeling na elke vorm van onderdrukking en onrecht van de israheliërs voor vorige week zaterdag? Dan horen we je niet he
pi_210958722
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 10:04 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Gezien de uploads lijkt dat netwerk nog in de lucht. Dacht ook dat ze folders verspreiden.

Maar terechte punten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 15 oktober 2023 @ 10:20:18 #175
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210958732
quote:

[..]
Ik veroordeel de methodiek van Hamas.

.............
...............................
.........................................

Zijn we klaar met de veroordeling nu? Ok. Nu de rest van mijn standpunt.

De situatie wordt gekaapt door het zwaartepunt van dit hele conflict te leggen bij de recente aanval van Hamas. Men vraagt wel, al dan niet voor de vorm, of men de aanval veroordeelt. Maar blijft daar vervolgens in hangen. De discussie wordt dus heel handig gekaapt en leidt af van de hoofdzaak.

De verstandige persoon wiens onderbuik louter wordt gebruikt voor het verteren van goed (Mediterraan) voedsel, zoomt uit en bekijkt echter de gehele situatie en ziet dan dat dit een veel langere voorgeschiedenis kent.

Israhël misbruikt het narratief door te opereren langs sociaal geaccepteerde paden maar richt bewezen en effectief meer schade aan dan Hamas of wie dan ook, ja, voornamelijk onder ONSCHULDIGE BURGERS. Het lukt ze ook aardig dit te verkopen aan de wereld omdat velen niet eens doorhebben dat ze uiteindelijk meten met 2 maten. Ze hebben voorkeur voor een partij en boetseren zo hun argumenten er om heen. Prima, maar dit is niet rechtvaardig.

Jason.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 15 oktober 2023 @ 10:23:00 #176
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_210958747
quote:
15s.gif Op zondag 15 oktober 2023 10:20 schreef BansheeBoy het volgende:

De situatie wordt gekaapt door het zwaartepunt van dit hele conflict te leggen bij de recente aanval van Hamas.
Het is natuurlijk ook niet zo dat dat de hele aanleiding is geweest voor deze hele situatie.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_210958748
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:23 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Idem Denk.
Azarkan is een prima kerel.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_210958758
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:05 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Gvd. Hopen dat de Arabieren flink wat oliegeld storten en er veel Rode Maan die kant op kan (en mag).
Lol, die Arabieren geven geen neuk om de Palestijnen.
#superniger2020
pi_210958760
quote:

[..]

.............

De situatie wordt gekaapt door het zwaartepunt van dit hele conflict te leggen bij de recente aanval van Hamas. Men vraagt wel, al dan niet voor de vorm, of men de aanval veroordeelt. Maar blijft daar vervolgens in hangen. De discussie wordt dus heel handig gekaapt en leidt af van de hoofdzaak.

De verstandige persoon wiens onderbuik louter wordt gebruikt voor het verteren van goed (Mediterraan) voedsel, zoomt uit en bekijkt echter de gehele situatie en ziet dan dat dit een veel langere voorgeschiedenis kent.

Israhël misbruikt het narratief door te opereren langs sociaal geaccepteerde paden maar richt bewezen en effectief meer schade aan dan Hamas of wie dan ook, ja, voornamelijk onder ONSCHULDIGE BURGERS. Het lukt ze ook aardig dit te verkopen aan de wereld omdat velen niet eens doorhebben dat ze uiteindelijk meten met 2 maten. Ze hebben voorkeur voor een partij en boetseren zo hun argumenten er om heen. Prima, maar dit is niet rechtvaardig.

Jason.

er is een oplossing

als we toch bezig zijn met (waan)ideeën delen: Ik zou de onderliggende oorzaak aanpakken: stop met het stelen van Palestijns land, sluit de Israëlische Land Autoriteit, privatiseer al het land en stop met het koppelen van grondbezit aan religieuze affiliatie.
pi_210958766
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2023 10:23 schreef superniger het volgende:

[..]
Lol, die Arabieren geven geen neuk om de Palestijnen.
wie wel?
  zondag 15 oktober 2023 @ 10:26:51 #181
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210958783
quote:

[..]

.............

Jason.

Hoeveel mensen zie je hier de situatie in Gaza nuanceren? We weten wat voor wespennest het is, dat is echt geen hogere wiskunde. Twee compleet geschifte ideologieën strijden al eeuwen om een zanderige heuvel, onbegrijpelijk, maar het is zo.

Dat dit leidt tot een onnoemelijk lijden wordt in dit topic geconstateerd. Ik zie bijzonder weinig mensen die daar bij moeten vermelden dat de aanleiding hiervan ligt in de decennia van terreur van hamas bijvoorbeeld. En dat geldt over en weer. Mijn afschuw van iemands lijden hangt niet zozeer af van welk standpunt iemand heeft.

Ik voel geen enkele behoefte om bij de dode Palestijnse kinderen te wijzen op de aanleiding en de historische context om zo een legitimatie te zoeken, jij?
pi_210958815
nog een stukje wensdenken

Versterk je grenzen. Start een echt onderzoek om uit te vinden hoe het meest gemilitariseerde, voorbereide land ter wereld, met de beste inlichtingendiensten, catastrofaal heeft gefaald om hun bevolking te beschermen. Zet Netanyahu af omdat hij opzettelijk Hamas heeft gesteund en vervolgens niet in staat was om ze te stoppen.

Stuur speciale eenheden naar Hamas-locaties in plaats van bombardementen om burgerdoden te minimaliseren en te bewijzen dat je daadwerkelijk respect hebt voor onschuldig leven aan de andere kant.

Sluit dan een historische vredesovereenkomst: een terugkeer naar de grenzen van '67 en een echt einde aan de bezetting en nederzettingen. Win niet alleen de regio, maar ook de wereld voor jouw kant.

gr gr slotje?
pi_210958816
Uri en Dilan hebben gewoon gelijk.
Pleur op met je 'context' en 'Ja, maar'.
#superniger2020
pi_210958819
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2023 10:30 schreef superniger het volgende:
extremist gespot
  zondag 15 oktober 2023 @ 10:31:18 #185
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210958826
Kunnen natuurlijk verschillende redenen zijn waarom er nog geen grond offensief is. Of het is puur het weer wat New York Times aangaf. Of er spelen ook andere aspecten mee; toch onder druk van andere landen de mensen van Gaza meer tijd geven weg te gaan, zelf nog niet alle mensen klaar (instructies en training nog bezig), zelf nog niet alle materiaal op de juiste plek etc.
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 oktober 2023 @ 10:32:09 #186
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_210958835
quote:
Het is voor heel veel mensen lastig om het conflict van de afgelopen week los te zien van het conflict tussen Gaza en Israël dat al jaren speelt. Die zien het als gewoon weer een nieuw hoofdstuk in dit conflict, niet helemaal op de hoogte van het feit dat waar we nu staan vele magnitudes groter is dan dit conflict tot dusver ooit geweest is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 15 oktober 2023 @ 10:32:54 #187
13462 BansheeBoy
pi_210958843
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 10:23 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Het is natuurlijk ook niet zo dat dat de hele aanleiding is geweest voor deze hele situatie.
Dat is dus wat ik probeer te zeggen. Men doet alsof dit een beginpunt zou zijn en negeert daarbij andere zaken die zijn gebeurd in deze actie reactie geweldsspiraal.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zondag 15 oktober 2023 @ 10:32:58 #188
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210958844
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 10:31 schreef Momo het volgende:
Kunnen natuurlijk verschillende redenen zijn waarom er nog geen grond offensief is. Of het is puur het weer wat New York Times aangaf. Of er spelen ook andere aspecten mee; toch onder druk van andere landen de mensen van Gaza meer tijd geven weg te gaan, zelf nog niet alle mensen klaar (instructies en training nog bezig), zelf nog niet alle materiaal op de juiste plek etc.
Ik las ook dat in eerdere oorlogen Israel de pers express misleidde. Ze zeiden dat ze binnen zouden vallen waardoor hamas massaal de tunnels in gingen, toen werden de tunnels gebombardeerd vanuit de lucht. Achteraf lieten ze de pers weten dat ze eigenlijk logen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_210958846
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 10:31 schreef Momo het volgende:
zit je al klaar met de popcorn voor het gewenste grond offensief?

ik heb wat vrienden uitgenodigd
ik neem het op voor een maat die het niet kan zien
hij wil de uitslag niet weten vooraf, je weet wel, zoals bij andere kijksporten

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2023 10:34:02 ]
pi_210958849
quote:
2s.gif Op zondag 15 oktober 2023 10:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ik las ook dat in eerdere oorlogen Israel de pers express misleidde.
ja
dat doet letterlijk elke partij
in vredes- en oorlogstijd
  zondag 15 oktober 2023 @ 10:34:43 #191
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210958858
quote:
2s.gif Op zondag 15 oktober 2023 10:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ik las ook dat in eerdere oorlogen Israel de pers express misleidde. Ze zeiden dat ze binnen zouden vallen waardoor hamas massaal de tunnels in gingen, toen werden de tunnels gebombardeerd vanuit de lucht. Achteraf lieten ze de pers weten dat ze eigenlijk logen.
Ja, er kunnen zoveel vervelende redenen zijn. Misschien was het gisterenavond ook te veel verwacht door verschillende partijen.
  zondag 15 oktober 2023 @ 10:34:52 #192
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_210958861
quote:
15s.gif Op zondag 15 oktober 2023 10:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat is dus wat ik probeer te zeggen. Men doet alsof dit een beginpunt zou zijn en negeert daarbij andere zaken die zijn gebeurd in deze actie reactie geweldsspiraal.

Als Hamas die aanslag niet had gepleegd vorige week zaterdag had Israël de Gazastrook niet massaal bestookt afgelopen week. Ben jij nou echt zo dom of doe je je alleen maar zo voor?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 15 oktober 2023 @ 10:35:45 #193
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210958869
quote:
14s.gif Op zondag 15 oktober 2023 10:33 schreef aTypisch het volgende:

[..]
ja
dat doet letterlijk elke partij
in vredes- en oorlogstijd
Jup. Maar in dit geval was het een specifieke misleiding door aan te geven dat het grondoffensief begonnen was aan de pers (via persberichten).

Zou nu ook zo kunnen zijn.
  zondag 15 oktober 2023 @ 10:35:56 #194
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210958871
quote:
15s.gif Op zondag 15 oktober 2023 10:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Niemand doet alsof dit een beginpunt is, toon mij 1 post en ik bied oprecht mijn excuses aan.

Je bent net Don Quichot, je vecht tegen schimmen en misinterpretaties, het zijn molens
  zondag 15 oktober 2023 @ 10:37:10 #195
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210958884
Al die regen is trouwens wel gunstig voor Gaza. Niet het beste water wellicht, maar prima te drinken als je niks anders hebt. Zeil met een pot eronder en je hebt zo voldoende drinkwater voor een paar dagen.
  zondag 15 oktober 2023 @ 10:37:22 #196
498210 KoningWouter
pi_210958885
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 10:34 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Als Hamas die aanslag niet had gepleegd vorige week zaterdag had Israël de Gazastrook niet massaal bestookt afgelopen week. Ben jij nou echt zo dom of doe je je alleen maar zo voor?
Ja en als Israël niet was gevormd was er ook geen aanslag geweest vorige week zaterdag.
fractalisme.nl
  zondag 15 oktober 2023 @ 10:38:20 #197
13462 BansheeBoy
pi_210958893
quote:
Het bekt lekker en komt heldhaftig over, maar het is pure laxeer uit die Bounty mondjes van ze. Die maar staat zowat op die tongen van ze getatoeëerd wanneer het lijden van het Palestijnse volk wordt gesproken.

Die maar komt bij die mensen uit een werkend mensenhart die zitten met hun gedachten bij de vele onschuldige slachtoffers. De mensen die geen maar dulden zitten met hun wijntje aan tafel met de verwarming op 25 graden al dan niet in lingerie de wereld de maat te nemen.

Moderator / Redactie Sport zondag 15 oktober 2023 @ 10:38:31 #198
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_210958896
quote:
2s.gif Op zondag 15 oktober 2023 10:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Al die regen is trouwens wel gunstig voor Gaza. Niet het beste water wellicht, maar prima te drinken als je niks anders hebt. Zeil met een pot eronder en je hebt zo voldoende drinkwater voor een paar dagen.
Gaat alleen nog maar meer regenen in de loop van vandaag en morgen. Daarna herinnert het weer zich weer dat dit een woestijn is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 15 oktober 2023 @ 10:38:47 #199
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210958901
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 10:37 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ja en als Israël niet was gevormd was er ook geen aanslag geweest vorige week zaterdag.
Ja en als Eva van die appel was afgebleven!
pi_210958908
quote:
Ik vind de context uiterst belangrijk. Die wordt treffend geschetst in het interview met Ester Voet dat ik eerder noemde.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')