abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 oktober 2023 @ 09:02:35 #101
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210958209
Bron

Interessant stuk wel, maar de foto's spreken wel het meest. SFW, maar toch maar onder spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  zondag 15 oktober 2023 @ 09:03:47 #102
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210958214
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 08:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant is het ergens goed nieuws dat GL blijkbaar nog westers genoeg is om dit soort tuig uit de partij te verstoten.
Niet actief. Zij heeft zich teruggetrokken n.a.v. hun standpunt. Wat er natuurlijk zou moeten gebeuren is dat dat soort figuren vanaf nu te horen krijgt: "ga maar naar Denk".
  zondag 15 oktober 2023 @ 09:05:23 #103
396550 Richestorags
pi_210958226
quote:
14s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:02 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Bron

Interessant stuk wel, maar de foto's spreken wel het meest. SFW, maar toch maar onder spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gvd. Hopen dat de Arabieren flink wat oliegeld storten en er veel Rode Maan die kant op kan (en mag).
  zondag 15 oktober 2023 @ 09:05:30 #104
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210958227
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wat ze bij die partij moest weet ik niet.
Wel heeft ze gelijk wbt het stukje context missen.
die context weet iedereen, eeuwen van religieuze extremisten aan beide kanten. Beiden even knettergek, dat is de context, die is zonneklaar.

Context doet er bij zulke bloederige zaken niet toe, net zo min bij wat er nu gebeurt in Gaza. Het is afschuwelijk, klaar. Er is geen "maar", want na dat woord komen altijd de afschuwelijkste monsters tevoorschijn zoals je weet.

Had je bij Bataclan ook behoefte aan de context?

Voel je bij de Oeigoerse zaak noodzaak aan belichting van de chinese kant?
  zondag 15 oktober 2023 @ 09:08:44 #105
396550 Richestorags
pi_210958251
quote:
2s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:05 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
die context weet iedereen, eeuwen van religieuze extremisten aan beide kanten. Beiden even knettergek, dat is de context, die is zonneklaar.

Context doet er bij zulke bloederige zaken niet toe, net zo min bij wat er nu gebeurt in Gaza. Het is afschuwelijk, klaar.

Hoe zit het eigenlijk bij die context lieden als je de slavernij in context gaat plaatsen? Of het "monster van de witte man" en "het patriarchaat"? Ze lijken immers van context te houden.
  zondag 15 oktober 2023 @ 09:09:34 #106
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210958257
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:08 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hoe zit het eigenlijk bij die context lieden als je de slavernij in context gaat plaatsen? Of het "monster van de witte man" en "het patriarchaat"? Ze lijken immers van context te houden.
Welnee dan mag je gewoon ongenuanceerd zijn, zo werkt dat :+ knetter, maar dan ook volledig knettergek zijn ze
pi_210958260
quote:
14s.gif Op zondag 15 oktober 2023 08:33 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Dit dus, Oeigoeren genocideren is geen enkel probleem :D

Zie je overigens ook verbijsterend weinig demonstraties tegen. Ook weinig gehos als er een chinees drama is.... opmerkelijk wel...

overigens:
https://www.scmp.com/news(...)tory&pgtype=homepage

Hier een wat uitgebreider stuk

Edit:

Ook steeds meer bevestiging dat de vluchtende Palestijnen worden gebombardeerd.
[..]
https://www.theguardian.c(...)mbing-of-safe-routes
Hier een in mijn ogen plausibele verklaring voor dit bericht. Waarom zou het IDF dit doen? Ik kan de tactische voordelen niet bedenken.

https://twitter.com/Osinttechnical/status/1713241560752533662
pi_210958264
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wat ze bij die partij moest weet ik niet.
Wel heeft ze gelijk wbt het stukje context missen.
Als je haar woorden goed zou interpreteren had je begrepen dat ze wil dat de schuld van alles bij Israël wordt gelegd, ondubbelzinnig. Het is gewoon een extremist op de verkiezingslijst van GL die nu uit eigen beweging opstapt omdat GL niet doet wat zij wil: Israël en de joden overal de schuld van geven.
pi_210958269
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:09 schreef Jazeg het volgende:

[..]
[..]
Hier een in mijn ogen plausibele verklaring voor dit bericht. Waarom zou het IDF dit doen? Ik kan de tactische voordelen niet bedenken.

Los van of het zo gegaan is of niet, iig iemand die duiding probeert te geven.
pi_210958275
quote:

[..]

Context doet er bij zulke bloederige zaken niet toe, net zo min bij wat er nu gebeurt in Gaza. Het is afschuwelijk, klaar. Er is geen "maar", want na dat woord komen altijd de afschuwelijkste monsters tevoorschijn zoals je weet.

En toch is de "ja maar" juist intrinsiek onderdeel van de oorzaak en nog veel belangrijker de uiteindelijke oplossing.
  zondag 15 oktober 2023 @ 09:15:32 #111
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210958288
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:09 schreef Jazeg het volgende:

[..]

Mooie analyse, en ik neem aan dat het IDF dit zelf ook serieus neemt. De internationale gemeenschap kijkt mee en wordt steeds kritischer. Dat is ook wel het voordeel van de huidige weersomstandigheden denk ik, het uitstel geeft de kans om de gemoederen wat te laten bedaren hoop ik... Al weet ik eigenlijk ook wel dat een oorlogsstrategie geen zaak van emotie is...
  zondag 15 oktober 2023 @ 09:15:57 #112
396550 Richestorags
pi_210958291
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:13 schreef UitStraling het volgende:

[..]
En toch is de "ja maar" juist intrinsiek onderdeel van de oorzaak en nog veel belangrijker de uiteindelijke oplossing.
Uiteindelijk wel maar er is gewoon geen plaats voor op dat moment. Stel je voor dat je op een begrafenis bent en iemand zegt "hij was een goede man" en een ander begint te schreeuwen "nee het was een enorme eikel want xyz". Dafuq.
pi_210958302
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:15 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Uiteindelijk wel maar er is gewoon geen plaats voor op dat moment. Stel je voor dat je op een begrafenis bent en iemand zegt "hij was een goede man" en een ander begint te schreeuwen "nee het was een enorme eikel want xyz". Dafuq.
Ja de timing klopt voor geen meter natuurlijk.
pi_210958306
quote:

[..]
Geldt die ja maar dan 2 kanten op? Want dan kunnen we alle misdadige acties van Israël nu ook onder het tapijt vegen onder het mom van “ja maar de slachting van vorige week zaterdag”.

Lijkt me onwenselijk.
  zondag 15 oktober 2023 @ 09:18:59 #115
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210958310
quote:

[..]
Niet bij het uitspreken van steun bij een ongelofelijk sadistisch bloedbad, nogmaals, iedereen snapt wat de aanleiding was van de aanslag in Manchester, of Bataclan, hoorde jij iemand zeggen van "Tja, het is vervelend voor die kinders bij Arianne, maar..."

:')

[ Bericht 0% gewijzigd door Un_Chien_Andalou op 15-10-2023 09:37:52 ]
pi_210958314
Ze heeft in elk geval weer meer tijd om demonstraties bij te wonen.

pi_210958322
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Geldt die ja maar dan 2 kanten op? Want dan kunnen we alle misdadige acties van Israël nu ook onder het tapijt vegen onder het mom van “ja maar de slachting van vorige week zaterdag”.

Lijkt me onwenselijk.
Die ja maar is niet om goed te praten wat Hamas heeft gedaan en nog steeds doet... Dat roept iedereen maar dat lijken jullie niet te willen horen. Er zijn hier twee kanten hartstikke fout, vorige week een van beide kanten 10 keer zo erg, nu de andere weer met het afsluiten van burgers van water, voedsel en medische hulp. Je kan in deze alleen maar partij kiezen tegen Hamas, maar als je voor elke terrorist ook 10 families bombardeert dan gaat er wel iets mis.
  zondag 15 oktober 2023 @ 09:23:01 #118
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210958326
quote:

[..]

Lijkt me onwenselijk.
Dit dus, constateren hoe afschuwelijk de situatie is is voldoende. Elke "ja maar" is dan alleen nog maar een poging tot legitimatie van volstrekt onaanvaardbaar geweld.
  zondag 15 oktober 2023 @ 09:23:01 #119
396550 Richestorags
pi_210958327
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:19 schreef Tjoent het volgende:
Ze heeft in elk geval weer meer tijd om demonstraties bij te wonen.

[ afbeelding ]
Zij vertegenwoordigt echt wat ik nou "de ondankbare moslim" zou noemen. Groeit op in een Westers land, mag haar religie uitoefenen, meerijden op de feminismetrein, een politieke functie bekleden en dan nog schopt ze tegen haar broodheren en de waarden van het land aan. Idem Denk.
pi_210958329
quote:

[..]

Lijkt me onwenselijk.
Ik vind het zoveel mogelijk wachten met binnentrekken van de Gazastrook al laten zien dat we hier met een staaltje morele highground te maken hebben.
pi_210958360
quote:

[..]

Ik denk dat wat veel mensen niet door hebben niet eens zo zeer de extremisten aan beide kanten is. De kolonisten bijvoorbeeld, dat zijn in zekere zin extremisten. Die 'stelen' stukjes grondgebied in de West Bank. Na zijn verhuizing moet de kolonist beschermd worden waar de Israëlische regering dus voor gaat zorgen en de Israëlische regering noemen wij geen extremisten. Er komen meer kolonisten en steeds meer beveiliging en controle. Er wordt om de zoveel meter een checkpoint opgezet die alleen de Arabieren controleert, zonder permit (en soms met) wordt de arabier de toegang tot het volgend stukje Palestijns grondgebied ontzegt en er staat bijna 24/07 een enorme rij bij de grote checkpoints. Het is totaal mesjogge
pi_210958380
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:23 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Zij vertegenwoordigt echt wat ik nou "de ondankbare moslim" zou noemen. Groeit op in een Westers land, mag haar religie uitoefenen, meerijden op de feminismetrein, een politieke functie bekleden en dan nog schopt ze tegen haar broodheren en de waarden van het land aan. Idem Denk.
Tegen haar broodheren. Wtf _O-
pi_210958399
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:29 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Tegen haar broodheren. Wtf _O-
Ja die meisje moet gewoon en verder niet piepselen.
  zondag 15 oktober 2023 @ 09:33:25 #124
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210958410
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2023 09:27 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik denk dat wat veel mensen niet door hebben niet eens zo zeer de extremisten aan beide kanten is. De kolonisten bijvoorbeeld, dat zijn in zekere zin extremisten. Die 'stelen' stukjes grondgebied in de West Bank. Na zijn verhuizing moet de kolonist beschermd worden waar de Israëlische regering dus voor gaat zorgen en de Israëlische regering noemen wij geen extremisten. Er komen meer kolonisten en steeds meer beveiliging en controle. Er wordt om de zoveel meter een checkpoint opgezet die alleen de Arabieren controleert, zonder permit (en soms met) wordt de arabier de toegang tot het volgend stukje Palestijns grondgebied ontzegt en er staat bijna 24/07 een enorme rij bij de grote checkpoints. Het is totaal mesjogge
Het zijn allemaal extremisten, of je nou extreem orthodoxe christenen hebt, of Joden of moslims, het maakt geen ene zak uit, in dat deel van het spectrum verdwijnt al het licht, letterlijk. Het zijn stuk voor stuk groepen die hun misplaatste superioriteitswaan ontlenen aan een volkomen krankzinnig concept in de eerste plaats.

Reddeloos en redeloos.
  zondag 15 oktober 2023 @ 09:33:47 #125
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210958413
twitter

Nieuw bericht IDF
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: