ik stelde ook geen vraagquote:Op zondag 15 oktober 2023 09:51 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Das geen vraag maar een zelfdiagnose
Ok ik kon het na 5 minuten nergens vinden dus ik dacht ik meng me maar in de discussie, wel zo handig. Zo beter?quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:50 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
oh ik lees nergens: ik ben te lui om zelf te kijken en lezen.
het staat op nagenoeg elke nieuws website waaronder nos.nl en nu.nl.quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ok ik kon het na 5 minuten nergens vinden dus ik dacht ik meng me maar in de discussie, wel zo handig. Zo beter?
https://www.aljazeera.com(...)-charts-live-trackerquote:Op zondag 15 oktober 2023 09:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ok ik kon het na 5 minuten nergens vinden dus ik dacht ik meng me maar in de discussie, wel zo handig. Zo beter?
Ik las dat het uitgesteld was. Dat zegt niets over of het offensief al begonnen is. NOS is daar duidelijker in, daar heb je wel gelijk in.quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:53 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
het staat op nagenoeg elke nieuws website waaronder nos.nl en nu.nl.
Thanks, heb hem gebookmarked!quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:53 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
https://www.aljazeera.com(...)-charts-live-tracker
Deze vind ik heel prettig naast de reguliere bronnen
wat is dan uitgesteld als het voor jou niet duidelijk is of het offensief al begonnen is?quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik las dat het uitgesteld was. Dat zegt niets over of het offensief al begonnen is. NOS is daar duidelijker in, daar heb je wel gelijk in.
Lekkere sneer wel.quote:
Ja, zonder context en begrip van beide kanten gaat er echt ooit een oplossing komen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt toch gezien wat er vorige week is gebeurt? Een ieder die de dag erna zich repte om te roepen “dit komt door jaren onderdrukking” deden dat om deze daden min of meer te accepteren als een gegeven. Context wordt dus misbruikt om gruweldaden goed te praten.
Dus als ik straks bij de foto’s van brandende Palestijnse huizen heel bijdehand komt verkondigen dat dit komt doordat Hamas vorige week een massa slachting heeft aangericht kan ik van jou toch wel een duimpje omhoog verwachten ? Ik ben immers alleen maar “context” aan het geven, en das heul belangrijk.
Ik las dat er een tijdelijk staakt het vuren was. Ik wist het gewoon niet zeker. Maar we derailen dit topic wel behoorlijk door zo iets onzinnigs. Ik zal in het vervolg wat meer moeite doen, ok?quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:55 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
wat is dan uitgesteld als het voor jou niet duidelijk is of het offensief al begonnen is?
Het kan ook allebei denk ik: de context niet uit het oog verliezen én niet accepteren dat die gebruikt wordt om daden goed te praten.quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“Context” wordt door heel veel mensen nu gebruikt om de gruweldaden van welke partij dan ook goed te willen praten, en anderen zijn dan wel heel trots hier aan het verkondigen dat context toch heul belangrijk is.
Tsja.
Hoeveel mensen in gaza kunnen Engels ik neem aan dat ze deze x ook in het arabisch eruit doen staat er dan nog steeds hetzelfde?quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Lekkere sneer wel.
Be assured, Hamas leaders have already ensured their safety and that of their families.
En een hele terechte. Het is ook niet voor niets dat ze die villawijk even aangedaan hebben waar die varkens hun geld zaten te tellen waarmee waterleidingen (geen raketten), een ontziltingsinstallatie, een eigen stroomnet voor het stemvee aangeschaft hadden kunnen worden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Lekkere sneer wel.
Be assured, Hamas leaders have already ensured their safety and that of their families.
ah werkt dat zo...quote:
Zeker, maar dan begin je met de veroordeling, en niet de JA MAAR .quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het kan ook allebei denk ik: de context niet uit het oog verliezen én niet accepteren dat die gebruikt wordt om daden goed te praten.
Ondertussen ook weer berichten dat Hamas al hun menselijke schilden tegen houdt. Kan nog vies gaan worden dit.quote:
Ook daar is het 2023. Er is nog steeds contact met de buitenwereld mogelijk, en daarna verspreidt dit nieuws natuurlijk heel snel.quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen in gaza kunnen Engels ik neem aan dat ze deze x ook in het arabisch eruit doen staat er dan nog steeds hetzelfde?
Verder vraag ik me af hoeveel mensen in gaza nog een werkende telefoon hebben waarop ze deze berichten ook kunnen ontvangen.
Dat is het al. Behandelen als beesten, zoals de Israëlische minister van defensie al zei.quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ondertussen ook weer berichten dat Hamas al hun menselijke schilden tegen houdt. Kan nog vies gaan worden dit.
Wanneer was de laatste keer dat je jezelf erop betrapte dat je de volledige vernietiging van de levens van 2,2 miljoen mensen steunde omdat je was gemanipuleerd om te geloven in collectieve schuld?quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeker, maar dan begin je met de veroordeling, en niet de JA MAAR .
Een gelovige heeft geen verlies; of overwinning of Het Paradijs.quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:07 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ah werkt dat zo...
enniewee:
[ twitter ]
Waar was dan jouw veroordeling na elke vorm van onderdrukking en onrecht van de israheliërs voor vorige week zaterdag? Dan horen we je niet hequote:Op zondag 15 oktober 2023 10:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gezien de uploads lijkt dat netwerk nog in de lucht. Dacht ook dat ze folders verspreiden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen in gaza kunnen Engels ik neem aan dat ze deze x ook in het arabisch eruit doen staat er dan nog steeds hetzelfde?
Verder vraag ik me af hoeveel mensen in gaza nog een werkende telefoon hebben waarop ze deze berichten ook kunnen ontvangen.
Ik veroordeel de methodiek van Hamas.quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |