SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Kheb dit wel eens gehoord, geloof ik. Luister hier graag naar.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:46 schreef BasEnAad het volgende:
Wie is deze mevrouw die zo erg probeert?
quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:51 schreef BasEnAad het volgende:
Kan ik hier een kaartje kopen voor de draaimolen?
Dat is lang geleden!quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan.... deze draaimolen draait naar de Vietnam oorlog.
Nog net goedemorgen. Zo, wat heb ik lang geslapen (met de halfuur onderbreking voor de kat). Ik had het ook wel nodig hoor. Lang leve de koelte in de slaapkamerquote:
Nou ja, zeg. Je zou zeggen dat het juist weer wat rustiger zou worden op dat punt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Heerlijk die koelere slaapkamer ja, ik slaap ook beter. Behalve dan vannacht, want de achterlijke buurman ging om 4 uur met z’n vrienden in de jacuzzi feesten
Helaas. En hij schold me uit en intimideerde me toen ik na 10 minuten voor de 2e keer ging zeggen dat ze naar binnen moesten gaan. Toen heb ik maar de politie gebeld en dat ga ik voortaan dus direct doen, ik ga er niet meer zelf heenquote:Op zondag 15 oktober 2023 16:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou ja, zeg. Je zou zeggen dat het juist weer wat rustiger zou worden op dat punt.
Ik geef je groot gelijk, maar wat jammer dat het zo moet gaan nu.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Helaas. En hij schold me uit en intimideerde me toen ik na 10 minuten voor de 2e keer ging zeggen dat ze naar binnen moesten gaan. Toen heb ik maar de politie gebeld en dat ga ik voortaan dus direct doen, ik ga er niet meer zelf heen
quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph wil die jacuzzi vol gaan storten met beton
Ben sinds 12.00 uur al in het stadion...quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Kijken of MadMaster nog op tv in beeld komt bij de honkbalwedstrijd die 2,5 uur uitgesteld werd vanwege regen
Je geduld is niet erg beloond nee…quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben sinds 12.00 uur al in het stadion...
[ afbeelding ]
En het gaat niet zo best qua stand...
Wordt vervolgd, ja.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je geduld is niet erg beloond nee…
We hebben het spandoek wel verschillende keren in beeld gezien.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wordt vervolgd, ja.
Net weer thuis na vertrek van huis om 10.30 uur…
Goed gedaan.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:46 schreef livelink het volgende:
Ik heb vrijdagmiddag nog een mail gestuurd naar de huisarts waarin ik heb gemeld hoe hoog mijn bloeddruk was en dat ik het raar vond dat ik geen afspraak mocht maken.
Vanochtend werd ik gebeld door de praktijkondersteuner dat ik morgen mag langskomen. Het is dan wel niet de huisarts, maar het is ook niet over een paar weken, dus dat is winst. Verder komt het nu qua werk megaslecht uit, want mijn collega is op vakantie. Maar dat is dan maar even zo.
Geen idee.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 01:29 schreef Charz het volgende:
Hoi hoi, zijn jullie nog wakker?
Leeft Possie nog vroeg ik me af?
Ja, en al weer terug. Ik ga aan de medicatie en ik moet weer een hartfilmpje. En dan over 6 weken weer terug voor nieuwe metingen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:09 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Fijn dat je naar de huisarts kan livelink.
Gezondheid gaat boven werk.
Weinig.quote:
Wie heb je om laten leggen, die je identiteit kende?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 05:27 schreef Tjoent het volgende:
De week is weer doormidden dus![]()
Hier is het primawe kunnen gelukkig weer incognito door het leven.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 05:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie heb je om laten leggen, die je identiteit kende?
Ik maak me nu wel zorgen met zo'n antwoord..... 'nog' niemand.quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 05:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik maak me nu wel zorgen met zo'n antwoord..... 'nog' niemand.
Wat vind je van de temperatuur?quote:
Zeer aangenaam. Van mij mag het 't hele jaar zo zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2023 05:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat vind je van de temperatuur?
Het is hier aanmerkelijk kouder geworden.
Ik moet er wel echt aan wennen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 05:33 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Zeer aangenaam. Van mij mag het 't hele jaar zo zijn
Jammer, maar soms gaan verplichtingen voorquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:06 schreef Melting het volgende:
Helaas morgenavond geen muziek van mijn kant, vanwege andere verplichtingen.
Als er interesse is, wil ik de Golden Oldies draaibeurt van Melting wel waarnemen…quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:06 schreef Melting het volgende:
Helaas morgenavond geen muziek van mijn kant, vanwege andere verplichtingen.
Ik heb wel interesse.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als er interesse is, wil ik de Golden Oldies draaibeurt van Melting wel waarnemen…
Ik pak even een dik kwartier mee. Daarna moet ik helaas weg om te oefenen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als er interesse is, wil ik de Golden Oldies draaibeurt van Melting wel waarnemen…
Heb je dan wel zo'n railsysteem in de kas?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag de bestelling van Amazon binnengekregen, had daar nog nooit besteld, maar wat we nodig hadden was origineel nergens verkrijgbaar. Dus dan maar passende chinese namaak besteld. Vlotte levering. Nu hebben we 60 haakjes om in de kas dingetjes op te hangen. https://canopia.com/product/plant-hangers-2/
Niet dat de kas al staat, maar je kunt maar op tijd zijn.
Dat is gewoon de constructie van de kas, da’s juist zo geniaal. Dus overal kun je zo’n ding in draaien. We hebben ook een set planken die je ook aan de constructie bevestigt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je dan wel zo'n railsysteem in de kas?
We are cavepeoplequote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:02 schreef DJ11 het volgende:
We gaan wel érg ver terug in de tijd, zo aan dat intro te horen
Ik kan oprecht zeggen dat ik nooit enige verliefdheid heb gevoeld voor Julio.quote:
Ik was even aan het eten in de tussentijdquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:07 schreef livelink het volgende:
Ik ken deze wel, maar voor artiest en zo moet je denk ik bij DJ11 zijn.
Maar had je hem geweten?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik was even aan het eten in de tussentijd
Nee toch?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:12 schreef livelink het volgende:
Een voor mij onbekende Rolling Stones-nummer?
Wel mooi inderdaad, maar ik ken het niet echt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee toch?
Wat mij betreft de mooiste...
Nooit de versie met Shirma Rouse gezien, die dit dan brult?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel mooi inderdaad, maar ik ken het niet echt.
Nee, maar klinkt wel als iets dat ik ga opzoeken straks.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit de versie met Shirma Rouse gezien, die dit dan brult?
Die deed dat inderdaad primaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit de versie met Shirma Rouse gezien, die dit dan brult?
Toch schijnt hun nieuwe album best goed te zijn. Ik lees veel positieve geluidenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Die nieuwe single hoor ik regelmatig, kan me niet zo boeien, maar ik ben dan ook geen fan (voorzichtig uitgedrukt)
Ik was al helemaal Whatever you want aan het typen. Duidelijk op het verkeerde been gezet.quote:
Fijne avond, DJ11. Oefen ze!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik was graag wat langer blijven hangen, maar de oefen-plicht roept. Fijne avond allemaal.
Wellicht tot morgen, dan wel zaterdag
Mijn broer was nogal fan, dus ik ben er mee doodgegooid vroeger.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was al helemaal Whatever you want aan het typen. Duidelijk op het verkeerde been gezet.
Have funquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik was graag wat langer blijven hangen, maar de oefen-plicht roept. Fijne avond allemaal.
Wellicht tot morgen, dan wel zaterdag
Ik vind het wel prima. Sowieso een fijn nummer.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Een wat opgepimpte versie van
[ afbeelding ]
Kennelijk, staat er niet bij...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Is dit de houseversie van de Non stop dance van de Gibson Brothers?
Toch is ze het, de eerste album opname:quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:30 schreef livelink het volgende:
I never can say goodbye, maar het klinkt niet als Gloria Gaynor
Zo, dat klinkt anders. Wat minder gepolijst. Wel fijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch is ze het, de eerste album opname:
[ afbeelding ]
Juist welquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:30 schreef livelink het volgende:
I never can say goodbye, maar het klinkt niet als Gloria Gaynor
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Het lijkt Melting wel, met z’n covers
Nee, die komt zo nog...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, de tekenleraar van livelink
Ja, maar livelink was even eten aan het maken voor haar zoon.quote:
MAMquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die komt zo nog...
Geloof ik.
Oh wacht, hier ben ik al eerder in gestonken.quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Golden Earing She flies on strange wings
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:50 schreef livelink het volgende:
Golden Earring - She flies on strange wings
quote:
Nee, heb je volgens mij niet verteld. Interessant!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Weet niet of ik het hier verteld heb, maar onlangs ben ik in het theater geweest waar Rinus Gerritsen de Earring songs, Waaronder Radar Love, heeft ontleerd...
[ afbeelding ]
Ik twijfelde tussen Belinda en Collinda.quote:
Ik vind dit niet eens onaardig, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Geen liefhebbers hier...
[ afbeelding ]
Ik kreeg dat na het album 'Pop'...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:01 schreef livelink het volgende:
Ik ben pas echt iets tegen U2 gaan krijgen in de tijd van nummers zoals With or without you.
Eigenlijk vooral dat nummer trouwens.
Ik hoor een woordje...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:02 schreef livelink het volgende:
Dit nummer The Fly is van later zie ik. Maar toen was het kwaad al geschied.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor een woordje...
[ afbeelding ]
Ik heb de verwarming al aan hoor. Wel maar op 19, maar anders is het hier 17 graden of zo.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb het echt zo zo ontzettend koud
Gisterne heb ik hier de boel ook aangezet. Sinds gisteren ook warmere kleding en sokken aan, vandaag vond ik het binnen en buiten ook gewoon aangenaam, maar nu opeens heb ik het ijskoudquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming al aan hoor. Wel maar op 19, maar anders is het hier 17 graden of zo.
Wansmaak durf ik het te noemen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We hebben de winnaar qua hoesjes, dat durf ik nu al wel te stellen
Hold your horses...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We hebben de winnaar qua hoesjes, dat durf ik nu al wel te stellen
Jong en mooi en met haar.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:18 schreef MadMaster het volgende:
De mooiste van deze dame:
[ afbeelding ]
Geluidsmonitor dan, de geluidskaart in mijn mengpaneel/controller lijkt het te hebben begeven...quote:
Dat lijkt me ook heel vervelend.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geluidsmonitor dan, de geluidskaart in mijn mengpaneel/controller lijkt het te hebben begeven...
Aiquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geluidsmonitor dan, de geluidskaart in mijn mengpaneel/controller lijkt het te hebben begeven...
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:29 schreef livelink het volgende:
Ik acht dit een kanshebber voor het ergste hoesje.
Mmm, the fire-woman was erger, maar dit komt in de buurt.quote:
Nee, ik zag het net.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zingen ze wel, maar zo heet het niet...
Wanneer komt het op tv, weet jij dat?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik was afgelopen dinsdag naar de opnames van het TV programma en deze compositie moest daar ook gedirigeerd worden.
Ik mag niks zeggen, maar ik heb bijna in mijn broek gepist van het lachen...
[ afbeelding ]
Vanaf 3 december, zie het topic in TV...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Wanneer komt het op tv, weet jij dat?
Dan zul je wel extra nieuwsgierig zijn naar hoe het verder gaat, vermoed ik.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf 3 december, zie het topic in TV...
De eerste 2 afleveringen heb ik al gezien.
Aflevering 1 werd per deelnemer voorgetoond, aflevering 2 heb ik de opname van bijgewoond...
Ziek...quote:
ik kan een uitzending vullen met alles wat ik gemaakt heb in de tijd...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:44 schreef livelink het volgende:
Leuk, die jingle. Nooit gehoord inderdaad.
Nostalgie al weer...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Die raps van jou en Fann richting elkaar waren legendarisch
Welk jaar praten we dan ongeveer over?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Die raps van jou en Fann richting elkaar waren legendarisch
Ik gok op 2014/2015 of zo...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Welk jaar praten we dan ongeveer over?
Zaterdag, Amsterdam staat in middels 3-2 achter.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Wanneer gaat de honkbal nou verder? Het wordt bizar kloteweer met veel regen de komende dagen he?
Ik ben nog (weer) ingetunedquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Voor de liefhebbers (en mijzelf vooral) ga ik nog even door met een ander genre...
Wij gaan tv kijken, vaste prik op donderdagavond ‘de jaren 90 voor tieners’ op de Belg, van de serie over de jaren 80 hebben we vorig jaar ook erg genotenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Voor de liefhebbers (en mijzelf vooral) ga ik nog even door met een ander genre...
Have fun...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wij gaan tv kijken, vaste prik op donderdagavond ‘de jaren 90 voor tieners’ op de Belg, van de serie over de jaren 80 hebben we vorig jaar ook erg genoten
Spannend. Maar niet leuk spannend lijkt me.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zaterdag, Amsterdam staat in middels 3-2 achter.
Alles of niets dan...
Nee, de zwarte en gele rookpotten hadden we liever tot de laatste wedstrijd bewaard, als we voor zouden staan...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Spannend. Maar niet leuk spannend lijkt me.
Het is vervreemdend.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo iets experimenteels proberen, kijken of het lukt...
Ik ben wat aan het stoeien geweest met het uit elkaar halen van muziek, alle geluiden op een aparte track, waaronder ook de zang dus apart...quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:43 schreef Rafeiro het volgende:
https://www.msn.com/en-us(...)xt-month/ar-AA1iwK8D
Ga je bieden?
Ah, jij was die luisteraar die ik niet kon plaatsen...quote:
Nou, ik kan me nu nog niet voorstellen dat ik morgenochtend een morning star zal zijn. Een bijna uitgedoofd sterretje dan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:16 schreef MadMaster het volgende:
De laatste, morgen allemaal weer een 'Morning Star' zijn...
Setlist:
21:11 : D.B.J - Suspect (Original Mix)
21:16 : Erick Zen - Dark Misery (Original Mix)
21:21 : Future Antics - Reflections (Original Mix)
21:25 : Splitsing - Wind En Zeilen
21:28 : C.I.A.T. - Dark Of Serenity (David Surok Remix)
21:34 : Loreen - Euphoria (Big Kid 2K18 PRIDE Mix)
21:39 : Jaccob & Sheala - We Lost Boundaries (MaxRevenge 'Tech Treatment' Mix)
21:44 : The Blackmaster - Time Never Stops! (Global Cee Remix)
21:48 : Energy 52 (Harald Blüchel & Paul Schmitz-Moormann) - Café Del Mar (Cosmic Baby's Impression)
21:54 : Push - Universal Nation (Ferry Corsten Remix)
21:59 : Rank 1 - Such Is Life (featuring Shanokee) (Extended Version)
22:07 : Orange Juice - Beside An Orange (Jeyenne Remix)
22:14 : Roger Shah Feat. Moya Brennan - Morning Star (Original Club Mix)
Je mag langzaam opkomen...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik kan me nu nog niet voorstellen dat ik morgenochtend een morning star zal zijn. Een bijna uitgedoofd sterretje dan.
Dat zal ik ook zeker doenquote:
Ben je vandaag lekker vrij? Ik zit te twijfelen om naar kantoor te gaan of niet. Het gaat de hele dag regenen, dus grote kans dat ik kletsnat word als ik wel ga, maar anders zit ik de hele dag ook maar binnen.quote:
Niet vrij. Maar ben niet wezen sporten vandaag. Gisteren naar verjaardag geweest.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 06:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben je vandaag lekker vrij? Ik zit te twijfelen om naar kantoor te gaan of niet. Het gaat de hele dag regenen, dus grote kans dat ik kletsnat word als ik wel ga, maar anders zit ik de hele dag ook maar binnen.
Tja, dat is het dilemma. Als ik naar de buienradar kijk zou ik het net redden om droog op kantoor te komen, maar ik zou zeker weten wel nat thuis komen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 06:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet vrij. Maar ben niet wezen sporten vandaag. Gisteren naar verjaardag geweest.
Maar ik snap je dilemma. Ik zou thuis werken.
Nat op kantoor komen, wil niemand.
Nat thuis komen zou ik niet zo erg vinden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 06:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, dat is het dilemma. Als ik naar de buienradar kijk zou ik het net redden om droog op kantoor te komen, maar ik zou zeker weten wel nat thuis komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |