SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Kheb dit wel eens gehoord, geloof ik. Luister hier graag naar.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:46 schreef BasEnAad het volgende:
Wie is deze mevrouw die zo erg probeert?
quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:51 schreef BasEnAad het volgende:
Kan ik hier een kaartje kopen voor de draaimolen?
Dat is lang geleden!quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan.... deze draaimolen draait naar de Vietnam oorlog.
Nog net goedemorgen. Zo, wat heb ik lang geslapen (met de halfuur onderbreking voor de kat). Ik had het ook wel nodig hoor. Lang leve de koelte in de slaapkamerquote:
Nou ja, zeg. Je zou zeggen dat het juist weer wat rustiger zou worden op dat punt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Heerlijk die koelere slaapkamer ja, ik slaap ook beter. Behalve dan vannacht, want de achterlijke buurman ging om 4 uur met z’n vrienden in de jacuzzi feesten
Helaas. En hij schold me uit en intimideerde me toen ik na 10 minuten voor de 2e keer ging zeggen dat ze naar binnen moesten gaan. Toen heb ik maar de politie gebeld en dat ga ik voortaan dus direct doen, ik ga er niet meer zelf heenquote:Op zondag 15 oktober 2023 16:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou ja, zeg. Je zou zeggen dat het juist weer wat rustiger zou worden op dat punt.
Ik geef je groot gelijk, maar wat jammer dat het zo moet gaan nu.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Helaas. En hij schold me uit en intimideerde me toen ik na 10 minuten voor de 2e keer ging zeggen dat ze naar binnen moesten gaan. Toen heb ik maar de politie gebeld en dat ga ik voortaan dus direct doen, ik ga er niet meer zelf heen
quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph wil die jacuzzi vol gaan storten met beton
Ben sinds 12.00 uur al in het stadion...quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Kijken of MadMaster nog op tv in beeld komt bij de honkbalwedstrijd die 2,5 uur uitgesteld werd vanwege regen
Je geduld is niet erg beloond nee…quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben sinds 12.00 uur al in het stadion...
[ afbeelding ]
En het gaat niet zo best qua stand...
Wordt vervolgd, ja.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je geduld is niet erg beloond nee…
We hebben het spandoek wel verschillende keren in beeld gezien.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wordt vervolgd, ja.
Net weer thuis na vertrek van huis om 10.30 uur…
Goed gedaan.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:46 schreef livelink het volgende:
Ik heb vrijdagmiddag nog een mail gestuurd naar de huisarts waarin ik heb gemeld hoe hoog mijn bloeddruk was en dat ik het raar vond dat ik geen afspraak mocht maken.
Vanochtend werd ik gebeld door de praktijkondersteuner dat ik morgen mag langskomen. Het is dan wel niet de huisarts, maar het is ook niet over een paar weken, dus dat is winst. Verder komt het nu qua werk megaslecht uit, want mijn collega is op vakantie. Maar dat is dan maar even zo.
Geen idee.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 01:29 schreef Charz het volgende:
Hoi hoi, zijn jullie nog wakker?
Leeft Possie nog vroeg ik me af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |