Kan ie niet veel aan doen, zo is hij eenmaal.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar inhoudelijk: we lijken zeker op elkaar, daarom doe ik hem ook de handreiking om samen op te trekken. Alleen dat hooghartige jaagt mensen weg. Het is zonde omdat het als ruis meegaat met de boodschap.
Ja, precies. Je hele post is dus gebaseerd op een valse veronderstelling. Er wordt toch ook niet of uiterst beperkt tegen China gedemonstreerd, terwijl als je ziet hoe zij moslims behandelen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Yemen bijvoorbeeld. Of Iran. Of Soedan.
Geen volle straten.
ja is denk ik wel doodeng ja zoquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Zou het een psychologisch iets zijn deze stilte?
Even de laatste check voordat het circus de startlijn over gaat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Zou het een psychologisch iets zijn deze stilte?
Religie staat hier dus los van? We moeten aannemen dat die straten thans bevolkt worden door een regenboogcoalitie van moslims, christenen, joden zelfs, atheïsten, agnosten, buddhisten en hindoe's, die toevallig enkel en alleen handelen vanuit een verbondenheid met 'het gebied'?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, precies. Je hele post is dus gebaseerd op een valse veronderstelling. Er wordt toch ook niet of uiterst beperkt tegen China gedemonstreerd, terwijl als je ziet hoe zij moslims behandelen.
wat is jouw scenario?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Even de laatste check voordat het circus de startlijn over gaat.
Die titel die je kennelijk in 2022 hebt gekregen, is daar wat fraude bij te pas gekomen misschien?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:42 schreef UitStraling het volgende:
Strakjes maakt Israël twee miljoen Palestijnen dood en dan is iedereen in de wereld blij en opgelucht en veilig en zeggen de moslims sorry en trouwen met andere soorten en kleuren mensen en alles zal opgelost zijn en ze leefden nog lang en gelukkig.
Ok daar ging mijn koffie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die titel die je kennelijk in 2022 hebt gekregen, is daar wat fraude bij te pas gekomen misschien?
Dat zeg ik niet, maar zeker niet sec vanwege religie zoals jij doet voorkomen in je post. De gemene deler zit m vooral in cultuur, afkomst, geschiedenis.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Religie staat hier dus los van? We moeten aannemen dat die straten thans bevolkt worden door een regenboogcoalitie van moslims, christenen, joden zelfs, atheïsten, agnosten, buddhisten en hindoe's, die toevallig enkel en alleen handelen vanuit een verbondenheid met 'het gebied'?
Sorry, gaat er niet in hier.
Grond gaan inpakken? Ze gaan met veel geweld van deur tot deurquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:54 schreef Rupibma het volgende:
Ik begrijp niet hoe ze grond gaan inpakken. Er is al niet veel grond daar. Je kan nergens heen al.
Het uiteindelijke doel is dat gebied in nemen en hun uitroeien. Iedereen die dat ontkent liegt.
Misschien, maar er is een veel gevaarlijker dreiging uit het noorden. Als Israel een grondoffensief in Gaza begint dan gaat de Hezbollah in het noorden los, zij hebben 150.000 rakettenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Even de laatste check voordat het circus de startlijn over gaat.
BNMS (Begin Nautisch Morgen Schemering) West Jerusalem is ongeveer 0600 lokale tijd daar (0500 hier). Dus ik gok erop dat het morgenochtend rond die tijd losgaat en de pantsers voorwaarts gaan.quote:
Dat zou inderdaad verstandig zijn mijns inziens.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:57 schreef Alov het volgende:
Ik heb hier al vaker gezegd dat de Palestijnen zich beter konden toeleggen op geweldloos verzet, maar vandaag bedacht ik, geldt dat ook niet voor Israël?
Stel dat Israël, nu, na de aanval van Hamas, zou zeggen: we laten het gaan voor deze keer, maar we hebben wel de hulp van de internationale gemeenschap nodig om er voor te zorgen dat dit nooit meer kan gebeuren.
Zouden ze dan niet heel veel sympathie van de wereld krijgen, en daarbij wellicht ook eerder bij hun doelen komen van vreedzame samenleving met de Palestijnen, dan wat ze nu proberen te doen?
Kan me voorstellen dat bijvoorbeeld er best Arabische landen zijn die min of meer garant willen staan voor de verwijdering van Hamas, en als Iran niet mee doet staan ze internationaal mooi voor schut.
Wat denken jullie?
ja gaan ze er echt in? Dat gaat een bloedbad aan beide kanten worden...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
BNMS (Begin Nautisch Morgen Schemering) West Jerusalem is ongeveer 0600 lokale tijd daar (0500 hier). Dus ik gok erop dat het morgenochtend rond die tijd losgaat en de pantsers voorwaarts gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |