Dat vind ik ook mooi. Moet je voor 20 euro bestellen voor gratis bezorging en dan kwam het nog met 3 verschillende bezorgdienstenquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij Bol vind ik het ook irritant. Vooral omdat ze allemaal andere bezorgdiensten lijken te gebruiken.
Neem gewoon Select voor die 10 euro per jaar, ben je van al het gezeik af.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat vind ik ook mooi. Moet je voor 20 euro bestellen voor gratis bezorging en dan kwam het nog met 3 verschillende bezorgdiensten
Neequote:Op donderdag 22 februari 2024 15:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Neem gewoon Select voor die 10 euro per jaar, ben je van al het gezeik af.
Ken het totaal niet, maar is het enige wat dan overblijft als ik Wikipedia mag geloven.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Waardeloze winkel vind ik dat. Chinese meuk.
Geen idee.quote:
Van wat ik heb heb gezien veel knuffels, en van dat plastic spul wat je ook bij de Primark ziet bij de makeup en woon afdeling.quote:
Dit is wel de beste samenvatting van Blokker van de laatste tig jaar.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Verder is die winkel een allegaartje zonder eigen smoel
Met minder aanbod in de winkel.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:59 schreef Cruzinats het volgende:
Blokker is gewoon een duurdere action.
Ze hebben wel echt veel meer keuze in huishoudelijke apparatuur. Maar dat deel wordt weggesnoept door coolblue en bol.com en dergelijke.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:32 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Met minder aanbod in de winkel.
De meerwaarde van Blokker is echt wel weg.
Vaak zal de levensduur van de spullen wat langer zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:32 schreef Morri2 het volgende:
[..]
quote:Omoda neemt schoenenketen Van den Assem over
Het Nederlandse modebedrijf Omoda neemt schoenenketen Van den Assem over. Dat bedrijf heeft tien winkels, in onder meer Rotterdam en Tiel, en heeft 130 werknemers. De merknaam en winkels van Van den Assem zullen blijven bestaan, net als de webwinkel.
Het hoofdkantoor en distributiecentrum van Van den Assem worden samengevoegd met die van Omoda in Zierikzee. "Deze integratie wordt in mei 2024 volledig afgerond", aldus de bedrijven.
Een woordvoerder van Omoda laat weten dat het personeel van de winkels 'één op één' wordt overgenomen. Voor het hoofdkantoor geldt dat een klein percentage niet kan blijven.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)t-van-den-assem-over
Zelfscandiefstallllllquote:
Blokker verkoopt gewoon de A-merken onder de huishoudartikelen in tegenstelling tot die (ja laten we eerlijk zijn) rommel van de Action.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:32 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Merken die je overal online vaak voordeliger en sneller in huis hebt. Die eigen lijn van Blokker met keukenapparaten ziet er ook echt niet uit, dat schuurt tegen het niveau van een Action aan qua looks.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:37 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Blokker verkoopt gewoon de A-merken onder de huishoudartikelen in tegenstelling tot die (ja laten we eerlijk zijn) rommel van de Action.
quote:
Hier is de webshop ook uit de lucht, vandaag even 3 flesjes White Musk parfum ingeslagen.quote:
Ik zocht laatst een eierprikker. Hebben ze niet bij Action. Maar een voorbeeldje, maar qua huisraad is een Blokker of Hema echt wel wat anders dan een Action.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:32 schreef Morri2 het volgende:
[..]
watquote:Op maandag 19 februari 2024 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap niet dat Lush nog bestaat eigenlijk.
lazertyfteerstraal op met je kansloze woke opmerking, slappe zak.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:44 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Mwah is vaak één van de winkels waar het altijd wel druk is en mensen daadwerkelijk wat kopen. Zet ook vol in op kids met de bruisballen en zijn overdreven woke, wat gewoon verkoopt op het moment.
Ik zeg nergens dat ze slechte zooi verkopen, ik heb zelf ook nog een blik bubble bars liggen. Ik probeerde alleen te zeggen dat er jaren geleden al problemen waren en ze verliezen leden, de website kut is en ze verder niet aan reclame doen. Dus dat dan een zaak als de Body Shop over de kop gaat terwijl Lush blijkbaar nog lekker gaat, vind ik heel apart.quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat
Die bubblebars en bathbombs zijn echt fenomenaal
wat een kolder post jij
[..]
lazertyfteerstraal op met je kansloze woke opmerking, slappe zak.
Lush heeft gewoon goede producten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |