SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
ik weet nietquote:
Ja voor een gemiddelde ajacied zal een paspoort krijgen een hele opgave zijn hahah lolquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat lijkt mij een stuk begaanbaarder
was tegen liverpool wel echt zoquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:48 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja voor een gemiddelde ajacied zal een paspoort krijgen een hele opgave zijn hahah lol
vraag iemand van de crew het aan te passenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom staat er in de OP nog steeds een niet kloppende selectie![]()
Die schaal is ook erg vreemd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom staat er in de OP nog steeds een niet kloppende selectie![]()
Veel geld voor een katoenen shirtjequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:23 schreef Karzai het volgende:
deze gekocht, geen bullshit reclame van ziggo of adidas strepen, 70 euro bij smit/cruyff elandsgracht amsterdam
must have voor elke ajaccied lijkt mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha, ¤ 70,-. Dat meen je niet?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:23 schreef Karzai het volgende:
deze gekocht, geen bullshit reclame van ziggo of adidas strepen, 70 euro bij smit/cruyff elandsgracht amsterdam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie afzetprijsquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:23 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pauper gespotquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hahaha, ¤ 70,-. Dat meen je niet?
Ja dan moet je t mss niet dragen als je er zo uitziet.quote:
mijn luier zit scheefquote:
Goede reactie...quote:
Bye bye.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga hier ook weg, jezus wat een stelletje sukkels hier zeg
Ik meen het anders wel. Leuk toch dat je je goed voelt bij iets dat je gekocht hebt? Anders moet je het ook niet kopen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga hier ook weg, jezus wat een stelletje sukkels hier zeg
Succes..wss vind je daar wel weer zo een pyjamaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:50 schreef Karzai het volgende:
maar okay ga maar naar de wibra of de zeeman dan tot later
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
zolang steijn er zit...quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:23 schreef manny het volgende:
Hebben we zo waar een paar daagjes om te trainen, de meeste zullen op woensdag toch wel terug zijn.
Tegen beter weten in lichtpuntjes zoeken…
Gelukkig is dit geen heel realistisch scenario.quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:08 schreef Wertha het volgende:
Winnen van Utrecht en we gaan een hele gênante vertoning zien waarbij Steijn zich helemaal hét mannetje voelt en de overwinning viert alsof het landskampioenschap is behaald.
Hopen op een gelijkspelletje.quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gelukkig is dit geen heel realistisch scenario.
de media heeft het zwaar dat hun media clubje ajax in diepe crisis zit. ze blijven er maar over ouwehoerenquote:Op zondag 15 oktober 2023 14:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Contractje voor het leven graag die Maurice!
Je moet toch wel doorhebben dat het niet uitmaakt hoeveel trainingsuren Steijn er nog instopt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:23 schreef manny het volgende:
Hebben we zo waar een paar daagjes om te trainen, de meeste zullen op woensdag toch wel terug zijn.
Tegen beter weten in lichtpuntjes zoeken…
Ik snap wel dat Van Halst niet over z’n graf heen wil regeren en dat weer een interimmer ook geen aantrekkelijke optie is. Maar iedereen zit toch dat dit zo een volkomen doodlopende weg is.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je moet toch wel doorhebben dat het niet uitmaakt hoeveel trainingsuren Steijn er nog instopt.
Wie dan? Enige wat ik heb gehoord is die assistent van Ten Hag die op de lijst zou staan maar die moet je ook maar kunnen meekrijgen uit/van Manchester dat lijkt me al lastig voor een tussenpaus.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
De 'tussenpaus' is toch al lang bekend. Mocht Steijn, eindelijk, opzij worden gezet.
psychologen die vanaf de bank diagnoses stellen moet je je heel ver van houden, gevaarlijk groepje charlatans onder de psychologen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Contractje voor het leven graag die Maurice!
Heb je geluisterd?quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
psychologen die vanaf de bank diagnoses stellen moet je je heel ver van houden, gevaarlijk groepje charlatans onder de psychologen.
Van het Schip.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wie dan? Enige wat ik heb gehoord is die assistent van Ten Hag die op de lijst zou staan maar die moet je ook maar kunnen meekrijgen uit/van Manchester dat lijkt me al lastig voor een tussenpaus.
Zou prima zijn hoor, maar zou zijn hoofd daar nu naar staan net nadat zijn vrouw is overleden?quote:
Geen idee. Dit is, voorlopig, de naam die ik serieus voorbij hoor komen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou prima zijn hoor, maar zou zijn hoofd daar nu naar staan net nadat zijn vrouw is overleden?
Ja en iedere serieuze psycholoog zal je kunnen vertellen dat wat zij hier doet een doodzonde is in de psychologie en niets te maken heeft met het serieus uitoefenen van je vak.quote:
Ze verteld dat ze een zeer kort lijntje heeft met Maduro…quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja en iedere serieuze psycholoog zal je kunnen vertellen dat wat zij hier doet een doodzonde is in de psychologie en niets te maken heeft met het serieus uitoefenen van je vak.
Ze weet niets, ze is er niet bij en lult maar wat op basis van tv-beelden die zij ziet, dat is arm chair psychologie en dat is geen serieus vakgebied en dan ook nog eens je collega's afvallen die er werken, nee dit is iemand die je vooral niet serieus moet nemen.
Klopt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die gaat het technisch hart in, dat is al een week of twee geleden bekend gemaakt.
Dan blijft het toch van horen zeggen en Maduro is geen psycholoog voor zover ik weet.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze verteld dat ze een zeer kort lijntje heeft met Maduro…
Is toch wat anders dan “niets weten” en enkel op basis van tv beelden…quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan blijft het toch van horen zeggen en Maduro is geen psycholoog voor zover ik weet.
Nee dat is exact hetzelfde in haar rol als psycholoog. Dat is mijn probleem, ze doet net alsof ze vanuit haar rol als psycholoog ziet wat er schort aan Ajax en dat kan gewoon niet.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is toch wat anders dan “niets weten” en enkel op basis van tv beelden…
Wat jij wil jongen. Maar met zo’n redenering kun je elke expert diskwalificeren.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee dat is exact hetzelfde in haar rol als psycholoog. Dat is mijn probleem, ze doet net alsof ze vanuit haar rol als psycholoog ziet wat er schort aan Ajax en dat kan gewoon niet.
Als zij zegt, nou ik hoor van Maduro dat het een puinhoop is daar en dat ze het niet meer zien zitten, dan is het wat anders, maar met dat hele vingers jeuken verhaal, dat is echt puur charlatanpraat.
Tsja, daar denken Dumfries, Van la Parra en Pastoor anders over. Dumfries werkt al sinds zijn Sparta tijd met haar, Van La Parra is door Pastoor bij haar geïntroduceerd. En je moet niet vergeten dat Almere daarmee wel een zeldzaamheid is, de meeste voetbalclubs introduceren spelers in de put niet bij die mensen. Dat doen de voetballers meestal zelf en meestal is het dan al (bijna) te laat. Zit nogal een taboe op, zou niet macho zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2023 16:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja en iedere serieuze psycholoog zal je kunnen vertellen dat wat zij hier doet een doodzonde is in de psychologie en niets te maken heeft met het serieus uitoefenen van je vak.
Ze weet niets, ze is er niet bij en lult maar wat op basis van tv-beelden die zij ziet, dat is arm chair psychologie en dat is geen serieus vakgebied en dan ook nog eens je collega's afvallen die er werken, nee dit is iemand die je vooral niet serieus moet nemen.
Zeer waarschijnlijk omdat ze gevraagd is door MAX sinds die episode met Van La Parra die haar ineens op een voetstuk plaatst (waar ze volgens de eerste 10 minuten van de uitzending zelf ook moeite mee had). Dan kan je twee dingen doen, halsstarrig blijven weigeren zodat de media zelf maar wat gaat verzinnen (wat bv bij Manuel Riemann in Bochum gebeurde) of één keer je verhaal doen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:57 schreef Marcoss het volgende:
Ik snap vooral niet waarom je daar als psycholoog gaat zitten. Net als die Bram Bakker die een periode in ongeveer elk tv-programma zat om dan te zeggen dat hij de individuele kwestie niet kende, maar wel z’n mening gaf over die kwestie
Gelukkig heeft Arne Slot dit wel.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Hebben we hier een psychater voor nodig?
ik vertelde dit verhaal al toen Steijn aangesteld werd
Steijn is compleet ongeschikt
waarom
hij heeft nog nooit wat in de echte top gedaan op geen enkel vlak. Niet als speler en niet in functie als trainer.
zelfs nooit als stage
Hoe kan je dan bij zo iemand uitkomen bij een club als ajax
Het ligt niet aan Steijn maar aan de mensen die Steijn hebben aangesteld.
Omdat jullie er stiekem wel van genieten om naar Klaas zijn analyses te luisteren.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Arne Slot dit wel.
Waarom reageer ik eigenlijk ook op die junk
Arne Slot was bijna kampioen geworden met AZquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Arne Slot dit wel.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom reageer ik eigenlijk ook op die junk
Volgend jaar klomt Maurice jullie kant op en zal hij samen met Huub Loeffen en Oh Arne het technisch hart van Feijenoord gaan vormen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Arne Slot was bijna kampioen geworden met AZ
maar de knjb moest 020 weer helpen door de competitie stil te leggen
Arne Slot heeft gewoon grote indruk gemaakt voordat hij bij Feyenoord terecht kwam
AZ is gewoon een club die structureel aan top mee doet
Slot heeft gewoon stappen gemaakt als trainer
Steijn totaal niet
dus de vergelijking Steijn met Slot klopt niet
[..]
quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Volgend jaar klomt Maurice jullie kant op en zal hij samen met Huub Loeffen en Oh Arne het technisch hart van Feijenoord gaan vormen.
Tijdelijk of vast?quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:54 schreef henkklaas1994 het volgende:
Je leest meerdere signalen over Van der Gaag als vervanger, hoe diep ben je dan gezonken…
Als de selectie collectief niet luistert/ het niet begrijpt, zou het dan niet een beetje liggen aan de didactische kwaliteiten/ management skills van de trainer?quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:02 schreef Saekerhett het volgende:
En toch denk ik dat Steijn er geen zak aan kan doen. Hij zit met dat brandhout opgescheept van Mislintat. Ik hoop dat er in de winterstop wat mogelijk is. Simpele taken als restverdediging kloppen van geen kant, maar ik mag toch aannemen dat de trainer van Ajax hier over nagedacht heeft. Dan luisteren de spelers gewoon niet.
De spelers krijgen de trainer die ze verdienen .quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:54 schreef henkklaas1994 het volgende:
Je leest meerdere signalen over Van der Gaag als vervanger, hoe diep ben je dan gezonken…
Neh, te makkelijk. Hij heeft van mij ook lang het voordeel van de twijfel gekregen. Maar ondertussen zie ik een team zonder enige vorm van zelfvertrouwen, dat veels te ver uit elkaar speelt en dus zwak is.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:02 schreef Saekerhett het volgende:
En toch denk ik dat Steijn er geen zak aan kan doen. Hij zit met dat brandhout opgescheept van Mislintat. Ik hoop dat er in de winterstop wat mogelijk is. Simpele taken als restverdediging kloppen van geen kant, maar ik mag toch aannemen dat de trainer van Ajax hier over nagedacht heeft. Dan luisteren de spelers gewoon niet.
een trainer met een plan zorgt er voor dat ook dit bijeengeraapt zooitje richting plek 5 gaat. Steijn heeft geen plan (en aanzien)quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De spelers krijgen de trainer die ze verdienen .
Ook hij kan er niet voor zorgen dat het compleet mislukte experiment weer kan meedraaien in de top.
Van der Gaag is hetzelfde . Hangen en wurgen bij Excelsior en kansloos eruit bij NAC.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
een trainer met een plan zorgt er voor dat ook dit bijeengeraapt zooitje richting plek 5 gaat. Steijn heeft geen plan (en aanzien)
vd gaag mag wegblijven wat mij betreft, dat is mij om het even met wat er nu zit. Goed doorzoeken, vh schip als een tussenpaus wordt ook genoemd. Lijkt me een iets betere optie.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van der Gaag is hetzelfde . Hangen en wurgen bij Excelsior en kansloos eruit bij NAC.
Voor mijn part gooien ze de hele selectie weg in de winterstop en beginnen ze helemaal opnieuw.
Geef Sjonnie dan ook spelers die wat kunnen .( Sjon heeft bij Viaplay hetzelfde gezegd als R de Boer)quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:27 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
vd gaag mag wegblijven wat mij betreft, dat is mij om het even met wat er nu zit. Goed doorzoeken, vh schip als een tussenpaus wordt ook genoemd. Lijkt me een iets betere optie.
ze kunnen beter dan wat er nu wordt gepresteerd, of is men er echt van overtuigd dat we 16e eindigen met deze selectie?quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geef Sjonnie dan ook spelers die wat kunnen .( Sjon heeft bij Viaplay hetzelfde gezegd als R de Boer)
Ze kunnen inderdaad beter (Mislinrat moet voor een tribunaal als dat niet zo was ) maar dat betekent niet hij ze goed vindt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ze kunnen beter dan wat er nu wordt gepresteerd, of is men er echt van overtuigd dat we 16e eindigen met deze selectie?
het is pure middelmaat en verre van goed idd, helemaal mee eensquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze kunnen inderdaad beter (Mislinrat moet voor een tribunaal als dat niet zo was ) maar dat betekent niet dat het goed is
https://www.ad.nl/nederla(...)zuscomplex~ab06b125/quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat jij wil jongen. Maar met zo’n redenering kun je elke expert diskwalificeren.
Iemand met ervaring in het werkveld die bovendien goede contacten heeft is gewoon serieus te nemen.
quote:Volgens mij lijdt ze aan een Jezuscomplex en wil ze Ajax redden. De hamvraag in elk geval: is Annemieke Zijerveld publiciteitsgeil, überambitieus of gewoon dom?
Ze hadden hem moeten kiezen vorig seizoen i.p.v. Heitinga. Dat Reiziger daarna dacht "de groeten" snap ik wel.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat ze Reiziger zomaar weggebonjourd hebben, die jongen had er nu (en ook al eerder) prima kunnen staan als tussenpaus en misschien wel als eindverantwoordelijke.
Dit idd. Voelde zich (terecht) gepasseerd en denkt mazzel ik zoek wel wat andersquote:Op maandag 16 oktober 2023 10:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ze hadden hem moeten kiezen vorig seizoen i.p.v. Heitinga. Dat Reiziger daarna dacht "de groeten" snap ik wel.
mee eensquote:Zijerveld was zondag aanwezig bij het NPO Radio 1-programma De Perstribune. Daarin vertelde ze zich te hebben geërgerd aan de manier waarop de technische staf zich bij Ajax op de bank gedraagt. 'Ik zie spelers die ontzettend onzeker zijn. Ik zie gebroken jongens. Maar waar het in mijn visie echt fout gaat, is bij de trainer en de staf. Dat gedrag stoort mij het meeste. Gefrustreerd gedrag op de bank, handen voor de ogen slaan, neerslachtig gedrag. Ik zie heel zwak leiderschap.'
Reiziger Bogarde Heitinga - die drie had je binnenboord moeten houden en ze moeten voorbereiden op functies op technische posities binnen de club. Eeuwig zonde.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat ze Reiziger zomaar weggebonjourd hebben, die jongen had er nu (en ook al eerder) prima kunnen staan als tussenpaus en misschien wel als eindverantwoordelijke.
We moeten voorbeeld nemen aan Engeland!!!quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:18 schreef Tjacka het volgende:
Het gedrag van onze supporters is steeds erger aan het worden.
Enkel trainer geweest in Israël en de afvallige regio's van Oekraïne.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:37 schreef Scorpie het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)er-van-shakhtar.html
Per direct binnenhalen
Al na drie maanden ontslagen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Enkel trainer geweest in Israël en de afvallige regio's van Oekraïne.
Met Patrick haal je bommen binnen.
Desondanks een slecht teken dat zelfs dit soort vrij bespraakte jongens zo radicaal erin staan. Dit wordt niets met de integratie.quote:
Dan ben ik ook een extremist blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Desondanks een slecht teken dat zelfs dit soort vrij bespraakte jongens zo radicaal erin staan. Dit wordt niets met de integratie.
Denk dat je goed moet zoeken wil je een Marokkaan vinden die er anders over denkt. Zegt wel wat dat je je dienstverband ervoor op het spel zet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Desondanks een slecht teken dat zelfs dit soort vrij bespraakte jongens zo radicaal erin staan. Dit wordt niets met de integratie.
Verweij claimde van de week dat van de supporters Steijn niet weg hoeftquote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zo, interlands voorbij, tijd voor de eredivisie.
Zit Steijn er nog?
Mike beschermt z'n bronnen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Verweij claimde van de week dat van de supporters Steijn niet weg hoeft
Helaas, hij zit er nog
ja verwey heeft die 20000 supporters die ajax heeft allemaal gesprokenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Verweij claimde van de week dat van de supporters Steijn niet weg hoeft
Helaas, hij zit er nog
Heeft hij jou niet gebeld?!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja verwey heeft die 20000 supporters die ajax heeft allemaal gesproken
en verweij denkt dat de f-side de bepalende mening is van alle ajax supporters
verweij is kortom een mongool
Hopelijk heeft Ibiza hem goed gedaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:52 schreef Bugno3 het volgende:
Steijn heeft ook deze interlandbreak overleefd. Steijngod.
"Even het hoofd leegmaken"quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Ibiza hem goed gedaan.
Accuraat.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er zijn ook spelers bij Ajax die daar niet voor op vakantie hoeven.
Was ja. Tegenwoordig doet Pierre van Hooijdonk er zonder huur te betalen aan leegstandsbeheer.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het hoofd van Steijn is toch al leeg?
Ja maar rest verdedigingquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Blijf het komisch vinden hoe die Pieter Zwart zo in zichzelf gaan geloven is. Heel verhaal weer op VI Pro over Ajax-AZ en hoe 'subtiele wijzigingen in de opbouwstructuur' Ajax een soort van kans opleverden. Terwijl Amourricho per ongeluk z'n man uitspeelt waardoor het 4 tegen 4 wordt. Verliest die daar de bal dan krijgen we weer kekke stills over de restverdediging.
Ergens halverwege https://www.vi.nl/pro/ana(...)terbij-dan-het-lijkt
Klinkt alvast goed.quote:De Telegraaf meldt dat Alex Kroes binnen Ajax een flinke reorganisatie door wil gaan voeren op moment als dat hij officieel in dienst treedt bij Ajax. De club had op 30 juni van dit jaar 449 mensen in dienst en Kroes wil dat met minimaal 10 procent gaan reduceren. Kroes zal per 15 maart 2024 in dienst treden in Amsterdam, maar Ajax hoopt hem eerder los te kunnen weken van AZ.
De reductie van het aantal werknemers zou bovendien niet alleen betrekking hebben op het kantoor- en overige personeel. Kroes wil ook het aantal contractspelers bij Ajax omlaag krijgen. De club staat daarom in de komende transferperiode open voor uitgaande transfers en hoopt meerdere spelers te kunnen verkopen aan een club uit het Midden-Oosten. Meerdere clubs uit Saoedi-Arabië informeerden afgelopen zomer al naar Steven Bergwijn.
Ze laten 'm zitten t/m PSV.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 06:07 schreef Scorpie het volgende:
Als we van Utrecht verliezen is het toch wel een keer klaar met Steijn, toch?!
Dat er dingen gaan veranderenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:08 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Het klinkt goed dat mensen hun baan gaan verliezen? Wow.
Is gewoon een lulverhaal, die man gaat deTelegraaf toch niet vertellen wat hij allemaal gaat doen, dit is gewoon een beetje open deuren intrappen.quote:
Bergwijn naar het Midden-Oosten schrijven kan ik alleen maar toejuichen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is gewoon een lulverhaal, die man gaat deTelegraaf toch niet vertellen wat hij allemaal gaat doen, dit is gewoon een beetje open deuren intrappen.
Ik ook hoor maar denk niet hij dat zelf al wil, hij zit nog steeds bij de NL selectie dus het zou me verbazen als hij voor het EK vertrekt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bergwijn naar het Midden-Oosten schrijven kan ik alleen maar toejuichen.
ik zou de Franse middenmoot weer opzoeken als ik hem wasquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:11 schreef Caland het volgende:
Zou Brenco van der Trees wel oren hebben naar de zandbak?
Zolang Steijn Bergwijn en Berghuis als 10 ziet zal Branco weinig spelen, hij zou wel op het middenveld kunnen want dat kon Schone ook maar dan gaat het om die andere 2 erbij.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:36 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik zou de Franse middenmoot weer opzoeken als ik hem was
Staan we laatste dat kan je toch niet pikken. Ergste is dat ik het nog zie gebeuren ook, middaguurwedstrijd uit gaat nooit lekker bij ons en dit is de wedstrijd van het jaar voor Utrecht.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 06:07 schreef Scorpie het volgende:
Als we van Utrecht verliezen is het toch wel een keer klaar met Steijn, toch?!
Die had toch wel een iets fijnere motoriekquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang Steijn Bergwijn en Berghuis als 10 ziet zal Branco weinig spelen, hij zou wel op het middenveld kunnen want dat kon Schone ook maar dan gaat het om die andere 2 erbij.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Die had toch wel een iets fijnere motoriek
Waarmee ik overigens niet insinueer dat hij van de andere kant is
Beetje een onderschatte speler, was bij NEC al heel goed. Baalde er toen wel van dat Ajax dat ook zag (en Feyenoord voor John fucking Goossens ging)quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]Schöne vond ik toen hij kwam eigenlijk bankvulling maar hij heeft enorm veel gespeeld en vaak nog goed ook.
Ik heb onder Steijn het ideale middenveld nog niet gezien in de zin van 3 spelers die elkaar aanvullen, nu weet ik niet of dat met Van der Boomen zou kunnen maar ik weet wel dat Steijn het nog steeds niet goed op orde heeft.
Zijn keuze(s) voor de 10 plek sta ik iig niet achter.
Grootste miskoop van Ajax allertijden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:16 schreef Cupfighter het volgende:
Bergwijn is toch wel de grootste miskoop van de laatste jaren
Hij begon wel heel goed.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:16 schreef Cupfighter het volgende:
ach paar doelpuntjes per ongelukquote:
Ligt er een beetje aan voor hoeveel we hem nog verkopen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Grootste miskoop van Ajax allertijden.
En de perfecte gelegenheid voor Utrecht om de ommekeer te maken.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Staan we laatste dat kan je toch niet pikken. Ergste is dat ik het nog zie gebeuren ook, middaguurwedstrijd uit gaat nooit lekker bij ons en dit is de wedstrijd van het jaar voor Utrecht.
terwijl je bij spurs al kon zien dat hij gewoon niet meer meekon. Zelfs bij psv was het vaak vrij matig.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat een onzin weer, het is gewoon geen goeie speler voor Ajax.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
terwijl je bij spurs al kon zien dat hij gewoon niet meer meekon. Zelfs bij psv was het vaak vrij matig.
Vond hem bij PSV meestal 1 van de betere. Zeker de laatste 2 seizoenen met als hoogtepunt de goal tegen ajax in de kampioenswedstrijdquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
terwijl je bij spurs al kon zien dat hij gewoon niet meer meekon. Zelfs bij psv was het vaak vrij matig.
Zoals PSV speelde lag hem ook beter, het is een goeie speler maar wel eentje die ruimte nodig heeft, op dit moment echt geen idee wat voor voetbal Ajax speelt maar normaliter is dat veelal op de helft van de tegenstander met kleine ruimtes, daar is hij niet zo geschikt voor.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vond hem bij PSV meestal 1 van de betere. Zeker de laatste 2 seizoenen met als hoogtepunt de goal tegen ajax in de kampioenswedstrijd![]()
Was wel fan van hem en baalde daarom dat hij een rattenmove maakte naar ajax. Gelukkig lijkt ie het voetballen zijn verleerd en bakt ie er niks meer van.
Nou, hopelijk geniet je er wekelijks van danquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een onzin weer, het is gewoon geen goeie speler voor Ajax.
Dat is wat anders natuurlijk, maar ik heb niet de indruk dat je goed leest.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nou, hopelijk geniet je er wekelijks van dan
Ook het type speler wat het gewoon niet meer zo goed doet bij topclubs als tien jaar geleden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje een onderschatte speler, was bij NEC al heel goed. Baalde er toen wel van dat Ajax dat ook zag (en Feyenoord voor John fucking Goossens ging)
Niet meer nee nadat hij flink is aangekomen in spiermassa. In zijn PSV tijd was ie veel behendiger/sneller.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoals PSV speelde lag hem ook beter, het is een goeie speler maar wel eentje die ruimte nodig heeft, op dit moment echt geen idee wat voor voetbal Ajax speelt maar normaliter is dat veelal op de helft van de tegenstander met kleine ruimtes, daar is hij niet zo geschikt voor.
Terwijl het er toch vaak dreigend uitziet bij hem, zoveel buitenspelers met snelheid die ook binnendoor kunnen heb je niet, maar die oogkleppen zodra hij in de buurt van het doel komt, mijn hemel.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een onzin weer, het is gewoon geen goeie speler voor Ajax.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:16 schreef Cupfighter het volgende:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Van de Boomen is de Pirlo van Ajax volgens onze korfballer, dus dimmen jij.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook het type speler wat het gewoon niet meer zo goed doet bij topclubs als tien jaar geleden.
Met vdBoomen heb je er eigenlijk de slechtere versie van te pakken. Bovendien compenseerde Schøne nog veel op KARAKTER, daar heb ik vdBoomen nog niet op kunnen betrappen.
Ajax raakt in geldproblemen door mislopen Champions Leaguequote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:31 schreef YourCaptor het volgende:
Vandaag 2 jaar geleden was een mooie dag.
Hoe snel het naar de tering kan gaan.
KlaasGOD voorspelde dit al.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ajax raakt in geldproblemen door mislopen Champions League
Had @klaasweetalles toch gelijk!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ajax raakt in geldproblemen door mislopen Champions League
De beursgenoteerde voetbalclub Ajax gaat niet alleen sportief door een dal, ook de financiën lijden daar flink onder. De verwachting is dat de club in de loop van het seizoen te kampen krijgt met een fors geldtekort. Dat bevestigt Ajax na vragen van RTL Z. Het tekort kan oplopen tot tientallen miljoenen euro's. Zo'n liquiditeitstekort houdt in dat er op een bepaald moment te weinig vrij besteedbaar geld op de rekening staat om aan alle betalingsverplichtingen te kunnen voldoen.
De oorzaak daarvan is het mislopen van de Champions League, laat een woordvoerder weten. Door de tegenvallende prestaties op het veld is de club, die tot voor kort grote successen boekte in de Champions League, inmiddels aangewezen op de veel minder lucratieve Europa League. Daardoor komen er tientallen miljoenen minder binnen, en dat laat zich voelen.
Vorig jaar daalden de premie-inkomsten uit de Europese competities al met 18 miljoen euro, naar 45 miljoen euro. Dit jaar zal dat bedrag nog veel lager uitkomen. Het mislopen van de Champions League slaat een gat van zo'n 40 miljoen euro in de begroting. En dus wordt er naarstig naar een oplossing gezocht, zodat het bedrijf toch iedereen netjes kan blijven betalen. De club onderzoekt of er een kredietlijn geopend kan worden bij een financieringsmaatschappij en zou daarbij in een 'vergevorderd stadium' zijn. Dat biedt de mogelijkheid om tot een bepaald bedrag geld te lenen. Tot nu toe had Ajax dat niet nodig, maar de tijden zijn veranderd.
Maar er worden meer opties verkend. Ajax heeft namelijk ook nog geld tegoed van andere voetbalclubs omdat het spelers heeft verkocht. Dat geld komt doorgaans niet in een keer op de rekening, maar wordt in delen overgemaakt, legt een woordvoerder uit.
De vorderingen die Ajax nog op andere clubs heeft, kan het ook verkopen aan een financier. Dan komt het geld direct los, en krijgt de koper het recht om die gelden te innen in de toekomst. En dan is er nog een derde optie: het verkopen van de beleggingsportefeuille. Daarmee kan ook nog een dikke 20 miljoen euro worden vrijgespeeld.
In de kern staat Ajax er trouwens helemaal niet zo slecht voor. De club heeft een eigen vermogen van meer dan 236 miljoen euro. Onderdeel daarvan is ook een pot van 88 miljoen euro aan 'overige reserves'. Maar dat is geen pot met vrij besteedbaar geld, dus dat kan niet worden gebruikt om het tijdelijke cashtekort op te vangen, laat de woordvoerder weten.
De huidige malaise bij de club toont aan dat het jaarlijks begroten op basis van deelname aan de Champions League grote financiële risico's met zich meebrengt. Of en hoe lang de club daar nog mee door kan gaan, kan de woordvoerder niet zeggen.
____
Nog een parkeergarage oid te koop?
Klaas is heel erg slim, een supergenie met een gigantisch IQ. En hij studeert bij Harvard, dat kunnen niet veel mensen zeggen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent mod dan ga je niet de lokale dorpsmongool opjutten.
Was dat Dortmund thuis?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:31 schreef YourCaptor het volgende:
Vandaag 2 jaar geleden was een mooie dag.
Hoe snel het naar de tering kan gaan.
Yes. Was erbij in de Arena, waanzinnige pot was dat.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was dat Dortmund thuis?
Dat was wel een geniale wedstrijd ja, denk qua spel misschien wel beter dan 18/19. Al was dat in een andere fase van het toernooi uiteraard
DEGRADATIEKRAKERquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:02 schreef Paul het volgende:
Nog 2 nachtjes
Wedstrijd van het jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat toch 100% gestaakt worden maarjaquote:
Vrees het ook Paultje. Dit gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Gaat toch 100% gestaakt worden maarja
Of ajaxpubliek gaat liedjes over joden zingen of Utrecht tegen joden
Duswaarom ga ik eigenlijk nog erheen
5 minuutjes spelen, ga ik erheen door de regenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vrees het ook Paultje. Dit gaat hem niet worden.
https://www.soccernews.nl(...)AnxcaTUAcSpV6i1FUVioquote:Na de interlandbreak wordt komend weekend de Eredivisie weer hervat. De meeste blikken zullen daarbij ongetwijfeld worden gericht op de ‘degradatiekraker’ tussen FC Utrecht en Ajax. Bij Vandaag Inside vreest men ervoor dat het duel weleens gestaakt kan worden naar aanleiding van het conflict in het Midden-Oosten met de oorlog tussen Israël en Hamas.
Vrees voor staking bij Utrecht tegen Ajax
Het Algemeen Dagblad besteedde donderdag volop aandacht aan het duel tussen Utrecht en Ajax en vreest dat de wedstrijd weleens gestaakt kan worden. Niet alleen vanwege bekers die op het veld kunnen belanden, maar ook vanwege kreten die te horen zijn, die gelinkt kunnen worden aan de oorlog in het Midden-Oosten.
Ook Wilfred Genee kaartte dat onderwerp aan bij Vandaag Inside. “Ik begrijp zelfs dat voor de wedstrijd Utrecht – Ajax dit weekend ook om deze strijd nu al gevreesd wordt dat er extra dingen omheen kunnen gebeuren, ook qua uitingen met name.” Hans Spekman, voormalig lid van de Tweede Kamer, zou daar niet gek van opkijken. “Want dat is bij Ajax altijd. Het is natuurlijk altijd al een wedstrijd geweest die beladen is en er lopen altijd mensen joden, joden, joden te roepen. Dat is altijd al en dat zal nu nog extremer zijn. Alles is weethoofdig, we zijn allemaal zo heet gebakend met elkaar. Allemaal zulke korte lontjes, het is onuitstaanbaar.”
Johan Derksen liet zich in ieder geval met een duidelijk statement uit over de kwestie. “De kreet Hamas, Hamas, joden aan het gas, heeft nu wel een hele andere lading gekregen. Als mensen dat nu nog uit hun bek krijgen, dan moeten ze zwaar gestraft worden.”
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Tja, als de media dit al zo opzweept is de kans 99,9% dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
Inderdaad zeg, alleen al de titel.. 'bom'quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Tja, als de media dit al zo opzweept is de kans 99,9% dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
Ajax krijgt dan wel veel inhaalwedstrijdjes dit jaar zegquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, alleen al de titel.. 'bom'
De media mag zijn verantwoordelijkheid wel eens pakken in dit soort situaties
Staken, 100%quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel interessant wat vanuit de KNVB de instructies gaan zijn aan de scheids als er 'hamas, hamas, joden aan het gas' gescandeerd gaat worden.
Als de KNVB slim is dan laten ze een paar eventuele bekertjes gewoon lekker gaan. Het enige dat je bereikt met telkens naar de kleedkamer is dat dat volk nog opgefokter raakt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:58 schreef trein2000 het volgende:
Laat uuuuuuu z’n verantwoordelijkheid maar nemen en bij voorbaat het publiek weren.
Ja dat zal verder geen enkel precedent scheppen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:58 schreef trein2000 het volgende:
Laat uuuuuuu z’n verantwoordelijkheid maar nemen en bij voorbaat het publiek weren.
Dit boeit niemandquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:28 schreef Themeparktommy het volgende:
Die vrouwen gaan het nog knap moeilijk krijgen
Op zich wel leuk voor ze, vraag me alleen af hoe ze de arena 3 keer vol krijgen of iig halfvol.quote:
Niet, maar als je hoofdtribune en oost vol krijgt dan is het het al wel waard. Probleem is denk ik meer dat die capaciteit van 2250 op de toekomst te weinig is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich wel leuk voor ze, vraag me alleen af hoe ze de arena 3 keer vol krijgen of iig halfvol.
BEKKIE JIJ, GEEN AJAXPUBLIEK BEDOEL JE, WOESTquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:58 schreef trein2000 het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat er hamasspreekkoren klinken?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:29 schreef Paul het volgende:
[..]
BEKKIE JIJ, GEEN AJAXPUBLIEK BEDOEL JE, WOEST
kan me herinneren dat dit vaak voor de wedstrijd bij opwarmen al gezongen wordtquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe lang gaat het duren voordat er hamasspreekkoren klinken?
Daarom dus.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:30 schreef Paul het volgende:
[..]
kan me herinneren dat dit vaak voor de wedstrijd bij opwarmen al gezongen wordt
Hoort erbij, stukje folklore.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:30 schreef Paul het volgende:
[..]
kan me herinneren dat dit vaak voor de wedstrijd bij opwarmen al gezongen wordt
Als het 3-0 voor Utrecht na 30 minuten staat gaan Ajax fans het wel saboteren denk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar goed gaan de supporters een zeer goede kans om van Ajax te winnen zelf verpesten? Misschien als Utrecht achter komt te staan, maar dat is niet heel realistisch.
Dat vroeg ik me ook af, geen idee of ze ook voor spreekkoren gaan staken maar zo ja dan maak je de 20 minuten niet vol.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als het 3-0 voor Utrecht na 30 minuten staat gaan Ajax fans het wel saboteren denk.
Kan je ergens inzetten op staken ?
Denk dat ze wel gaan staken, of de KNVB wil echt voor schut staan als ze alle liedjes over joden van Ajax/Utrecht publiek gaan goedkeurenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, geen idee of ze ook voor spreekkoren gaan staken maar zo ja dan maak je de 20 minuten niet vol.
Stoppen met voetbalquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Nooit meer publiek ergens toelaten, je weet maar nooit.
Het zal me zeer verbazen als we na 30 minuten nog voetballenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:06 schreef Black-Death het volgende:
Wedstrijd haalt de rust niet eens joh
Berghuis weer stuk? Tjonge jonge.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:30 schreef Tarado het volgende:
Blessures Van den Boomen, Berghuis en Mannsverk, zeg het maar @:Caland weer geen LowlandsPirlo
Of nog steeds, je ziet wel dat de pijntjes altijd meer zijn als het niet lekker loopt, nu weet ik niet wat voor blessure hij heeft hoor en geldt ook niet alleen voor hem.quote:
was al niet fit een tijdje toch? Of vergis ik me?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of nog steeds, je ziet wel dat de pijntjes altijd meer zijn als het niet lekker loopt, nu weet ik niet wat voor blessure hij heeft hoor en geldt ook niet alleen voor hem.
In seizoen 18-19 wilden ze met een gebroken been nog meedoen, nu is gebroken teennagel al voldoende om niet mee te hoeven doen.
Klopt, heeft NL ook afgezegd dus zal wel wat zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
was al niet fit een tijdje toch? Of vergis ik me?
Die Engelse houthakker op 10 in een VECHTWEDSTRIJD?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:30 schreef Tarado het volgende:
Blessures Van den Boomen, Berghuis en Mannsverk, zeg het maar @:Caland weer geen LowlandsPirlo
quote:Klaas-Jan Huntelaar heeft zijn werkzaamheden bij Ajax tijdelijk neergelegd. De veertigjarige technisch manager kampt met een burn-out. De voormalige topspits heeft zich ziek gemeld, bevestigt een woordvoerder van de Amsterdammers.
17e waarschijnlijk. PSV gaat jullie volgende week (in de hel van EHV) richting plek 18 sturen hahaquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:47 schreef Scorpie het volgende:
Zondag 14:30 staan we op de laatste plaats.
https://www.soccernews.nl(...)C_ojf9u7ZCkylLsUk77Iquote:Valentijn Driessen acht de kans groot dat FC Utrecht – Ajax aankomende zondag niet gespeeld gaat worden. Het lijkt erop dat de politie in de Domstad hard nodig zal zijn voor protesten van aanhangers van Israël dan wel Palestina.
Eredivisie-wedstrijd mogelijk afgelast wegens protesten in Domstad
“Die gaat niet door, hoor”, voorspelt Driessen over de Eredivisie-wedstrijd in De Galgenwaard (zondag 12:15 uur). “Er kan een hele hoop misgaan bij die wedstrijd, of er ook een protest is weet ik niet.” Een protest lijkt er zeker te gaan komen als Israël het plan om Gaza over de grond binnen te vallen doorzet.
Het Hamas, Hamas, Joden aan het gas klinkt bij iedere wedstrijd tussen FC Utrecht en Ajax vanuit het Utrecht-vak”, zegt Driessen. “En nu heb je een heel stadion, als die ertoe besluiten om dat met z’n allen uit hun mond te krijgen dan wordt de wedstrijd stilgelegd. En als ze aanwijzingen hebben dat het fout gaan, dan kan dat al vooraf betekenen dat Sharon Dijksma (de burgemeester van Utrecht, red.) zegt: Ik kan de veiligheid niet garanderen, dus ik laat deze wedstrijd aan ons voorbij gaan, die streep ik door.”
Als Valentijn het roept, zal het vast gewoon doorgaanquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:00 schreef Paul het volgende:
Nee he
[..]
https://www.soccernews.nl(...)C_ojf9u7ZCkylLsUk77I
Is hij nu te laat mee, Sven is hem al voorgegaan.quote:
Ik vroeg me al af hoe lang er gespeeld zou gaan worden, en gokte zelf eigenlijk op 38. Maar 0 is natuurlijk ook nog een optie. Seizoen van Ajax loopt straks door tot eind juli om alles in te halen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:00 schreef Paul het volgende:
Nee he
[..]
Echt hè.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou wel naadloos passen in dit kansloze seizoen.
Wordt ook een jaartje ouder en zit in zijn nadagen. Je ziet het elk jaar minder worden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of nog steeds, je ziet wel dat de pijntjes altijd meer zijn als het niet lekker loopt, nu weet ik niet wat voor blessure hij heeft hoor en geldt ook niet alleen voor hem.
In seizoen 18-19 wilden ze met een gebroken been nog meedoen, nu is gebroken teennagel al voldoende om niet mee te hoeven doen.
Ah Valentijn, dan gaat het dus door.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:00 schreef Paul het volgende:
Nee he
[..]
En met de amateurs? En de vrouwen?quote:
*Afgelastenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:17 schreef Paul het volgende:
Ik zet het radionieuws aan en was bang dat ze zouden aflasten morgen, maar volgens mij gaat het nog gewoon door
Valentijn heeft me bang gemaakt
Geef hem eens ongelijk. Die realiseert zich ook wel dat hij moet genieten van deze periode waarin hij bakken met geld binnen haalt terwijl hij niks kan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:24 schreef Paul het volgende:
STEIJN DANSEND GESPOT OP IBIZA DOOR SPION VAN HANEGEM
[ twitter ]
Hij ziet de bui al hangen en de zilvervloot al binnen varen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:24 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
Heeft toch geen plan verder, dus dan kan je beter ff dansen op ibiza. Heerlijk hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij ziet de bui al hangen en de zilvervloot al binnen varen.
Lekker boeiendquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:24 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
Het degradatiespook voor even verdreven.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:40 schreef Parafernalia het volgende:
Rkc komt op 1-0 tegen Volendam. Dat is gunstig voor Ajax
met een gerust hart de avond verder als dit zo blijft.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het degradatiespook voor even verdreven.
Allejezus man
Zoietsquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:14 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben benieuwd of Steijn een beetje goeie moves heeft op de dansvloer
Krap kwartiertje.quote:Op zondag 22 oktober 2023 08:45 schreef Bofjijff het volgende:
Benieuwd hoe lang de wedstrijd zal duren voordat het gestaakt wordt.
Ron helpt gewoon mee het vuurwerk naar binnen te smokkelen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:35 schreef Paul het volgende:
Ron Jans is al in het stadion aan het kijken hoe de versiering wordt neergelegd
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ron helpt gewoon mee het vuurwerk naar binnen te smokkelen.
Ik denk niet dat deze wedstrijd uitgespeeld wordt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:14 schreef Scorpie het volgende:
4-1 voor Utreg, totale ontmaskering van Steijn en Ajax, daarna volgt zijn ontslag.
Heb er ook zo'n gevoel overquote:Op zondag 22 oktober 2023 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze wedstrijd uitgespeeld wordt.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:42 schreef Wotte het volgende:
Steijn schijnt revolutionaire teambuilding principes toe te passen in de groepschat van Ajax vanuit zijn strandstoel op Ibiza.
Hij heeft toch wel voor elkaar gekregen dat ik nu weet wat het Sparta gevoel is.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:42 schreef Wotte het volgende:
Steijn schijnt revolutionaire teambuilding principes toe te passen in de groepschat van Ajax vanuit zijn strandstoel op Ibiza.
Snap wel dat ze bovengemiddeld presteerden die lagen natuurlijk iedere interlandbreak, met de gehele selectie, katjelam van de champagne duitse toeristen aan te drukken op Steijns favoriete adresjes.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel voor elkaar gekregen dat ik nu weet wat het Sparta gevoel is.
Ik vrees dat hij sowieso blijft zitten tot na de wedstrijd tegen PSVquote:Op zondag 22 oktober 2023 10:14 schreef Scorpie het volgende:
4-1 voor Utreg, totale ontmaskering van Steijn en Ajax, daarna volgt zijn ontslag.
Dat zou echt kut zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij sowieso blijft zitten tot na de wedstrijd tegen PSV
Forbs staat er gewoon in hoorquote:Op zondag 22 oktober 2023 11:20 schreef Scorpie het volgende:
Forbs, Berghuis en Avila op de bank.
Steijn weet het gewoon echt niet meer, hij doet maar wat. Berghuis is geblesseerd maar Forbs is zo ongeveer de enige die een bal fatsoenlijk kan raken.
Wtf, ik checkte Nu of Parool en daar zat hij wisselquote:
Is natuurlijk pure armoede. Maar ja.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:26 schreef manny het volgende:
Tja. Zeg het maar. Is dit nou de opstelling waarmee het miraculeus allemaal op zijn plaats gaat vallen. Die Sosa op links kan prima uitpakken, en Hato gewoon weer centrum. Maar dat middenveld. Ajai...
Als we Football Manager mogen geloven is Taylor nog steeds een groot talent. Die Hlynsson is schijnt de IJslandse kevin de Bruyne te zijn. Tahirovice is het grootste talent op zijn positie heb ik begrepen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is natuurlijk pure armoede. Maar ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |