Ik zat dit te lezen, onderin noemt men oa SunCalc, om te berekenen wanneer videos gemaakt zijn. Geinige site, ik klik even op Nederland en blijkbaar laat het ook zonsverduisteringen zien: maart 2025 hier in Nederland, 25% verduistering, cool. Ik klik uit nieuwsgierigheid even op de Amerika's en wat blijkt....een bijna volledige verduistering.....vandaagquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:23 schreef Scorpie het volgende:
Voor de mensen die claimen dat het festival “een toevalligheid” was; alles wijst erop dat het een doelbewuste aanval was, gericht op het maken van zoveel mogelijk slachtoffers.
Wegen werden van te voren afgezet, bewegingen tussen verschillende groepen werden gecoördineerd, en mensen die zich verschuilden werden uitgerookt door explosieven.
https://edition.cnn.com/i(...)estigation-cmd-intl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Hmmquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
Gaza is monddood gemaakt door het afsluiten van het internet.
Satelliet telefoonquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze verslag doen als ze geen electriciteit hebben? Postduiven? Rooksignalen?
doe ik ook nietquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:02 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal prima, maardan snap ik niet zo goed dat je je er mee bezig houdt.
Nee meer een Pol Potquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
doe ik ook niet
al heb ik dat stuk net wel ff doorgebladerd en ik zie ze eigenlijk nergens claimen dat het tot in de puntjes geplanned was, je hoeft ook geen Sun Tzu te zijn om een hinderlaag op een muziekfestival te organiseren lijkt me
heeft de Speld niet wat leuke grappen, dat is dan tenminste nog Nederlandsquote:
nietsquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:13 schreef Rupibma het volgende:
Wat boeit het of het gepland is of niet?
ja doei, er werd een artikel gepost van een gerenommeerde bron, die werd niet geraadpleegd en in plaats daarvan werden eigen scenario's geopperd als alternatief voor een CNN artikel. Dat was het punt, de vraag was wat het doel daarvan was.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
niets
naja sommige mensen lijken te denken dat Hamas minder evil is als het meer een toevalligheidje was ofzo
Onder de streep niet veel natuurlijk. Die mensen zijn op gruwelijke manier afgeslacht of dat gepland was of niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:13 schreef Rupibma het volgende:
Wat boeit het of het gepland is of niet?
maar die bron sluit die scenario's helemaal niet uitquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:18 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ja doei, er werd een artikel gepost van een gerenommeerde bron, die werd niet geraadpleegd en in plaats daarvan werden eigen scenario's geopperd als alternatief voor een CNN artikel. Dat was het punt, de vraag was wat het doel daarvan was.
Vind eigenlijk dat zulke posts hier niet thuishoren. Laten we het proberen bij echt nieuws te houden. Dat is vaak al lastig genoeg tegenwoordig.quote:
De vijand aanvallen wanneer hij onder invloed van xtc wulps aan het dansen is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
doe ik ook niet
al heb ik dat stuk net wel ff doorgebladerd en ik zie ze eigenlijk nergens claimen dat het tot in de puntjes geplanned was, je hoeft ook geen Sun Tzu te zijn om een hinderlaag op een muziekfestival te organiseren lijkt me
de bron heeft het over duizenden bezoekers en veel aanvallers met handgranaten en rpg's ... in de woestijn!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
De vijand aanvallen wanneer hij onder invloed van xtc wulps aan het dansen is.
Gebruik dan de gevleugelde brigades en ben niets ontziend.
Satelliet telefoons hebben geen energie nodig.quote:
Nou... Ik ken toch veel mensen die nu voor het eerst naar de PVV neigen omdat Wilders zich heel duidelijk uitspreekt. Ik denk dat veel mensen een stuk naar rechts of een stuk naar links op gaan schuiven.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit gaat weinig impact hebben op NL verkiezingen.
Ooit gehoord van auto's en generatoren?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
Satelliet telefoons hebben geen energie nodig.
Jouw omgeving is sws wat rechtser vermoedelijk. Ik ken werkelijk waar niemand die op de pvv stemt. Ook niemand die zich door zoiets laat beinvloeden. Wie boeit dit nou in hun keuze voor de verkiezingen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou... Ik ken toch veel mensen die nu voor het eerst naar de PVV neigen omdat Wilders zich heel duidelijk uitspreekt. Ik denk dat veel mensen een stuk naar rechts of een stuk naar links op gaan schuiven.
Met als nadeel dat we niet van Bij1 af gaan zijn.
Nou, dat is dan lekker makkelijk. Kun je vanaf nu tiktokken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:27 schreef Rupibma het volgende:
Ik vind het triest dat ik tiktok moet volgen om op de hoogte te zijn over fakenews. De msm lult maar wat.
[ tiktok ]
Hij zegt: ik denk geen invloed op de verkiezingen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:29 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Jouw omgeving is sws wat rechtser vermoedelijk. Ik ken werkelijk waar niemand die op de pvv stemt. Ook niemand die zich door zoiets laat beinvloeden. Wie boeit dit nou in hun keuze voor de verkiezingen?
Daarbij zeg ik nergens dat ik denk dat iedereen PVV gaat stemmen he, ik suggereer alleen dat sommige politieke partijen van de andere kant van het spectrum wel eens veel van hun glans verloren zouden kunnen hebben de afgelopen dagen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou... Ik ken toch veel mensen die nu voor het eerst naar de PVV neigen omdat Wilders zich heel duidelijk uitspreekt. Ik denk dat veel mensen een stuk naar rechts of een stuk naar links op gaan schuiven.
Met als nadeel dat we niet van Bij1 af gaan zijn.
Zonnepaneeltje?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ooit gehoord van auto's en generatoren?
Als ik jullie geschreeuw kan stoppen, sure.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, dat is dan lekker makkelijk. Kun je vanaf nu tiktokken.
Ik vraag mij af of de hele handel straks weer kan omdraaien wanneer ze zuid gaza gaan zuiveren.quote:
Het bewijs van het gevaar van fake news. Mensen blijven deze onwaarheid herhalen tot de eeuwigheid. Erdogan had het over Merkel en Rutte specifiek, niet over Nederlanders en Duitsers. En het fake news probleem wordt alleen maar erger met ai shit. Overigens daags na dat incident kwam die cartoon langs van Erdogan en Rutte, dat ze elkaar feliciteren met de succesvolle verkiezingscampagne. Ze wonnen overigens beide de verkiezingen met hun hardline approach.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:02 schreef Repentless het volgende:
Liep hoog op tussen Rutte en Erdogan. We waren nazi's etc.
Je bedoelt de categorie Denk en Bij1? Ja, voor ons hebben ze kleur bekend en glans verloren. Al hadden ze voor mij al weinig glans.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:34 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Daarbij zeg ik nergens dat ik denk dat iedereen PVV gaat stemmen he, ik suggereer alleen dat sommige politieke partijen van de andere kant van het spectrum wel eens veel van hun glans verloren zouden kunnen hebben de afgelopen dagen.
geschreeuw?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:35 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Als ik jullie geschreeuw kan stoppen, sure.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zonnepanelen. Die liggen er daar best veel zie ik op de streams.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ooit gehoord van auto's en generatoren?
Tja, wie weet, maar dat de kans dat deze oorlog een invloed heeft op het stemgedrag aanwezig is lijkt me gewoon niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bedoelt de categorie Denk en Bij1? Ja, voor ons hebben ze kleur bekend en glans verloren. Al hadden ze voor mij al weinig glans.
Maar een groot gedeelte van onze bevolking jubelt juist bij hun standpunten. Ik denk dat er meer stemmen uit zullen gaan naar de extremen.
Zat net te kijken of je van die dynamo crank sets hebt en die bestaan, maar toen las ik een review en dan blijkt dat 7200 keer moet draaien aan dat ding voor 1 volle ladingquote:
Nou dan zijn we het grotendeels wel eens eigenlijk. Ik ben weer even uitgeschreeuwd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:39 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Tja, wie weet, maar dat de kans dat deze oorlog een invloed heeft op het stemgedrag aanwezig is lijkt me gewoon niet meer dan logisch.
Wat zeg je?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou dan zijn we het grotendeels wel eens eigenlijk. Ik ben weer even uitgeschreeuwd.
oh. zeg dat dan, je hoeft niet zo te schreeuwen zeg jeetje...quote:
hij zegt dat jullie het grotendeels wel eens zijn met elkaar en dat hij weer even is uitgeschreeuwdquote:
nou de lachspieren hebben de ochtendgymnastiek ook weer gehad.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:42 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
oh. zeg dat dan, je hoeft niet zo te schreeuwen zeg jeetje...
dank voor de duidingquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij zegt dat jullie het grotendeels wel eens zijn met elkaar en dat hij weer even is uitgeschreeuwd
Lijkt me eigenlijk niet meer dan de verwachtingquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of de hele handel straks weer kan omdraaien wanneer ze zuid gaza gaan zuiveren.
Omar Suleiman heeft altijd zinnige dingen te zeggen net als ben Shapiro. Alleen spijtig dat ben Shapiro vol heeft ingezet op de genocidale retoriek van veel Israėlische politici. Hoewel ik ook dingen heb gezien waar hij zijn woorden matigde.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens! Kijken dit. Heel belangrijk.²
niemand ziet israel als arm schaapjequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:45 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ja, hoe sommigen hier Israel als arm schaapje zien en zulks.
Heb wat delen gemist, is iedereen ineens gematigder?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
niemand ziet israel als arm schaapje
Want die werken op gebeden? Alle elektronica heeft energie nodig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel makkelijk roepen vanuit het veilige New York aan de andere kant van de plas.quote:
niemand heeft Israel ooit vergeleken met iets wat ook maar in de buurt komt van een arm schaapjequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:48 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Heb wat delen gemist, is iedereen ineens gematigder?
Nou dat is wel heel erg stelligquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
niemand heeft Israel ooit vergeleken met iets wat ook maar in de buurt komt van een arm schaapje
niemand
ter wereld
Je bedoelt net als dat sommige mensen denken dat het IDF minder evil is wanneer ze hele wijken platgooien en dat ze dan rondom mensen doden als "toevalligheidje".quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
niets
naja sommige mensen lijken te denken dat Hamas minder evil is als het meer een toevalligheidje was ofzo
nee dat bedoelde ik denk ik niet maar ik snap de zin ook niet zo goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
Je bedoelt net als dat sommige mensen denken dat het IDF minder evil is wanneer ze hele wijken platgooien en dat ze dan rondom mensen doden als "toevalligheidje".
Evil = evil = evil
was je nog slaapdronken?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat bedoelde ik denk ik niet maar ik snap de zin ook niet zo goed
nee mijn eigen zinnen snap ik meestal prima maar vaak ben ik de enige, dat is dan ook weer een dingetjequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:57 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
was je nog slaapdronken?
Ik kan hier geen touw aan vastknopen, is er een user die frans spreekt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee mijn eigen zinnen snap ik meestal prima maar vaak ben ik de enige, dat is dan ook weer een dingetje
maar das meer voor de slowchat
lange frans?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:01 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ik kan hier geen touw aan vastknopen, is er een user die frans spreekt?
Ik kijk altijd even naar het account en dan zie je een stroom van antisemitische propaganda. 1 gast die mentaal al niet in orde is spreekt een groepje mensen toe, waarschijnlijk voorbijgangers gezien andere beelden. Dus geen "massive crowd" van Joden.quote:
Ik vind joden in Israėl of erbuiten het meest dappere, omdat ze niet meegaan in de genocidale wraak retoriek, maar heel empathisch en rationeel reagerenquote:
om de een of andere reden veranderd elk topic waar ik kom op een gegeven moment in een SCquote:
Je kent Anonymous niet?, het is niet zo maar een account.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:04 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik kijk altijd even naar het account en dan zie je een stroom van antisemitische propaganda. 1 gast die mentaal al niet in orde is spreekt een groepje mensen toe, waarschijnlijk voorbijgangers gezien andere beelden. Dus geen "massive crowd" van Joden.
Vergeet niet dat de propaganda uit de anti Joden hoek immens is, dat zie ik al decennia op internet ver voor deze situatie.
is ook makkelijk praten als ze niet bij jou in de straat om zich heen lopen te schietenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik vind joden in Israėl of erbuiten het meest dappere, omdat ze niet meegaan in de genocidale wraak retoriek, maar heel empathisch en rationeel reageren
[ twitter ]
[ twitter ]
Alsof Hamas vrede wil.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik vind joden in Israėl of erbuiten het meest dappere, omdat ze niet meegaan in de genocidale wraak retoriek, maar heel empathisch en rationeel reageren
[ twitter ]
[ twitter ]
Is ook jouw schuld btw.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
om de een of andere reden veranderd elk topic waar ik kom op een gegeven moment in een SC
gek genoeg loopt de NWS SC voor geen meter
Begaan met de Palestijnen, maar alleen op afstand graag.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:08 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]
Egypte sluit de grens met Gaza af met betonnen blokken begrijp ik hieruit, weet niet zeker ook of het waar is.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:11 schreef Perrin het volgende:
Een appartement opblazen terwijl het gebouw blijft staan:
[ twitter ]
Hoewel er best wat op af te dingen valt, is het voor de bovenste van de twee niet makkelijk praten want zijn moeder is gepakt door Hamas. Het is trouwens wel makkelijk praten voor ons allemaal.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
is ook makkelijk praten als ze niet bij jou in de straat om zich heen lopen te schieten
Of je bent gewoon rationeel. Je lost dit niet op met meer haat en verderf.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
is ook makkelijk praten als ze niet bij jou in de straat om zich heen lopen te schieten
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:12 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Maar wat is het nut, kan me niet voorstellen dat de bouwkundige staat na deze verbouwing er op vooruit is gegaan
wacht ik dacht even niet na... laat maar zitten
bronquote:The strike, targeting a headquarters from which the terror group managed its aerial activity, kills Murad Abu Murad, the head of Hamas’s aerial array, according to the IDF.
The IDF says Abu Murad “took a big part in directing terrorists during the massacre” last weekend, which included attackers who entered Israel from the air on hang gliders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |