Nee, ik heb het niet gelezen, omdat er steeds filmpjes tussen stukken tekst naar boven komen waarin extreem geweld is te zien. Geen zin in in de vroege morgen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je überhaupt het stuk wel gelezen? Want wat je hier allemaal zegt staat uitgebreid in het artikel benoemd.
Wat ben je aan het doen?
Doe dat eerst maar, dan praten we daarna verder.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet gelezen, omdat er steeds filmpjes tussen stukken tekst naar boven komen waarin extreem geweld is te zien. Geen zin in in de vroege morgen.
Je hoeft niet zo fel te doen, heb je gezien hoe ik m’n post afsloot, namelijk dat ze het misschien ook wel wisten. Man man man.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe dat eerst maar, dan praten we daarna verder.
Ik ben het inderdaad voor ze op aan het nemen, en zoals je ziet vind ik het onschuldige schatjes, goed gezien jongen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:50 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Wat een gedraai en gekronkel om maar niet te hoeven realiseren dat Hamas bloeddorstig nazituig is
Hou dan op vanuit je luie stoel zonder moeite te doen allerlei scenario’s te verzinnen die allang en breed weerlegd zijn. Je verdoet niet alleen je eigen tijd, ook die van anderen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo fel te doen, heb je gezien hoe ik m’n post afsloot, namelijk dat ze het misschien ook wel wisten. Man man man.
En nee, ik ga het niet lezen. Ik hoef geen extreem geweld te zien.
Geen idee wat je wel aan het doen bent, maar constructief of welingelicht is het in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ben het inderdaad voor ze op aan het nemen, en zoals je ziet vind ik het onschuldige schatjes, goed gezien jongen.
Nou je bent wel hele vergezochte scenario's aan het verzinnen om maar niet te hoeven constateren dat het een geplande aanval was waar het doel was om zoveel mogelijk vrouwen te verkrachten en te doden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ben het inderdaad voor ze op aan het nemen, en zoals je ziet vind ik het onschuldige schatjes, goed gezien jongen.
Dit gaat weinig impact hebben op NL verkiezingen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 05:59 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Wat dat betreft is het goed dat de verkiezingen eraan komen, want ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er voor veel mensen nu een grens is overschreden, ruimschoots.
Inderdaad, laten we in godsnaam ophouden op elkaar te reageren! Tijdverspilling. Kan ook per PB, als je iemand persoonlijk de les wil lezenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hou dan op vanuit je luie stoel zonder moeite te doen allerlei scenario’s te verzinnen die allang en breed weerlegd zijn. Je verdoet niet alleen je eigen tijd, ook die van anderen.
Gaza is monddood gemaakt door het afsluiten van het internet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:16 schreef bitterbal het volgende:
Weet iemand hoe het met het ziekenhuis is afgelopen wat moest evacueren?
Weinig, maar als dit op een gegeven moment feitelijk wordt gepresenteerd door een vrij gerenommeerde bron en je komt alsnog met je zelf verzonnen scenario's is dat op zijn minst opmerkelijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:56 schreef sp3c het volgende:
wat maakt het nou uit of die moordpartij op dat festival wel of niet geplanned was?
Mensen blijven fake shit posten en mensen blijven fake shit gelovenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:04 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat is Israël niet aan te rekenen. Mij gaat het over het gebrek aan verontwaardiging, zelfs zo ver dat er mensen zijn die volhouden dat Gazanen een uitreisverbod hebben opgelegd gekregen door Israël of zo iets. Dat er sprake is van een inreisverbod gaat er kennelijk echt niet in.
edit:
overigens, zag dit voorbijkomen
[ twitter ] Inwoners van Egypte die voedsel en water naar de grens met Gaza brengen
Er zullen toch nog wel journalisten in het gebied verslag doen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
Gaza is monddood gemaakt door het afsluiten van het internet.
Truth matters. Intentie matters.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:56 schreef sp3c het volgende:
wat maakt het nou uit of die moordpartij op dat festival wel of niet geplanned was?
dat heb je met idd religie, en nu?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
Mensen blijven fake shit posten en mensen blijven fake shit geloven
dit, het scheelt nog best als dit georkestreerd is door een overheid (Hamas) of dat het een groep wandelaars was die gelokt door de beats dachten van, weet je wat!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Truth matters. Intentie matters.
Want met dezelfde retoriek mag Israël dus alles en iedereen kapot bombarderen in Gaza, want het maakt toch niet uit of het gepland of niet was …
ze zegt toch dat ze dat stuk niet heeft gelezenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:57 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Weinig, maar als dit op een gegeven moment feitelijk wordt gepresenteerd door een vrij gerenommeerde bron en je komt alsnog met je zelf verzonnen scenario's is dat op zijn minst opmerkelijk.
Je bent wel een ster in de zaken wat aandikken hè.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:57 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Weinig, maar als dit op een gegeven moment feitelijk wordt gepresenteerd door een vrij gerenommeerde bron en je komt alsnog met je zelf verzonnen scenario's is dat op zijn minst opmerkelijk.
ik zie niet hoe het een met het ander te maken heeft eigenlijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Truth matters. Intentie matters.
Want met dezelfde retoriek mag Israël dus alles en iedereen kapot bombarderen in Gaza, want het maakt toch niet uit of het gepland of niet was …
Nee dus. Daarom is het belangrijk.
Dat is toch helemaal prima, maardan snap ik niet zo goed dat je je er mee bezig houdt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze zegt toch dat ze dat stuk niet heeft gelezen
zo opmerkelijk is het allemaal niet en ik vind het niet eens een heel interessante vraag
Hoe kunnen ze verslag doen als ze geen electriciteit hebben? Postduiven? Rooksignalen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er zullen toch nog wel journalisten in het gebied verslag doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |