Als ik jullie geschreeuw kan stoppen, sure.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, dat is dan lekker makkelijk. Kun je vanaf nu tiktokken.
Ik vraag mij af of de hele handel straks weer kan omdraaien wanneer ze zuid gaza gaan zuiveren.quote:
Het bewijs van het gevaar van fake news. Mensen blijven deze onwaarheid herhalen tot de eeuwigheid. Erdogan had het over Merkel en Rutte specifiek, niet over Nederlanders en Duitsers. En het fake news probleem wordt alleen maar erger met ai shit. Overigens daags na dat incident kwam die cartoon langs van Erdogan en Rutte, dat ze elkaar feliciteren met de succesvolle verkiezingscampagne. Ze wonnen overigens beide de verkiezingen met hun hardline approach.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:02 schreef Repentless het volgende:
Liep hoog op tussen Rutte en Erdogan. We waren nazi's etc.
Je bedoelt de categorie Denk en Bij1? Ja, voor ons hebben ze kleur bekend en glans verloren. Al hadden ze voor mij al weinig glans.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:34 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Daarbij zeg ik nergens dat ik denk dat iedereen PVV gaat stemmen he, ik suggereer alleen dat sommige politieke partijen van de andere kant van het spectrum wel eens veel van hun glans verloren zouden kunnen hebben de afgelopen dagen.
geschreeuw?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:35 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Als ik jullie geschreeuw kan stoppen, sure.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
Satelliet telefoons hebben geen energie nodig.
Zonnepanelen. Die liggen er daar best veel zie ik op de streams.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ooit gehoord van auto's en generatoren?
Tja, wie weet, maar dat de kans dat deze oorlog een invloed heeft op het stemgedrag aanwezig is lijkt me gewoon niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bedoelt de categorie Denk en Bij1? Ja, voor ons hebben ze kleur bekend en glans verloren. Al hadden ze voor mij al weinig glans.
Maar een groot gedeelte van onze bevolking jubelt juist bij hun standpunten. Ik denk dat er meer stemmen uit zullen gaan naar de extremen.
Zat net te kijken of je van die dynamo crank sets hebt en die bestaan, maar toen las ik een review en dan blijkt dat 7200 keer moet draaien aan dat ding voor 1 volle ladingquote:
Nou dan zijn we het grotendeels wel eens eigenlijk. Ik ben weer even uitgeschreeuwd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:39 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Tja, wie weet, maar dat de kans dat deze oorlog een invloed heeft op het stemgedrag aanwezig is lijkt me gewoon niet meer dan logisch.
Wat zeg je?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou dan zijn we het grotendeels wel eens eigenlijk. Ik ben weer even uitgeschreeuwd.
oh. zeg dat dan, je hoeft niet zo te schreeuwen zeg jeetje...quote:
hij zegt dat jullie het grotendeels wel eens zijn met elkaar en dat hij weer even is uitgeschreeuwdquote:
nou de lachspieren hebben de ochtendgymnastiek ook weer gehad.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:42 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
oh. zeg dat dan, je hoeft niet zo te schreeuwen zeg jeetje...
dank voor de duidingquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij zegt dat jullie het grotendeels wel eens zijn met elkaar en dat hij weer even is uitgeschreeuwd
Lijkt me eigenlijk niet meer dan de verwachtingquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of de hele handel straks weer kan omdraaien wanneer ze zuid gaza gaan zuiveren.
Omar Suleiman heeft altijd zinnige dingen te zeggen net als ben Shapiro. Alleen spijtig dat ben Shapiro vol heeft ingezet op de genocidale retoriek van veel Israëlische politici. Hoewel ik ook dingen heb gezien waar hij zijn woorden matigde.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens! Kijken dit. Heel belangrijk.²
niemand ziet israel als arm schaapjequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:45 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ja, hoe sommigen hier Israel als arm schaapje zien en zulks.
Heb wat delen gemist, is iedereen ineens gematigder?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
niemand ziet israel als arm schaapje
Want die werken op gebeden? Alle elektronica heeft energie nodig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
Satelliet telefoons hebben geen energie nodig.
Is natuurlijk wel makkelijk roepen vanuit het veilige New York aan de andere kant van de plas.quote:
niemand heeft Israel ooit vergeleken met iets wat ook maar in de buurt komt van een arm schaapjequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:48 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Heb wat delen gemist, is iedereen ineens gematigder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |