Heeft Israël ook tunnelgravers in dienst?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:27 schreef bitterbal het volgende:
18:22 • nieuwe update
Leger Israël: grondtroepen zijn afgelopen etmaal al in Gazastrook geweest
Het Israëlische leger meldt dat het in de afgelopen 24 uur al grondtroepen heeft ingezet in de Gazastrook. Militairen hebben daar invallen gedaan in de zoektocht naar ontvoerde Israëliërs. Ook werd gezocht naar locaties waarvandaan raketten worden afgevuurd.
https://nos.nl/liveblog/2(...)ik-van-fosformunitie
??quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:32 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
twee spandoeken...
ga gebak uitdelen
Wie zijn ze?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:14 schreef damsco het volgende:
[..]
Bijzonder dat ze zo snel weten dat het een bewussie was van Israël.
[..]
Ze brengen het nu alsof het een bewust doelwit was. Vind dat nogal een beschuldiging, benieuwd met welk bewijs ze spoedig komen.
En waarom is dat?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben emotioneel verbonden man! Ik ben al extreem rationeel. Wil je me dat ook nog afnemen.²
En ook geen simkaartje met onbeperkt internet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:33 schreef superniger het volgende:
Tsja, een press vestje is blijkbaar geen infinite health cheatcode.
Ik denk dat ze van het grondoffensief gaan afzien uiteindelijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
En ook geen simkaartje met onbeperkt internet.
Ben benieuwd hoe ze de grondinvasie gaan verslaan zonder toegang tot internet. Wordt nog knap lastig zo.
Zou mooi zijn maar ik verwacht het niet tbhquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van het grondoffensief gaan afzien uiteindelijk.
Een paar posts naar boven staat dat ze al binnen zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van het grondoffensief gaan afzien uiteindelijk.
Vanaf morgen gaan we een heel stuk minder nieuws krijgen. Gaat vast lastig worden een goed beeld te krijgen van wat er precies gebeurt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
En ook geen simkaartje met onbeperkt internet.
Ben benieuwd hoe ze de grondinvasie gaan verslaan zonder toegang tot internet. Wordt nog knap lastig zo.
Ik krijg echt alleen maar onheilspellende rommel op Twitter in m'n timeline.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:32 schreef bitterbal het volgende:
probeer maar niet op twitter te kijken. Weet nooit wat wel en niet waar is. Zag net wat voorbij komen dat mensen die op weg weg naar het zuiden gewond zijn geraakt door beschietingen/raketten vanuit israelische kant
Kwamen ze ook al in hun liefde voor Poetin.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:37 schreef Zoddie het volgende:
Best wel schokkend hoe westerse extreem links en extreem rechts aardig samen komen met haat naar Israel.
haat verenigtquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:37 schreef Zoddie het volgende:
Best wel schokkend hoe westerse extreem links en extreem rechts aardig samen komen met haat naar Israel.
Nee dan is het goedquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De voet in kwestie heeft sympathie geuit voor Hamas, en was een activist binnen BDS groepen.
Deze mensen zitten in op de Westoever te galbakken in de hoop dat ze er middenin komen te zitten. Ik denk dat ik mijn mening over mensen hier die nog nooit in Israël of de Palestijnse gebieden zijn geweest en er desondanks alles over menen te weten tot het punt dat ze schuimbekkend vlaggen vernielen, mensen aanvallen en gebakjes uitdelen om burgerdoden te vieren wel voldoende gegeven heb.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je vindt dat walgelijk. Maar dat zijn in elk geval nog mensen die er midden in zitten. Wat dacht je van de mensen hier die andere dehumaniseren? of van de Amerikaanse politici die vol op de oorlogs-trommel rammen?
ja maar hoe weet je wat wel echt is en wat nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik krijg echt alleen maar onheilspellende rommel op Twitter in m'n timeline.
Vanaf morgen gaan we een heel stuk minder niet-georkestreerd nieuws krijgen. Hamas heeft uiteraard van alles klaarliggen om gelikte filmpjes te maken en Israël heeft ook een prima pr-afdeling.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vanaf morgen gaan we een heel stuk minder nieuws krijgen. Gaat vast lastig worden een goed beeld te krijgen van wat er precies gebeurt.
Extreem is altijd slecht.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:37 schreef Zoddie het volgende:
Het is daar zo grote cluster fuck aan de Libanese grens. IDF die Hezbollah, het Libanese leger beschiet, hezbollah die weer terug schiet. Hamas en andere obscure Palestijnse groeperingen die schieten en de grens proberen over te gaan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
[ twitter ]
Kan zomaar zijn dat die getroffen journalisten daar ongelukkig tussen gezeten hebben, zuur.
Meestal staat het wel in de comments. Dan trap ik er weer eens in en dan staan er reacties als: "filmpje is uit 2021 toen was er dit en dat aan de hand daar en daar". En dat klopt dan meestal wel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hoe weet je wat wel echt is en wat niet
neequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Meestal staat het wel in de comments. Dan trap ik er weer eens in en dan staan er reacties als: "filmpje is uit 2021 toen was er dit en dat aan de hand daar en daar". En dat klopt dan meestal wel.
Maar alles uitpluizen is niet echt leuk ofzo.
De vijand van mijn vijand is mijn vriend.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:37 schreef Zoddie het volgende:
sterktequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik doe altijd mijn best zaken goed te duiden.
[..]²
Hier worden ook nog wel eens fake filmpjes gepostquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
hou het maar op hier en nos site
Je hoort altijd de schreeuwerds, want mensen die niet zo hoeven te schreeuwen, komen sowieso al niet op Twitter.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:45 schreef Zoddie het volgende:
[..]
En helaas zit Twitter en internet in het algemeen er vol mee.
Daarom rouleer ik ook tussen gerenomeerde nieuwszenders als Al Jazeera English, Sky News, DW, BBC, CNN etc. Kranten als The Guardian usw.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Meestal staat het wel in de comments. Dan trap ik er weer eens in en dan staan er reacties als: "filmpje is uit 2021 toen was er dit en dat aan de hand daar en daar". En dat klopt dan meestal wel.
Maar alles uitpluizen is niet echt leuk ofzo.
Hoop dat Hamas niet achter haar locatie komtquote:
Staat in de tweet (mits dit dus geen fake news is):quote:
Geen idee. Geen ministerie?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hoop dat Hamas niet achter haar locatie komt
In welke hotel verblijft ze ook al weer ?
Dag is nog niet voorbij. Ze kunnen je straat nog in komen, deur voor deur.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:50 schreef KoningWouter het volgende:
Soh, was wel een heftig dagje die Internationale Dag van de Jihad, gelukkig leef ik nog.
Je jinxt het nu wel hè.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:50 schreef KoningWouter het volgende:
Soh, was wel een heftig dagje die Internationale Dag van de Jihad, gelukkig leef ik nog.
Klopt, ik had alleen extreem links niet zo groot verwacht.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:37 schreef Zoddie het volgende:
Ik lees daar niet bewust in hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:50 schreef damsco het volgende:
[..]
Staat in de tweet (mits dit dus geen fake news is):
JUST IN - Reports of a group of journalists, including the Al Jazeera crew, in Alma Al-Shaab, southern Lebanon, allegedly targeted by Israeli airstrikes.
Source: Al Jazeera
Hier een betere bronquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:50 schreef damsco het volgende:
[..]
JUST IN - Reports of a group of journalists, including the Al Jazeera crew, in Alma Al-Shaab, southern Lebanon, allegedly targeted by Israeli airstrikes.
Vorig jaar kwam een journaliste van Al Jazeera om tijdens een verslaggeving, denk niet dat het fake news is gezien de bijbehorende lading.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:50 schreef damsco het volgende:
[..]
Kan ook een oepsje zijn. Dat ze dachten op een groepje Hezbollah te mikken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:54 schreef damsco het volgende:
[..]
Als iets targetted is dan wel toch? Of zit ik nu te ijlen?
Ging mij meer om het targetted gedeelte. Ik las dat als bewust (gericht target). Maar dat moet ik dus niet zo lezen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam een journaliste van Al Jazeera om tijdens een verslaggeving, denk niet dat het fake news is gezien de bijbehorende lading.
Vandaar de sleutelwoord allegedly. Vermoedelijk. Dus niet zeker.
Ja dat klinkt aannemelijker. Ik begreep het verkeerd dan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kan ook een oepsje zijn. Dat ze dachten op een groepje Hezbollah te mikken.
Ah, targeted, las ik over heen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:55 schreef damsco het volgende:
[..]
Ging mij meer om het targetted gedeelte. Ik las dat als bewust (gericht target). Maar dat moet ik dus niet zo lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |