Ze doen heel erg belangrijk werk. En er zit inderdaad wel een groot risico aanquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die feiten vind ik net zo belangrijk hoor. Zo vind ik het ook goed dat er vanuit Gaza gefilmd wordt omdat we anders nooit te weten krijgen hoe heftig Israël los gaat daar. Maar het is niet verstandig om aan de verkeerde kant te staan van een losgeslagen stier. Dusja 'part of the job' of 'roekeloos'?
Sterkte. Voor jou en jouwe.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet je hoe je het moet zien?
Je favoriete buurmeisje van 19 is per ongeluk naar buiten gelopen zonder bovenkleding. I.p.v. dat je haar inlicht buit je de situatie uit door als een oude vieze vent met opsmuk haar opzichtig te scannen vanachter de gordijnen. Deze vibes krijg ik bij de overdreven reacties van Israël.
Sorry mensen, ik ga een slecht weekend in.²
Vergeet je pilletjes niet in te nemen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Je favoriete buurmeisje van 19 is per ongeluk naar buiten gelopen zonder bovenkleding. I.p.v. dat je haar inlicht buit je de situatie uit door als een oude vieze vent met opsmuk haar opzichtig te scannen vanachter de gordijnen. Deze vibes krijg ik bij de overdreven reacties van Israël.
Zonnepanelen? Generatoren die nog brandstof hebben?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:24 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
En die mobieltjes laden magisch op?
Dat merk ik nu sinds de laatste reactie.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wees geduldig. Bij sommige zijn sinds dit conflict de IQ scores nogal gedaald.
Stem jij Volt?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is echt bizar hoe het per onderwerp wisselt.
Kap toch eens met die strepen door namen of ze klein te typen. Niemand doet dat hier met Hamas, Palestina of wat dan ook. Je bent echt een kleuterquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben emotioneel verbonden man! Ik ben al extreem rationeel. Wil je me dat ook nog afnemen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kap toch eens met die strepen door namen of ze klein te typen. Niemand doet dat hier met Hamas, Palestina of wat dan ook. Je bent echt een kleuter
Ik ben zeer benieuwd of daar ook special forces mee naar binnen zijn gegaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:27 schreef bitterbal het volgende:
18:22 • nieuwe update
Leger Israël: grondtroepen zijn afgelopen etmaal al in Gazastrook geweest
Het Israëlische leger meldt dat het in de afgelopen 24 uur al grondtroepen heeft ingezet in de Gazastrook. Militairen hebben daar invallen gedaan in de zoektocht naar ontvoerde Israëliërs. Ook werd gezocht naar locaties waarvandaan raketten worden afgevuurd.
https://nos.nl/liveblog/2(...)ik-van-fosformunitie
Gok zomaar dat er niet heel veel Palestijnen over gaan blijven als Israël niet een klein beetje in toom gehouden wordt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja.
Ik denk wel dat er nu echt iets geknapt is daar in Tel-aviv. Hopelijk kunnen ze Hamas en haar supporters echt elimineren om daarna naar dialoog en constructieve samenwerking te komen met de Palestijnen.
Maar dan ook echt compleet met een maja de bij sticker omdat ie zo zijn best doetquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kap toch eens met die strepen door namen of ze klein te typen. Niemand doet dat hier met Hamas, Palestina of wat dan ook. Je bent echt een kleuter
Zijn die zonnepanelen gesubsidieerd door de Palestijnse overheid? Dacht dat het zo een arm gebied wasquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zonnepanelen? Generatoren die nog brandstof hebben?
Verder nog vragen die je zelf kan bedenken of googlen?
Ja. Vorige keer wel gedaan.quote:
Nee je mag zeggen wat je wilt, maar gedraag je niet als een kleuter door namen te verbasteren, door te halen, klein te typen of wat je ook nog meer van plan bent. Dat is gewoon kinderachtigquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben emotioneel verbonden man! Ik ben al extreem rationeel. Wil je me dat ook nog afnemen.²
Jeetje, dit is wel heel erg een stereotype zeg.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:24 schreef BansheeBoy het volgende:
De voet in kwestie heeft sympathie geuit voor Hamas, en was een activist binnen BDS groepen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:29 schreef Ali_boo het volgende:
Heel haar voet ligt open![]()
https://twitter.com/CensoredMen/status/1712853477150335428
twee spandoeken...quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:31 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/hiba_natour/status/1712811211639623817
Hoopgevend. In Tel Aviv, Ayalon straat om precies te zijn. Zijn spandoeken geplaatst met de teksten: 'winst is als er 0 mensen meer zijn in Gaza' en 'Genocide Gaza'.
Het is prettig om deze vorm van rationaliteit en constructief denken te aanschouwen.
Niks om op aan te vullen, nou ja een puntje, ze weten allemaal dat het gevaarlijk. Klaar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze doen heel erg belangrijk werk. En er zit inderdaad wel een groot risico aan
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:30 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Zijn die zonnepanelen gesubsidieerd door de Palestijnse overheid? Dacht dat het zo een arm gebied was
Pardon? Is dit je waardeoordeel of lees ik het verkeerd?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:31 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/hiba_natour/status/1712811211639623817
Hoopgevend. In Tel Aviv, Ayalon straat om precies te zijn. Zijn spandoeken geplaatst met de teksten: 'winst is als er 0 mensen meer zijn in Gaza' en 'Genocide Gaza'.
Het is prettig om deze vorm van rationaliteit en constructief denken te aanschouwen.
Leuk, maar verassend. Realistisch over deze situatie en kritisch en dan Volt stemmen, niet verwacht.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Vorige keer wel gedaan.
Ben voor een sterkere EU. En een EU defensie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |