Die tweede carriergroep is denk ik voor Hezbollah, mochten die voor willen gaan chinezen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch sturen ze een tweede carrier.
Genocide is ook maar een naam, massale bombardementen op gebouwen waar Hamas in zit zijn legitieme doelen volgens Israel. En ja, dan gaan er heel veel burgers dood.
Het lijkt er alleen wel op dat Hamas in ieder geval in een deel van die gebouwen inderdaad zit.
De omstandigheden zijn zo omdat 2 weken nadat Israel weg was uit Gaza ze al direct beschoten werden met raketten en daarom een blokkade nodig was om te voorkomen dat ze nog meer wapens zouden krijgen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:28 schreef LXIV het volgende:
Je kan het probleem ook niet oplossen met massale bombardementen. Want al zou je alle Hamas-leden zo kunnen doden, als de omstandigheden op de Gaza blijven zoals ze waren dan heb je binnen 10 jaar weer een nieuwe generatie Hamas.
Je moet dus structureel en duurzaam iets veranderen.
Ja snapt natuurlijk zelf ook wel dat dit fake is he?quote:
Te ver gezocht.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Dit was niet te missen. Ik ben van de school dat ze dit hebben laten gebeuren. Op zijn minst.²
Hele slechte zaak dit. Dit is precies die geweldsspiraal waar ik zo voor waarschuw.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:31 schreef Tekaschi het volgende:
In London rijden ze rond met palestina vlaggen schreeuwend "Fuck jews" "rape their daughters".
https://9gag.com/gag/arm0(...)tm_medium=post_share
Proportioneel een terreurorganisatie van 10-duizenden uitroeien die zich als lafaards verschuilen tussen de burgers en in tunneltjes. Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, maar het moet dus wel proportioneel zijn. Wat proportioneel dan is blijft enigszins arbitrair, maar tienduizenden Palestijnen doden is dat in ieder geval niet, net zomin als honderdduizenden Palestijnen uit hun land verjagen.
Maar het is wel mooi dat ze nu gedwongen zijn hardop te zeggen dat ze hun broeders en zusters laten stikken. Ongeacht hoe slecht het met ze gaat.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:26 schreef HSG het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)astrook-toe-te-laten
[..]
Ze "komen echt op" voor hun broers en zusters.
Met propaganda.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Proportioneel een terreurorganisatie van 10-duizenden uitroeien die zich als lafaards verschuilen tussen de burgers en in tunneltjes. Hoe doe je dat?
Egypte heeft al jarenlang last van terroristen in de noordelijke Sinai regio.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:26 schreef HSG het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)astrook-toe-te-laten
[..]
Ze "komen echt op" voor hun broers en zusters.
Mag je terugschieten op een vijand die op jou aan het schieten is, ja of nee?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je weet niets van oorlogsrecht en zuigt dit ter plekke uit je duim. Geef het maar toe.
Verwijderd. Was dit echt?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:31 schreef Tekaschi het volgende:
In London rijden ze rond met palestina vlaggen schreeuwend "Fuck jews" "rape their daughters".
https://9gag.com/gag/arm0(...)tm_medium=post_share
Maar dat komt omdat Sisi daar neer is gezet door Israël.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:33 schreef HiZ het volgende:
[..]
Maar het is wel mooi dat ze nu gedwongen zijn hardop te zeggen dat ze hun broeders en zusters laten stikken. Ongeacht hoe slecht het met ze gaat.
Dat is echt alleen een mening van jou. Er zijn domweg geen scherpe grenzen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat is er dus gewoon niet.
Dan moet je een andere oplossing voor die situatie bedenken of desnoods terugtrekken.
[..]
Weet ik niet
Met geduld, iichtingenwerk, forensisch onderzoek, psy ops, etcquote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Proportioneel een terreurorganisatie van 10-duizenden uitroeien die zich als lafaards verschuilen tussen de burgers en in tunneltjes. Hoe doe je dat?
Meestal wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Mag je terugschieten op een vijand die op jou aan het schieten is, ja of nee?
Dus niet onder alle omstandigheden. Als je beschoten wordt vanuit een school vol met kinderen, dan trek je dus terug bijvoorbeeldquote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Mag je terugschieten op een vijand die op jou aan het schieten is, ja of nee?
Voorlopig denk ik niet dat ze iets gaan doen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die tweede carriergroep is denk ik voor Hezbollah, mochten die voor willen gaan chinezen.
Yeah right. We leven wel in dezelfde dimensie nog?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met geduld, iichtingenwerk, forensisch onderzoek, psy ops, etc
Dat bedoel ik ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voorlopig denk ik niet dat ze iets gaan doen.
Het lijkt vooral afschrikking
Hoe weet je of die school vol kinderen zit?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dus niet onder alle omstandigheden. Als je beschoten wordt vanuit een school vol met kinderen, dan trek je dus terug bijvoorbeeld
Jij bent met je vochtige billen in een topic zoals dit niet serieus te nemen m.i.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hele slechte zaak dit. Dit is precies die geweldsspiraal waar ik zo voor waarschuw.²
Nee. Je weet wat propaganda inhoudt, neem ik aan?quote:
Flikker toch eens op met die kleine letters irritante galbakquote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Israël is denk ik helemaal nergens huiverig voor. Ze doen wat ze willen wanneer ze willen en hoe ze willen.²
Gaat de IDF niet doen, terugtrekken.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dus niet onder alle omstandigheden. Als je beschoten wordt vanuit een school vol met kinderen, dan trek je dus terug bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |