Hell no dat ik daar de stok nog eens op ga halenquote:Op zondag 22 oktober 2023 18:13 schreef rubbereend het volgende:
De stok heeft een mooie reis gemaakt vanuit het Brabantse land naar het prachtige Drenthe. Vanuit ZijTAART is de stok nu aangekomen in KOEKange! Veel succes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens de site heeft hij nog nooit in Koekange gelegenquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hell no dat ik daar de stok nog eens op ga halenik heb er één keer 25 km voor Jan lul gelopen toen @:light de stok daar had neer gelegd, en die foetsie was toen ik er aan kwam
https://wiki.fok.nl/index.php/FOK!stok ronde 13,laatste verplaatsing. Was koekangerveld blijkbaar. Daags erna kwam Harrie1 met een ronde stok om op Facebook aandacht te vragen voor zijn uithuis geplaatste kinderen volgens mij. Daar gaven de users hier echter geen gehoor aan waarna er een andere stok terug in het spel kwam zonder slot (geplaatst door mij als ik de wiki mag geloven.) maar dan nog, voor geen goud dat ik weer die richting uitgaquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Volgens de site heeft hij nog nooit in Koekange gelegen
breng maar naar zoetermeer dan :-)quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Super, dat ligt een heel stuk dichterbij. Een mooie verplaatsing.
Van Taart naar Koek...![]()
Lag daar ook een stokquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik was vorige week nog in havixhorst
Als 'ie in de provincie Groningen komt, wil jij ook wel weer een verplaatsing doen?quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oeh, eindelijk weer redelijk in de buurt
Dat was ik ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:12 schreef laziness het volgende:
Issie nou nog niet opgehaald? Drenthe is niet zo ver maar dacht dat iemand vorige week al ging?
Als je gaat, in welke richting gaat de stok dan ongeveer?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was ik ja.Het verplaatsen van de stok is me deze week werkelijk ontschoten, door alle drukte.
![]()
Wij verwachten ook een fotoreportage he?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was ik ja.Het verplaatsen van de stok is me deze week werkelijk ontschoten, door alle drukte.
![]()
Jazekerquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als 'ie in de provincie Groningen komt, wil jij ook wel weer een verplaatsing doen?
Oh, ook nog...quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:04 schreef maily het volgende:
[..]
Wij verwachten ook een fotoreportage he?
Nog niets bedacht. Heb je een voorkeur?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:04 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Als je gaat, in welke richting gaat de stok dan ongeveer?
Ergens tussen Leiden en Utrecht.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog niets bedacht. Heb je een voorkeur?
Ah. Nee, de stok blijft wel in het noorden, ergens in de noordelijke provincies... en komt ook niet naar Zoetermeer.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:22 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Ergens tussen Leiden en Utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |