Ik verbaas me nergens meer over, de middeleeuwen verbleken bij de taferelen van die Hamas gekken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neem dan geen woorden als geciviliseerd en ongeciviliseerd in de mond. Ze vreten allemaal dingen uit die gewoon achterlijk en barbaars zijn. En nu hebben we een nieuw dieptepunt bereikt als de roddels kloppen. Niet meer, niet minder.
Voordat de journalisten daar waren, hebben vrijwel alle westerse leiders in mum van tijd berichten gedeeld over ''afgeslachte'' Israëlische burgers.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen dat de NOS achter Israël staat als je hun berichtgeving ziet, die willen heel neutraal blijven vooral.
Het is meer dat al die landen in de poule een toestel willen hebben op dit soort momenten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik doelde indirect inderdaad op het afscheid nemen van de KDC-10 toestellen.
Leuk zo'n poule in NAVO verband, maar je kan je afvragen of je afhankelijk wil zijn van beschikbaarheid op kritieke momenten waarin tijd een cruciale rol speelt.
Ja, de A330 wordt ingezet. Maar ja, tot een jaar of 12 geleden hadden we nog 3 vliegende DC-10's waarvan 1 tijdens het moderniseren al werd afgestoten... En de 4e die we hadden was een donor toestel.quote:Maar gelukkig lijken er toch nog wat uurtjes in poule verband beschikbaar.
Neem tenminste aan dat dit niet aan de uitgeleefde Herculessen overgelaten wordt, maar dat de A330MRTT ingezet wordt.
Die is vermoedelijk redelijk groot, maar dat wil niet zeggen dat al die mensen achter deze actie staan of uberhaupt daarover de juiste informatie hebben gekregen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
En dit is typisch een manier om maar geen antwoord te geven. Hoe groot is de steun voor Hamas onder die 2,3 miljoen inwoners?
Werkte hier in Europa iets langer terug ook perfect jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoezo, met China en de Tibetanen of Oeigoeren is het best effectief toch?
Jij bent degene die meent dat ze van deze details perfect op de hoogte zijn, bewijs dat dan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom zouden ze gaan staan juichen als ze niet weten wat Hamas heeft gedaan?
Te groot. Maar geen idee, want onafhankelijke referenda zijn niet mogelijk?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
En dit is typisch een manier om maar geen antwoord te geven. Hoe groot is de steun voor Hamas onder die 2,3 miljoen inwoners?
Inderdaad. We hebben het hier over dusdanig zieke terroristen, dat deze hun wapens bewust opslaan in ziekenhuizen, scholen en moskeeën. Deze mensen geven niets om de levens van burgers, zelfs niet als die tot hun eigen volk behoren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:08 schreef MatthijsDJ het volgende:
Qua wie je steunt (als dat al mogelijk is) in het onderliggende conflict is schier onmogelijk naar mijn mening.
Echter de bij de huidige actie is het toch echt Hamas die alle schuld toekomt, ook de slachtoffers onder de Palestijnen. Ze hebben dit geweld zelf uitgelokt.
Jij bent geen rechter. Mensen die dezelfde ideeën hebben en graag in een kringetje dan ook dezelfde geluiden willen horen, zullen inderdaad raar opkijken als zij tegengeluiden horen. Vandaar dat ik niet verbaast ben over de hypocrisie die hier gaande is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Echt er is geen zinnig geluid in dit topic te horen van mensen met een moslim-achtergrond, op Mutant en HiZ na misschien. De een nog geflipter dan de ander.
Huh, jij ging toch stoppen met FOK!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:10 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Voordat de journalisten daar waren, hebben vrijwel alle westerse leiders in mum van tijd berichten gedeeld over ''afgeslachte'' Israëlische burgers.
Mag ik vragen hoe het kan zijn dat zij zo snel over die informatie beschikten en dat terwijl nog geen enkele sprake was van journalistieke aanwezigheid daar?
Waarom zou Hamas Palestijnen willen doden? En met 2 miljoen tegen zeg 10.000? Da's 200 tegen 1.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Zelfs met een grote meerderheid, ga je toch zelf geen terroristen aanpakken die het niet op jou gemunt hebben. Die mensen willen ook niet meteen dood.
De DC10 had natuurlijk met een MD11 opgevolgd moeten worden. (Vind ik als liefhebber dan..)quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is meer dat al die landen in de poule een toestel willen hebben op dit soort momenten.
[..]
Ja, de A330 wordt ingezet. Maar ja, tot een jaar of 12 geleden hadden we nog 3 vliegende DC-10's waarvan 1 tijdens het moderniseren al werd afgestoten... En de 4e die we hadden was een donor toestel.
Van tevoren hebben ze aangegeven waar aangevallen wordt, niet wegwezen = kogel door je harses.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:13 schreef Breekfast het volgende:
Hoe zou zo'n grondoffensief er uit zien trouwens? Het is niet dat de Hamas-leden allemaal met vlaggetjes op hun schouders rondlopen als herkenning.
Is het naar binnen gaan en maar zien wie er op je schiet?
Waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:13 schreef Breekfast het volgende:
Hoe zou zo'n grondoffensief er uit zien trouwens? Het is niet dat de Hamas-leden allemaal met vlaggetjes op hun schouders rondlopen als herkenning.
Iedere toyota pick up naar Allah.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:13 schreef Breekfast het volgende:
Dat hebben we inmiddels wel eens gezien, gelukkig was de rest zo netjes dit nog in een spoiler te zetten.quote:
Het Israëlische leger heeft de plekken wel relatief goed in kaart waar Palestijnse terroristen zich schuilhouden. De Gazastrook is natuurlijk ook niet enorm groot. Die zou men (eventueel met hulp van Amerikaanse troepen) moeten kunnen uitkammen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:13 schreef Breekfast het volgende:
Nee maar ze zouden dat wel moeten doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat durven de israeli;s niet toch?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:10 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Voordat de journalisten daar waren, hebben vrijwel alle westerse leiders in mum van tijd berichten gedeeld over ''afgeslachte'' Israëlische burgers.
Mag ik vragen hoe het kan zijn dat zij zo snel over die informatie beschikten en dat terwijl nog geen enkele sprake was van journalistieke aanwezigheid daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |