Catastrofequote:Op maandag 16 oktober 2023 19:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)park-de-berckt-kwijt
Weer een witwas locatie gesloten
Nicole niet meer achter de bar dusquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
Hopelijk is het niet schadelijk voor de uitzendingen.
Samir is toch vervangen door die nep R2D2?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nicole niet meer achter de bar dus![]()
Samir geen pizza’s meer bakken
Oh wacht
En Nicole is ook vervangen door nieuwe neptietenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Samir is toch vervangen door die nep R2D2?
Haha, ons Wendy eh? Tetten!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En Nicole is ook vervangen door nieuwe neptieten![]()
Leuk idee. Jammer dat zo ongeveer alle parken leeg zijnquote:Op maandag 30 oktober 2023 14:52 schreef ISVV het volgende:
Hopelijk niet al te gescripte toneelstukjes, geen Mieke en Johnny maar gewoon het reilen en zeilen op zo'n park als hoofdmoot. Er zijn uitdagingen genoeg, ook zonder amateurtoneel moet je een eind komen.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:00 schreef GereDathan het volgende:
Morgenavond weer sfeer en beleving op SBS!
Dit seizoen zal toch denk ik gewoon over het zomer seizoen op de parken gaan?quote:Op maandag 30 oktober 2023 15:23 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Leuk idee. Jammer dat zo ongeveer alle parken leeg zijn
Gok dat het vooral over zijn kasteeltje, tijdelijke huis en Wendy uitwonen zal gaan.
Boeiend wat jij vindt.quote:Op maandag 30 oktober 2023 15:59 schreef lojanda het volgende:
Toch best triest dat SBS6 er weer een seizoen aanplakt over Shrek en zijn onderdanen![]()
Ik begrijp echt niet dat ze zo iemand een podium geven.
Wat lul je. Beste programma op de Nederlandse tv sinds From Russia With Love.quote:Op maandag 30 oktober 2023 15:59 schreef lojanda het volgende:
Toch best triest dat SBS6 er weer een seizoen aanplakt over Shrek en zijn onderdanen![]()
Maar wel kijkenquote:
Hij heeft er toch nog wel wat en e.e.a. is toch al eerder opgenomen?quote:Op maandag 30 oktober 2023 15:23 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Leuk idee. Jammer dat zo ongeveer alle parken leeg zijn
Gok dat het vooral over zijn kasteeltje, tijdelijke huis en Wendy uitwonen zal gaan.
Weer slepen met een boomquote:Op maandag 30 oktober 2023 21:14 schreef Drass het volgende:
Hopen op een kerstspecial die zijn ook altijd legendarisch.
Zal ook niet lang meer duren denk ik. Als ik het voorstukje moet geloven is hij met zijn slet op stap in Italië en maakt hij zelfs een grapje over het feit dat de belastingdienst achter zijn platte reet aan zit. Ik heb geen idee wat ze nog willen gaan uitzenden over hem.quote:Op maandag 30 oktober 2023 15:59 schreef lojanda het volgende:
Volgens mij rommelt hij het al tijden bij meerdere parken. Hij heeft ook aangegeven dat het meer over de "familieman Peter" zou gaan dan over de "zakenman Peter".quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:31 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hij heeft er toch nog wel wat en e.e.a. is toch al eerder opgenomen?
HIj heeft wel een mooi huisquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:25 schreef Drass het volgende:
Zit helemaal klaar. Helaas geen popcorn.
Ik was ook al aan het zoekenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:34 schreef Dutch_view het volgende:
Zit er weer klaar voor![]()
Ik vind het wel lastig dat dit niet meer onder TV is te vinden
Tja die snaait de ene na de andere frikandel naar binnen blijkbaar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:43 schreef amaranta het volgende:
Zij is best veel aangekomen ook. Kan me herinneren van TikTok dat zij sondevoeding had omdat ze zo mager was.
Moeten haar klanten ook eens doen. Of zeggen dat er een haar op zit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:01 schreef Drass het volgende:
Het alleen al verzinnen om dan korting te acteren.. pijnlijke tv.
Als ik doorspoel geef ik hem ook niet nog snel een complimentje.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:12 schreef Dutch_view het volgende:
Het valt me op dat Peter altijd slijmerige complimentjes uit deelt maar dat ze zelf nooit een compliment geeft aan Peter. Iets van , je ziet er leuk uit etc
Ik vind ze zo nep die tweequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:12 schreef Dutch_view het volgende:
Het valt me op dat Peter altijd slijmerige complimentjes uit deelt maar dat ze zelf nooit een compliment geeft aan Peter. Iets van , je ziet er leuk uit etc
Hahah dat is die vent van de technische dienst toch? Lijkt inderdaad geen helder lichtquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:58 schreef Drass het volgende:
Die Leo is ook een eersteklas beunhaas van heb ik jou daar.
Je ziet er leuk uit?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:12 schreef Dutch_view het volgende:
Dat is toch lachen man, ga anders gewoon niet kijken. Peter noemt dat ook wel de @Dutch_viewquote:Op woensdag 1 november 2023 09:31 schreef Dutch_view het volgende:
Ik vind t ergerlijk dat Peter tegen iedere buitenlander doodleuk NL blijft lullen en dan er wat schaapachtig bij gaat staan lachen alsof iedereen dat wel leuk zal vinden![]()
Als je een ijsje bestelt in het buitenland en je blijft “slagroom” schreeuwen, wat verwacht je dan eigenlijk
Nog niet al zou ik er voor betaald krijgenquote:
Ik kan hem niet luchten of zien.. wat een vreselijke man. Wat ik er van gezien heb zijn is wat ze bij Boulevard laten zien en de teasers tussen de reclame blokken en dat was voor mij voldoendequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zal ook niet lang meer duren denk ik. Als ik het voorstukje moet geloven is hij met zijn slet op stap in Italië en maakt hij zelfs een grapje over het feit dat de belastingdienst achter zijn platte reet aan zit. Ik heb geen idee wat ze nog willen gaan uitzenden over hem.
Ik kijk omdat ik me lekker kan ergeren aan die patjepeeër en zn idiote bolle zoonquote:Op woensdag 1 november 2023 10:43 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dat is toch lachen man, ga anders gewoon niet kijken. Peter noemt dat ook wel de @:dutch_view
Hebben ze door hun succesvolle muziekcarriere geen tijd meer om in de show te figureren?quote:Op woensdag 1 november 2023 10:52 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik kijk omdat ik me lekker kan ergeren aan die patjepeeër en zn idiote bolle zoon![]()
![]()
Verder kan ik genieten van zijn personeelWel mis ik Mieke en Johnny
Was even zoeken maar blijkbaar hebben ze een eigen café / barquote:Op woensdag 1 november 2023 10:53 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Hebben ze door hun succesvolle muziekcarriere geen tijd meer om in de show te figureren?
Deze keer gingen ze wel héél erg ver! Eerst je geverfde pruik borstelen om vervolgens naar binnen te gaan en korting te vragen voor een gebruikte borstel!quote:
Geld, geld en nog eens geld. Sommige vrouwen hebben er een vieze vette onbeschofte vent voor over.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat ik me niet kan voorstellen dat die vrouw dacht, na eerst Massa is Kassa gekeken te hebben en irl, van wauw, wat een sympathieke man...
Zij ziet er niet verkeerd uit, komt aardig over, dus hoe werkt dat
Dat was toch ook vreselijk, dat valse gekraai van die 2. En maar zeggen dat ze zo goed zijn. Why????????????quote:Op woensdag 1 november 2023 10:53 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Hebben ze door hun succesvolle muziekcarriere geen tijd meer om in de show te figureren?
quote:Op woensdag 1 november 2023 11:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Deze keer gingen ze wel héél erg ver! Eerst je geverfde pruik borstelen om vervolgens naar binnen te gaan en korting te vragen voor een gebruikte borstel!En dat is dan miljonair? En dan in Italië doodleuk Nederlands blijven lullen en dan ook nog verwachten dat ze je verstaan! Je moet je doodschamen voor dat soort lui. En zoonlief heeft hetzelfde gedrag en is naar iedereen erg onbeschoft. Ook dat in de maling nemen van zijn zwakkere broer hangt me de strot uit. Precies hetzelfde domme loopje ook van hen met die vette pens er bovenuit, brrr. rillingen krijg ik van dat soort kerels.
En ook telkens weer die vreselijke opmerking dat Petertje Alles Groot heeft. Misselijk makend gewoon.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ja... blijkbaar...quote:Op woensdag 1 november 2023 11:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geld, geld en nog eens geld. Sommige vrouwen hebben er een vieze vette onbeschofte vent voor over.
Ze lijkt meer op Nicolle dan ik in de vorige aflevering dachtquote:Op woensdag 1 november 2023 12:21 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik dacht in de eerste instantie dat Wendy best leuk was maar ze is nog een grotere tokkie dan ons Nicol. Met die borstel, wat een afknapper zeg.
Heeft Wendy ook nepborsten?quote:Op woensdag 1 november 2023 12:21 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik dacht in de eerste instantie dat Wendy best leuk was maar ze is nog een grotere tokkie dan ons Nicol. Met die borstel, wat een afknapper zeg.
Het stond nogal strak bij de shoot voor haar bedrijfquote:Op woensdag 1 november 2023 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb niet zo op haar borsten gered
--
Omg dat met die borstel
Zou best kunnen hoor!quote:Op woensdag 1 november 2023 12:27 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Het stond nogal strak bij de shoot voor haar bedrijf
Je hebt gelijk... ben nu net bij de fotograferen aangekomen en ze zien er niet geheel natuurlijk uitquote:Op woensdag 1 november 2023 12:27 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Het stond nogal strak bij de shoot voor haar bedrijf
Wendy is veel zachter en liever dan Nicole. Dat was echt een kuthoer. Dit is gewoon een golddigger met bizarre tattoo's die elke euro omdraait om ze 'zelluf een bisnes hep", dat past perfect bij ons Peter.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:21 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Je kijkt gewoon verkeerd naar dit programma. Dit is entertainment. Tokkies met geld die ons wekelijks vermaken met de meest bizarre shakespeariaanse scenes die je ooit op tv hebt gezien.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Deze keer gingen ze wel héél erg ver! Eerst je geverfde pruik borstelen om vervolgens naar binnen te gaan en korting te vragen voor een gebruikte borstel!En dat is dan miljonair? En dan in Italië doodleuk Nederlands blijven lullen en dan ook nog verwachten dat ze je verstaan! Je moet je doodschamen voor dat soort lui. En zoonlief heeft hetzelfde gedrag en is naar iedereen erg onbeschoft. Ook dat in de maling nemen van zijn zwakkere broer hangt me de strot uit. Precies hetzelfde domme loopje ook van hen met die vette pens er bovenuit, brrr. rillingen krijg ik van dat soort kerels.
En ook telkens weer die vreselijke opmerking dat Petertje Alles Groot heeft. Misselijk makend gewoon.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je kijkt gewoon verkeerd naar dit programma. Dit is entertainment. Tokkies met geld die ons wekelijks vermaken met de meest bizarre shakespeariaanse scenes die je ooit op tv hebt gezien.
Elk normaal mens snapt dat "JA DOE MAAR MET SLAGROOM" schreeuwen in italie niet normaal is. Dat maakt dit programma nou net puur goud.
Vooral die opmerking van Petertje over 'Slavenwerk' op die boot. Lammers: Moet bekend voorkomenquote:Op woensdag 1 november 2023 14:16 schreef Drass het volgende:
[..]
Dit.
Ik snak nu al naar dinsdag. Die Lammers moet toch ook genieten dat hij mensen belachelijk mag maken met kroegtaal en hij krijgt er nog grof geld ook voor
O, vergis je niet, ik blijf om die reden ook kijken. Verbaas me er enorm over dat die mensen bestaan dus moet ook met regelmaat wel om hun belachelijke asociale gedrag lachen hoor. Maar alles gaat ook gepaard met ergernis voor andere mensen die met hen te maken krijgen.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je kijkt gewoon verkeerd naar dit programma. Dit is entertainment. Tokkies met geld die ons wekelijks vermaken met de meest bizarre shakespeariaanse scenes die je ooit op tv hebt gezien.
Elk normaal mens snapt dat "JA DOE MAAR MET SLAGROOM" schreeuwen in italie niet normaal is. Dat maakt dit programma nou net puur goud.
Partij zwarte kringen om de ogenquote:Op dinsdag 7 november 2023 20:57 schreef RipCity het volgende:
Die klaar ziet er zwaar depressief uit
Tja, niets in dit programma is echt lijkt het. Dus ook hier kan je je afvragen of ze er ongevraagd mee begonnen zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:04 schreef Dutch_view het volgende:
Lekker krassen op de lak met de bakspatel
Ik ga er vanuit dat ze het gevraagd hebben, anders zou je toch woest worden, dunkt mijquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:14 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tja, niets in dit programma is echt lijkt het. Dus ook hier kan je je afvragen of ze er ongevraagd mee begonnen zijn.
Ik was ook al verbaasd. Had al die kinderen ouder geschat dan ikzelf ben, maar daar zit ik naastquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:19 schreef Dutch_view het volgende:
Wat? Mark 27 jaar?Ik dacht al ver in de 40
Je zag het toch, 28 wekenquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wendy is niet zwanger. Hooguit die dochter van Peter.
Lijkt mij wel..quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:28 schreef amaranta het volgende:
Zou de biologische moeder van Mark ook in de rechtszaal hebben gezeten? Maar dan buiten beeld?
Ga ik wel vanuit. Ze hebben ook gewoon goed contact en zij werkt daar ook nog gewoon.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:28 schreef amaranta het volgende:
Zou de biologische moeder van Mark ook in de rechtszaal hebben gezeten? Maar dan buiten beeld?
No shit. 2x minimum inkomen ziet een multi-miljonair binnenkomen en elke keer als de camera draait krijgen ze geld.quote:Op woensdag 8 november 2023 08:55 schreef Snaky het volgende:
Ik vind de ouders niet zo tokkie als 'ons wendy' zelf. Ook deze ouders liggen weer kwijlend aan 'Petertjes' voeten.
Vooral die nektattoo vind ik vreselijk, ook bij mannen trouwens. En ik dacht dat ons Petertje helemaal niet van tattoos hield?quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ouderwetse ik vind het echt jammer dat Wendy zoveel tatoeages heeft
Ja... blijkbaar welquote:Op woensdag 8 november 2023 11:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vooral die nektattoo vind ik vreselijk, ook bij mannen trouwens. En ik dacht dat ons Petertje helemaal niet van tattoos hield?
De oplettende kijker weet dat hij zijn villa in België al verkocht had en deze mega-villa al een tijdje in bezit had. Daar woont hij nu tijdelijk terwijl het kasteel wordt verbouwd en opgeknapt. de plannen zijn natuurlijk licht gewijzigd sinds Nicole en haar geslachtsziekten daar neit meer hoeven te wonen, dus het zal wel wat langer duren.quote:Op woensdag 8 november 2023 11:08 schreef Chea49 het volgende:
Ik vraag mij af wat er met dat kasteel gebeurd is wat verbouwd zou worden. Zie je helemaal niet meer terug in de serie en nu opeens een grote villa.
Anders praat je even normaal over andere mensen.quote:Op woensdag 8 november 2023 17:03 schreef Djeez het volgende:
Ik heb het net gekeken op de videoband. Maar ik dacht dat Wendy uit een kermisgezin kwam? Nu vertelde die graftak ineens dat ze al 15 jaar huishoudelijke hulp is
Dat is ook ronduit te erg voor grappen. Kan me niet voorstellen dat iemand ook maar een halfgrappige gedachte erbij heeftquote:Op woensdag 8 november 2023 20:58 schreef GereDathan het volgende:
Mooi om te zien dat het stukje van de rechtszaak van Mark er ook inzat. En ook fijn dat dit niet belachelijk gemaakt werd.
Het kasteeltje ben ik ook wel benieuwd naar, ineens stil geworden.
Nou is humor naar mijn mening wel een mooie tool om zaken te verwerken.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is ook ronduit te erg voor grappen. Kan me niet voorstellen dat iemand ook maar een halfgrappige gedachte erbij heeft
Eens, maar moet dan wel vanuit het slachtoffer komen en volgens mij was Mark daar nog niet aan toe.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:31 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Nou is humor naar mijn mening wel een mooie tool om zaken te verwerken.
Ik ben blij dat Frank Lammers (en natuurlijk SBS6) weten wanneer ze wel en geen grappen moeten of hoeven te maken. Over Henny en Nelis worden bijvoorbeeld ook geen grappen gemaakt.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is ook ronduit te erg voor grappen. Kan me niet voorstellen dat iemand ook maar een halfgrappige gedachte erbij heeft
Humor is een prima manier, maar niet in deze context. Het was een serieus stuk in het programma en zo moet je dat dan ook behandelen. Ik vind het bijzonder goed dat ze het hebben laten zien, want wat we met zijn allen ook van Mark vinden ik denk dat het een feit is dat niemand hem gunt wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:31 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Nou is humor naar mijn mening wel een mooie tool om zaken te verwerken.
Wat zijn 18+ filmpjes?quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:31 schreef spapaars het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)8-filmpjes-van-wendy
Zal wel iets ondeugends zijn.quote:
Dat zullen de medicijnen wel zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel opvallend trouwens dat die Ruud de enige persoon is in die familie met een normaal postuur
Heeft ook wel wat vet volgens mij, maar idd wel redelijk normaalquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel opvallend trouwens dat die Ruud de enige persoon is in die familie met een normaal postuur
Ja wat een bizar slechte afleveringen, hier zit niemand op te wachten. Allemaal toneelstukjes in het na seizoen dit. Peter Gillis die zit te vloeken omdat parkbeheerder Richard de luiken van de toiletgebouwen weer open heeft staan willen we zien.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:55 schreef golfer het volgende:
Controlerondje in golfcar van Mark en JP op het hoogtepunt van het seizoen en geen gast te zien.
Ja, ja...
Maar een omzet dat ze draaienquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:55 schreef golfer het volgende:
Controlerondje in golfcar van Mark en JP op het hoogtepunt van het seizoen en geen gast te zien.
Ja, ja...
Daarmee hoort ze prima in die gestoorde familie thuis. Petertje heeft alles groot en loopt hele dagen mensen af te zeiken en commando´s uit te delen. Wendy heeft nu een gratis winkel zonder rolluik en hoeft daarvoor alleen maar Petertje af en toe ter wille te staan. Hem af en toe ook te complimenteren met zijn vette pens en hangtieten. Dat 6de kind was overigens een geintje met een kunststof zwangerschapsbuik hoor. Maar ik vind het wel een hele prestage om 5 kinderen van verschillende vaders te hebben. Ach, het maakt het ideale plaatje wel compleet voor Petertje die alles groot heeft. Ruud is druk met steeds opnieuw uitdrukkingen te gebruiken door gebrek aan normaal taalgebruik. Grappig om te zien dat er geen enkel mens is komen opdagen bij zijn boekpresentatie. Het zou storm lopen maar ja, Petertje denkt nu eenmaal groot. Massa is kassa en af en toe sluipt daar natuurlijk een miskleun in. Nu maar hopen dat Wendy meer succes heeft met haar AliExpress-troep. Volgende keer moet zij trouwens opletten hoe ze voor de camera staat want deze keer waren al haar haarmatten in beeld. Alles nep aan dat mens, maar daar zal Petertje wel op geilen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal wel iets ondeugends zijn.
Mij viel nog meer op dat ze al 5 kinderen heeft, en misschien een zesde onderweg.
Jij kan ook alleen maar negatief zijn. Ik zie wel een verschil tussen Wendy en de vorige. Ik vind Wendy meer beschaafd. Ze doet vriendelijk tegen haar medewerkers en ze hielp het personeel van Peter zelfs mee bij het verhuizen van de kleding. Dat was bij Nicolleke wel anders.quote:Op woensdag 15 november 2023 12:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daarmee hoort ze prima in die gestoorde familie thuis. Petertje heeft alles groot en loopt hele dagen mensen af te zeiken en commando´s uit te delen. Wendy heeft nu een gratis winkel zonder rolluik en hoeft daarvoor alleen maar Petertje af en toe ter wille te staan. Hem af en toe ook te complimenteren met zijn vette pens en hangtieten. Dat 6de kind was overigens een geintje met een kunststof zwangerschapsbuik hoor. Maar ik vind het wel een hele prestage om 5 kinderen van verschillende vaders te hebben. Ach, het maakt het ideale plaatje wel compleet voor Petertje die alles groot heeft. Ruud is druk met steeds opnieuw uitdrukkingen te gebruiken door gebrek aan normaal taalgebruik. Grappig om te zien dat er geen enkel mens is komen opdagen bij zijn boekpresentatie. Het zou storm lopen maar ja, Petertje denkt nu eenmaal groot. Massa is kassa en af en toe sluipt daar natuurlijk een miskleun in. Nu maar hopen dat Wendy meer succes heeft met haar AliExpress-troep. Volgende keer moet zij trouwens opletten hoe ze voor de camera staat want deze keer waren al haar haarmatten in beeld. Alles nep aan dat mens, maar daar zal Petertje wel op geilen.![]()
![]()
![]()
![]()
Haar medewerkersquote:Op woensdag 15 november 2023 12:59 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Jij kan ook alleen maar negatief zijn. Ik zie wel een verschil tussen Wendy en de vorige. Ik vind Wendy meer beschaafd. Ze doet vriendelijk tegen haar medewerkers en ze hielp het personeel van Peter zelfs mee bij het verhuizen van de kleding. Dat was bij Nicolleke wel anders.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://365fashion.nl/
Ff shoppen by Wendy
Kermisklantje Wendyquote:By Wendy
Hoi allemaal,
mijn naam is Wendy, onderneemster en moeder van 5 prachtige kinderen.
In 2011 ben ik na een reizend leven op de kermis mijn eigen kleding bedrijf begonnen welke later uitgroeide tot 2 winkels.
Ondernemen is niet altijd even makkelijk en helaas viel het doek in 2017 door een faillissement.
In 2019 heb ik na een mooi leerproces de draad weer opnieuw opgepakt.
In de corona tijd ontdekte ik een gat in de markt, door de lockdown was de winkelbeleving weg in de winkelstraat. Ik besloot die beleving opnieuw te creëren door elke dag een live-streaming te geven via de socials.
Met succes! Mijn bedrijf groeit nu, door te durven, hard werken en nooit op te geven!
Wij verkopen wekelijks aanvullende collecties voor
een betaalbare prijs en voor iedereen, zelfs voor een maatje meer.
Was toch einde seizoen?quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:55 schreef golfer het volgende:
Ja, ja...
Uit o.a. eigen ervaring doet die medicatie het meestal precies andersom :-)quote:
Ik beweer ook niet dat Wendy hetzelfde is als die Nicole, daar gaat het ook helemaal niet om. Maar het is ook niet moeder Theresa. En wat die negativiteit betreft: vindt jij een snauwerd als die dikzak dan zo positief? Ik vind hem behoorlijk onbeschoft, zélfs tegen zijn eigen kinderen. Als je zó te koop loopt met jezelf dan kun je commentaar op je gedrag verwachten.quote:Op woensdag 15 november 2023 12:59 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Jij kan ook alleen maar negatief zijn. Ik zie wel een verschil tussen Wendy en de vorige. Ik vind Wendy meer beschaafd. Ze doet vriendelijk tegen haar medewerkers en ze hielp het personeel van Peter zelfs mee bij het verhuizen van de kleding. Dat was bij Nicolleke wel anders.
Dat is precies wat wij tegen elkaar zeiden. Ze is echt een verademing t.o.v. Nicolleke. Hoop dat de relatie echt is. Wendy spreekt tenminste ook een woordje over de grens, dat is ook al een hele verbetering.quote:Op woensdag 15 november 2023 13:42 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Ik vind ook dat ze wel vriendelijker is tegen personeel en kinderen van Petertje dan Nicolleke... maar dat is ook weer niet zó moeilijk
Bassie en Adriaan is nog spannenderquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:33 schreef ISVV het volgende:
Dit wordt weer een schrijnend slecht toneelstuk
Gelukkig Ruud Mieke en Johnny welquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:58 schreef Kreator het volgende:
We weten nu in elk geval wel waarom Wendy 12 kinderen en 13 exxen heeft. Die is niet helemaal rechtdoor.
Ieder moet doen wat zij/hij wil met haar of zijn lijf, maar hier heeft ze duidelijk maar erg kort over nagedacht.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:52 schreef Snaky het volgende:
Die Wendy is echt niet lekker hoor.
Wat is die nektattoo toch lelijk.
En dat was het ook, het spookt in zijn nieuwe paleisje.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:33 schreef ISVV het volgende:
Dit wordt weer een schrijnend slecht toneelstuk
83x per dagquote:Op woensdag 22 november 2023 10:12 schreef J83 het volgende:
Hoevaak zou Jan Pieter Jan Pieter worden genoemd op een dag?
Heb in een deuk gelegen, bijna zijn kostbare villa in de hens!quote:Op woensdag 22 november 2023 00:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rookmelder test niet geslaagd![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 november 2023 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Niet leuk voor Nicolle dat haar ouders naar haar ex + armcandy gaan
Dat waren haar huisslaven.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Niet leuk voor Nicolle dat haar ouders naar haar ex + armcandy gaan
Ik denk eerder andersomquote:Op woensdag 22 november 2023 20:51 schreef Blues het volgende:
Ouders nicole (met die vreselijke/zielige honden)
[ afbeelding ]
Sjonnie en Mieke, de vrienden. (ik dacht eigenlijk dat het vrienden van Nicole waren maar zij heeft ze laten vallen als een baksteen)
[ afbeelding ]
Dat ziet er toch niet uit, die vette kop van hem levensgroot op die wagen? En dan ook nog als reclame voor zijn kookboek wat voor geen meter loopt. Hij mag dan rijk zijn maar smaak heeft hij in ieder geval niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:42 schreef golfer het volgende:
Heeft ie eindelijk een mooie RR laat hij dat ding weer helemaal bestickeren tot een verschrikkelijke proletenbak.
Ergens in een paar afleveringen geleden/vorig seizoen ? zei Mieke dat ze geen contact met Nicol kreeg en dat ze ook nooit meer gebeld werd....quote:
Dit maakt nou juist dat het heerlijk kijkvoer is.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat ziet er toch niet uit, die vette kop van hem levensgroot op die wagen? En dan ook nog als reclame voor zijn kookboek wat voor geen meter loopt. Hij mag dan rijk zijn maar smaak heeft hij in ieder geval niet.
En dan Mieke en Johnnie uit de mottenballen gehaald want die moeten hun nieuwe single ´Huilen is voor jou te laat´ natuurlijk promoten, En maar zeggen hoe goed ze het allemaal vinden, die lui kunnen toch helemaal niet zingen? Ziet er gewoon erg zielig uit vind ik. Ik weet trouwens niet wie ik nog erger vind, de ouders van Nicole of die van Wendy. En die vetklep nooit geen tijd hebben voor een uitgebreid gesprek met hen maar snel een bakkie en weer wegwezen. Druk, druk, druk, want massa is kassa.
Dat is het ook natuurlijk.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit maakt nou juist dat het heerlijk kijkvoer is.
Mooi, mooi, mooi hoor, mooi, mooi, mooi, mooi hoor, mooi, mooi, mooi, mooi hoor, mooi, mooi, mooi, mooi hoor, mooi, mooi, mooi, mooi hoor, mooi, mooi, mooi, mooi hoor, mooi, mooi, mooi, mooi hoor, mooi , mooi, mooi, mooi hoor, mooi, mooi, mooi, mooi hoor, mooi, mooi, mooi, mooi hoor, mooi.quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:32 schreef kloon_bassie het volgende:
Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter, Jan Pieter.
Vroeger wisten ze ook alles beter en Petertje denkt daarmee dé uitvinding van de eeuw te hebben gedaan.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:02 schreef kloon_bassie het volgende:
Dat stukje met die spiegel op een stok. Alsof ze een baanbrekende uitvinding gedaan hebben die de wereld voor goed zal veranderen!![]()
Een spiegel op een stok.
Dit gaat Peter 0 om zijn imago gok ik zo. Puur gratis reclame voor zijn parken.quote:Op zondag 26 november 2023 20:51 schreef havanagila het volgende:
Lekker bierglazen met 2cl minder inhoud laten maken, je personeel behandelen als een stel melaatse zwerfhonden, miljoenenvilla's van kapotgeschoten gangsters opknappen. Jezelf en je kinderen onsterfelijk voor lul zetten op nationale tv. Alles voor de centen.
Pracht tv.
Alleen jammer dat Peter denkt dat dit goed is voor z'n imago. Die gelooft oprecht dat, zolang ie Wendy maar om de 5 seconden zoent of op dr kont tikt, iedereen denkt dat het echte liefde is oid.
Zelfde met dat gepats met die spiegelstok.
Meen me te herinneren dat ik ergens had gelezen dat hij ontslagen is? Hij sprak Petertje vast en zeker tegen.quote:Op maandag 27 november 2023 11:31 schreef Wiepje het volgende:
Volgens mij is beheerder Richard al een paar afleveringen niet in beeld geweest. Zou hij weg zijn?
WTF ? Bedankt.quote:Op maandag 27 november 2023 14:23 schreef lily het volgende:
Hier nog een ellenlange klacht aan het adres van Richard (eind augustus).
https://nederlandreview.n(...)eoordelingen-reviews
Gillis en Massa is Kassa zegt toch al genoeg? Alles draait om de centen, dat zegt hij 100x per dag.quote:Op maandag 27 november 2023 14:23 schreef lily het volgende:
Hier nog een ellenlange klacht aan het adres van Richard (eind augustus).
https://nederlandreview.n(...)eoordelingen-reviews
Ik geniet er van. Miljoenen verdienen met alles wat fout is, en dan met de vinger over de kast constateren dat er stof op ligt. Alles in deze man is fout. Dat is het fascinerende. Dit programma verdient de Televizierring. Net zoals Stalin persoon van het jaar werd in de TIME.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:35 schreef monkyyy het volgende:
Petertje kan zich beter richten op het verbeteren van de service in zijn park. In plaats van bakstenen in de stortbakken van de wc's leggen om water te besparen iedere spoelbeurt.
Daar wil je toch ook niet dood gevonden worden. Snap niet dat mensen daar geld voor betalen en dit als vakantie ervaren.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:03 schreef Dutch_view het volgende:
Ouwe verlepte teringzooi ook die huisjes
Nou in mijn kindertijd gingen wij naar een soortgelijke camping met stacaravans op Ameland. Hele leuke vakanties en de top van wat mijn moeder kon betalen. Goede herinneringen aanquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar wil je toch ook niet dood gevonden worden. Snap niet dat mensen daar geld voor betalen en dit als vakantie ervaren.
Klinkt als een kutleven.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou in mijn kindertijd gingen wij naar een soortgelijke camping met stacaravans op Ameland. Hele leuke vakanties en de top van wat mijn moeder kon betalen. Goede herinneringen aan
Ik vind de kunstenaar niet zo heelquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:52 schreef Snaky het volgende:
Gênant hoe die troela die kunstenaar zit te corrigeren. Ik zou de opdracht teruggeven.
De reden waarom ik ben afgehaakt, het is een herhaling van zetten.quote:Op woensdag 29 november 2023 08:20 schreef Kreator het volgende:
Ons Petertje eet altijd zo gulzig. Vind het wel weer mooi hoe ze dat in elkaar editten, net als de stilte aan tafel.
Verder begint het wel een beetje saai te worden, deze routine. Gebakje eten met de schoonouders, aan het werk zetten, iets promoten (haar website, zijn boek, een park) en dan een rondje op het park om vieze oude vuilnisbakken een vernislaagje te geven of met een spiegel 60 jaar oude wc's inspecteren die door een roemeense slaaf worden gepoetst voor 1.29 euro per uur.
Dankzij de medicatie van Ruud zien we daar nog wel eens wat actie en is elke zin een prachtige oneliner. Dat dan weer wel.
Tijd voor iets nieuws.
Hoezo?quote:Op woensdag 29 november 2023 12:12 schreef Drass het volgende:
Denk dat onze Richard dat gedaan heeft, maar die zit nu bij het UWV.
"Loopt niet goed af".
Hier door kijk ik dus. Heerlijk.quote:Op woensdag 29 november 2023 11:52 schreef Chea49 het volgende:
Schaamteloos een beeld van de kunstenaar lopen verbeteren. Wie denkt ze wel niet die ze is?Dat die man niet gewoon zegt dat ze met haar fikken van dat borstbeeld af moet blijven. Dat mens krijgt het steeds hoger in haar bol.
En dan dat boek van hem waar alleen maar recepten in staan die iedereen allang kent. Hoezo een recept van erwtensoep, wat is daar zo speciaal aan? Je a.s. schoonouders opdragen de soep en worsten klaar te maken en dan zien dat er niemand een kopje neemt. En iedereen maar ja knikken naar ons Petertje. Als je geld hebt lijkt iedereen meteen je voeten te likken, ongeacht of je alleen maar onzin loopt uit te kramen. Inderdaad is elke aflevering weer hetzelfde, Petertje houdt van groot, dik en kontenmeppen. Ook is hij niet in staat iets op een fatsoenlijke manier te vragen maar alleen maar commando´s te snauwen en iedereen rent voor hem. Ongelofelijk dat niemand hem nooit eens durft tegen te spreken!
Maar, echt. Kromme tenenquote:Op dinsdag 5 december 2023 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze toneelstukjes zijn heel slecht
Hij heeft zélfs personeel om die troep voor zijn eigen dochter te bestellen. Gods geklaagd dat hij, als rijke stinkerd, niet eens die afgesproken 50 euro voor zijn eigen kind wenst uit te geven!quote:Op dinsdag 5 december 2023 20:44 schreef Dutch_view het volgende:
Van oorbellen van ¤6000 naar oorbellen van ¤1,50 en een sjaal van ¤0,98![]()
Gelukkig hebben ze nog altijd pakjesavond 2023 om op terug te kijken.quote:Op woensdag 6 december 2023 12:38 schreef spapaars het volgende:
Mokerslag voor Peter Gillis: campingmagnaat raakt belangrijkste vakantiepark kwijt.
Campingmiljonair en realityster Peter Gillis raakt verreweg zijn belangrijkste recreatiepark kwijt. Vakantiepark Prinsenmeer in Ommel moet per direct op slot. De gemeente zet een streep door alle benodigde vergunningen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)park-kwijt~ac6ff03b/
Van de gemeenten heeft hij de leukste verrassingscadeautjes gekregen.quote:Op woensdag 6 december 2023 13:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze nog altijd pakjesavond 2023 om op terug te kijken.
Oef, dat is wel een klap. Het paradepaardje (of minst lelijke eendje, beter verwoord) van al zijn parken.quote:Op woensdag 6 december 2023 12:38 schreef spapaars het volgende:
Mokerslag voor Peter Gillis: campingmagnaat raakt belangrijkste vakantiepark kwijt.
Campingmiljonair en realityster Peter Gillis raakt verreweg zijn belangrijkste recreatiepark kwijt. Vakantiepark Prinsenmeer in Ommel moet per direct op slot. De gemeente zet een streep door alle benodigde vergunningen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)park-kwijt~ac6ff03b/
Iets met Pasen toch ?quote:Op woensdag 6 december 2023 14:28 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens Tina Nijkamp zijn ze toch weer opnames aan het draaien voor nog een nieuw seizoen![]()
![]()
Stukje sfeer en beleving.
Joh, dit is toch helemaal niet echt.quote:Op woensdag 6 december 2023 10:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij heeft zélfs personeel om die troep voor zijn eigen dochter te bestellen. Gods geklaagd dat hij, als rijke stinkerd, niet eens die afgesproken 50 euro voor zijn eigen kind wenst uit te geven!![]()
dit snap ik heel goed.quote:Op donderdag 7 december 2023 12:47 schreef spapaars het volgende:
Boze bewoners vakantiepark Peter Gillis springen voor auto wethouder: ‘Ik ga niet zomaar weg’
https://www.ad.nl/binnenl(...)zomaar-weg~a75264d3/
Zei ie dat ?quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:30 schreef Dutch_view het volgende:
Frank Lammers had een voorspellende gave"permanent op slot dreigt"
quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zei ie dat ?Morgen herhaling. Commentaar is altijd geweldig.
Best wel onbeschoft om daar te staan schooien om ballenquote:Op dinsdag 12 december 2023 21:07 schreef JohnBercow het volgende:
Petertje vreet gewoon 2 gehaktballen weg
En betaald niks en geeft die man ook geen boekjequote:Op dinsdag 12 december 2023 21:07 schreef JohnBercow het volgende:
Petertje vreet gewoon 2 gehaktballen weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |