Nieuw televisieconcept: BN'ers in de Bakquote:Op donderdag 7 mei 2026 15:35 schreef DrMarten het volgende:
Ben benieuwd wat SBS nu gaat doen. Inmiddels 3x veroordeeld, dat zou toch genoeg moeten zijn om eindelijk met deze bagger te stoppen.
Of ze beginnen morgen met een extra real life soap over Ali B natuurlijk.
Met Frank Masmeijer als presentatorquote:Op donderdag 7 mei 2026 15:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nieuw televisieconcept: BN'ers in de Bak
Een reality programma over het wel en wee van zielige, veroordeelde BN'ers
Talpa legt de opnames stil. Duurt ff, maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:43 schreef Toine51 het volgende:
Tyft die vetklep nou eindelijk eens op van de tv?
Huidige seizoen wordt gewoon uitgezonden t/m 5 juni lees ik, die opnames zijn al geweest.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Talpa legt de opnames stil. Duurt ff, maar dan heb je ook wat.
Talpa kennende is het afwachten.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Talpa legt de opnames stil. Duurt ff, maar dan heb je ook wat.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Vrouw is zich 'doodgeschrokken' in smerig Belgisch zwembad: bruin water en achterstallig onderhoud
https://www.looopings.nl/(...)n-blijven-dicht.htmlquote:Milieu-inspectie ontdekt meerdere overtredingen in zwembad van Peter Gillis: deuren blijven dicht
....Volgens burgemeester Alain Yzermans werden defecten en technische problemen niet gemeld, terwijl dat verplicht is. Daarnaast bleek de milieuvergunning niet meer up-to-date na eerdere aanpassingen aan het zwembadcomplex. Ook was er kritiek op de manier waarop afvalstoffen werden opgeslagen...
Dakraampjes toiletgebouw wel open voor de ventilatie?quote:Op zondag 10 mei 2026 12:56 schreef GereDathan het volgende:
Stond gisteren geparkeerd op het parkeerterrein van Slot Cranendonck. Echt wel troosteloos om te zien, een leeg park.
Maar moet ook Petertje even mailen denk ik. Wij hebben een controle uitgevoerd, want vertrouwen is goed…. En er waren nodeloos allerlei lichten aan. Foxwild werd ik er van!
Ach, dat zijn nog wat illegale bewoners denk ik dan.quote:Op zondag 10 mei 2026 12:56 schreef GereDathan het volgende:
Stond gisteren geparkeerd op het parkeerterrein van Slot Cranendonck. Echt wel troosteloos om te zien, een leeg park.
Maar moet ook Petertje even mailen denk ik. Wij hebben een controle uitgevoerd, want vertrouwen is goed…. En er waren nodeloos allerlei lichten aan. Foxwild werd ik er van!
We hebben gezocht naar een golfkarretje om naar de pleehokken te rijden, want lopen dat doen we enkel van de stoel naar de auto, maar die waren al in beslag genomen denk ikquote:Op zondag 10 mei 2026 14:26 schreef Drass het volgende:
[..]
Dakraampjes toiletgebouw wel open voor de ventilatie?
Er liep wel een beheerder een hond uit te laten, zou die er wel mogen wonen?quote:Op zondag 10 mei 2026 17:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ach, dat zijn nog wat illegale bewoners denk ik dan.
Je hebt de leegstandwet dus zal er wel iemand tijdelijk iets huren.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:34 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Er liep wel een beheerder een hond uit te laten, zou die er wel mogen wonen?
Wil je dan ook even met de stopwatch meten of de douche niet te lang doorloopt?quote:Op zondag 10 mei 2026 12:56 schreef GereDathan het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |