Ik vond hem zelf ook geniaal. Ha ha ha.quote:
Denk het. Was nu zelfs een aflevering meer dan vorig seizoen. Maar meestal zeggen ze het wel in de laatste aflevering, maar ik heb dat mogelijk compleet gemist.quote:Op zondag 13 juli 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een zomerstop momenteel is het meeste op SBS gestopt en hebben De Bodgenoten en de Oranje zomer als enige avondprogramma daar
We gaan het vanzelf wel zien. Maar het lijkt mij op een gegeven moment ook wel klaar dan hebben we alles wel gezien.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:00 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Denk het. Was nu zelfs een aflevering meer dan vorig seizoen. Maar meestal zeggen ze het wel in de laatste aflevering, maar ik heb dat mogelijk compleet gemist.
Dat denk ik al een flink aantal seizoenenquote:Op zondag 13 juli 2025 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het vanzelf wel zien. Maar het lijkt mij op een gegeven moment ook wel klaar dan hebben we alles wel gezien.
O ik voel nooit dat ik moet kijken. Ik neem meestal dat soort programma’s op. Kan ik veel doorspoelenquote:Op zondag 13 juli 2025 17:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat denk ik al een flink aantal seizoenen
Al is dit het eerste jaar dat ik geen fomo voel en gelukkig niet hoef te kijken van mezelf
Ja ik kijk ook terug ivm reclamequote:Op zondag 13 juli 2025 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik voel nooit dat ik moet kijken. Ik neem meestal dat soort programma’s op. Kan ik veel doorspoelen
Vind Wendy best leuk. Nicolleke vind ik wel een krengquote:Op zondag 13 juli 2025 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik kijk ook terug ivm reclame
Alleen die Wendy is met de afleveringen steeds meer een kreng geworden. Peter heeft wel een type. Nicolleke was ook al een onaardige meid. Hijzelf is ook niet een hartelijke man...
En zijn zoons... tja...
In het begin welquote:Op zondag 13 juli 2025 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind Wendy best leuk. Nicolleke vind ik wel een kreng
Ik heb sinds enkele maanden NLZIET. Het is een verademing, ik kijk alles terug zonder reclame. En van sommige dingen kan je delen of hele seizoenen vooruit kijken.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik voel nooit dat ik moet kijken. Ik neem meestal dat soort programma’s op. Kan ik veel doorspoelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |