abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220970624
Wendy wordt ook steeds erger in gedrag en opmerkingen, zien we nu haar ware aardje? In Parijs had Petertje wel een lekker cynische opmerking na al dat geklaag van haar; leuk he zo'n weekendje Parijs :')

Toen hij net met haar was dacht ik dat ze een stuk aardiger, liever 'normaler' was dan Nicolleke, maar het zit er niet ver vanaf.
pi_220970698
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 20:40 schreef Dutch_view het volgende:
Wat een aanstellerig wijf die Wendy. Beetje overdreven kokhals geluiden maken want de wc's zijn niet helemaal proper :')
Inderdaad, terwijl ze thuis hele dagen stront loopt te ruimen. Het gehele uitje lopen klagen over het vervuilde Parijs. Wat verwacht je dan van een wereldstad domme doos! Maar bij de merkenwinkels wél ff voor duizenden euro´s inslaan, kun je weer bij de rest van je troep leggen. En dan die zigeunerjurk voor haar nieuwe clip, je kunt niet zingen kind. Gelukkig wordt ze her en der steeds vaker gecanseld. _O-
En bolle Kees even heerlijk overdreven laten zien dat hij een gouden hartje heeft ondanks dat hij voor het vechten is geboren, zegt hij -tig keren. Mensen die het slecht hebben trakteren en dan van die minne opmerkingen maken als ´blijf je een hele week?´ etc. Ook gewoon lekker mee zitten te vreten natuurlijk want de mensen moeten er wél van doordrongen zijn dat Petertje een hele goeie kerel is. :|W
Nog maar 1 park open en Petertje moet waarschijnlijk 1 jaartje zitten en nog een half jaartje voorwaardelijk en 1,3 miljoen aan boetes. Maar Petertje is als vechtertje geboren en zal dit varkentje eens eventjes gaan wassen, hopende op vrijspraak. Petertje heeft álles groot, ook zijn mond. :{w
pi_220970892
Het viel me op aan die gratis vakantie van Petertje dat er helemaal geen andere gasten waren. :?
Gewoon een leeg park, zowel buiten als wel tijdens de gezamenlijke lunch (lees Petertje zijn favoriete kost vet vreten).
Voor de bühne laten zien dat Petertje het goed voor heeft met de armen, een welkomstbrief ondertekend met een dikke viltstift.
Ze mogen in een krappe uitgewoonde stacaravan verblijven (die normaal toch al leeg stond?)
Mogelijk in een zeer rustig voorseizoen, Petertje wil natuurlijk niet hebben dat er inkomsten worden misgelopen in een drukker seizoen. Maar voor de kinderen is er nu wel 0 sfeer en beleving zonder andere kinderen op het park.
En als klap op de vuurpijl hebben ze een pak zure sinaasappelsap, een kuipje boter, een pak Danoontjes en een brood achtergelaten. Wat een verwennerij :D
pi_220970976
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 11:47 schreef Dutch_view het volgende:
Het viel me op aan die gratis vakantie van Petertje dat er helemaal geen andere gasten waren. :?
Gewoon een leeg park, zowel buiten als wel tijdens de gezamenlijke lunch (lees Petertje zijn favoriete kost vet vreten).
Voor de bühne laten zien dat Petertje het goed voor heeft met de armen, een welkomstbrief ondertekend met een dikke viltstift.
Ze mogen in een krappe uitgewoonde stacaravan verblijven (die normaal toch al leeg stond?)
Mogelijk in een zeer rustig voorseizoen, Petertje wil natuurlijk niet hebben dat er inkomsten worden misgelopen in een drukker seizoen. Maar voor de kinderen is er nu wel 0 sfeer en beleving zonder andere kinderen op het park.
En als klap op de vuurpijl hebben ze een pak zure sinaasappelsap, een kuipje boter, een pak Danoontjes en een brood achtergelaten. Wat een verwennerij :D

En natuurlijk dikke jassen aan tegen de kou want in de zomer met lekker weer zijn deze mensen niet welkom. Zó kennen we Petertje weer. ^O^ :(
pi_220972440
In die persoonlijke brief stond ook: "het weer had helaas beter gekund" :D

Nee gierige vrek Peter, je had die mensen in een aangenaam seizoen moeten vragen :{w
pi_220992094
Beetje flauw gezeur dit. Hij heeft vakanties weg aan de minima, hij hoeft het niet te doen en hij doet het al vele jaren (lang voor hij op TV was). De caravan die de mensen kregen en waar we binnen waren was al wat ouder, maar hij zag er nog prima uit. Het was schoon, geen kapotte banken of keuken of andere rotzooi. Gewoon een doorsnee stacaravan die je ook in bijvoorbeeld Zuid Frankrijk voor duizenden euro's per week kan huren (en die zijn er vaak echt slechter aan toe).

Beetje dom zuur gezeur hier wat mij betreft. Ik ga Petertje niet zitten ophemelen, maar voor sommige dingen heeft hij het hart wel op de goede plaats.

Dat gezegd hebbende, Wendy wordt met de week een grotere aanstelster hoor. Dat kokhalzen in de WC en eerder in de tuin bij de hondenschijt, stel je niet aan. Neem dan niet zoveel van die kut honden of ga niet naar een stad als Parijs waar dit de norm is als je een GRATIS WC bezoekt.

Ruudje begint ook aardig in omvang toe te nemen en Parkie Markie moet ook wel een beetje opletten. Hij moet ondertussen toch wel weten hoe belangrijk wat gezonder leven is.
pi_220992115
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 11:13 schreef Chea49 het volgende:

Nog maar 1 park open
Hoe kom je daarbij? In België zijn alle 3 de parken (Hengelhoef, Blauwe Meer en Parelstrand) open en in Nederland zijn er 2 (Arnhem en Boschbeek) open.

De NL parken staan al tijden in de verkoop, maar dat vlot niet. België is verder geen verandering aangekondigd, zover bekend blijft de familie die parken gewoon runnen.

Kroatië lijkt mij ook duidelijk, daar komt nooit iets.
pi_220997249
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 11:47 schreef Dutch_view het volgende:
(lees Petertje zijn favoriete kost vet vreten).
Jij eet nooit iets ongezonds?
pi_220997253
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 09:59 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Hoe kom je daarbij? In België zijn alle 3 de parken (Hengelhoef, Blauwe Meer en Parelstrand) open en in Nederland zijn er 2 (Arnhem en Boschbeek) open.

De NL parken staan al tijden in de verkoop, maar dat vlot niet. België is verder geen verandering aangekondigd, zover bekend blijft de familie die parken gewoon runnen.

Wijze woorden vriend, je hebt helemaal gelijk. Petertje kun je op dit goede gebaar niet afrekenen.
pi_220999660
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 09:59 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Petertje zei zélf dat er nu nog maar 1 park open is. Hij bedoelde in Nederland en daar had ik het ook over.
En wat die gratis vakantie die hij weggeeft betreft: daar hoef je niet zo?n stampei om te maken. Als je iets weggeeft hoef je dat niet van de daken te schreeuwen en de mensen er verlegen mee te maken. Hij is verdorie miljonair dus een simpele gift.
pi_220999909
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 10:48 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Petertje zei zélf dat er nu nog maar 1 park open is. Hij bedoelde in Nederland en daar had ik het ook over.
En wat die gratis vakantie die hij weggeeft betreft: daar hoef je niet zo?n stampei om te maken. Als je iets weggeeft hoef je dat niet van de daken te schreeuwen en de mensen er verlegen mee te maken. Hij is verdorie miljonair dus een simpele gift.
Ooit wel eens van een narcist gehoord :D
pi_221000056
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Ooit wel eens van een narcist gehoord :D
Dát bedoelde ik dus. ;)
pi_221005214
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 10:48 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Waar moeten ze het programma anders mee vullen? De meeste parken zijn dicht en zowel de ouders van Nicolleke als Johnny en Mieke zijn helaas verdwenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')