Beide hebben niets met elkaar te maken. Als je geld hebt heb je geen vrouw nodig? Slaat dit nou weer op?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 22:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat zegt vooral dat ze genoeg geld hebben om geen vaste vrouw nodig te hebben.
Als ze jeuk hebben geven ze paar honderd euro uit en hebben een paar leuke uurtjes en gaan vervolgens huiswaarts...quote:Op zondag 17 mei 2026 10:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Beide hebben niets met elkaar te maken. Als je geld hebt heb je geen vrouw nodig? Slaat dit nou weer op?
Een vrouw is er dus alleen maar voor de mannelijke behoeftes? Beetje achterhaalde gedachtengang zeg!quote:Op zondag 17 mei 2026 11:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ze jeuk hebben geven ze paar honderd euro uit en hebben een paar leuke uurtjes en gaan vervolgens huiswaarts...
Tja, voor koken en het huishouden heb je ook prima betaalde alternatieven.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een vrouw is er dus alleen maar voor de mannelijke behoeftes? Beetje achterhaalde gedachtengang zeg!
Uh, niet mijn gedachtegang. Ze krijgen heb voorbeeld toch van hun pa. Of denk je dat Peter samen was het Nicol en Wendy vanwege de leuke persoonlijkheden en goede gesprekken?quote:Op zondag 17 mei 2026 11:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een vrouw is er dus alleen maar voor de mannelijke behoeftes? Beetje achterhaalde gedachtengang zeg!
Hij heeft toch duidelijk gemaakt waarom hij een vrouw nodig heeft? Niet voor de seks maar voor huishoudelijke taken zoals hem aankleden.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uh, niet mijn gedachtegang. Ze krijgen heb voorbeeld toch van hun pa. Of denk je dat Peter samen was het Nicol en Wendy vanwege de leuke persoonlijkheden en goede gesprekken?
Zielig.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Tja, voor koken en het huishouden heb je ook prima betaalde alternatieven.
Dus dan blijven er weinig (geen?) redenen over om nog een vaste relatie aan te gaan.
Zolang hij als pinautomaat dient zal het eerder 2 keer per week zijn. Het zal je verbazen hoeveel mensen het op kunnen brengen om 2 keer per week een paar minuten naar het plafond te staren en aan leuke dingen te denken als er handen met geld tegenover staan.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:52 schreef havanagila het volgende:
Als dat het geval was, ging het niet om de 2 minuten over hatseflatsen, en kreeg ie geen weerwoord/nare blikken terug. Denk dat ie blij mag zijn als ie eens per maand van bil mag.
Mwoah. Je vergeet dan voor het gemak dat Inge het privé prima voor elkaar heeft. Al jaren met dezelfde partner (getrouwd en wel) en samen een kleine man op de wereld gezet. Dus ook al is het voorbeeld misschien niet het beste, het zegt lang niet alles.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uh, niet mijn gedachtegang. Ze krijgen heb voorbeeld toch van hun pa. Of denk je dat Peter samen was het Nicol en Wendy vanwege de leuke persoonlijkheden en goede gesprekken?
Je kan het in dit geval denk ik ook probleemloos opdraaien, de man is er in dit geval ook alleen maar voor de vrouwelijke behoeftes.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het is vooral bizar om te beseffen dat Petertje volgepompt wordt met Ozempic en zelfs dát niet zorgt voor een verminderde eetlustquote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:05 schreef Chea49 het volgende:
Ingetje kreeg van haar pappie Petertje Hatseflats, die alles groot heeft, een uitstapje naar een fotograaf waar ze beiden op de gevoelige plaat werden vastgelegd. Petertje, die jaar in jaar uit aan het lijnen is, at nog snel even een bord vol worstenbroodjes leeg. En dan is Petertje ook nog eens jarig, 65 jaartjes oud inmiddels en Ingetje moest thuisblijven om op de winkel te letten. Samen met zijn nieuwe Hatseflatsje ook even een wandeling rond zijn nieuwe kasteel wat al jaren in de verbouwing zit. Altijd lachen om te zien hoe die bolle met zijn veel te korte beentjes van links naar rechts zwaait. Een loopje dat heel typerend is voor de Gillesjes. Ach, we weten nu tenminste weer hoe rijk deze man is en wie er allemaal in zijn dikke reet kruipen ondanks zijn vaak onbeschofte gedrag.
Ik moest lachenquote:Op maandag 18 mei 2026 13:28 schreef Drass het volgende:
Ipv 8 worstenbroodjes eet hij er nu maar 6 en ipv mayo doet hij nu mosterd op zijn 2 broodjes kroket.
Dat zijn toch wereldse prestaties moet ik zeggen.
Als je zijn rondje loopt waggelt is het altijd de vraag waarom iets nog niet vervangen is. Als je al beheerder een paar honderd euro besteed bij Warmteservice (paar kranen vervangen, paar op voorraad) zal Peterje ook wel foxwild worden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 07:43 schreef spapaars het volgende:
Het blijft fascinerend hoe hij, al vele seizoenen lang, lekkende kranen ontdekt.
Het is een ware criminele Columbus van de riolering.
En dat moest in zijn realityserie natuurlijk even aan de grote klok worden gehangen, kijk mij eens goed zijn voor anderen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:34 schreef golfer het volgende:
Aan de ene kant mensen uitknijpen en aan de andere kant gratis vakanties weggeven via de vakantiebank.
Ze greep hem gewoon in zijn kruis dus inderdaad nét zo ordinair. Vond hun gedrag in Parijs niet kunnen met zijn Nederlandse gelul tegen een Franse ober en hem dan ook het woord ´hatseflats´ leren uitspreken. Waarom denkt die man in elk land dat ze bezoeken dat je gewoon Nederlands kunt blijven praten? Onbeschoft is die bolle. Je moet het er maar voor over hebben met zo´n vet varken samen te leven. Geld doet wonderen ook al verdient ze zelf wat geld.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:46 schreef golfer het volgende:
En Wendy is net zo erg en ordinair met haar seksuele opmerkingen in Parijs.
Heb je die mensen op dat feest gezien? Ik heb werkelijk nog nooit zoveel mensen van dat stukje onderkant van de samenleving bij elkaar gezienquote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:18 schreef golfer het volgende:
De huurders op dat park zijn wel lekkere sso's. Illegaal water aftappen. Illegaal stroom aftappen.
Eens.. vreselijk met die honden.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze greep hem gewoon in zijn kruis dus inderdaad nét zo ordinair. Vond hun gedrag in Parijs niet kunnen met zijn Nederlandse gelul tegen een Franse ober en hem dan ook het woord ´hatseflats´ leren uitspreken. Waarom denkt die man in elk land dat ze bezoeken dat je gewoon Nederlands kunt blijven praten? Onbeschoft is die bolle. Je moet het er maar voor over hebben met zo´n vet varken samen te leven. Geld doet wonderen ook al verdient ze zelf wat geld.
Heb me weer vreselijk geërgerd aan al die teckels daar. Heeft ze wel een vergunning want het lijkt nu toch écht een hondenfokker te worden. Hele grasveld onder de drollen dus inderdaad nooit eens mee lopen. Weet nu waarom ze er een 2de teckel bij heeft gehaald toendertijd. Nu hoeft ze de hond niet overal mee naartoe te nemen, deed ze eerst wél. Ze houden elkaar nu gezelschap. Zielig gedoe allemaal en ze zullen dat hele huis onder blijven piesen en poepen want zindelijk maken lukt natuurlijk niet met zoveel honden tegelijk. Straks ook nog lekker fokken met dat witte exemplaar zeker? Lekker de genetische afwijking doorgeven.![]()
Stukje sfeer en beleving met Ons Peter & Bubbaquote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:33 schreef Dutch_view het volgende:
Of hij daarmee ook bedoeld Wordt vervolgd van de serie vraag ik me af.
John de Mol was volgens mij vrij duidelijk dat het stopt. Maar we zullen zien, komende 2 jaar hoeven we volgens mij niets te verwachten.
Inderdaad, terwijl ze thuis hele dagen stront loopt te ruimen. Het gehele uitje lopen klagen over het vervuilde Parijs. Wat verwacht je dan van een wereldstad domme doos! Maar bij de merkenwinkels wél ff voor duizenden euro´s inslaan, kun je weer bij de rest van je troep leggen. En dan die zigeunerjurk voor haar nieuwe clip, je kunt niet zingen kind. Gelukkig wordt ze her en der steeds vaker gecanseld.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:40 schreef Dutch_view het volgende:
Wat een aanstellerig wijf die Wendy. Beetje overdreven kokhals geluiden maken want de wc's zijn niet helemaal proper
En natuurlijk dikke jassen aan tegen de kou want in de zomer met lekker weer zijn deze mensen niet welkom. Zó kennen we Petertje weer.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:47 schreef Dutch_view het volgende:
Het viel me op aan die gratis vakantie van Petertje dat er helemaal geen andere gasten waren.![]()
Gewoon een leeg park, zowel buiten als wel tijdens de gezamenlijke lunch (lees Petertje zijn favoriete kost vet vreten).
Voor de bühne laten zien dat Petertje het goed voor heeft met de armen, een welkomstbrief ondertekend met een dikke viltstift.
Ze mogen in een krappe uitgewoonde stacaravan verblijven (die normaal toch al leeg stond?)
Mogelijk in een zeer rustig voorseizoen, Petertje wil natuurlijk niet hebben dat er inkomsten worden misgelopen in een drukker seizoen. Maar voor de kinderen is er nu wel 0 sfeer en beleving zonder andere kinderen op het park.
En als klap op de vuurpijl hebben ze een pak zure sinaasappelsap, een kuipje boter, een pak Danoontjes en een brood achtergelaten. Wat een verwennerij
Hoe kom je daarbij? In België zijn alle 3 de parken (Hengelhoef, Blauwe Meer en Parelstrand) open en in Nederland zijn er 2 (Arnhem en Boschbeek) open.quote:
Jij eet nooit iets ongezonds?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:47 schreef Dutch_view het volgende:
(lees Petertje zijn favoriete kost vet vreten).
Wijze woorden vriend, je hebt helemaal gelijk. Petertje kun je op dit goede gebaar niet afrekenen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:59 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? In België zijn alle 3 de parken (Hengelhoef, Blauwe Meer en Parelstrand) open en in Nederland zijn er 2 (Arnhem en Boschbeek) open.
De NL parken staan al tijden in de verkoop, maar dat vlot niet. België is verder geen verandering aangekondigd, zover bekend blijft de familie die parken gewoon runnen.
Kroatië lijkt mij ook duidelijk, daar komt nooit iets.
Petertje zei zélf dat er nu nog maar 1 park open is. Hij bedoelde in Nederland en daar had ik het ook over.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:59 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? In België zijn alle 3 de parken (Hengelhoef, Blauwe Meer en Parelstrand) open en in Nederland zijn er 2 (Arnhem en Boschbeek) open.
De NL parken staan al tijden in de verkoop, maar dat vlot niet. België is verder geen verandering aangekondigd, zover bekend blijft de familie die parken gewoon runnen.
Kroatië lijkt mij ook duidelijk, daar komt nooit iets.
Ooit wel eens van een narcist gehoordquote:Op woensdag 10 juni 2026 10:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Petertje zei zélf dat er nu nog maar 1 park open is. Hij bedoelde in Nederland en daar had ik het ook over.
En wat die gratis vakantie die hij weggeeft betreft: daar hoef je niet zo?n stampei om te maken. Als je iets weggeeft hoef je dat niet van de daken te schreeuwen en de mensen er verlegen mee te maken. Hij is verdorie miljonair dus een simpele gift.
Waar moeten ze het programma anders mee vullen? De meeste parken zijn dicht en zowel de ouders van Nicolleke als Johnny en Mieke zijn helaas verdwenen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 10:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Petertje zei zélf dat er nu nog maar 1 park open is. Hij bedoelde in Nederland en daar had ik het ook over.
En wat die gratis vakantie die hij weggeeft betreft: daar hoef je niet zo?n stampei om te maken. Als je iets weggeeft hoef je dat niet van de daken te schreeuwen en de mensen er verlegen mee te maken. Hij is verdorie miljonair dus een simpele gift.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |