abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220866427
ParkieMarkie kreeg wel ff de wind van voren van Pa. Ruud vind het opbouwende kritiek. Terwijl het een gebed zonder eind is elke keer maar weeer qua controle, repareren, op orde brengen van die parken en nooit iets opschrijven/noteren in mobiel/foto's maken. Dat moet dan toch doorgegeven worden aan de parkbeheerder?!

Ik snap er niks van.
pi_220875404
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:34 schreef golfer het volgende:
Aan de ene kant mensen uitknijpen en aan de andere kant gratis vakanties weggeven via de vakantiebank. 8)7
En dat moest in zijn realityserie natuurlijk even aan de grote klok worden gehangen, kijk mij eens goed zijn voor anderen. :r En dat gedoe met die teckeltjes gaat mij toch echt te ver, beestje hebben ze meteen laten dekken en er nóg maar een teckeltje bijgekocht. Die hondjes bevuilen de hele villa omdat jullie ze zelfden uitgebreid uitlaten! :(
Amper tijd voor die beestjes want haar ´muziek´ gaat natuurlijk voor terwijl het hondje op bevallen staat. En dan eindigen met een keizersnede en er weer wat hondjes bij. Ik zie dit niet graag omdat er her en der maar raak gefokt wordt. }:|
Zoonlief flink op zijn flikker gekregen omdat hij het terrein niet goed genoeg zou keuren. Het ´oog van de meester´ ziet alles hoor. _O-
pi_220875501
Eens. Van 1 hondje naar een amateurkennel, uitlaten? Laat maar los in de tuin. Geld verdienen staat op 1.

Wat een uiterst onuitstaanbare dansmoves bij die producer. En Wendy die nog steeds in een muziekcarrière gelooft, tuurlijk.

Heerlijke cringe weer. Vooral in die studio.
pi_220877486
Oh Wendy.
Wat zou zo'n producer voor geld krijgen om dat gejank op te nemen?
Ze laat ook steeds meer haar ware ordinaire aard zien. En wat snauwt ze hem af. Ben benieuwd hoe lang hij dat nog pikt.
pi_220883679
Zolang hij kan hatseflatsen met haar vindt hij alles best. :X
pi_220888870
Dat “zwemmen” van hem ook, lekker wel een zeepaard _O-
pi_220915995
Een hond die goed zindelijk is gemaakt en regelmatig wordt uitgelaten schijt en zeikt niet in eigen tuin en in huis.
Te lamlendig om die honden uit te laten. Zeiken zelfs tegen de gordijnen.
pi_220915999
Gadver lekker met die klauwen in de stront grijpen :r :r
pi_220916038
Petertje die steeds zegt "Het blijft een mooi park" maar het valt van ellende bijna uit elkaar.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:11:18 #35
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220916579
Gatverdamme, stront scheppen en Wendy kotsgeluiden maken. :r
Als je niet tegen hondenstront kan, waarom begin je dan een kennel vol van die beesten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:18:21 #36
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220916620
De huurders op dat park zijn wel lekkere sso's. Illegaal water aftappen. Illegaal stroom aftappen. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:21:31 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220916641
Dat kasteel gaat ie de komende tijd nog niet bewonen. Voorlopig gaat hij naar een kasteel met tralies ervoor bewonen.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:27:12 #38
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220916660
Wel grappig, die foto van Peter en Inge. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:37:24 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220916701
Dat volk op die Hollandse avond. :X
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:46:53 #40
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220916741
En Wendy is net zo erg en ordinair met haar seksuele opmerkingen in Parijs. :{
Poef.....gone! ©golfer
pi_220918861
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:46 schreef golfer het volgende:
En Wendy is net zo erg en ordinair met haar seksuele opmerkingen in Parijs. :{
Ze greep hem gewoon in zijn kruis dus inderdaad nét zo ordinair. Vond hun gedrag in Parijs niet kunnen met zijn Nederlandse gelul tegen een Franse ober en hem dan ook het woord ´hatseflats´ leren uitspreken. Waarom denkt die man in elk land dat ze bezoeken dat je gewoon Nederlands kunt blijven praten? Onbeschoft is die bolle. Je moet het er maar voor over hebben met zo´n vet varken samen te leven. Geld doet wonderen ook al verdient ze zelf wat geld.
Heb me weer vreselijk geërgerd aan al die teckels daar. Heeft ze wel een vergunning want het lijkt nu toch écht een hondenfokker te worden. Hele grasveld onder de drollen dus inderdaad nooit eens mee lopen. Weet nu waarom ze er een 2de teckel bij heeft gehaald toendertijd. Nu hoeft ze de hond niet overal mee naartoe te nemen, deed ze eerst wél. Ze houden elkaar nu gezelschap. Zielig gedoe allemaal en ze zullen dat hele huis onder blijven piesen en poepen want zindelijk maken lukt natuurlijk niet met zoveel honden tegelijk. Straks ook nog lekker fokken met dat witte exemplaar zeker? Lekker de genetische afwijking doorgeven. :(
pi_220925752
Kardashians.
pi_220926162
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:18 schreef golfer het volgende:
De huurders op dat park zijn wel lekkere sso's. Illegaal water aftappen. Illegaal stroom aftappen. :{w
Heb je die mensen op dat feest gezien? Ik heb werkelijk nog nooit zoveel mensen van dat stukje onderkant van de samenleving bij elkaar gezien :D
pi_220926166
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:47 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ze greep hem gewoon in zijn kruis dus inderdaad nét zo ordinair. Vond hun gedrag in Parijs niet kunnen met zijn Nederlandse gelul tegen een Franse ober en hem dan ook het woord ´hatseflats´ leren uitspreken. Waarom denkt die man in elk land dat ze bezoeken dat je gewoon Nederlands kunt blijven praten? Onbeschoft is die bolle. Je moet het er maar voor over hebben met zo´n vet varken samen te leven. Geld doet wonderen ook al verdient ze zelf wat geld.
Heb me weer vreselijk geërgerd aan al die teckels daar. Heeft ze wel een vergunning want het lijkt nu toch écht een hondenfokker te worden. Hele grasveld onder de drollen dus inderdaad nooit eens mee lopen. Weet nu waarom ze er een 2de teckel bij heeft gehaald toendertijd. Nu hoeft ze de hond niet overal mee naartoe te nemen, deed ze eerst wél. Ze houden elkaar nu gezelschap. Zielig gedoe allemaal en ze zullen dat hele huis onder blijven piesen en poepen want zindelijk maken lukt natuurlijk niet met zoveel honden tegelijk. Straks ook nog lekker fokken met dat witte exemplaar zeker? Lekker de genetische afwijking doorgeven. :(
Eens.. vreselijk met die honden.

Ik mag de aanname niet maken, maar als je zo met honden omgaat... dan snap ik al die rechtzaken over haar kinderen ook. Daar gaat veel mis vrees ik.
  woensdag 3 juni 2026 @ 05:29:53 #45
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220947219
Gemeente sluit smerig zwembad Peter Gillis!

https://www.ditjesendatje(...)zwembad-peter-gillis
pi_220967779
Nou de allerlaatste aflevering dan ;(
De koek was ook wel een beetje op. Amper parken, geen Johnny en Mieke, te veel in scene gezette troep.

Maar toch vind ik het jammer, heb me er jaren prima mee vermaakt.

Benieuwd of Lammers nog een leuk slotwoord heeft.
pi_220967799
Wat een aanstellerig wijf die Wendy. Beetje overdreven kokhals geluiden maken want de wc's zijn niet helemaal proper :')
  vrijdag 5 juni 2026 @ 21:30:23 #48
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220968081
De voice-over sluit af met de zin: "Wordt vervolgd".
pi_220968094
Of hij daarmee ook bedoeld Wordt vervolgd van de serie vraag ik me af.
John de Mol was volgens mij vrij duidelijk dat het stopt. Maar we zullen zien, komende 2 jaar hoeven we volgens mij niets te verwachten.
pi_220970503
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 21:33 schreef Dutch_view het volgende:
Of hij daarmee ook bedoeld Wordt vervolgd van de serie vraag ik me af.
John de Mol was volgens mij vrij duidelijk dat het stopt. Maar we zullen zien, komende 2 jaar hoeven we volgens mij niets te verwachten.
Stukje sfeer en beleving met Ons Peter & Bubba
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')