Catastrofequote:Op maandag 16 oktober 2023 19:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)park-de-berckt-kwijt
Weer een witwas locatie gesloten
Nicole niet meer achter de bar dusquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
Hopelijk is het niet schadelijk voor de uitzendingen.
Samir is toch vervangen door die nep R2D2?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nicole niet meer achter de bar dus![]()
Samir geen pizza’s meer bakken
Oh wacht
En Nicole is ook vervangen door nieuwe neptietenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Samir is toch vervangen door die nep R2D2?
Haha, ons Wendy eh? Tetten!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En Nicole is ook vervangen door nieuwe neptieten![]()
Leuk idee. Jammer dat zo ongeveer alle parken leeg zijnquote:Op maandag 30 oktober 2023 14:52 schreef ISVV het volgende:
Hopelijk niet al te gescripte toneelstukjes, geen Mieke en Johnny maar gewoon het reilen en zeilen op zo'n park als hoofdmoot. Er zijn uitdagingen genoeg, ook zonder amateurtoneel moet je een eind komen.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:00 schreef GereDathan het volgende:
Morgenavond weer sfeer en beleving op SBS!
Dit seizoen zal toch denk ik gewoon over het zomer seizoen op de parken gaan?quote:Op maandag 30 oktober 2023 15:23 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Leuk idee. Jammer dat zo ongeveer alle parken leeg zijn
Gok dat het vooral over zijn kasteeltje, tijdelijke huis en Wendy uitwonen zal gaan.
Boeiend wat jij vindt.quote:Op maandag 30 oktober 2023 15:59 schreef lojanda het volgende:
Toch best triest dat SBS6 er weer een seizoen aanplakt over Shrek en zijn onderdanen![]()
Ik begrijp echt niet dat ze zo iemand een podium geven.
Wat lul je. Beste programma op de Nederlandse tv sinds From Russia With Love.quote:Op maandag 30 oktober 2023 15:59 schreef lojanda het volgende:
Toch best triest dat SBS6 er weer een seizoen aanplakt over Shrek en zijn onderdanen![]()
Maar wel kijkenquote:
Hij heeft er toch nog wel wat en e.e.a. is toch al eerder opgenomen?quote:Op maandag 30 oktober 2023 15:23 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Leuk idee. Jammer dat zo ongeveer alle parken leeg zijn
Gok dat het vooral over zijn kasteeltje, tijdelijke huis en Wendy uitwonen zal gaan.
Weer slepen met een boomquote:Op maandag 30 oktober 2023 21:14 schreef Drass het volgende:
Hopen op een kerstspecial die zijn ook altijd legendarisch.
Zal ook niet lang meer duren denk ik. Als ik het voorstukje moet geloven is hij met zijn slet op stap in Italië en maakt hij zelfs een grapje over het feit dat de belastingdienst achter zijn platte reet aan zit. Ik heb geen idee wat ze nog willen gaan uitzenden over hem.quote:Op maandag 30 oktober 2023 15:59 schreef lojanda het volgende:
Volgens mij rommelt hij het al tijden bij meerdere parken. Hij heeft ook aangegeven dat het meer over de "familieman Peter" zou gaan dan over de "zakenman Peter".quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:31 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hij heeft er toch nog wel wat en e.e.a. is toch al eerder opgenomen?
HIj heeft wel een mooi huisquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:25 schreef Drass het volgende:
Zit helemaal klaar. Helaas geen popcorn.
Ik was ook al aan het zoekenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:34 schreef Dutch_view het volgende:
Zit er weer klaar voor![]()
Ik vind het wel lastig dat dit niet meer onder TV is te vinden
Tja die snaait de ene na de andere frikandel naar binnen blijkbaar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:43 schreef amaranta het volgende:
Zij is best veel aangekomen ook. Kan me herinneren van TikTok dat zij sondevoeding had omdat ze zo mager was.
Moeten haar klanten ook eens doen. Of zeggen dat er een haar op zit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:01 schreef Drass het volgende:
Het alleen al verzinnen om dan korting te acteren.. pijnlijke tv.
Als ik doorspoel geef ik hem ook niet nog snel een complimentje.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:12 schreef Dutch_view het volgende:
Het valt me op dat Peter altijd slijmerige complimentjes uit deelt maar dat ze zelf nooit een compliment geeft aan Peter. Iets van , je ziet er leuk uit etc
Ik vind ze zo nep die tweequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:12 schreef Dutch_view het volgende:
Het valt me op dat Peter altijd slijmerige complimentjes uit deelt maar dat ze zelf nooit een compliment geeft aan Peter. Iets van , je ziet er leuk uit etc
Hahah dat is die vent van de technische dienst toch? Lijkt inderdaad geen helder lichtquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:58 schreef Drass het volgende:
Die Leo is ook een eersteklas beunhaas van heb ik jou daar.
Je ziet er leuk uit?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:12 schreef Dutch_view het volgende:
Dat is toch lachen man, ga anders gewoon niet kijken. Peter noemt dat ook wel de @Dutch_viewquote:Op woensdag 1 november 2023 09:31 schreef Dutch_view het volgende:
Ik vind t ergerlijk dat Peter tegen iedere buitenlander doodleuk NL blijft lullen en dan er wat schaapachtig bij gaat staan lachen alsof iedereen dat wel leuk zal vinden![]()
Als je een ijsje bestelt in het buitenland en je blijft “slagroom” schreeuwen, wat verwacht je dan eigenlijk
Nog niet al zou ik er voor betaald krijgenquote:
Ik kan hem niet luchten of zien.. wat een vreselijke man. Wat ik er van gezien heb zijn is wat ze bij Boulevard laten zien en de teasers tussen de reclame blokken en dat was voor mij voldoendequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zal ook niet lang meer duren denk ik. Als ik het voorstukje moet geloven is hij met zijn slet op stap in Italië en maakt hij zelfs een grapje over het feit dat de belastingdienst achter zijn platte reet aan zit. Ik heb geen idee wat ze nog willen gaan uitzenden over hem.
Ik kijk omdat ik me lekker kan ergeren aan die patjepeeër en zn idiote bolle zoonquote:Op woensdag 1 november 2023 10:43 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dat is toch lachen man, ga anders gewoon niet kijken. Peter noemt dat ook wel de @:dutch_view
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |