Artikel 5 en de groeten.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:06 schreef Discombobulate het volgende:
Zou je een raket, even hypothetisch gewoon, vol op het binnenhof kunnen knallen als je er één hebt? Hebben wij als Nederland überhaupt een actieve luchtverdediging of moeten we die eerst activeren als er iets gebeurd?
Je kunt van @AchJa zeggen wat je wil, maar hij is alles behalve rechts extremistisch...quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:04 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ben ook niet verbaasd om jullie rechts extreme praat.
dat was een 1000 pound bunkbusterquote:
Ik zal het kaartje er even bij zoeken. Ogenblik.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:11 schreef hollandia02 het volgende:
Gaat weer los nu, lijkt ook steeds op dezelfde plek te zijn
zou je denken?quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:12 schreef PS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me toch echt afweergeschut.
Zal wel een goede reden voor zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:11 schreef hollandia02 het volgende:
Gaat weer los nu, lijkt ook steeds op dezelfde plek te zijn
Dat denk ik ook. Israël richt zich op militaire doelen en niet wat Hamas doet op burgerdoelen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:10 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik denk dat dat een ammunitie depot munitieopslagplaats was
Ja.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:06 schreef Discombobulate het volgende:
Zou je een raket, even hypothetisch gewoon, vol op het binnenhof kunnen knallen als je er één hebt?
Nee, er staat geen luverd gereed tot vuren in Nederland.quote:Hebben wij als Nederland überhaupt een actieve luchtverdediging of moeten we die eerst activeren als er iets gebeurd?
Dit zijn terroristen, wat verwacht je?quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
IS-praktijken. Wie dit steunt of er begrip voor uitspreekt, bijvoorbeeld door juist nu met Palestijnse vlaggen de straat op te gaan is ziek en een gevaar voor de staatsveiligheid.
Waarom ben je niet instaat om de boel in context te analyseren? dit is toch allemaal volstrekt logisch vanuit het perspectief van Hamas? net zoals de bombardementen nu logisch zijn vanuit het perspectief van Israel.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
IS-praktijken. Wie dit steunt of er begrip voor uitspreekt, bijvoorbeeld door juist nu met Palestijnse vlaggen de straat op te gaan is ziek en een gevaar voor de staatsveiligheid.
je hoort ze ook aankomen die rakettenquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:13 schreef Salina het volgende:
Het is wel Gazallig op die livestream zeg. Sodeknetters.
En vanuit Nederland?quote:
Ja, maar pas nadat ze zijn ingeslagen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
je hoort ze ook aankomen die raketten
Ik heb al heel vaak beargumenteerd waarom er absoluut niet genuanceerd mag worden in dit conflict, maar zelfs ik zie gewoon dat Israël nu ook gewoon burgerdoelen raakt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:13 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Israël richt zich op militaire doelen en niet wat Hamas doet op burgerdoelen.
Dat zal best maar denk dat de 24/7 demonisering van Israel inclusief schoolboeken waarin kleuters dat al wordt aangeleerd een net zo grote invloed heeft.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:05 schreef Ali_boo het volgende:
En zo creëer je dus toekomstige terroristen
[ twitter ]
Ik betoog al twee dagen niets anders.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:13 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dit zijn terroristen, wat verwacht je?
Waarom kun je die twee dingen niet los van elkaar zien? Zoals niet elke jood een zionist is, is niet elke Palestijn een hamas aanhanger.
Kan je gelijk zien welke gebouwen belangrijk zijn voor Hamas.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:14 schreef Momo het volgende:
Meeste gebouwen zonder stroom zo te zien, aantal nog met stroom
Dat.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:13 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Israël richt zich op militaire doelen en niet wat Hamas doet op burgerdoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |