Je hebt in elk geval keuzequote:Op vrijdag 17 november 2023 11:36 schreef Angelfrouk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Makelaar:
Bijzonderheden
- nieuwe kozijnen voor het huis en diverse goed bruikbare bouwmaterialen zijn aanwezig;
Leugens! Drop te koopquote:
Ik ben benieuwd naar de smaak van terpdrop, ik ken het nietquote:Een unieke kans, het kopen van 2,4 hectare grond in het idyllische terpdrop Allingawier.
een beetje aards denk ikquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Leugens! Drop te koop
[..]
Ik ben benieuwd naar de smaak van terpdrop, ik ken het niet
Heerlijk dat die achenebbisj ook gesloopt mag worden.quote:Op donderdag 9 november 2023 22:04 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
In Hellendoorn poepen we gewoon op de overloop![]()
https://www.funda.nl/koop(...)ommerweg-79/#foto-16
Ook bij deze…sloopkogel ertegenaan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:36 schreef Angelfrouk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Makelaar:
Bijzonderheden
- nieuwe kozijnen voor het huis en diverse goed bruikbare bouwmaterialen zijn aanwezig;
Of de reeds gestarte verbouwing doorzetten.quote:Op zondag 19 november 2023 12:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Ook bij deze…sloopkogel ertegenaan.
Die zolder ziet er nog het meest woonbaar uitquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:36 schreef Angelfrouk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Makelaar:
Bijzonderheden
Zag ik dat goed ? De vloerbedekking op zolder lijkt veel op het jabo tapijt die wij in de jaren '60 hadden. De 1ste vaste vloerbedekking geloof ik.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:04 schreef Lienekien het volgende:
Dit huisje trok in de lokale pers de aandacht vanwege de prijs per vierkante meter. “Ook nog met fucking label G!’
25 m2 voor ¤219.500.
[ afbeelding ]
Sowieso een idioot huis. Die plaatsing van de keukenquote:Op zondag 19 november 2023 18:48 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een bizarre verzameling van stijlen in dit huis.
Hadden ze voor die lelijke ijzeren bakken voor kabels en lampen niet iets anders kunnen bedenken?
Dat is ook het belangrijkste voor een Fokkerquote:Op zondag 19 november 2023 18:24 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die zolder ziet er nog het meest woonbaar uit
Dat viel mij ook op. Zou het huis zo vol "bouwmaterialen" gestaan hebben dat de trap niet meer bereikbaar was?quote:Op zondag 19 november 2023 18:24 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die zolder ziet er nog het meest woonbaar uit
Stille hint dat het voor gunning weleens handig kan zijn om in elk geval de indruk te wekken dat je het huis wilt opknappen? De oud-eigenaar lijkt mij echt iemand die een laag bod accepteert als hij daarmee denkt te voorkomen dat zijn huisje met waardevolle spulletjes met de bulldozer de puincontainer ingeschoven wordt.quote:... woning is geen bouwval (niet verzakt of scheurvorming) cq. hoeft niet gesloopt te worden;
Ja, da’s er vast door een ingehuurde stylist in gezet.quote:Op maandag 20 november 2023 22:03 schreef Zedi het volgende:
Deze meubelen in dit huis snap ik niet helemaal...
Ieder z'n ding qua meubelen maar zulke strakke meubelen in zo'n afgeleefd huis? Of zal het een poging tot stylen zijn?
[ afbeelding ]
Tof huis!quote:Op maandag 20 november 2023 21:17 schreef mcmlxiv het volgende:
Deze al voorbijgekomen?
https://www.funda.nl/koop(...)gellaan-6/#overzicht
Adams family sferen
wel een hele slechte? Normaal zie je de standaard VT wonen zaken erin gezet worden (met hetzelfde kleedje over de bank, op het bed, op een stoel, op zo'n hippe ladder en weet ik veel waar) wat ongetwijfeld meer mensen aanspreekt.quote:Op maandag 20 november 2023 22:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, da’s er vast door een ingehuurde stylist in gezet.
Je ziet ook dat het huis zich in een fase van leegmaken (door familie/nabestaanden) bevindt.
Dat is maar hoe je het bekijkt. De staat van het huis is niet te verbloemen. Deze meubels staan erin omdat het anders leeg was.quote:Op maandag 20 november 2023 22:13 schreef Zedi het volgende:
[..]
wel een hele slechte? Normaal zie je de standaard VT wonen zaken erin gezet worden (met hetzelfde kleedje over de bank, op het bed, op een stoel, op zo'n hippe ladder en weet ik veel waar) wat ongetwijfeld meer mensen aanspreekt.
Ik heb het idee dat dit huis volledig vol heeft gestaan en dat de familie begonnen is met leegruimen en dat deze meubels nu wat verloren staan.quote:Op maandag 20 november 2023 22:03 schreef Zedi het volgende:
Deze meubelen in dit huis snap ik niet helemaal...
Ieder z'n ding qua meubelen maar zulke strakke meubelen in zo'n afgeleefd huis? Of zal het een poging tot stylen zijn?
[ afbeelding ]
De meubels op de foto hierboven lijken me niet passen bij de (bejaarde) bewoner(s). Ik denk dat de meubels die er stonden of mee zijn naar een appartement/verzorgingshuis of door de familie zijn meegenomen.quote:Op maandag 20 november 2023 22:30 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dit huis volledig vol heeft gestaan en dat de familie begonnen is met leegruimen en dat deze meubels nu wat verloren staan.
Wtfquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
Je kan natuurlijk ook niet opruimen voordat ze foto's komen maken
[ afbeelding ]
Een verzamelaarquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
Je kan natuurlijk ook niet opruimen voordat ze foto's komen maken
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |