Architectuur van een booreiland, gebouwd als een bedrijfsunit met een prijs van een luxe villa.quote:Op maandag 6 november 2023 20:10 schreef marcel.de het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de foto in kwestie
want anders heeft het een leefklimaat als van een echoputquote:geperforeerde staalplaat plafond vv. akoestisch doek t.b.v. extra geluidcomfort
Ik loop ook nooit zonder schoenen in huis. Altijd slippers of pantoffels aan.quote:Op dinsdag 7 november 2023 00:21 schreef Greetje21 het volgende:
[..]
En je kan nooit lekker zonder schoenen lopen.. dat rooster
Frisse Kater levert beter werk hoor.quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:18 schreef Blues het volgende:
Opknappertje in IJmuiden.
Het lijk is al weggesleept![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twee lijken?quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:18 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG, mooi geel is niet lelijkquote:Op dinsdag 7 november 2023 11:36 schreef Blues het volgende:
Vandaag is GEEEEELLL (vol en kleur)
[ afbeelding ]
Dit huis op mijn wandelrondje.
Wat een vrolijke boelquote:Op dinsdag 7 november 2023 11:36 schreef Blues het volgende:
Vandaag is GEEEEELLL (vol en kleur)
[ afbeelding ]
Dit huis op mijn wandelrondje.
Als je die kachel aan het plafond hangt dan is het net een haai.quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:18 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eh whut?quote:Op woensdag 8 november 2023 10:21 schreef Daantke het volgende:
als je recept weer grandioos mislukt is... dan maar laten bezorgen
[ afbeelding ]
en wat is dit links?
[ afbeelding ]
-edit- gevonden, ik googlede op 'spray tan booth' nav dat bordjeEn toen kwam ik dit tegen. Een Turbo Twister Tower Extraction Booth - Triple Unit.
Ja iddquote:Op donderdag 9 november 2023 13:55 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Als je die kachel aan het plafond hangt dan is het net een haai.
De deur staat open.quote:Op donderdag 9 november 2023 22:04 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
In Hellendoorn poepen we gewoon op de overloop![]()
https://www.funda.nl/koop(...)ommerweg-79/#foto-16
Geen drempel, handig voor mensen met rollator.quote:Op donderdag 9 november 2023 22:04 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je nou door de wc vanaf de trap ?quote:Op donderdag 9 november 2023 22:04 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
De makelaar weet het eigenlijk ook nietquote:Op zondag 12 november 2023 15:20 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Dorp te koop. De laatste resten van wat ooit een drukbezochte toeristische attractie was. Het is niet helemaal duidelijk wat er nou precies wordt aangeboden, gelukkig maakt het filmpje veel duidelijk (not).
quote:Deze informatie is met zorg samengesteld op basis van de beschikbare gegevens. Aan deze informatie kunnen echter geen rechten worden ontleend.
Er staan vier objecten te koop aan de Kerkbuurt: de smederij, monumentale boerderij, een schuur en een grote horecagelegenheid. Daarnaast is er een groot stuk land van twee hectare en een aanlegsteiger van 50 meter.quote:Op zondag 12 november 2023 15:20 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Dorp te koop. De laatste resten van wat ooit een drukbezochte toeristische attractie was. Het is niet helemaal duidelijk wat er nou precies wordt aangeboden, gelukkig maakt het filmpje veel duidelijk (not). Het kerkje langs de doorgaande weg is hier al eens eerder langsgekomen.
[ afbeelding ]
Dan had ik hem vol gegooid en de kast leger en opgeruimder.quote:Op donderdag 16 november 2023 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
Best nuttig zo'n sauna
[ afbeelding ]
als ie vol had gezeten was menigeen het niet opgevallen. maar idd een doekje over de troep dat het 1 egale kleur is is een optiequote:
Je hebt in elk geval keuzequote:Op vrijdag 17 november 2023 11:36 schreef Angelfrouk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Makelaar:
Bijzonderheden
- nieuwe kozijnen voor het huis en diverse goed bruikbare bouwmaterialen zijn aanwezig;
Leugens! Drop te koopquote:
Ik ben benieuwd naar de smaak van terpdrop, ik ken het nietquote:Een unieke kans, het kopen van 2,4 hectare grond in het idyllische terpdrop Allingawier.
een beetje aards denk ikquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Leugens! Drop te koop
[..]
Ik ben benieuwd naar de smaak van terpdrop, ik ken het niet
Heerlijk dat die achenebbisj ook gesloopt mag worden.quote:Op donderdag 9 november 2023 22:04 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |