Mja; als bijvoorbeeld McLaren volgend jaar echt aan kan haken bij RB, heb je iemand naast Max nodig die zich ook echt kan mengen in de strijd, dus iemand die beter is dan Bottas..quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Perez en Ricciardo lijkt me echt om het even.
Ze hebben een Bottas nodig.
Geen serieuze dreiging voor het kampioenschap maar wel consistent presteren.
Why not both? Het is een auto waar Perez niet mee om kan gaan, dat is wel duidelijk. Maar het grootste probleem zit gewoon in zijn hoofd. Met 150 punten achterstand nog zeggen dat je nog prima WK kan worden, nadat je al 2,5 seizoen compleet afgedroogd bent door je teammaat. Dan heb je echt een beetje een afwijking van de werkelijkheid.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:58 schreef Vliegbaard het volgende:
De huidige RB lijkt geweldig maar alsnog kan Perez er veel minder uit halen dan Max. Zit het m nu in de auto of toch de coureur?
Hij is mentaal geknakt, net als Stroll dat isquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Why not both? Het is een auto waar Perez niet mee om kan gaan, dat is wel duidelijk. Maar het grootste probleem zit gewoon in zijn hoofd. Met 150 punten achterstand nog zeggen dat je nog prima WK kan worden, nadat je al 2,5 seizoen compleet afgedroogd bent door je teammaat. Dan heb je echt een beetje een afwijking van de werkelijkheid.
Hij heeft het ook nooit gehad om kampioen te worden.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij is mentaal geknakt, net als Stroll dat is
december? Heb ik iets gemist?quote:
Wat Max uit die auto haalt is de benchmark en dat is een topcoureur dus je mag erachter zitten, maar de verschillen zijn veel en veel te groot om de auto de schuld te geven.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:58 schreef Vliegbaard het volgende:
Die Mercedes lag gewoon op een rails. Als ik Bottas nu zie rijden vind ik hem echt niet van een geweldig niveau maar ik denk dat iedere coureur in de pré-2022-Mercedes WC was geworden.
De huidige RB lijkt geweldig maar alsnog kan Perez er veel minder uit halen dan Max. Zit het m nu in de auto of toch de coureur?
Of is Perez nu de benchmark?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat Max uit die auto haalt is de benchmark en dat is een topcoureur dus je mag erachter zitten, maar de verschillen zijn veel en veel te groot om de auto de schuld te geven.
Nee, de tweede coureur is dat niet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:46 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Of is Perez nu de benchmark?
Het maakt ook niet zoveel uit eigenlijk. Als Russel vanaf achter nog naar P4 kan rijden had Perez op zijn minst P5 moeten rijden.
Perez lag voor Russel, dus hij had een plek boven Russel moeten eindigen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:46 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Of is Perez nu de benchmark?
Het maakt ook niet zoveel uit eigenlijk. Als Russel vanaf achter nog naar P4 kan rijden had Perez op zijn minst P5 moeten rijden.
En iemand die in elk geval niet een 'neutrale' auto wil, maar eentje die strak instuurt en achter minder stabiel is. En ik geloof dat Norris al eens heeft aangegeven dat hij daar geen fan van is. Hij wil 'u' vormige bochtjes rijden, geen 'v' vormige, zoals hij het zelf zegt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja; als bijvoorbeeld McLaren volgend jaar echt aan kan haken bij RB, heb je iemand naast Max nodig die zich ook echt kan mengen in de strijd, dus iemand die beter is dan Bottas..
(Even los van de vraag of die te vinden is, maar dat is wat anders)
Als ze dan midden in de nacht rijden zal het best te doen zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:04 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Denk het? Qatar staat gepland voor 29 november - 1 december.
Daarna Abu Dabhi zekerquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:04 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Denk het? Qatar staat gepland voor 29 november - 1 december.
En Las Vegas in het weekend ervoor, dus 3 raceweekenden achter elkaar om het seizoen af te sluitenquote:
Ik vraag me af of het sneller zou zijn. Norris kan het misschien wel fijner vinden, maar er is een reden dat ze de auto zo bouwen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij wil 'u' vormige bochtjes rijden, geen 'v' vormige, zoals hij het zelf zegt.
Abu Dhabi, Qatar, Turkije, Bahrain zijn prima circuits.quote:
Het is toch echt intens treurig ditquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En Las Vegas in het weekend ervoor, dus 3 raceweekenden achter elkaar om het seizoen af te sluiten
Jeddah gaat nog een keer goed misquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:37 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Abu Dhabi, Qatar, Turkije, Bahrain zijn prima circuits.
Zelfs Jeddah heeft wel iets.
Beter dan die zaaddodende stads circuit s al Miami.
Getuige de reactie vandaag van de FIA vinden ze het geen goede zaak.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
3 coureurs die na de finish naar het ziekenhuis zijn gebracht.
meerdere coureurs die flauwvallen na de finish.
1 coureur die overgegeven heeft tijdens het rijden.
1 coureur die op een gloeiend hete zitting heeft gereden.
1 coureur die op lange rechte stukken beide handen van het stuur haalt.
Hoe vinden ze zelf dat het gaat?
En wat denk je van meerdere coureurs die hun vizier deels openen bij 300 km/u.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
3 coureurs die na de finish naar het ziekenhuis zijn gebracht.
meerdere coureurs die flauwvallen na de finish.
1 coureur die overgegeven heeft tijdens het rijden.
1 coureur die op een gloeiend hete zitting heeft gereden.
1 coureur die op lange rechte stukken beide handen van het stuur haalt.
Hoe vinden ze zelf dat het gaat?
hmmm, ik dacht dat Max met zijn you know what they call that een echte grap maakte... maar gewoon een wirwar.... ja nou ja.... okequote:
Bizar dat Piastri niet doorhad dat het beide Mercedessen waren die crashten. Het gebeurde recht voor zijn neus. Terwijl Max zelfs kon vertellen dat Lewis te hard instuurde terwijl het achter hem gebeurdequote:
Echt bizar, ja, negen jaar ervaring versus één jaar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Bizar dat Piastri niet doorhad dat het beide Mercedessen waren die crashten. Het gebeurde recht voor zijn neus. Terwijl Max zelfs kon vertellen dat Lewis te hard instuurde terwijl het achter hem gebeurde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |