En Las Vegas in het weekend ervoor, dus 3 raceweekenden achter elkaar om het seizoen af te sluitenquote:
Ik vraag me af of het sneller zou zijn. Norris kan het misschien wel fijner vinden, maar er is een reden dat ze de auto zo bouwen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij wil 'u' vormige bochtjes rijden, geen 'v' vormige, zoals hij het zelf zegt.
Abu Dhabi, Qatar, Turkije, Bahrain zijn prima circuits.quote:
Het is toch echt intens treurig ditquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En Las Vegas in het weekend ervoor, dus 3 raceweekenden achter elkaar om het seizoen af te sluiten
Jeddah gaat nog een keer goed misquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:37 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Abu Dhabi, Qatar, Turkije, Bahrain zijn prima circuits.
Zelfs Jeddah heeft wel iets.
Beter dan die zaaddodende stads circuit s al Miami.
Getuige de reactie vandaag van de FIA vinden ze het geen goede zaak.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
3 coureurs die na de finish naar het ziekenhuis zijn gebracht.
meerdere coureurs die flauwvallen na de finish.
1 coureur die overgegeven heeft tijdens het rijden.
1 coureur die op een gloeiend hete zitting heeft gereden.
1 coureur die op lange rechte stukken beide handen van het stuur haalt.
Hoe vinden ze zelf dat het gaat?
En wat denk je van meerdere coureurs die hun vizier deels openen bij 300 km/u.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
hmmm, ik dacht dat Max met zijn you know what they call that een echte grap maakte... maar gewoon een wirwar.... ja nou ja.... okequote:
Bizar dat Piastri niet doorhad dat het beide Mercedessen waren die crashten. Het gebeurde recht voor zijn neus. Terwijl Max zelfs kon vertellen dat Lewis te hard instuurde terwijl het achter hem gebeurdequote:
Echt bizar, ja, negen jaar ervaring versus één jaar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Bizar dat Piastri niet doorhad dat het beide Mercedessen waren die crashten. Het gebeurde recht voor zijn neus. Terwijl Max zelfs kon vertellen dat Lewis te hard instuurde terwijl het achter hem gebeurde
Ik heb ook ja gestemd. Bahrein vind ik een prima circuit. Jeddah heeft twee leuke races opgeleverd. Qatar dit jaar, ondanks de uitputtingsslag, waar wat aan gedaan moet en gaat worden. Enkel Abu Dhabi bekoort mij niet zo.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:37 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Abu Dhabi, Qatar, Turkije, Bahrain zijn prima circuits.
Zelfs Jeddah heeft wel iets.
Beter dan die zaaddodende stads circuit s al Miami.
Zal ook een beetje de vermoeidheid zijn, een slopende race.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Bizar dat Piastri niet doorhad dat het beide Mercedessen waren die crashten. Het gebeurde recht voor zijn neus. Terwijl Max zelfs kon vertellen dat Lewis te hard instuurde terwijl het achter hem gebeurde
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal ook een beetje de vermoeidheid zijn, een slopende race.
Dit is ook aan Rus om dit op te pakken als voorzitter.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hij startte als 6e dus dat je dan niet helemaal door hebt wie er af gegaan is vind ik niet zo vreemd hoor, Verstappen was er meer direct bij betrokken.quote:
Hij racet niet pas 1 jaar hequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:49 schreef DjVero het volgende:
[..]
Echt bizar, ja, negen jaar ervaring versus één jaar.
Het gebeurde letterlijk 10 meter voor zijn neus met vrij zicht met daarna direct een SC tot gevolg. Dan zou je op zich wel door mogen hebben dat het de 2 Mercedessen waren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij startte als 6e dus dat je dan niet helemaal door hebt wie er af gegaan is vind ik niet zo vreemd hoor, Verstappen was er meer direct bij betrokken.
Vermoeidheid, slopende race, eerste bochtquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij startte als 6e dus dat je dan niet helemaal door hebt wie er af gegaan is vind ik niet zo vreemd hoor, Verstappen was er meer direct bij betrokken.
Wel leuk voor die jongen, hij had een goed weekend.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vermoeidheid, slopende race, eerste bocht
Max heeft gewoon rustig alle replays bekeken tijdens de race.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:31 schreef Blik het volgende:
[..]
onverantwoord, en dat is dan nog licht uitgedrukt. Russell deed zijn handen omhoog op het rechte stuk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 07:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En wat denk je van meerdere coureurs die hun vizier deels openen bij 300 km/u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |