Bovendien had Russell ook nog schade.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:18 schreef Marcoss het volgende:
De inhaalrace van Russell had je eigenlijk ook van Perez verwacht inderdaad. Die eindigt er uiteindelijk 46 seconden achter.. (me daarin wel een hele sloot aan tijdstraffen, maar toch)
Vond ik ook. Een echte racer is het, een beetje druistig soms maar met een goed gevoel voor positie en improvisatie met lijnen en snelheid.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:04 schreef Tarado het volgende:
Knappe comeback van George trouwens, ik begrijp wel dat Piastri driver of the day won maar eigenlijk was Russell dat.
Inmiddel ben ik zover dat ik denk dat ze zelfs beter Ricciardo in die auto kunnen zetten dan Perez.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:30 schreef Evenstar het volgende:
Vraag mij af hoe de kleine Japanse driftkikker het zou doen naast Max.
Blijf er bij dat RB weinig te kiezen heeft op dit moment. Albon is dan misschien nog wel beste optie.
Die gasten bij Sauber/AR hadden het ook al door.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:55 schreef franklop het volgende:
McLaren heeft ook in de pitstraat alles op orde momenteel
Maar zo ruim binnen de 2 seconden mag dus tegenwoordig wel weer?quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:55 schreef franklop het volgende:
McLaren heeft ook in de pitstraat alles op orde momenteel
Heeft nooit niet gemogen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar zo ruim binnen de 2 seconden mag dus tegenwoordig wel weer?
Op Stroll en Sargeant na is iedere andere F1 coureur een verbetering. Perez is geen schim meer van zich zelf.quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inmiddel ben ik zover dat ik denk dat ze zelfs beter Ricciardo in die auto kunnen zetten dan Perez.
quote:
Mijn telefoon doet raar, weer reclame op FOK! ofzo?quote:
Het is een situatie, inderdaad, ik heb altijd gezegd dat Perez het tij kan keren en dat hij niet ineens is verleerd hoe je met een F1 auto rondrijd, hij heeft 2 GP's gewonnen dit jaar nota bene maar het gaat momenteel van kwaad tot erger en dat is echt triest voor hem en voor het team.quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inmiddel ben ik zover dat ik denk dat ze zelfs beter Ricciardo in die auto kunnen zetten dan Perez.
Ach, ik vond m wel grappig hoorquote:Op maandag 9 oktober 2023 14:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mijn telefoon doet raar, weer reclame op FOK! ofzo?
Maar wat ik wou zeggen is dit:
Dus het is wachten tot Toto weer een boze mail naar de FIA zal sturen.
Wat McLaren doet is levensgevaarlijk!1!1!
Grosjeanquote:Op maandag 9 oktober 2023 14:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
Op Stroll en Sargeant na is iedere andere F1 coureur een verbetering. Perez is geen schim meer van zich zelf.
is erger dan over de baan lopen.quote:"De stewards zijn na het bekijken van alle video's, zijn lichaamshouding en de video van de vleugel overtuigd dat er insignificante kracht werd gebruikt toen Verstappen de vleugel aanraakte."
Max wordt nu eenmaal altijd een hand boven het hoofd gehouden.quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:22 schreef Nizno het volgende:
Mag ik nog heel even ranten...
Max die een vleugel aanraakt krijgt een onvoorwaardelijke boete van 50.000 euro
Lewis loopt de baan over, 25.000 euro onvoorwaardelijk en 25.000 euro voorwaardelijk.
Dus een vleugel aanraken
[..]
is erger dan over de baan lopen.
Perez en Ricciardo lijkt me echt om het even.quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat mag, maar dit is toch gewoon in lijn met het beleid? Compleet onduidelijk en vaag toegepaste regels.quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:22 schreef Nizno het volgende:
Mag ik nog heel even ranten...
Max die een vleugel aanraakt krijgt een onvoorwaardelijke boete van 50.000 euro
Lewis loopt de baan over, 25.000 euro onvoorwaardelijk en 25.000 euro voorwaardelijk.
Dus een vleugel aanraken
[..]
is erger dan over de baan lopen.
Die Mercedes was veel makkelijker te rijden.quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Perez en Ricciardo lijkt me echt om het even.
Ze hebben een Bottas nodig.
Geen serieuze dreiging voor het kampioenschap maar wel consistent presteren.
Ik denk dat ook Bottas niks kan naast Max, hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Perez en Ricciardo lijkt me echt om het even.
Ze hebben een Bottas nodig.
Geen serieuze dreiging voor het kampioenschap maar wel consistent presteren.
Het ging meer om het type.quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ook Bottas niks kan naast Max, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |