abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:33:51 #251
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_210890341
quote:
7s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:31 schreef HSG het volgende:

[..]
Dat maakt hem geen landverrader.

Snap nooit wanneer mensen Rutte een landverader noemen, als hij een landverader is dan is elke politicus dat.
Je mag het niet met hem eens zijn, prima.
Maar dit soort dingen schreeuwen wordt niemand beter van.
pi_210890342
Rutte: ik wil dat de aandacht daar ligt, en niet hier.

Ja dat snap ik.
Hell To The Liars
pi_210890343
quote:
7s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:31 schreef HSG het volgende:

[..]
Dat maakt hem geen landverrader.
[..]
Zolang er voldoende centjes van Iran of Saudi-Arabi komen blijft het donderen daar.
Mensen met de Isralische vlag als ui :W
pi_210890355
is het woordje apartheid al gevallen?
pi_210890363
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Natuurlijk moet je oog hebben voor het grotere plaatje, maar niets rechtvaardigt de slachting die Hamas-terroristen hebben aangericht. Deze daad van terreur kun je op geen enkele wijze vergoelijken.
In het weekend heeft Israel al honderden burgers gedood door haar bombardementen. En ze is nog maar net begonnen. Volgens mij is dat toch echt ook terreur zaaien en daarom is het hele Palestijnse Israelische verhaal maar een gebed zonder eind. Ik snap niet hoe je de 1 kan veroordelen en de ander niet, want beiden zijn net zo erg.
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:37:00 #256
64288 Bensel
Ladderzat
pi_210890367
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:32 schreef aTypisch het volgende:

[..]
haha
Ja. Want als ze zelf een grens over gaan dan raken ze hun steun kwijt. Die grens ligt voor onze begrippen misschien vrij ver, maar zou israel voor deze aanval preventief ingegrepen hebben, dan zouden een aantal grote partijen toch hun bedenkingen krijgen mbt tot militaire en geldelijke steun, naast het zaken doen met israelische bedrijven. Israel kan zich niet zo vrij bewegen als dat soms noodzakelijk is, waardoor er slechte compromissen ontstaan, wat leidt tot dit soort excessen.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_210890373
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:33 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Klopt dit is slechts een van die berichten

[ twitter ]

Vind het schrikbarend dat er zo open en luchtig gesproken wordt over het uitroeien van een volk. Sterker nog, het wordt gewoon aangemoedigd
Ik zie ook de 'milde variant' voorbijkomen, waarbij er wordt gepleit voor het deporteren van Palestijnen. Die zouden dan opgenomen moeten worden door een van de islamitische Golfstaten.

Dat lijkt misschien een pragmatische, vreedzame oplossing, maar waar dat toe leidt is dat de haat richting Isral in de regio alleen nog maar verder toeneemt. Dan weet je helemaal zeker dat er de komende honderd jaar geen vrede komt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:38:33 #258
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_210890379
quote:

[..]
Klopt dit is slechts een van die berichten

[ twitter ]

Vind het schrikbarend dat er zo open en luchtig gesproken wordt over het uitroeien van een volk. Sterker nog, het wordt gewoon aangemoedigd
Dat zijn emoties die spreken.
Mensen reageren met woede op de acties van Hamas wat ik helemaal begrijp.
Als Hamas alleen militaire doelen had aangevallen dan zouden de reacties een stuk milder zijn, maar ze moorden en verkrachten gewone burgers in massa's.
Geen wonder dat men heftig reageert.
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:38:47 #259
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210890381
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Het is niet 1 gek met een telefoon.

[ afbeelding ]
Het is iets dat je in inderdaad veel vaker ziet mbt deze kwestie. Maar dit mag natuurlijk niet worden benoemd, want dan wordt het ineens heel duidelijk wat de inhoud is van de partij die sommigen steunen.
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:13 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Zeker ik ben progressief links en ik juich deze moordende terroristen natuurlijk toe

Hadden we op deze wereld maar meer mensen zoals jou en Tekaschi
Je hebt mijn post blijkbaar niet goed gelezen, probeer het nog maar eens. Want wat je er nu van maakt, staat er niet.
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:13 schreef Bensel het volgende:

[..]
Vreemd, dat is exact wat hamas wel wil
En dat verdedigen mensen dus.

Men kiest een kant en als er dan vervolgens wordt benoemd waar die kant voor staat, begint men te draaien en het stellen dat men daar helemaal niet voor staat. Om even later meteen weer te komen met allerlei argumenten die de schuld (deels) in de schoenen schuiven van Isral, waarmee men weer aantoont voor de overduidelijke kant een bepaalde kant te kiezen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210890382
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:37 schreef Bensel het volgende:

[..]
Ja. Want als ze zelf een grens over gaan dan raken ze hun steun kwijt. Die grens ligt voor onze begrippen misschien vrij ver, maar zou israel voor deze aanval preventief ingegrepen hebben, dan zouden een aantal grote partijen toch hun bedenkingen krijgen mbt tot militaire en geldelijke steun, naast het zaken doen met israelische bedrijven. Israel kan zich niet zo vrij bewegen als dat soms noodzakelijk is, waardoor er slechte compromissen ontstaan, wat leidt tot dit soort excessen.
ik denk niet dat je israel kunt bestempelen als een land dat tegen wordt gehouden door internationale betrekkingen

het is het moderne voorbeeld van een strategisch geplaatst land, er zijn tal van redenen voor geweest maar n daarvan is toch echt strategisch voor het machtigste geopolitieke blok ooit op deze aarde :+
pi_210890385
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:33 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Snap nooit wanneer mensen Rutte een landverader noemen, als hij een landverader is dan is elke politicus dat.
Je mag het niet met hem eens zijn, prima.
Maar dit soort dingen schreeuwen wordt niemand beter van.
Ik ook niet. Dat soort mensen zijn niet slim.

quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:34 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Mensen met de Isralische vlag als ui :W
Is dat een manier om Hamas te financieren?
Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene
pi_210890393
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:36 schreef Joppiez het volgende:

[..]
In het weekend heeft Israel al honderden burgers gedood door haar bombardementen. En ze is nog maar net begonnen. Volgens mij is dat toch echt ook terreur zaaien en daarom is het hele Palestijnse Israelische verhaal maar een gebed zonder eind. Ik snap niet hoe je de 1 kan veroordelen en de ander niet, want beiden zijn net zo erg.
Verschil is alleen dat Hamas doelbewust burgers target.
En omdat zij zich als laffe ratten tussen hun eigen burgers verschuilen, burgerslachtoffers onvermijdelijk zijn.
Voor aan aanval dien zij iig nog de oproep om weg te gaan.
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:40:41 #263
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210890397
quote:

[..]
Het is een beetje of de Nederlandse regering de Hofstadgroep aanpakt door heel Den Haag met de grond gelijk te maken.
pi_210890406
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:21 schreef Cupfighter het volgende:
Deze actie van Hamas is vreselijk natuurlijk, mensen die dat goed praten begrijp ik niet, wat ik ook niet begrijp is dat mensen de politiek van Isral verdedigen, ik blijf daarom neutraal in deze kwestie, beide partijen zijn fout, de ene keer Hamas de andere keer Israel
Zeker, Isral is niet enkel het onschuldige slachtoffer in dit conflict.

Maar ik heb Isral nog niet als barbaren iedere Palestijnse burger zien afslachten die ze tegen komen,of het paraderen met ,juichen om, en het vernederen van Palestijnse doden,onvoeringen van vrouwen en kinderen, enzovoort.

Dat kun je niet gelijk stellen aan de kwalijke politiek van Isral.
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:41:40 #265
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_210890409
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik zie ook de 'milde variant' voorbijkomen, waarbij er wordt gepleit voor het deporteren van Palestijnen. Die zouden dan opgenomen moeten worden door een van de islamitische Golfstaten.

Dat lijkt misschien een pragmatische, vreedzame oplossing, maar waar dat toe leidt is dat de haat richting Isral in de regio alleen nog maar verder toeneemt. Dan weet je helemaal zeker dat er de komende honderd jaar geen vrede komt.
Arabische landen willen palestijnen helemaal niet hebben, als ze vluchten komen ze maar 1 kant op, Europa.
pi_210890419
quote:
:Y
Precies. 't is gewoon zum kotsen. Staat zelfs keihard in een verkiezingsprogramma dat het hele volk uitgeroeit moet worden. Straks stemt de meerderheid er nog voor ook :r

Oh wacht... 2006 belde. Hamas wint met hun programma om alle joden te vernietigen, in de Palestijnse verkiezingen :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_210890424
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het is een beetje of de Nederlandse regering de Hofstadgroep aanpakt door heel Den Haag met de grond gelijk te maken.
Of Saudi-Arabi die Jemen vernietigd en 300.000 burgers vermoord om de vijand te proberen te verslaan.

Oh nee dat telt natuurlijk niet.
pi_210890434
quote:
7s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:43 schreef HSG het volgende:

[..]
Of Saudi-Arabi die Jemen vernietigd en 300.000 burgers vermoord om de vijand te proberen te verslaan.

dat vonden 'wij' en murika overigens gewoon dikke prima
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 9 oktober 2023 @ 10:44:32 #269
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210890436
Waar ik een beetje bang voor ben, is dat israel de komende jaaaaren niks fouts meer kan doen. Want slachtoffers van hamas aanval. Ze kunnen dus de komende jaren nog gewoon het internationaal recht aan hun laars blijven lappen, want iedereen die commentaar heeft is antisemitisch.

En nee, dit is onder geen beding een goedpraat voor de aanvallen van hamas en alle onschuldige doden.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:44:39 #270
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210890437
Israel gaat in totaal 300.000 reservisten oproepen. Damn. Grootste aantal ooit meldt de Nu.nl

Lijkt me dat ze Gaza weer compleet onder controle willen hebben?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 9 oktober 2023 @ 10:45:31 #271
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210890447
quote:

[..]
Zijn we wel meteen van een hoop prutsers in de politiek af. :@
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_210890448
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:44 schreef aTypisch het volgende:

[..]
dat vonden 'wij' en murika overigens gewoon dikke prima
Klopt. Regelmatig staat de dam vol met mensen die protesteren tegen Saudi-Arabi en hun barbaarse acties en staan forums vol met protesten.
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:45:42 #273
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210890450
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Israel gaat in totaal 300.000 reservisten oproepen. Damn. Grootste aantal ooit meldt de NOS.
En die kunnen allemaal paraat staan in een paar dagen?
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:45:42 #274
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210890451
quote:
7s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:43 schreef HSG het volgende:

[..]

Spreek even voor jezelf ofzo.
pi_210890454
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Spreek even voor jezelf ofzo.
Nee.
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:46:48 #276
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210890461
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:45 schreef Momo het volgende:

[..]
Blijkbaar niet

Reservisten klagen over tekort aan uitrustingsstukken
Isralische reservisten klagen volgens de krant Haaretz dat hun uitrusting onvoldoende is om aan grootschalige operaties mee te doen. Er is vooral behoefte aan keramische platen om in scherf- en kogelwerende vesten te stoppen. Burgers zijn daarom met fondsenwerving begonnen om onder meer vesten en helmen aan te schaffen.

Volgens de legerleiding is dat niet nodig. "Er is geen tekort aan uitrustingsstukken. Er is tijd nodig om ze te verplaatsen, maar er is geen tekort", zegt een woordvoerder.
pi_210890462
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Helemaal mee eens ^O^
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:38 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Als Hamas alleen militaire doelen had aangevallen dan zouden de reacties een stuk milder zijn, maar ze moorden en verkrachten gewone burgers in massa's.
Heb echt geen enkel probleem dat Hamas aangepakt wordt. Waar ik voor vrees dat de burgers in Gaza slachtoffer worden van de wraakactie die nu gaande is
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:47:10 #278
64288 Bensel
Ladderzat
pi_210890464
quote:

[..]
Israel valt miltaire doelen aan. Hamas burgers Israel kan gaza platbombarderen, maar doet het niet. Hamas wil wil israel vernietigen en elke jood dood, maar kan het niet. Dat maakt toch wel een behoorlijk moreel verschil. Als je als land na een dergelijke aanval niet reageert, dan bescherm je je burgers niet, en met een vijand als hamas weet je dat het nog veel erger wordt.

Israel had allang een policy moeten instellen: voor elke raket sturen we 2 wel effectieve terug. Stoppen jullie, dan stoppen wij.
Twitch.tv/bensel15
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:47:34 #279
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210890467
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:45 schreef Momo het volgende:

[..]
Isralische reservisten klagen volgens de krant Haaretz dat hun uitrusting onvoldoende is om aan grootschalige operaties mee te doen. Er is vooral behoefte aan keramische platen om in scherf- en kogelwerende vesten te stoppen. Burgers zijn daarom met fondsenwerving begonnen om onder meer vesten en helmen aan te schaffen.

Volgens de legerleiding is dat niet nodig. "Er is geen tekort aan uitrustingsstukken. Er is tijd nodig om ze te verplaatsen, maar er is geen tekort", zegt een woordvoerder

Al gepost
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:48:23 #280
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210890471
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:47 schreef Bensel het volgende:

[..]
Israel valt miltaire doelen aan. Hamas burgers Israel kan gaza platbombarderen, maar doet het niet. Hamas wil wil israel vernietigen en elke jood dood, maar kan het niet. Dat maakt toch wel een behoorlijk moreel verschil. Als je als land na een dergelijke aanval niet reageert, dan bescherm je je burgers niet, en met een vijand als hamas weet je dat het nog veel erger wordt.

Israel had allang een policy moeten instellen: voor elke raket sturen we 2 wel effectieve terug. Stoppen jullie, dan stoppen wij.
Werkt dit ook zo bij landjepik? Wij pakken een vierkante kilometer en we geven er twee terug?
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:48:26 #281
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210890472
quote:
Israel gaat in totaal 300.000 reservisten oproepen. Damn. Grootste aantal ooit meldt de Nu.nl

Misschien alle vluchtwegen blokkeren? Maar ze houden ook rekening met een all-out-war met Hezbollah en Iraanse troepen in Syrie.
pi_210890478
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Werkt dit ook zo bij landjepik? Wij pakken een vierkante kilometer en we geven er twee terug?
Moet je aan de Turken vragen. Die bezetten nog steeds een deel van Syri.
Of Markko met de westerse sahara.
Of China met Tibet.
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:49:18 #283
64288 Bensel
Ladderzat
pi_210890482
quote:

[..]
als den haag voor 80 procent uit sympathisanten en leden van de hofstadgroep bestaat.
Twitch.tv/bensel15
pi_210890483
Bloeddorstige Evangelische gemeenschap laat iets van zich horen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210890484
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:45 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Zijn we wel meteen van een hoop prutsers in de politiek af. :@
Hij had het over de Hofstadgroep, niet de Binnenhof kliek :P
pi_210890487
quote:
13s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik denk dat onze opruiende Weird Duk slim genoeg is om precies te weten waar hij mee bezig is.
De waarheid zit denk ik in het midden. Wierd Duk is van het niveau dat hij hier aan het begin bewust van was, maar niet intelligent genoeg om zijn leugens te reguleren.

Kortom: hij is er nu echt in gaan geloven. Beetje zoals Baudet.
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:50:22 #287
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210890491
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:49 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Vind wel dat die zelf als eerste Gaza moet binnentrekken.
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 10:50:55 #288
236264 crew  capricia
pi_210890498
quote:

Ja. Ze hebben ook gezegd dat het oorlog is. Dus ik neem ook aan dat ze Gaza volledig in gaan nemen.
Maar wat dan? Dan is Isral verantwoordelijk voor het welzijn van al die mensen. Water, voedsel. Etc.

Beter leveren de mensen in Gaza die misdadigers gewoon uit. Inclusief kopstukken.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 9 oktober 2023 @ 10:51:25 #289
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210890501
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:49 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Hij had het over de Hofstadgroep, niet de Binnenhof kliek :P
Als heel den haag wordt plat gelegd, leg je ook meteen politiek den haag plat.
pi_210890502
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Vind wel dat die zelf als eerste Gaza moet binnentrekken.
Eens

Laat maar zien hoe diep die liefde zit :Y
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:51:45 #291
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_210890505
Ik zag op een aantal van die videos erg donkere HAMAS terroristen, niet arabisch lijkend. Zouden dat IS of boko haram terroristen uit Afrika kunnen zijn?
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_210890507
twitter

Ja, waarom?
pi_210890509
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:50 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Ze hebben ook gezegd dat het oorlog is. Dus ik neem ook aan dat ze Gaza volledig in gaan nemen.
Maar wat dan? Dan is Isral verantwoordelijk voor het welzijn van al die mensen. Water, voedsel. Etc.

Beter leveren de mensen in Gaza die misdadigers gewoon uit. Inclusief kopstukken.
Dat zou nog altijd het beste zijn. Ben je van het hele Hamas gespuis af. Helaas heeft Hamas het daar voor het zeggen als autoritair dictatuur. Dan kun je beter de Gaza binnentrekken om ze op te halen.
pi_210890511
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:51 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Als heel den haag wordt plat gelegd, leg je ook meteen politiek den haag plat.
Ach, collateral damage en zulks :7
pi_210890512
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:49 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Lief piano deuntje onder een oproep 2 miljoen mensen te vermoorden.

Religie *O* *O* *O*
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:53:24 #296
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210890516
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:38 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Zeker, daarom is het altijd zo handig als je een leider kiest die rustig kan blijven, want je wil juist niet reageren op alleen emoties. Want dan doen beide partijen al een hele lange tijd, waarbij ze beide vinden dat hun acties zijn geoorloofd, maar het is er alleen maar erger door geworden. Pure emoties leiden juist tot de meest afschuwelijke daden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:54:02 #297
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210890520
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:25 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Omdat men antisemitisme linkt aan de islam, wat jij ook deed.

Doe niet naef.
Jij ziet totaal geen verband tussen die twee neem ik aan?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:54:17 #298
64288 Bensel
Ladderzat
pi_210890524
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:44 schreef Netsplitter het volgende:
Waar ik een beetje bang voor ben, is dat israel de komende jaaaaren niks fouts meer kan doen. Want slachtoffers van hamas aanval. Ze kunnen dus de komende jaren nog gewoon het internationaal recht aan hun laars blijven lappen, want iedereen die commentaar heeft is antisemitisch.

En nee, dit is onder geen beding een goedpraat voor de aanvallen van hamas en alle onschuldige doden.
ben ik met je eens, het is wel zo dat het een rechtstreeks gevolg is van deze barbaarse actie natuurlijk. Je ziet gewoon dat traditionele anti israel partijen nu ook op hun hoofd beginnen te krabben vanwege dit geweld. Dus ja, israel gaat meer kunnen doen. En ze hebben gelijk als ze daar gebruik van maken mijn inziens. Halfbakken en zachte oplossingen hebben niet gewerkt, en hebben geleid hiertoe, en dat inzicht daalt nu langzamerhand ook in bij de rest. israel heeft niet de luxe om zachtaardig ideologisch te zijn.
Twitch.tv/bensel15
pi_210890526
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:51 schreef JimmyJames het volgende:
Ik zag op een aantal van die videos erg donkere HAMAS terroristen, niet arabisch lijkend. Zouden dat IS of boko haram terroristen uit Afrika kunnen zijn?
Je moet er niet gek van opkijken hoeveel mensen graag voor een andere groep willen vechten. In 99% van de gevallen worden ze gewoon in dienst genomen want als je oorlog gaat voeren kun je ieder persoon wel gebruiken.

Toen de VS in 2003 Irak binnenviel vochten er ook veel donkere Afrikanen aan de Iraakse zijde. Er schijnen nu ook kleine groepjes aan de Russische zijde in Oekrane te vechten.
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:55:17 #300
168739 Red_85
'echt wel'
pi_210890539
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:15 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Zoals ik al zei: je hebt altijd gekken.

Ik vind het niet zo schokkend dat ik 2 hakenkruizen zie op plaatjes over 5 jaar.
:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')