Snap nooit wanneer mensen Rutte een landverader noemen, als hij een landverader is dan is elke politicus dat.quote:
Mensen met de Israëlische vlag als uiquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat maakt hem geen landverrader.
[..]
Zolang er voldoende centjes van Iran of Saudi-Arabië komen blijft het donderen daar.
In het weekend heeft Israel al honderden burgers gedood door haar bombardementen. En ze is nog maar net begonnen. Volgens mij is dat toch echt ook terreur zaaien en daarom is het hele Palestijnse Israelische verhaal maar een gebed zonder eind. Ik snap niet hoe je de 1 kan veroordelen en de ander niet, want beiden zijn net zo erg.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je oog hebben voor het grotere plaatje, maar niets rechtvaardigt de slachting die Hamas-terroristen hebben aangericht. Deze daad van terreur kun je op geen enkele wijze vergoelijken.
Ja. Want als ze zelf een grens over gaan dan raken ze hun steun kwijt. Die grens ligt voor onze begrippen misschien vrij ver, maar zou israel voor deze aanval preventief ingegrepen hebben, dan zouden een aantal grote partijen toch hun bedenkingen krijgen mbt tot militaire en geldelijke steun, naast het zaken doen met israelische bedrijven. Israel kan zich niet zo vrij bewegen als dat soms noodzakelijk is, waardoor er slechte compromissen ontstaan, wat leidt tot dit soort excessen.quote:
Ik zie ook de 'milde variant' voorbijkomen, waarbij er wordt gepleit voor het deporteren van Palestijnen. Die zouden dan opgenomen moeten worden door een van de islamitische Golfstaten.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Klopt dit is slechts een van die berichten
[ twitter ]
Vind het schrikbarend dat er zo open en luchtig gesproken wordt over het uitroeien van een volk. Sterker nog, het wordt gewoon aangemoedigd
Dat zijn emoties die spreken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Klopt dit is slechts een van die berichten
[ twitter ]
Vind het schrikbarend dat er zo open en luchtig gesproken wordt over het uitroeien van een volk. Sterker nog, het wordt gewoon aangemoedigd
Het is iets dat je in inderdaad veel vaker ziet mbt deze kwestie. Maar dit mag natuurlijk niet worden benoemd, want dan wordt het ineens heel duidelijk wat de inhoud is van de partij die sommigen steunen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het is niet 1 gek met een telefoon.
[ afbeelding ]
Je hebt mijn post blijkbaar niet goed gelezen, probeer het nog maar eens. Want wat je er nu van maakt, staat er niet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zeker ik ben progressief links en ik juich deze moordende terroristen natuurlijk toe
Hadden we op deze wereld maar meer mensen zoals jou en Tekaschi
En dat verdedigen mensen dus.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:13 schreef Bensel het volgende:
[..]
Vreemd, dat is exact wat hamas wel wil
ik denk niet dat je israel kunt bestempelen als een land dat tegen wordt gehouden door internationale betrekkingenquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:37 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ja. Want als ze zelf een grens over gaan dan raken ze hun steun kwijt. Die grens ligt voor onze begrippen misschien vrij ver, maar zou israel voor deze aanval preventief ingegrepen hebben, dan zouden een aantal grote partijen toch hun bedenkingen krijgen mbt tot militaire en geldelijke steun, naast het zaken doen met israelische bedrijven. Israel kan zich niet zo vrij bewegen als dat soms noodzakelijk is, waardoor er slechte compromissen ontstaan, wat leidt tot dit soort excessen.
Ik ook niet. Dat soort mensen zijn niet slim.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:33 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Snap nooit wanneer mensen Rutte een landverader noemen, als hij een landverader is dan is elke politicus dat.
Je mag het niet met hem eens zijn, prima.
Maar dit soort dingen schreeuwen wordt niemand beter van.
Is dat een manier om Hamas te financieren?quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mensen met de Israëlische vlag als ui
Verschil is alleen dat Hamas doelbewust burgers target.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:36 schreef Joppiez het volgende:
[..]
In het weekend heeft Israel al honderden burgers gedood door haar bombardementen. En ze is nog maar net begonnen. Volgens mij is dat toch echt ook terreur zaaien en daarom is het hele Palestijnse Israelische verhaal maar een gebed zonder eind. Ik snap niet hoe je de 1 kan veroordelen en de ander niet, want beiden zijn net zo erg.
Het is een beetje of de Nederlandse regering de Hofstadgroep aanpakt door heel Den Haag met de grond gelijk te maken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:36 schreef Joppiez het volgende:
[..]
In het weekend heeft Israel al honderden burgers gedood door haar bombardementen. En ze is nog maar net begonnen. Volgens mij is dat toch echt ook terreur zaaien en daarom is het hele Palestijnse Israelische verhaal maar een gebed zonder eind. Ik snap niet hoe je de 1 kan veroordelen en de ander niet, want beiden zijn net zo erg.
Zeker, Israël is niet enkel het onschuldige slachtoffer in dit conflict.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:21 schreef Cupfighter het volgende:
Deze actie van Hamas is vreselijk natuurlijk, mensen die dat goed praten begrijp ik niet, wat ik ook niet begrijp is dat mensen de politiek van Israël verdedigen, ik blijf daarom neutraal in deze kwestie, beide partijen zijn fout, de ene keer Hamas de andere keer Israel
Arabische landen willen palestijnen helemaal niet hebben, als ze vluchten komen ze maar 1 kant op, Europa.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie ook de 'milde variant' voorbijkomen, waarbij er wordt gepleit voor het deporteren van Palestijnen. Die zouden dan opgenomen moeten worden door een van de islamitische Golfstaten.
Dat lijkt misschien een pragmatische, vreedzame oplossing, maar waar dat toe leidt is dat de haat richting Israël in de regio alleen nog maar verder toeneemt. Dan weet je helemaal zeker dat er de komende honderd jaar geen vrede komt.
quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:33 schreef Ali_boo het volgende:
Of Saudi-Arabië die Jemen vernietigd en 300.000 burgers vermoord om de vijand te proberen te verslaan.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is een beetje of de Nederlandse regering de Hofstadgroep aanpakt door heel Den Haag met de grond gelijk te maken.
dat vonden 'wij' en murika overigens gewoon dikke primaquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:43 schreef HSG het volgende:
[..]
Of Saudi-Arabië die Jemen vernietigd en 300.000 burgers vermoord om de vijand te proberen te verslaan.
Oh nee dat telt natuurlijk niet.
Zijn we wel meteen van een hoop prutsers in de politiek af.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is een beetje of de Nederlandse regering de Hofstadgroep aanpakt door heel Den Haag met de grond gelijk te maken.
Klopt. Regelmatig staat de dam vol met mensen die protesteren tegen Saudi-Arabië en hun barbaarse acties en staan forums vol met protesten.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat vonden 'wij' en murika overigens gewoon dikke prima
En die kunnen allemaal paraat staan in een paar dagen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Israel gaat in totaal 300.000 reservisten oproepen. Damn. Grootste aantal ooit meldt de NOS.
Spreek even voor jezelf ofzo.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:43 schreef HSG het volgende:
[..]
Of Saudi-Arabië die Jemen vernietigd en 300.000 burgers vermoord om de vijand te proberen te verslaan.
Oh nee dat telt natuurlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |