Waarom mag hij niet lekker zichzelf zijnquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat betekent dat hij door een gesprek heen mag gaan zitten tetteren om de mensen die dat gesprek hebben te vertellen dat ze dat gesprek niet zouden moeten hebben?
Kom op, je maakt het nu wel heel zwart/wit. Die man zit daar aan tafel, dus mag ie zich toch prima mengen in een gesprek? Claudia mag ook vinden dat Bob onzin praat natuurlijk, maar onbeschoft vond ik het geenszins.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat betekent dat hij door een gesprek heen mag gaan zitten tetteren om de mensen die dat gesprek hebben te vertellen dat ze dat gesprek niet zouden moeten hebben?
Tja, zeg dat tegen al mijn vrienden (4 inmiddels) die zijn begonnen aan verre buitenlandse relaties en er na een jaar of 2 achter kwamen dat het toch niet te doen was. Een relatie met iemand in het buitenland is gewoon iets heel groots en vaak onoverkomelijk.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:54 schreef koemleit het volgende:
[..]
eens hoor, het was een prima vraag.
Maar dat vond ik ook van Bob z'n opmerkingen, ik "stoor" me ook vaak aan de rationele afwegingen waar mensen naar op zoek zijn in dit soort programma's terwijl liefde is (helaas) niet rationeel.
Ja, want Bob gaat niet bepalen welke vragen Claudia wel of niet zou mogen stellenquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:55 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wat een onzin en behoorlijk mensonterend dat jij gaat bepalen hoe mensen moeten handelen in een voor hun nieuwe situatie met nieuwe gevoelens
Jeminee zeg. Pittig topic hier vanochtend.quote:
Jij wel voor Bob dan?quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want Bob gaat niet bepalen welke vragen Claudia wel of niet zou mogen stellen
Je zou het idd denken.quote:
Nee, ik zit daar niet aan tafel, ik observeer alleen dat er een gesprek gaande is en dat hij er doorheen gaat zitten roepen dat dat gesprek (nog) niet zou mogen plaatsvinden, dat vind ik om diverse redenen ongepast, en ik denk dat hij zijn kansen bij Claudia daar mee verspeelt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij wel voor Bob dan?
Ik snap er niks van en denk dat Claudia, die zelf die dates helemaal zakelijk en kil af zat te werken, dit prima kan hebben met Bob.
En nog steeds mag hij dat doen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:25 schreef Leandra het volgende:
Hij wordt geen deelnemer aan het gesprek, hij kapt het af.
Het is altijd een wisselwerking.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En nog steeds mag hij dat doen.
En kan Claudia daar weer mee doen wat zij wil.
Ik vind het wel grappig. Bij de andere boeren zagen we enkel kandidaten die verwonderd naar de omgeving en bijbehorende boer keken en zuchtten hoe fijn ze de boer(in) vonden en al kriebels hadden.
Ze knikken maar ja.
Bob duikt het diepe in.
Daarom toch helemaal prima? Ze weten meteen wat ze aan elkaar hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is altijd een wisselwerking.Misschien vindt Claudia een stukje tegengas wel heel lekker en gaat ze er straks op een leuke manier mee om. Wie weet vindt ze het helemaal niets en stuurt ze hem straks weg. Alles kan.
Wij hebben er inmiddels denk ik al een stuk meer over nagedacht dan Claudia en Bob zelf.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom toch helemaal prima? Ze weten meteen wat ze aan elkaar hebben.
oke oke als je maar wel blijft fokken danquote:Op maandag 9 oktober 2023 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeminee zeg. Pittig topic hier vanochtend.![]()
Ik vind avonturen in het buitenland wel interessant om te volgen, om te zien hoe en met wat ze het gedaan hebben omdat ik zelf ooit die stap wil maken. Dus hoe die vrouw in een camper zit vind ik alleen maar positief en leuk.
Maar ik kan niet over de persoon van de vraag spreken.
Dan heb je niet goed opgelet, kijk nog maar eens terug. Bob kletst er op dat moment niet doorheen. Claudia vraagt zelf op botte wijze of Bob nog wat te zeggen had, daarvoor bemoeide hij zich niet met dat gesprek over 40 uur werken en voor een dochter die thuis woont zorgen. Uit al die mannen, behalve Bob komt ook weinig zinnigs behalve dat ze het wel zien zitten daar (maar waarom?).quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik zit daar niet aan tafel, ik observeer alleen dat er een gesprek gaande is en dat hij er doorheen gaat zitten roepen dat dat gesprek (nog) niet zou mogen plaatsvinden, dat vind ik om diverse redenen ongepast, en ik denk dat hij zijn kansen bij Claudia daar mee verspeelt.
quote:Op maandag 9 oktober 2023 12:52 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet, kijk nog maar eens terug. Bob kletst er op dat moment niet doorheen. Claudia vraagt zelf op botte wijze of Bob nog wat te zeggen had, daarvoor bemoeide hij zich niet met dat gesprek over 40 uur werken en voor een dochter die thuis woont zorgen. Uit al die mannen, behalve Bob komt ook weinig zinnigs behalve dat ze het wel zien zitten daar (maar waarom?).
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:43 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Mooie vrouw, mooier huis, mooiste keuken
Paul kreeg niet eens de kans om de vraag te beantwoorden omdat Bob zich ging bemoeien.quote:Op maandag 9 oktober 2023 12:52 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet, kijk nog maar eens terug. Bob kletst er op dat moment niet doorheen. Claudia vraagt zelf op botte wijze of Bob nog wat te zeggen had, daarvoor bemoeide hij zich niet met dat gesprek over 40 uur werken en voor een dochter die thuis woont zorgen. Uit al die mannen, behalve Bob komt ook weinig zinnigs behalve dat ze het wel zien zitten daar (maar waarom?).
Dan hebben we het anders gezien.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Paul kreeg niet eens de kans om de vraag te beantwoorden omdat Bob zich ging bemoeien.
Dat klopt.quote:
Ik kijk met ondertiteling, en moest 3 keer kijken en heel heel hard voor ik hoorde dat het idd Mattieu was, hij slikt het allemaal wat in.quote:
Hij heeft een sympathieke, lieve stem als hij vraagt of ze er voor openstaat. Ik denk dat jij daardoor zo negatief over hem denkt. Je mist dat misschien.quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kijk met ondertiteling, en moest 3 keer kijken en heel heel hard voor ik hoorde dat het idd Mattieu was, hij slikt het allemaal wat in.
ik hoorde het wel meteen, en dacht toen namelijk nog 'wie is matthieu'?quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kijk met ondertiteling, en moest 3 keer kijken en heel heel hard voor ik hoorde dat het idd Mattieu was, hij slikt het allemaal wat in.
lieve stem? hmm. meningen verschillen op dit vlak!quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij heeft een sympathieke, lieve stem als hij vraagt of ze er voor openstaat. Ik denk dat jij daardoor zo negatief over hem denkt. Je mist dat misschien.
En zij zegt lachend er voor open te staan. En hij zegt “mooi” op een lieve toon.
Ik vond Piet overkomen als een weduwe die er ook nog niet overheen is (maar hij is geen weduwe, leert de website me). Wat is de vrouwelijke versie van mansplain?quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:23 schreef trui het volgende:
[..]
ik hoorde het wel meteen, en dacht toen namelijk nog 'wie is matthieu'?(maar dat werd al snel duidelijk). Ik vond vooral dat hij daar wat lomp was in het betwijfelen of ze daar wel overheen was. Mansplain alert.
Robin vol van zichzelf, vind ik niet echt. Kan er wel slecht tegen als zo'n jonge meid, nu ze opeens op zo'n aftandse landelijke plek zit, zegt dat ze eigenlijk ook wel klaar is met de grote stad.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond Piet overkomen als een weduwe die er ook nog niet overheen is (maar hij is geen weduwe, leert de website me). Wat is de vrouwelijke versie van mansplain?![]()
Grappig al die verschillende interpretaties.
Ik zag ook hoeveel mensen vonden dat Robin vol van zichzelf is, dat heb ik geheel gemist.
Nou, ik mis de stem niet helemaal en zijn stem zeker niet, maar ik zie haar mimiek wel op het moment dat hij vertelt dat het daar helemaal niet over moet gaan, en daarna nog even vragen of haar hart er wel voor open is.quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij heeft een sympathieke, lieve stem als hij vraagt of ze er voor openstaat. Ik denk dat jij daardoor zo negatief over hem denkt. Je mist dat misschien.
En zij zegt lachend er voor open te staan. En hij zegt “mooi” op een lieve toon.
René had het ook al over Matthieu gehad (en toen stond het ook goed in de ondertiteling), daarom wist ik dat en vond ik het zo raar toen ik "Joop" las en dat daarmee dus ook min of meer hoorde.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:23 schreef trui het volgende:
[..]
ik hoorde het wel meteen, en dacht toen namelijk nog 'wie is matthieu'?(maar dat werd al snel duidelijk). Ik vond vooral dat hij daar wat lomp was in het betwijfelen of ze daar wel overheen was. Mansplain alert.
Dat was inderdaad ook mijn intentie...Ik zie iemand op TV die niet het standaard levenspad bewandeld en vraag me dan af hoe ze dat dan geregeld heeft.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind avonturen in het buitenland wel interessant om te volgen, om te zien hoe en met wat ze het gedaan hebben omdat ik zelf ooit die stap wil maken. Dus hoe die vrouw in een camper zit vind ik alleen maar positief en leuk.
Maar ik kan niet over de persoon van de vraag spreken.
95 nieuwe berichten sinds ik hier gisteravond verdweenquote:Op maandag 9 oktober 2023 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De @Postbus100 zorgt ervoor dat we de 100 niet aangetikt hebben. Teleurstellend.quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:13 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
95 nieuwe berichten sinds ik hier gisteravond verdween
2 vrouwen leven in een camper, Ellen, Wendy, lijkt me ook leuk!quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
hoe die vrouw in een camper zit vind ik alleen maar positief en leuk.
Je kunt de praktische kant toch ook niet ontkennen? Als je een goede baan en/of kind in Nederland hebt moet je daar wel "iets" mee als het wat wordt. Vond Bob wel erg zweverig (of juist romantisch?). Weet niet hoe ie 't precies zei, maar "als de liefde er is, komt 't wel goed", is ook wel makkelijk gezegd imho.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:54 schreef koemleit het volgende:
[..]
eens hoor, het was een prima vraag.
Maar dat vond ik ook van Bob z'n opmerkingen, ik "stoor" me ook vaak aan de rationele afwegingen waar mensen naar op zoek zijn in dit soort programma's terwijl liefde is (helaas) niet rationeel.
Claudia in de een na laatste aflevering met haar zakelijke manier van mannen overhoren. Daar valt ook wel een halve Petri van te framen. Koude tante.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:29 schreef Remco het volgende:
Als zo'n Bob in B&B vol liefde zou zitten zou hij heel anders worden geframed en dan zou dat direct een gekkie zijn gok ik.
Piet zou er jaloers op kunnen worden, want hij heeft één vrouw die niks laat blijken en stiekem vindt hij dit jammer.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:38 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik vind Bob het juist heel goed doen. Hij wordt er vast op afgerekend, maar dan weet Claudia wel dat het hem om gevoel gaat. Niet om de logistiek en werkzaamheden en andere cao voorwaarden. #teambob
good catch!quote:Op maandag 9 oktober 2023 07:50 schreef Morgane89 het volgende:
Oe leuk, een BZV topic! Ik vind het weer heerlijk om te kijken.
[..]
Volgens mij was het 9 Crimes van Damien Rice
Ja, raar.quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat klopt.
Overigens begaat Bob een enorme blunder voor het te hebben over "Dat met Joop is nog niet zo heel lang geleden...."
Nou weet ik niet wie Joop is, maar haar overleden man heette Matthieu.
Herstel: Hij zegt kennelijk wel Mattieu maar het klinkt meer als Joop en de ondertiteling maakt er dus Joop van.
My bad.
Je hoeft het niet te lezenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:43 schreef Hugo_Treger het volgende:
Wat een slap geouwehoer in dit topic, zeg. Als een stel oude wijven. Als er niet te bespreken valt: snaveltjes toe.
Ik vind Bob niet zo leuk vanwege zijn onzekere maniertjes, maar in dit geval vond ik dat hij het uitstekend deed. Ze vroeg hem wat hij vond en hij vertelde dat op een doortastende manier. Liefde is geen kwestie van een reeks sollicitatiegesprekken voeren en kijken wie als meest geschikt naar boven komt drijven. De essentie - althans voor velen - is dat je iets voelt voor elkaar. De praktische zaken komen wel. Daar kun je je ook niet goed een voorstelling van maken als je nog niet gek bent op iemand. Daar komt bij dat je gezien de context mag verwachten dat de kandidaten bereid zijn zich te schikken naar het leven van de boer of boerin.quote:Op maandag 9 oktober 2023 12:04 schreef trui het volgende:
Ik ben ook benieuwd, ik snapte Bobs opmerking in eerste instantie wel, maar ook Claudia's vraag. En hij ging er wel wat agressief in, en zeker toen hij ineens overging op de gedachte dat Claudia er vast nog niet echt klaar voor zou zijn kreeg ik ook de indruk dat dat niet zo gewaardeerd werd. Maar goed, ik vind die Bob sowieso een beetje irritant met z'n wat hoge hese stemgeluid. Kan hij ook niks aan doen.
Het is een formule waar ik de meeste kandidaten in datingprogramma's op terug zie vallen: ze gaan vragen stellen waarvan ze denken dat ze die moeten stellen. Waar zie je jezelf over 5 jaar? Wat zoek je in een partner? Hoe zie jij je leven met mij voor je?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Claudia in de een na laatste aflevering met haar zakelijke manier van mannen overhoren. Daar valt ook wel een halve Petri van te framen. Koude tante.![]()
En nu jubelt ze dat alles ZO LEUK is. Wat precies?
Ze knippen en plakken zoveel.
Dat vind ik van Yorick. Leuke jongen. Dit gezicht van Bernice ben ik inmiddels wel zat:quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:37 schreef Magica het volgende:
Eugenie is echt niet te harden. Anke is veel leuker.
En Johan van Bernice is echt een schatje
Ellen is leuk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:18 schreef Claudia_x het volgende:
Het lijkt regelmatig of ik het begin van een verstandshuwelijk zie. Op een bepaald moment verdwijnt dat trouwens doorgaans wel. Zo zag ik wat oogcontact tussen Haico en Ellen waardoor ik het wel zie zitten tussen die twee.
Heeft Ellen eigenlijk iets gezegd over een kinderwens? Ik ben het vergeten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ellen is leuk.![]()
Ik twijfel: Jasmijn is 26. Ellen 39. Mocht Haico kinderen willen, maar niet meteen, dan zou Jasmijn de betere keuze zijn.
Ik heb geen idee. Van Haico weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heeft Ellen eigenlijk iets gezegd over een kinderwens? Ik ben het vergeten.
Ik vind Yorick de leukste maar twijfel of hij niet te leuk (lees: spontaan) voor haar is. Johan oogt wat rustiger.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat vind ik van Yorick. Leuke jongen. Dit gezicht van Bernice ben ik inmiddels wel zat:
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Yorick de leukste maar twijfel of hij niet te leuk (lees: spontaan) voor haar is. Johan oogt wat rustiger.
Maar of zij überhaupt één van de drie aantrekkelijk vindt, weet ik ook niet.
Volgens mij zei ze drie relaties te hebben gehad en eigenlijk altijd jong moeder had willen worden maar dit was niet geluktquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heeft Ellen eigenlijk iets gezegd over een kinderwens? Ik ben het vergeten.
Oh ja, dat wist ik nog wel. Heeft ze ook gezegd nog kinderen te willen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:40 schreef Magica het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze drie relaties te hebben gehad en eigenlijk altijd jong moeder had willen worden maar dit was niet gelukt
Als ik haar zie, zie ik alleen maar Pam. En als ik The Office kijk, zie ik alleen maar Bernice.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat vind ik van Yorick. Leuke jongen. Dit gezicht van Bernice ben ik inmiddels wel zat:
[ afbeelding ]
Ik vind dat een grote belediging voor Pam.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als ik haar zie, zie ik alleen maar Pam. En als ik The Office kijk, zie ik alleen maar Bernice.
Bernice is in The Office wel vele malen grappiger dan in bzv.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind dat een grote belediging voor Pam.
Dat heb ik niet meegekregenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh ja, dat wist ik nog wel. Heeft ze ook gezegd nog kinderen te willen?
Met dat punt was ik het wel eens, maar toen ging hij over op het ‘je bent er vast nog niet klaar voor’ stand en daar vond ik dat hij de plank flink missloeg.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind Bob niet zo leuk vanwege zijn onzekere maniertjes, maar in dit geval vond ik dat hij het uitstekend deed. Ze vroeg hem wat hij vond en hij vertelde dat op een doortastende manier. Liefde is geen kwestie van een reeks sollicitatiegesprekken voeren en kijken wie als meest geschikt naar boven komt drijven. De essentie - althans voor velen - is dat je iets voelt voor elkaar. De praktische zaken komen wel. Daar kun je je ook niet goed een voorstelling van maken als je nog niet gek bent op iemand. Daar komt bij dat je gezien de context mag verwachten dat de kandidaten bereid zijn zich te schikken naar het leven van de boer of boerin.
Ja, dat is wel zo. Het is bovendien een erg intieme vraag.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:49 schreef trui het volgende:
[..]
Met dat punt was ik het wel eens, maar toen ging hij over op het ‘je bent er vast nog niet klaar voor’ stand en daar vond ik dat hij de plank flink missloeg.
Bob zat er helemaal niet doorheen te tetteren. Hij begon pas te praten nadat Claudia aan hem vroeg of hij nog wat te zeggen had.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verzonnen verhaal gaat met je op de loopquote:Op maandag 9 oktober 2023 11:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik zit daar niet aan tafel, ik observeer alleen dat er een gesprek gaande is en dat hij er doorheen gaat zitten roepen dat dat gesprek (nog) niet zou mogen plaatsvinden, dat vind ik om diverse redenen ongepast, en ik denk dat hij zijn kansen bij Claudia daar mee verspeelt.
Ik denk dat hij meer chemie met Ellen heeft. Volgens mij heeft hij Jasmijn vooral uitgenodigd omdat ze jong en best aantrekkelijk is, maar ik weet niet of ze wel zo matchen. Wendy zou me heel erg verbazen als keuze.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ellen is leuk.![]()
Ik twijfel: Jasmijn is 26. Ellen 39. Mocht Haico kinderen willen, maar niet meteen, dan zou Jasmijn de betere keuze zijn.
Jasmijn is denk ik idd zo'n egostrelende keuze, "kijk mij op m'n 42ste een 26-jarige kunnen krijgen en daarmee de kans op huisje boompje beestje weer helemaal voor me hebben liggen".quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:40 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer chemie met Ellen heeft. Volgens mij heeft hij Jasmijn vooral uitgenodigd omdat ze jong en best aantrekkelijk is, maar ik weet niet of ze wel zo matchen. Wendy zou me heel erg verbazen als keuze.
Op maandag ben je met 42 jaar nog maagd, op vrijdag heb je een vriendin mét kind en ben je een stiefvader. Ja, dat klinkt echt goed.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
En met Wendy en dochter van 9 heeft Haico gelijk een gezinsleven,
Op zich is daar wat mij betreft niks mis mee om een jongere vriendin te hebben en zo alle opties open te houden, maar iemand moet wel bij je passen en het moet niet alleen om de leeftijd gaan. In dit geval weet ik niet of die klik met Jasmijn er wel zo is. Zelfs bij Ellens brief reageerde hij meteen zo van wow die ziet er leuk uit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jasmijn is denk ik idd zo'n egostrelende keuze, "kijk mij op m'n 42ste een 26-jarige kunnen krijgen en daarmee de kans op huisje boompje beestje weer helemaal voor me hebben liggen".
Ik denk idd niet dat Jasmijn de beste keuze voor hem is, maar als hij graag 12 jaar terug wil in de tijd en alle opties wil hebben die hij toen zou hebben gehad, dan is zij heel aantrekkelijk voor hem.
Dat kan best. Misschien hield hij daar al lang (negen jaar) rekening mee, en ziet bij leeftijdsgenoten hun kinderen opgroeien. En ineens komt die droom uit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op maandag ben je met 42 jaar nog maagd, op vrijdag heb je een vriendin mét kind en ben je een stiefvader. Ja, dat klinkt echt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |