En die man in het blauwe shirt het beste bij Claudiaquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:14 schreef S_E het volgende:
Ik denk dat die dame met het blauwe shirt het beste bij Piet past.
er lijken sowieso wat weinig echt markante types tussen te zitten dit jaar. maar dat kan misschienquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:46 schreef S_E het volgende:
[..]
Aan de andere kant, de mannen wisten waar ze ongeveer woonde, dus dat kan niet nieuw zijn voor ze. Maar ik heb zelf niets met Claudia, zij en Piet interesseren me op een of andere manier totaal niet.
Maar net als bij B&B vol liefde kan iemand dan toch afhaken of zeggen eerst een paar jaar een LAT relatie te willen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:46 schreef S_E het volgende:
[..]
Aan de andere kant, de mannen wisten waar ze ongeveer woonde, dus dat kan niet nieuw zijn voor ze.
Nu je het zegt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:41 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Robin is een beetje het lelijkere zusje van Geraldine Kemper.
Maagden en heel bronstig?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:03 schreef Hugo_Treger het volgende:
Bernice moet nog ontdooien, maar ik denk dat je er daarna een heel bronstige aan hebt.
Ineens zien ze het licht.quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:58 schreef Hugo_Treger het volgende:
[..]
Niet zoenen sluit neuken geenszins uit. Dat zal elke hoerenloper beamen.
En daarvoor zelfs de stad afkrakenquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nu je het zegt.Voldoet ook wel heel erg aan het cliché 'vrouw die haast krijgt'. Lekker 10 jaar rondgerotzooid en er dan nu achterkomen dat ze moet opschieten.
Hier moet ik weer om lachen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:27 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En daarvoor zelfs de stad afkraken
Volgens mij was het 9 Crimes van Damien Ricequote:Op zondag 8 oktober 2023 21:20 schreef JOHANK88 het volgende:
speelde zij nu net een stukje "So Much" van Peter Gabriel? wow.
ze hield zich eerst veel te groot en nu komen de tranen, mooie emotvquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:03 schreef Hugo_Treger het volgende:
Bernice moet nog ontdooien, maar ik denk dat je er daarna een heel bronstige aan hebt.
je hebt ergens gelijk, maar ons Bobke ook.quote:Op maandag 9 oktober 2023 00:09 schreef Leandra het volgende:
Ik vind Bob vervelend trouwens, vorige keer al commentaar dat het over de boerderij ging het dat de dagdate daar niet voor was, nu weer gelijk "ingrijpen" als het gesprek een richting opgaat die hem niet bevalt.
Wie is hij om te bepalen dat het voor Claudia niet belangrijk is of iemand daar überhaupt wel naartoe kan komen.
Ze stelde een prima vraag, zeker gezien de dochter van Paul nog bij hem woont, dus hoe ziet hij dat dan voor zich.
En dan Bob die een beetje gaat zitten wauwelen dat het daar niet om gaat en dat als de liefde er is de zaken vanzelf wel gaan?
Nou nee Bob, als je nog een thuiswonend kind hebt dan gaan zaken niet vanzelf wel als je verliefd bent op iemand aan de andere kant van het land, de andere kant van de wereld of ergens daar tussenin.
Ik heb ook het idee dat Claudia die "terechtwijzing" op haar vraag niet heel erg waardeerde, want het antwoord op die vraag is wel essentieel.
Ze zoekt niet iemand die 2 keer per maand een weekendje langskomt.
Vind dit wel een terechte ja. Niet ieder mens gaat met rozenblaadjes in zijn mond een relatie aan. Bij sommige mensen is dat een stuk rationeler en inderdaad gewoon voor een heel groot deel een nuchtere afweging. Klikt het en wil hij wonen in Frankrijk? Prima dan.quote:Op maandag 9 oktober 2023 00:09 schreef Leandra het volgende:
Ik vind Bob vervelend trouwens, vorige keer al commentaar dat het over de boerderij ging het dat de dagdate daar niet voor was, nu weer gelijk "ingrijpen" als het gesprek een richting opgaat die hem niet bevalt.
Wie is hij om te bepalen dat het voor Claudia niet belangrijk is of iemand daar überhaupt wel naartoe kan komen.
Ze stelde een prima vraag, zeker gezien de dochter van Paul nog bij hem woont, dus hoe ziet hij dat dan voor zich.
En dan Bob die een beetje gaat zitten wauwelen dat het daar niet om gaat en dat als de liefde er is de zaken vanzelf wel gaan?
Nou nee Bob, als je nog een thuiswonend kind hebt dan gaan zaken niet vanzelf wel als je verliefd bent op iemand aan de andere kant van het land, de andere kant van de wereld of ergens daar tussenin.
Ik heb ook het idee dat Claudia die "terechtwijzing" op haar vraag niet heel erg waardeerde, want het antwoord op die vraag is wel essentieel.
Ze zoekt niet iemand die 2 keer per maand een weekendje langskomt.
Maar Claudia heeft er niets aan als ze verliefd wordt op iemand die niet bij haar kan zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:14 schreef koemleit het volgende:
[..]
je hebt ergens gelijk, maar ons Bobke ook.
Het gaat in dit soort shows veel te vaak over "waar woon je?, wat doe je voor werk? wat zijn je hobbies?"
Om te kijken of dat overeenkomt of praktisch past.
Echter zijn dat zaken die bij verliefdheid/liefde totaal niet relevant zijn, je wordt verliefd of niet. En dan zijn al die "praktische factoren" totaal niet van belang.
Ja precies, gewoon een maatje met wie het klikt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar Claudia heeft er niets aan als ze verliefd wordt op iemand die niet bij haar kan zijn.
Dat is simpelweg niet wat ze wil.
De vraag is ook of ze nog puberaal hoteldebotel verliefd wil worden of dat ze content is met iemand waarvoor ze liefde kan voelen.
En die er kan zijn en niet 75% van de tijd nog in NL woont.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja precies, gewoon een maatje met wie het klikt.
Ja precies. Waarbij ik dus wel vind (zie hierboven) dat je zo'n vraag volgens mij beter persoonlijk kunt stellen dan met een groepje van 3 mannen. Dan ontstaat sowieso een beetje een ongemakkelijke concurrentie-sfeer.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die er kan zijn en niet 75% van de tijd nog in NL woont.
Het was ook gewoon smalltalk natuurlijk, net als toen aan tafel, maar toen greep Bob niet in en miepte hij alleen maar tegen de camera.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja precies. Waarbij ik dus wel vind (zie hierboven) dat je zo'n vraag volgens mij beter persoonlijk kunt stellen dan met een groepje van 3 mannen. Dan ontstaat sowieso een beetje een ongemakkelijke concurrentie-sfeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |