Hardop gelachen.quote:
Dit soort mensen… ze reageren op stille boeren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:21 schreef derLudolf het volgende:
Wat heeft iedereen toch met overprikkeld zijn![]()
Stads trekje.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:21 schreef derLudolf het volgende:
gewoon af en toe een wijntje/biertje en zo nu en dan even snel een pammetje erin, dan kom je die logeerweek wel door hoor.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:21 schreef derLudolf het volgende:
Ik moet altijd lachen als ik op Fok! lees hoeveel mensen een doosje pammetjes hebben om te slapen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:23 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
gewoon af en toe een wijntje/biertje en zo nu en dan even snel een pammetje erin, dan kom je die logeerweek wel door hoor.
Dat is toch bijzonder onverstandig?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ik op Fok! lees hoeveel mensen een doosje pammetjes hebben om te slapen.
ik had ze vroeger altijd, en nog jarenlang in de la laten liggen 'voor als'. maar nu gelukkig zo rustig in allesquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ik op Fok! lees hoeveel mensen een doosje pammetjes hebben om te slapen.
Gewoon leuk dat ze er zijn, dat ze komen kijken. Leuk ja, ja de mannen enzo, ja echt leuk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Het is me niet duidelijk wat Claudia nou precies zo leuk vind. Maar ik vind het wel leuk dat ze blij is.
Geen idee waar welke drugs of medicijnen bedoeld worden. Een antibiotica kuur van één pil na een tekenbeet is alles wat ik dit jaar binnen heb gekregen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |