het gaat niet alleen om haarquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:30 schreef loveli het volgende:
Ja, waarom wordt ze niet eerst verliefd om er dan pas achter te komen dat ze niet hij elkaar passen?
Draait het dan ook niet om die partner die mag zeggen wat hij wenst?quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:35 schreef loveli het volgende:
Dat is het hele idee van een partner vinden, het gaat wel om haar en wat ze in een partner zoekt.
Toch?
Dat is ook zo, vandaar dat de vraag van Claudia hoe hij dat voor zich ziet gewoon valide is.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:13 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat is zo.
En het is ook een prima gespreksonderwerp.
Ik denk daarentegen waarom schrijf je op zo iemand als je vast zit aan Nederland?
Neuh, hij vertelt Claudia dat dit niet de manier is, dat is wat anders dan voor zichzelf ruimte vragen om te ontdekken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:27 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
hij vraagt gewoon ruimte om te ontdekken, het is natuurlijk de wereld op de kop om dat als onbeschoft te zien
eens hoor, het was een prima vraag.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is ook zo, vandaar dat de vraag van Claudia hoe hij dat voor zich ziet gewoon valide is.
Je hebt een thuiswonend kind, je zoekt een relatie met iemand in het buitenland, hoe denk je dat te gaan doen is dan geen hele gekke vraag in een setting waar ze binnen 3 (?) dagen het eerste keuzemoment heeft en iemand naar huis moet sturen.
En dat betekent dat hij door een gesprek heen mag gaan zitten tetteren om de mensen die dat gesprek hebben te vertellen dat ze dat gesprek niet zouden moeten hebben?quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:36 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Draait het dan ook niet om die partner die mag zeggen wat hij wenst?
Wat een onzin en behoorlijk mensonterend dat jij gaat bepalen hoe mensen moeten handelen in een voor hun nieuwe situatie met nieuwe gevoelensquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, hij vertelt Claudia dat dit niet de manier is, dat is wat anders dan voor zichzelf ruimte vragen om te ontdekken.
Waarom mag hij niet lekker zichzelf zijnquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat betekent dat hij door een gesprek heen mag gaan zitten tetteren om de mensen die dat gesprek hebben te vertellen dat ze dat gesprek niet zouden moeten hebben?
Kom op, je maakt het nu wel heel zwart/wit. Die man zit daar aan tafel, dus mag ie zich toch prima mengen in een gesprek? Claudia mag ook vinden dat Bob onzin praat natuurlijk, maar onbeschoft vond ik het geenszins.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat betekent dat hij door een gesprek heen mag gaan zitten tetteren om de mensen die dat gesprek hebben te vertellen dat ze dat gesprek niet zouden moeten hebben?
Tja, zeg dat tegen al mijn vrienden (4 inmiddels) die zijn begonnen aan verre buitenlandse relaties en er na een jaar of 2 achter kwamen dat het toch niet te doen was. Een relatie met iemand in het buitenland is gewoon iets heel groots en vaak onoverkomelijk.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:54 schreef koemleit het volgende:
[..]
eens hoor, het was een prima vraag.
Maar dat vond ik ook van Bob z'n opmerkingen, ik "stoor" me ook vaak aan de rationele afwegingen waar mensen naar op zoek zijn in dit soort programma's terwijl liefde is (helaas) niet rationeel.
Ja, want Bob gaat niet bepalen welke vragen Claudia wel of niet zou mogen stellenquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:55 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wat een onzin en behoorlijk mensonterend dat jij gaat bepalen hoe mensen moeten handelen in een voor hun nieuwe situatie met nieuwe gevoelens
Jeminee zeg. Pittig topic hier vanochtend.quote:
Jij wel voor Bob dan?quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want Bob gaat niet bepalen welke vragen Claudia wel of niet zou mogen stellen
Je zou het idd denken.quote:
Nee, ik zit daar niet aan tafel, ik observeer alleen dat er een gesprek gaande is en dat hij er doorheen gaat zitten roepen dat dat gesprek (nog) niet zou mogen plaatsvinden, dat vind ik om diverse redenen ongepast, en ik denk dat hij zijn kansen bij Claudia daar mee verspeelt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij wel voor Bob dan?
Ik snap er niks van en denk dat Claudia, die zelf die dates helemaal zakelijk en kil af zat te werken, dit prima kan hebben met Bob.
En nog steeds mag hij dat doen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:25 schreef Leandra het volgende:
Hij wordt geen deelnemer aan het gesprek, hij kapt het af.
Het is altijd een wisselwerking.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En nog steeds mag hij dat doen.
En kan Claudia daar weer mee doen wat zij wil.
Ik vind het wel grappig. Bij de andere boeren zagen we enkel kandidaten die verwonderd naar de omgeving en bijbehorende boer keken en zuchtten hoe fijn ze de boer(in) vonden en al kriebels hadden.
Ze knikken maar ja.
Bob duikt het diepe in.
Daarom toch helemaal prima? Ze weten meteen wat ze aan elkaar hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is altijd een wisselwerking.Misschien vindt Claudia een stukje tegengas wel heel lekker en gaat ze er straks op een leuke manier mee om. Wie weet vindt ze het helemaal niets en stuurt ze hem straks weg. Alles kan.
Wij hebben er inmiddels denk ik al een stuk meer over nagedacht dan Claudia en Bob zelf.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom toch helemaal prima? Ze weten meteen wat ze aan elkaar hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |