Geen inhoudelijke reactie? Vanaf begin sloeg je al gelijk de plank mis. De rest van je geneuzel is slechts het gevolg van niet kunnen toegeven dat je verloren hebt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En toch ben je niet eens in staat de mijmeringen van een 'dronkenlap' te ontkrachten. Meer nog, je hebt niet eens een inhoudelijke reactie.
Dat kan ook niet, aangezien je jezelf volledig klem hebt geluld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
Laat dat wrak toch met rustquote:
En dan is er nog oorlogsrecht en rechten van de mens.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, als er geen wet tegen kidnappen is, dan is het geoorloofd.
volgens mij kun je beslissingen van de algemene vergadering niet veto'enquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel Rusland zijn vetorecht zal gebruiken (want die medefinancieren de onrust in de regio, dan is een internationale veiligheidsmacht nogal onhandig) als de VS (want die zullen geen grote groepen buitenlandse militairen willen toelaten in Israël).
Rusland kan misschien nog wat peacekeeper troepen uit Nagorno Karabach sturen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
probleem is meer dat zowel Israel als de Palestijnen er akkoord mee moeten gaan, als die wel akkoord gaan zie ik geen enkele logische reden waarom iemand daar een veto over uit zou spreken als dat uberhaupt al kan
naast dat niemand troepen zal willen leveren om hier tussen te gaan staan
Ik heb de spijker vooral op de kop geslagen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:24 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Geen inhoudelijke reactie? Vanaf begin sloeg je al gelijk de plank mis. De rest van je geneuzel is slechts het gevolg van niet kunnen toegeven dat je verloren hebt.
Precies, ik schrik ook wel hoe 'agressief' mensen een kant kiezen en dan zelfs uitroeiing een geoorloofde daad vinden. Of het nu Jantje of Ali is.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook daarom is het voor mij onmogelijk een kant te kiezen in dit conflict. Die extreme haat richting Israël vind ik onverteerbaar en onacceptabel.
En het ergste is dat zo'n terreurorganisatie als Hamas er baat bij heeft om die haat levend te houden. Dat is de kurk waar die club op drijft en zij vergiftigt daarmee de gedachten van (jonge) Palestijnen.
Tegelijkertijd geven wij die mensen ook genoeg munitie. Een Arabische terrorist die een gezin uitmoordt zien wij als de duivel (en terecht). Maar een westerse bom die tientallen onschuldige slachtoffers maakt op een bruiloft, zien wij als een onfortuinlijk ongeluk.
Dat wringt.
[..]
Deze daad van terreur is niet de schuld van Netanyahu, maar van Hamas. Maar als vrede en stabiliteit jouw doelstelling zijn, dan bewandelde Netanyahu de verkeerde weg. Het is goed om dat te beseffen.
Nee, want internationaal recht is niet van toepassing hier. Israël kan doen en laten wat die wil.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En dan is er nog oorlogsrecht en rechten van de mens.
Meest rationele is en blijft: Zwitserland.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook daarom is het voor mij onmogelijk een kant te kiezen in dit conflict. Die extreme haat richting Israël vind ik onverteerbaar en onacceptabel.
En het ergste is dat zo'n terreurorganisatie als Hamas er baat bij heeft om die haat levend te houden. Dat is de kurk waar die club op drijft en zij vergiftigt daarmee de gedachten van (jonge) Palestijnen.
Tegelijkertijd geven wij die mensen ook genoeg munitie. Een Arabische terrorist die een gezin uitmoordt zien wij als de duivel (en terecht). Maar een westerse bom die tientallen onschuldige slachtoffers maakt op een bruiloft, zien wij als een onfortuinlijk ongeluk.
Dat wringt.
[..]
Deze daad van terreur is niet de schuld van Netanyahu, maar van Hamas. Maar als vrede en stabiliteit jouw doelstelling zijn, dan bewandelde Netanyahu de verkeerde weg. Het is goed om dat te beseffen.
Maar een vredesmacht zal toch besproken worden in de Veiligheidsraad lijkt me?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:26 schreef sp3c het volgende:
volgens mij kun je beslissingen van de algemene vergadering niet veto'en
Niet momenteel. Is al flink wat uren geleden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:24 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Gaza momenteel.
En dit is alleen nog maar de eerste, standaard reactie.
Is dit dat gebied wat je op de live stream ziet branden? Dat waren zeer grote explosies.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:24 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Gaza momenteel.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:25 schreef HowardRoark het volgende:
Ik ga dit niet eens kijken, maar bij het lezen van de tweet weet je al dat dit hele schokkende beelden zijn.Valt mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kifesh deze.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:24 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Gaza momenteel.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:25 schreef HowardRoark het volgende:
Ik ga dit niet eens kijken, maar bij het lezen van de tweet weet je al dat dit hele schokkende beelden zijn.Deze bedoelde ik ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Welnee, wat wringt is het gejuich, daar zit het punt, deze ellende proberen goed te praten, daar zit de pijn.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat wringt.
ligt aan het mandaat volgens mijquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar een vredesmacht zal toch besproken worden in de Veiligheidsraad lijkt me?
Met die vlag kan je ook terugzwaaien naar die Pallievlag zwaaiers.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Meest rationele is en blijft: Zwitserland.
Tja, zoals Westerling al zei: Terreur moet je bestraffen met contra-terreur.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:24 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Gaza momenteel.
Dit zag je van mijlenver aankomen, die hele strip gaat platgebrand worden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:24 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Gaza momenteel.
Je krijgt geen gelijk door dezelfde riedel honderd keer te herhalen. Je verwees naar vrouwen in Iran en ik zei dat je je aan de wetten van een land moet houden. Je kan daar niet op ingaan omdat volgens die redenatie ook hier in beschaafd Europa onderdrukking is. Je valt dus in tegenstrijd en sterker nog, je ontmaskert daarmee je eigen hypocrisie.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb de spijker vooral op de kop geslagen.
Je bent pertinent niet in staat je eigen ideologie los te zien van het wereldgebeuren, en daarmee hanteer je ook die uiterst dubieuze manier van inschatten van wat wetten zijn en wanneer we mogen spreken van ondrdrukking en wanneer niet.
En als kers op de taart jezelf ook nog onpartijdig noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |