Ik vraag het mij gewoon af.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waar wil je heen? Het complotdenken?
Als het westen écht die oorlog niet wilde of Oekraine in stand zou moeten blijven en bij Nato hadden we natuurlijk aan de grens kunnen gaan staan, dan was die oorlog er vermoedelijk niet geweest.
Omdat er wat bootjes heen gaan?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit gaat gierend uit de klauwen lopen.
Ja en welke wet keurt een bomaanval op een gebouwencomplex met gezinnen erin goed?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, als er geen wet tegen kidnappen is, dan is het geoorloofd.
Daar moeten we alvast op voorsorteren en palestijnen als gevaar voor de nationale veiligheid bestempelen, direct retour naar Israël en die mogen uitzoeken of het een terrorist is of niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:10 schreef LaDaDiDa het volgende:
Ik begrijp Israël. Echter wel bang dat dit weer een nieuwe vluchtelingenstroom met Palestijnen uit Gaza op gang brengt naar Europa.
Hopelijk valt dat mee...
Ah dat is die mafkees.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:58 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Copy paste je nu al serieus 2 jaar dezelfde copy paste bullshit gast?
[ afbeelding ]
Ik zou denken dat met wachtrijen van 8-11 maanden bij de GGZ je intussen geholpen zou zijn.
Ja daarom is het ook zo'n enorm stupide idee van hamas en al helemaal van de palestijnen om te gaan juichen en feest te vieren. Dit gaan ze namelijk met bloed betalen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:00 schreef Ali_boo het volgende:
Dit zal rampzalig uitpakken voor de burgers daar
[ twitter ]
Noodeiland maken op zee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:10 schreef LaDaDiDa het volgende:
Ik begrijp Israël. Echter wel bang dat dit weer een nieuwe vluchtelingenstroom met Palestijnen uit Gaza op gang brengt naar Europa.
Hopelijk valt dat mee...
Zoals Hamas dat ook doet?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:16 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja en welke wet keurt een bomaanval op een gebouwencomplex met gezinnen erin goed?
Ook als die paar figuren niet stonden te juichen zou er veel bloed vloeien.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ah dat is die mafkees.
Was hij ook niet een keer opgepakt?
[..]
Ja daarom is het ook zo'n enorm stupide idee van hamas en al helemaal van de palestijnen om te gaan juichen en feest te vieren. Dit gaan ze namelijk met bloed betalen.
probleem is meer dat zowel Israel als de Palestijnen er akkoord mee moeten gaan, als die wel akkoord gaan zie ik geen enkele logische reden waarom iemand daar een veto over uit zou spreken als dat uberhaupt al kanquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het sturen van een "vredesmacht" zal altijd geveto'd worden in de Veiligheidsraad.
Ach ja, Joop...quote:
Volgens mij ben jij er snel achter gekomen dat mijn bericht jouw valse aantijging ontkracht. Vandaar dat je die maar weer snel verwijderd hebt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:13 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
De moderatie heeft mijn reactie verwijderd, slimpie. Ook kan iedereen op dit forum je geposte Russische propaganda gemakkelijk terugvinden. Tenslotte steun jij extremisten en ik niet. Dat is het verschil.
We hadden het nu toch over Israël die zich aan de internationale wet houdt?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals Hamas dat ook doet?
Of is dat dan weer 'anders' en een 'reactie'?
Nee, we hadden het over de onfeilbaarheid van wetten, weet je nog?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:19 schreef Werkperd het volgende:
[..]
We hadden het nu toch over Israël die zich aan de internationale wet houdt?
dat kan hij helemaal niet slimmerikquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:19 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij er snel achter gekomen dat mijn bericht jouw valse aantijging ontkracht. Vandaar dat je die maar weer snel verwijderd hebt.
Als wij het eens zijn moeten ze het wel heel erg bont gemaakt hebben.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach ja, Joop...
Die zitten zo diep in hun erfzonde-fetisj dat helder denken onmogelijk is gemaakt.
Ik denk dat zowel Rusland zijn vetorecht zal gebruiken (want die medefinancieren de onrust in de regio, dan is een internationale veiligheidsmacht nogal onhandig) als de VS (want die zullen geen grote groepen buitenlandse militairen willen toelaten in Israël).quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
probleem is meer dat zowel Israel als de Palestijnen er akkoord mee moeten gaan, als die wel akkoord gaan zie ik geen enkele logische reden waarom iemand daar een veto over uit zou spreken als dat uberhaupt al kan
naast dat niemand troepen zal willen leveren om hier tussen te gaan staan
https://www.bnnvara.nl/jo(...)aza-heet-is-ontploftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch ben je niet eens in staat de mijmeringen van een 'dronkenlap' te ontkrachten. Meer nog, je hebt niet eens een inhoudelijke reactie.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:21 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Was figuurlijk bedoeld natuurlijk. Na zulke dubieuze reacties plaatsen heb je echt geen test nodig om vast te stellen dat je dronken bent.
Ah dat is die mafkees.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:58 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Copy paste je nu al serieus 2 jaar dezelfde copy paste bullshit gast?
[ afbeelding ]
Ik zou denken dat met wachtrijen van 8-11 maanden bij de GGZ je intussen geholpen zou zijn.
Ja daarom is het ook zo'n enorm stupide idee van hamas en al helemaal van de palestijnen om te gaan juichen en feest te vieren. Dit gaan ze namelijk met bloed betalen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:00 schreef Ali_boo het volgende:
Dit zal rampzalig uitpakken voor de burgers daar
[ twitter ]
Ik zou mij meer zorgen maken wanneer hij naar de Perzische golf gaat.quote:
Dus?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, we hadden het over de onfeilbaarheid van wetten, weet je nog?
Ook daarom is het voor mij onmogelijk een kant te kiezen in dit conflict. Die extreme haat richting Israël vind ik onverteerbaar en onacceptabel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Goede post, maar we bekijken het dan echt op een andere manier. In de basis moet het uitgangspunt natuurlijk zijn het kunnen erkennen van de staat Israël. Dat kunnen veel Arabische volkeren al niet en dit speelt al sinds oprichting van van het land.
Want vanaf dat moment is eigenlijk alleen de totale vernietiging van Israël de enige optie voor deze mensen. Dus dan kun je wel spreken over dat je de woede bij veel mensen met een Arabische achtergrond begrijpt. Maar deze veelal primitieve en ongegronde haat tegen de enige Joodse staat ter wereld, verdiend geen begrip.
Deze daad van terreur is niet de schuld van Netanyahu, maar van Hamas. Maar als vrede en stabiliteit jouw doelstelling zijn, dan bewandelde Netanyahu de verkeerde weg. Het is goed om dat te beseffen.quote:Wat is er 'interessant' aan dit perspectief? Deze linkse krant probeert hier nu de schuld (deels) in de schoenen Netanyahu te schuiven. Dat is natuurlijk waanzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |