Ideeën opdoen en verwonderen dat er een oplossing jou mogelijk probleem bestaat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is toch met al die beurzen? Daar kijken en dan zevendehands proberen te kopen
Beter ging Jezus dat arme gebochelde kind redden en hielp hij hem of haar en passant even van de bochel af, goedzak als hij was.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:58 schreef Vanyel het volgende:
Eigen foto
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van dit in mijn ouwe zooi hervonden pareltje? Een luchtig kinderboek met de onschuldige titel Jezus vertelt over de goudstukken.
Ik weet niet meer hoe het eindigde en het is net in der kliko beland, omdat mrs V het obv p1 ongeschikt acht voor onze kindertjes.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Beter ging Jezus dat arme gebochelde kind redden en hielp hij hem of haar en passant even van de bochel af, goedzak als hij was.
Jij hebt ook nieuwe motoren geprobeerd toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is toch met al die beurzen? Daar kijken en dan zevendehands proberen te kopen
Nee het uit de showroom rijden en dan meteen een paar 1000 euro afschrijven trekt mij niet, ik heb echt alleen tweedehandsjes bekeken. Dit is een vierdehandsje.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij hebt ook nieuwe motoren geprobeerd toch?![]()
Op de beurs die ik regelmatig bezoek is overigens weinig nieuws te koop
Wat voor oord ben je beland dan dat je met snoeren moet slapen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:36 schreef Barreltje het volgende:
Oef.. slapen op ern kamer met 2 snoeren waarvan 1 de hele nacht heeft liggen snurken..ik word er nog niet helemaal zen van![]()
Hopelijk vanavond zo moe dat ik als eerste in slaap val..
Snoeren als in Hoeren, Snoeren, Taxi rijden?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:36 schreef Barreltje het volgende:
Oef.. slapen op ern kamer met 2 snoeren waarvan 1 de hele nacht heeft liggen snurken..ik word er nog niet helemaal zen van![]()
Hopelijk vanavond zo moe dat ik als eerste in slaap val..
Alleen op basis van p1?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het eindigde en het is net in der kliko beland, omdat mrs V het obv p1 ongeschikt acht voor onze kindertjes.
Ditquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:51 schreef z80 het volgende:
Zo te horen is de was machine klaar. Even de was ophangen en dan kijken of buiten nog bestaat.
Nee zij wilde het ook wel obv de titel, maar ik riep dat ik het vroeger haske leukae fantasy vond, dus dat we ff moesten kijken hoe het ook weer ging.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Snoeren als in Hoeren, Snoeren, Taxi rijden?
Ik snap "Snurkende snoeren" nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee zij wilde het ook wel obv de titel, maar ik riep dat ik het vroeger haske leukae fantasy vond, dus dat we ff moesten kijken hoe het ook weer ging.
Dat viel toch wat tegen.
Ik moet denken aan de gebochelde die bij Jezus kwam en zich beklaagde. Geef maar hier, en poef weg was zijn bochel. Hij vertelde dit aan een andere bochelaar, ook deze ging naar Jezus en beklaagde zich over zijn bochel. Geef maar hier zei Jezus en poef, weg was zijn bochel. Beide ex-bochelaars vierden dit in de taverne van de manke. De manke vroeg hen wat er te vieren was. Beide vertelden hem van het wonder dat Jezus voor hun verricht had. De volgende dag ging de Manke in de hoop op hulp van Jezus naar deze toe, en deed zijn lament over het hebben van maar één been. Okay zei Jezus, hier heb je twee bochels. Poef.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:58 schreef Vanyel het volgende:
Eigen foto
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van dit in mijn ouwe zooi hervonden pareltje? Een luchtig kinderboek met de onschuldige titel Jezus vertelt over de goudstukken.
Vanyel schreef dat nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik snap "Snurkende snoeren" niet
Sommige mensen willen een inloopkast / kamer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn nog niet uit de alles gaat kapot-faseVandaag de haspel, het verlengsnoer en de bosmaaier. De bosmaaier is weer gemaakt gelukkig.
We zijn een border aan het aanleggen. Gezamenlijk 2 keer moe, 1 keer rugpijn, 1 keer hoofdpijn, 1 keer spierpijn overal en 2 keer niet enorm vrolijk. Maar het gaat niet eens heel slecht eigenlijk. Ben er een beetje verbaasd over.
Verder heb ik maar weer eens tomaten, frambozen en bonen geoogst. Die hadden we nog niet genoeg
Graag zo'n pantry als bij Masterchef Australiaquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sommige mensen willen een inloopkast / kamer.
Vermoedelijk word jij blijer van een vooraadkamer / magazijn met climate conditions.
Ook een kritische mail met een inventarisatie van rammelende, piepende, schurende, rammelende goederentreinen. Naar pro rail.
Dat wilde de man graag weten. Check.
Wij zijn ook bezig geweest in de tuin. De voortuin gaat leeg (en wordt daarna weer gevuld) en we wilden wat planten verplaatsen voordat alles leeggetrokken wordt. In de achtertuin heb ik biologische aliums en botanische tulpjes geplant. Nu ligt er een pompoen te roosteren in de oven en ben ik gaar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn nog niet uit de alles gaat kapot-faseVandaag de haspel, het verlengsnoer en de bosmaaier. De bosmaaier is weer gemaakt gelukkig.
We zijn een border aan het aanleggen. Gezamenlijk 2 keer moe, 1 keer rugpijn, 1 keer hoofdpijn, 1 keer spierpijn overal en 2 keer niet enorm vrolijk. Maar het gaat niet eens heel slecht eigenlijk. Ben er een beetje verbaasd over.
Verder heb ik maar weer eens tomaten, frambozen en bonen geoogst. Die hadden we nog niet genoeg
Je kan in jouw geval niet zeggen dat je het niet hebt geprobeerd...quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:14 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Ik ben net wakker. Zo eens ‘ontbijten’ met linzen van Otto![]()
Mijn bochel ben ik nooit vanaf gekomen. Maar goed, je kunt niet alles hebben.
The matrix?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:37 schreef fietsie het volgende:
Wat voor oord ben je beland dan dat je met snoeren moet slapen?
Nieuwe voortuin, leuk!quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:15 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Wij zijn ook bezig geweest in de tuin. De voortuin gaat leeg (en wordt daarna weer gevuld) en we wilden wat planten verplaatsen voordat alles leeggetrokken wordt. In de achtertuin heb ik biologische aliums en botanische tulpjes geplant. Nu ligt er een pompoen te roosteren in de oven en ben ik gaar.
Zo danquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ik maakte voor vanavond pompoen, voor ergens komende week stamppot, voor morgen en overmorgen lunchsalade met bonen en tomaten uit de oven, voor de vrouw kikkererwtenpap voor een paar dagen ontbijt en voor baby knolselderij-aardappel-, pompoen-aardappel-, pompoen-cannelinibonen-, en pompoen-aardappel-cannelinibonenhapjes. Heb wel even genoeg gekookt
Als alles goed gaat, wel al eerder denk ik.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:00 schreef fietsie het volgende:
Hmz... stel een vliegtuig landt om 0:30 op Schiphol.
Is het dan realistisch te veronderstellen dat de (gecharterde) bus om 02:00 vertrekt vanaf de terminal?
Hmz.Dan zijn ze 4:20 hier.. lekker tijdstipquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als alles goed gaat, wel al eerder denk ik.
Of eerderquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmz.Dan zijn ze 4:20 hier.. lekker tijdstip
Eega was zonnen in Kroatie en vliegt nu terugquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Of eerder![]()
Wie krijg je op bezoek?
We aten net je kipvleugels met een marinade geïnspireerd op die van @:leeharveyoswald
Fijn dat ze lekker warenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
We aten net je kipvleugels met een marinade geïnspireerd op die van @:leeharveyoswald
Dus er was ook wel wat gelegenheid elkaars waren te testen ?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:37 schreef Sarabi het volgende:
Nou dit was niet het beste festival ever.....
Echt heel rustig. Bij iedereen dus het was wel gedeelde smart en uiteindelijk was het wel erg gezellig met de brouwers onderling.
Ook lekkerquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Fijn dat ze lekker warenHier kipgehakt balletjes van dezelfde kip
Dat sowiesoquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dus er was ook wel wat gelegenheid elkaars waren te testen ?
Vooral dat Toto dan vanaf buiten het circuit moet ingrijpen...quote:
Hehe ja. Wat een kleuter blijft het toch.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vooral dat Toto dan vanaf buiten het circuit moet ingrijpen...
Uurtje later dan ik gisteren mijn avondeten hadquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmz.Dan zijn ze 4:20 hier.. lekker tijdstip
Je antwoorden staat op de to do lijst. Had er even geen ruimte voor.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:35 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Lucky_Strike ik had je nog een DM gestuurd
Huh?quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allemaalgroetjes uit Hoek van Holland. Ik was dus onderweg naar de nachttrein naar Schotland maar toen ik eenmaal in Londen was, werd de nachttrein opgeheven. Geen vakantie dus. Over een paar uurtjes weer thuis.
Waren er geen andere reismogelijkheden?quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allemaalgroetjes uit Hoek van Holland. Ik was dus onderweg naar de nachttrein naar Schotland maar toen ik eenmaal in Londen was, werd de nachttrein opgeheven. Geen vakantie dus. Over een paar uurtjes weer thuis.
Blijf dan gewoon in Londen en omgeving leuke dingen doen, gekkiequote:Op maandag 9 oktober 2023 08:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Als de Caledonian Sleeper de reden voor de reis is niet lijkt mequote:Op maandag 9 oktober 2023 08:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waren er geen andere reismogelijkheden?
quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Wat een verhaal @:Dr_flash Door stakingen of zo?
Ja last minute even een hotelletje regelen in Londen. Met jou kun je lachen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:50 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Blijf dan gewoon in Londen en omgeving leuke dingen doen, gekkie
Nee noodweer. Het heeft echt overdreven hard geregend daar. Nou ja plaatje van Ludolf zegt het wel.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Wat een verhaal @:Dr_flash Door stakingen of zo?
Londen is geen dorp met maar 1 herberg, dat moet lukken. Misschien niet met zwembad en schnitzel met jagersaus maar volgens mij zie je teveel beren op de weg.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja last minute even een hotelletje regelen in Londen. Met jou kun je lachen.
Ik zie het probleem niet, gewoon je raampje in de trein dichthouden en je droge sokken in het bagagerek leggen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee noodweer. Het heeft echt overdreven hard geregend daar. Nou ja plaatje van Ludolf zegt het wel.
Ja leukquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, gewoon je raampje in de trein dichthouden en je droge sokken in het bagagerek leggen.
Jij spaart toch biljetjes? Dan is een last-minute in Londen geen probleem lijkt mijquote:Op maandag 9 oktober 2023 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja last minute even een hotelletje regelen in Londen. Met jou kun je lachen.
Ja niet om ze uit te geven natuurlijk hequote:Op maandag 9 oktober 2023 10:21 schreef yinu het volgende:
[..]
Jij spaart toch biljetjes? Dan is een last-minute in Londen geen probleem lijkt mij
Ja dat wel. En driekwart van mijn hotel hopelijk. Maar de meeste al geboekte activiteiten ben ik ook kwijt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:36 schreef Morgane89 het volgende:
Ahh dat is balen @:Dr_Flash! Krijg je wel het geld terug voor het niet afgelegde deel van de reis?
Wat zuurquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat wel. En driekwart van mijn hotel hopelijk. Maar de meeste al geboekte activiteiten ben ik ook kwijt.
Lag jij ook aan de tafel vastgeketend's nachts?quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:14 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Lag jij ook aan de tafel vastgeketend's nachts?quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:14 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Ik hou heus veel van kikkererwten maar dit klinkt toch een partij ranzigquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ik maakte voor vanavond pompoen, voor ergens komende week stamppot, voor morgen en overmorgen lunchsalade met bonen en tomaten uit de oven, voor de vrouw kikkererwtenpap voor een paar dagen ontbijt en voor baby knolselderij-aardappel-, pompoen-aardappel-, pompoen-cannelinibonen-, en pompoen-aardappel-cannelinibonenhapjes. Heb wel even genoeg gekookt
Ja, dat snap ik en mijn ding is het ook niet, maar het is wel minder vies dan het klinktquote:Op maandag 9 oktober 2023 11:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lag jij ook aan de tafel vastgeketend's nachts?
[..]
Ik hou heus veel van kikkererwten maar dit klinkt toch een partij ranzig
Niet heerliedepeerlie?quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Nee dat gelukkig niet. ::D In het maandelijkse papieren blaadje voor en door lotgenoten vond je af en toe daar wel enge verhalen over terug; 3 maanden in tractie moeten ‘liggen’ enzoquote:Op maandag 9 oktober 2023 11:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh, dat kwamen de Jehova’s vanmorgen doen. (Ze zijn hier nogal volhardend. ) Ik zat nog in de auto , ben maar even blijven zitten . Geen zin in dat soort nonsens na een lange en drukke nachtquote:Op maandag 9 oktober 2023 11:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Moeten we bidkring voor Candaasje?
Sjonge…wat veel! Water!quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee noodweer. Het heeft echt overdreven hard geregend daar. Nou ja plaatje van Ludolf zegt het wel.
Natte hummus?quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
IN JE BROEKJEquote:
Oef, best een goede reden om niet te rijden.quote:
Ben inmiddels weer thuisquote:Op maandag 9 oktober 2023 12:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sjonge…wat veel! Water!
Succes met de terugreis!
Jouw vakanties en water combineren niet echt hequote:Op maandag 9 oktober 2023 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat wel. En driekwart van mijn hotel hopelijk. Maar de meeste al geboekte activiteiten ben ik ook kwijt.
Hé, dat is al de zoveelste keer dat ik dat leesquote:Op maandag 9 oktober 2023 13:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jouw vakanties en water combineren niet echt he(eerst boort, nu trein).
Jammer van je activiteiten ook!
Hooguit de tweede keer heurquote:Op maandag 9 oktober 2023 13:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hé, dat is al de zoveelste keer dat ik dat lees
Kun je je 5 kalenders en een lot veroorloven?quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vraagje: het is toch gewoon heel normaal als je inmiddels vijf adventskalenders voor jezelf en je katten hebt gekocht he?
En dan tel ik het adventskraslot daar nog niet eens bij
Jaquote:Op maandag 9 oktober 2023 13:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kun je je 5 kalenders en een lot veroorloven?
Als je het kan betalen, zie ik het probleem niet. Ik heb meer het probleem "ik wil er wel 5 voor mijn kerel kopen, maar ik vind blijkbaar niet dat ik er zelf eentje waard ben, want dan vind ik ze te duurquote:Op maandag 9 oktober 2023 13:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vraagje: het is toch gewoon heel normaal als je inmiddels vijf adventskalenders voor jezelf en je katten hebt gekocht he?
Goedgekeurdquote:
Daar heb ik overduidelijk geen probleem meequote:Op maandag 9 oktober 2023 13:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je het kan betalen, zie ik het probleem niet. Ik heb meer het probleem "ik wil er wel 5 voor mijn kerel kopen, maar ik vind blijkbaar niet dat ik er zelf eentje waard ben, want dan vind ik ze te duur"
Yuckiedepuckiequote:
Ja heerlie de peerlie.quote:
eentje met whisky samples, eentje met sexspeeltjes, eentje met speciaalbier, eentje met chocola,....quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:58 schreef AnneX het volgende:
Djeezus kunnen jullie die code taal niet in whats app of zo uitwisselen of irl?
Wat hebben anderen hiermee van doen?
En dan mij kwalijk nemen, dat ik in afkortingen etc post. Niet meer trouwens, want het ergerde de mede poster.
👍🏼quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:00 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
En dan staan er toch weer 2 afko's in je bericht
WAAROM DIE STAARTquote:
Koop toch gewoon een Lumeadepumea. Veel goedkoper.quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Elk jaar roep ik weer dat ik nu echt mn Zeeuwse inborst ga negeren en een sjiekiedepiekie kalender ga kopen en elk jaar doe ik het dan toch weer niet
Dit jaar ga ik mezelf trakteren op het laseren van mn poeniewoenie en das weer duur genoeg.
Ril!quote:
Ik heb er geen zindepin in.quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Koop toch gewoon een Lumeadepumea. Veel goedkoper.
Moet je alleen wel af en toe van je gat komen om overal goed bij te kunnen
Doen vrouwen van jouw leeftijd dat nog? Hoelang heb jij of je wederhelft daar profijt van eigenlijk?quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dit jaar ga ik mezelf trakteren op het laseren van mn poeniewoenie en das weer duur genoeg.
Haaahahahahahahhahahaquote:Op maandag 9 oktober 2023 14:24 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Doen vrouwen van jouw leeftijd dat nog? Hoelang heb jij of je wederhelft daar profijt van eigenlijk?
Twee keer mis. Ik dacht dat blote kutten vooral iets voor onzekere jonge meiden waren die haar vies vinden. Mij maakt het niks uit, uiteraard.quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:39 schreef Vanyel het volgende:
Naast de lol om DPs leeftijd ben ik me nu aan het afvragen of jij denkt dat vrouwen daar vanzelf kaal worden als ze ouder worden.
Of wellicht onthouding in jouw hoofd een logisch gevolg is van een leeftijd boven xxx.
En met zulks taalgebruik zou je denken dat er niets te laseren valtquote:
Hoe gaat het met je Letse, ooit nog iets gehoord?quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En met zulks taalgebruik zou je denken dat er niets te laseren valt
Als ik het idee had gehad dat de vraag uit oprechte interesse was, had ik antwoord gegevenquote:Op maandag 9 oktober 2023 14:55 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je Letse, ooit nog iets gehoord?
Was het wel, daarom verbeter ik het bericht even naar Litouwse.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ik het idee had gehad dat de vraag uit oprechte interesse was, had ik antwoord gegeven
Grijs punanihaarquote:Op maandag 9 oktober 2023 14:39 schreef Vanyel het volgende:
Naast de lol om DPs leeftijd ben ik me nu aan het afvragen of jij denkt dat vrouwen daar vanzelf kaal worden als ze ouder worden.
Of wellicht onthouding in jouw hoofd een logisch gevolg is van een leeftijd boven xxx.
Ik werd al op mn 19e grijsquote:
Dat is toch gewoon:quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik werd al op mn 19e grijs![]()
Van de week ontdekte ik ineens 2 spierwitte wenkbrauwharen...
MOET DAT HIER!quote:
Nog nooit een naakte vrouw op leeftijd gezien?quote:
Wat is op leeftijd? Misschien dan alleen vrouwen op leeftijd die naar de poeniekapper zijn geweest.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Nog nooit een naakte vrouw op leeftijd gezien?
Bij grijze gordijnen kan matchend tapijtje aanwezig zijn natuurlijkquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:14 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wat is op leeftijd? Misschien dan alleen vrouwen op leeftijd die naar de poeniekapper zijn geweest.
Thanks, ik zal er proberen op te letten.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij grijze gordijnen kan matchend tapijtje aanwezig zijn natuurlijk
quote:
Helaas, the system has taken over all controlquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
Ik hoop niet dat mijn click het algoritme heeft doen besluiten dat dit mijn nieuwe favoriet is
Drink je ook bier LHO? Wat is je favoriete brouwerij in Rotterdam.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
Ik hoop niet dat mijn click het algoritme heeft doen besluiten dat dit mijn nieuwe favoriet is
Ik drink geen bier. En hier in de stad wordt geen wijndruif verbouwd zover ik weet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:35 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Drink je ook bier LHO? Wat is je favoriete brouwerij in Rotterdam.
Klopt, wel net buiten Rotterdam. Wijn drink ik dan weer niet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik drink geen bier. En hier in de stad wordt geen wijndruif verbouwd zover ik weet.
Nog niet in huis maar er komen er dit jaar ook weer 4.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Welke?quote:
Ik ga misschien dit jaar ook mijn adventspeciaalbierkalender ontmaagding doen, die van de Moersleutel had vorig jaar een goede deal icm hun abonnement.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog niet in huis maar er komen er dit jaar ook weer 4.
[..]
Welke?
Die is wel geweldigquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:44 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik ga misschien dit jaar ook mijn adventspeciaalbierkalender ontmaagding doen, die van de Moersleutel had vorig jaar een goede deal icm hun abonnement.
Ik begreep onlangs van een verpleegster die in een verpleeghuis werkt, dat er wel beduidend minder haar is. En ik kan me niet voorstellen dat dementerende ouderen zelf met een scheermes aan de slag gaan (en de huidige generatie zal nog niet gelaserd hebben gok ik).quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:39 schreef Vanyel het volgende:
Ja, maar welke van de 23842734quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Koop toch gewoon een Lumeadepumea. Veel goedkoper.
Moet je alleen wel af en toe van je gat komen om overal goed bij te kunnen
Dan zijn jullie al guild member zeker, want het prijsverschil tussen het abonnement en los kopen is best groot.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die is wel geweldigdat is ook 1 van onze 4.
Kloptquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:51 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dan zijn jullie al guild member zeker, want het prijsverschil tussen het abonnement en los kopen is best groot.
Ik ben oud en vrij content met mijn seksleven en ik vind haar nog steeds 'vies'. Van mijn schatje net zo als van mezelf.quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:52 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Twee keer mis. Ik dacht dat blote kutten vooral iets voor onzekere jonge meiden waren die haar vies vinden. Mij maakt het niks uit, uiteraard.
quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben oud en vrij content met mijn seksleven en ik vind haar nog steeds 'vies'. Van mijn schatje net zo als van mezelf.
Dat is gelukkig wederzijds.
Ommegot mijn nieuwe favorietje hoor, dezequote:
quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:14 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wat is op leeftijd? Misschien dan alleen vrouwen op leeftijd die naar de poeniekapper zijn geweest.
Ik las van onder naar boven en dacht dat haar verwees naar je mevrouwquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben oud en vrij content met mijn seksleven en ik vind haar nog steeds 'vies'. Van mijn schatje net zo als van mezelf.
Dat is gelukkig wederzijds.
Misschien moet je ff hierop klikken, dan verdwijnt die andere vast van de horizonquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
Minder is niet geen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik begreep onlangs van een verpleegster die in een verpleeghuis werkt, dat er wel beduidend minder haar is. En ik kan me niet voorstellen dat dementerende ouderen zelf met een scheermes aan de slag gaan (en de huidige generatie zal nog niet gelaserd hebben gok ik).
Ik geef haar groot gelijk.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:50 schreef Troel het volgende:
Minder is niet geen.
Mijn moeder maakt nog steeds een net bijgewerkt plantsoentje hoor, die laat zich door iets futiels als bejaard zijn echt niet tegenhouden
quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik las van onder naar boven en dacht dat haar verwees naar je mevrouw
De zin is verwarrend, iddquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik las van onder naar boven en dacht dat haar verwees naar je mevrouw
Ik heb even de UN gebeld met een klacht over mensenrechtenschending. Mijn god.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien moet je ff hierop klikken, dan verdwijnt die andere vast van de horizon
Link plakken is voor gevorderden.
Hier trap ik dus niet inquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb even de UN gebeld met een klacht over mensenrechtenschending. Mijn god.
Snel mijn earworm van de afgelopen paar weken weer terugkweken.
Gewoon de mijne kijkenquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier trap ik dus niet in![]()
Ik heb het schaamhaar van mijn 93-jarige oma eens mogen aanschouwen en er was opvallend weinig haar.
Heerliedepeerliequote:Op maandag 9 oktober 2023 16:44 schreef Molo het volgende:
Het wordt doorgaans een stuk dunner en minder, maar kan wel behoorlijk lang worden
Tevens gaat alles sowieso hangen. Lippen, billen, clit, scrotum, lulletje, bovenbenen etc.
Dus in het geheel ga je er niet op vooruit
Maarrrrr, who cares. Gewoon door blijven genieten van het leven tot het einde jatoggggg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met toestemming en ovv g
quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:46 schreef Blues het volgende:
Goed bericht! Sterkte verder voor G en jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met toestemming en ovv g
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Pff, ellende en gedoe, maar.... klinkt an sich... hoopvol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met toestemming en ovv gI'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Joe.quote:
De lengte viel op bij oma inderdaad.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:44 schreef Molo het volgende:
Het wordt doorgaans een stuk dunner en minder, maar kan wel behoorlijk lang worden
Tevens gaat alles sowieso hangen. Lippen, billen, clit, scrotum, lulletje, bovenbenen etc.
Dus in het geheel ga je er niet op vooruit
Maarrrrr, who cares. Gewoon door blijven genieten van het leven tot het einde jatoggggg
Hersens?quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:59 schreef Vanyel het volgende:
Nou, ik zou me wel afvragen wat ze denken te vinden met die hersenscan
Het lijkt niet een al te slechte diagnose. En geen uitzaaiingen is een hele opluchtingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met toestemming en ovv gWe have far more in common than that which devides us..
Zeker!quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Het lijkt niet een al te slechte diagnose. En geen uitzaaiingen is een hele opluchting
Hormoonies de pooniesquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik begreep onlangs van een verpleegster die in een verpleeghuis werkt, dat er wel beduidend minder haar is. En ik kan me niet voorstellen dat dementerende ouderen zelf met een scheermes aan de slag gaan (en de huidige generatie zal nog niet gelaserd hebben gok ik).
Ja, de afgelopen jaren is het eerder meer geworden dan minder. Niet perse oor, maar wel in generalquote:
Vanaf begin augustus is het al spannendquote:Op maandag 9 oktober 2023 17:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Klinkt voor nu hoopvol inderdaad, wat Lucky zegt. Genezing als richtpunt is natuurlijk waar je op hoopt.
En fijn dat dat MDO vrij snel na de hersenscan is, hoeven jullie niet ál te lang in spanning te zitten over wat daarop te zien is (al kan ik me voorstellen dat elke dag als te lang voelt). Mijn duimen draaien nog even door voor jullie beide!
quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Vanaf begin augustus is het al spannend
Mooi, genomen dat die hele shitzooi niet mooi is natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met toestemming en ovv gLa derecha oprime, la izquierda libera
quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier trap ik dus niet in![]()
Ik heb het schaamhaar van mijn 93-jarige oma eens mogen aanschouwen en er was opvallend weinig haar.
Ik denk niet dat je die gevolgen op je geweten wilt hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
Ik zal J even inseinen wat akoestische boobytraps te plaatsen
Fijn dat het redelijk goed nieuws isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met toestemming en ovv g![]()
En ik maar denken dat dat door mijn niet aflatende lumeahuisvlijt kwam.quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Hormoonies de poonies![]()
Maar waar de schaamstreek, benen en onder de oksels minder minder minder krijgen, groeit er weer meer in oren en neus bij vrouwen.
Ja, dat geloof ik direct. Logisch ook met steeds weer nieuwe onderzoeken en alles! Maar inderdaad, wat je zegtquote:Op maandag 9 oktober 2023 17:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Vanaf begin augustus is het al spannendDat is wel een ding, maar zolang de uitkomst is dat hij -zoals ie het zelf net zei- nog een paar jaar 'meekan' voor een heel goed doel
Ze komt vrij verzorgd over en riekt ook niet. Daarom mijn verbazing.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vond/vind jij haar vies dat je zoiets denkt?
Kind naar heropvoedingskamp sturenquote:Op maandag 9 oktober 2023 18:23 schreef Vanyel het volgende:
Nu heb ik ruzie met mijn zoon.
@:molo schuld![]()
In tegenstelling tot vrouw en oudste vond hij HDP niet een lollig liedje om het refrein tig keer van te herhalen onder het eten.
Je had zijn woeste muil moeten zien toen ik er net subtiel weer een liet vallenquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Kind naar heropvoedingskamp sturen
Subtiel indoctrineren middels heel zachtjes de hele dag door opzetten helpt vast ookn
quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je had zijn woeste muil moeten zien toen ik er net subtiel weer een liet vallen
quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien donderdag of vrijdag een dagje naar Bremen, dat is wel leuk
quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Of donderdag EN vrijdag als ik een hotelletje met een zwembad kan vinden
quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha lollercopter
Woensdag tm vrijdag naar Bremen. Met zwembad. Gauw even treinkaartjes regelen.
quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
2 nachtjes hotel met ontbijt en zwembad 175
retourtje 1e klas met reserveringen 125
Nog 1 dagje om de was te doen en het weer te bekijken. Bremen here we come
quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch binnen een half uurtje geregeld
Ik kan het nog
Who's in charge? I'M in chargequote:
Dat zal ze lerenquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Who's in charge? I'M in charge![]()
had dit even nodig
Zaligdepalig om te zienquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh en grote shit jouw abrupt geeindigde vakantiequote:Op maandag 9 oktober 2023 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Who's in charge? I'M in charge![]()
had dit even nodig
Woeste muilquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je tripjes die - bij voorkeur dronken - in een half uur geregeld zijn, zijn de besten.quote:
Niet alleen bij hem toch?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je tripjes die - bij voorkeur dronken - in een half uur geregeld zijn, zijn de besten.
Is wel zo. Die Persconferentie in Napels is nog steeds legendarischquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet alleen bij hem toch?
Zo zat ik vrij impulsief gisteren in Frankrijk bij WK Rugby. Hoe vet is dat, zijn de leukste avonturen
Lollig! Zo belande ik in Riga bij Masterchef.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet alleen bij hem toch?
Zo zat ik vrij impulsief gisteren in Frankrijk bij WK Rugby. Hoe vet is dat, zijn de leukste avonturen
quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is wel zo. Die Persconferentie in Napels is nog steeds legendarisch
Paralympics zijn goed te doen geloof ik qua prijzen. Vriendin van me gaat vaak naar de echte Olympische Spelen en dat is.... prijzig jaquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lollig! Zo belande ik in Riga bij Masterchef.
Je post deed me eraan denken dat ik volgend jaar eigk naar de Olympische spelen wil. Toch maar eens even googlen. Gezien de ticketprijzen en wat nog aan sporten mogelijk is blijk ik best laat te zijn (d’oh)
Controle op uitzaaiingen. Waar ze dan op tijd bij zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:59 schreef Vanyel het volgende:
Nou, ik zou me wel afvragen wat ze denken te vinden met die hersenscan
Tjemigdepemig, wil je ons weghebben ofzoquote:
Sjongejongejongejongejongejongequote:Op maandag 9 oktober 2023 21:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tjemigdepemig, wil je ons weghebben ofzo
Dan zou ik synoniemen voor woorden zoals ‘unalived’ noemen en zo. Kunnen de tere Reddit zieltjes niet tegen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tjemigdepemig, wil je ons weghebben ofzo
In dat soort krochten kom ik niet, geen idee ¯\_(ツ)_/¯quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan zou ik synoniemen voor woorden zoals ‘unalived’ noemen en zo. Kunnen de tere Reddit zieltjes niet tegen.
Gelukkig zijn er geen uitzaaiingen gevonden. Dat is tenminste goed nieuws en waar je natuurlijk op hoopt. Hopelijk morgen ook geen gekke dingen en dan behandelplan uitvoeren. Is het een grootcellig longcarcinoom, weet je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met toestemming en ovv g"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Impulsief is het codewoord toch?quote:
Nohquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
In dat soort krochten kom ik niet, geen idee ¯\_(ツ)_/¯
Niet altijd, maar op gezette momenten wel tof jaquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Impulsief is het codewoord toch?
Ik wi echt zo lang mogelijk zo blijven
Hahaha, heel laat ja.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lollig! Zo belande ik in Riga bij Masterchef.
Je post deed me eraan denken dat ik volgend jaar eigk naar de Olympische spelen wil. Toch maar eens even googlen. Gezien de ticketprijzen en wat nog aan sporten mogelijk is blijk ik best laat te zijn (d’oh)
Ik moet nog bedenken wat ik die maand wil. Hele periode vrij is een beetje overkill, maar OS loeren blijft wel fantastischquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:40 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hahaha, heel laat ja.
Ik was ingeloot om kaartjes te kopen in de eerste losse ticket ronde. In mei. Maar toen waren alle betaalbare kaartjes voor leuke sporten al weg (er was al een ronde ervoor geweest met paketten van 3 kaartjes, en voor deze ronde waren er ook allerlei verschillende tijdslots). Alleen nog voor roeien ofzo, en voor hockey alleen nog achterlijk dure kaartjes enzo, dus uiteindelijk niks gekocht.
Wel nu al in mn agenda staan dat ik vakantie heb de hele OS lang
Slim wel die plekquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik moet nog bedenken wat ik die maand wil. Hele periode vrij is een beetje overkill, maar OS loeren blijft wel fantastisch![]()
Broer was slimmer, heeft wel kaartjes. En logeert -na veel gedoe, dure hotels etc- blijkbaar op een camping in Parijs
Nee.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Noh![]()
Dus je komt ook niet in Popping of Medical Gore?
Valt mee hoe lang 't is, toch?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik moet nog bedenken wat ik die maand wil. Hele periode vrij is een beetje overkill, maar OS loeren blijft wel fantastisch![]()
Broer was slimmer, heeft wel kaartjes. En logeert -na veel gedoe, dure hotels etc- blijkbaar op een camping in Parijs
Shaving is not for pussiesquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Even bijgelezen en de conclusie daarna is:
Haar of geen haar, het is en blijft kut…
Twee weken vakantie inleveren om tv te kijken… zoveel houd ik er dan ook weer niet van. Dan doe ik een deel wel op de herhalingen of samenvattingen. OS nu wel in de agenda gezet zodat ik niet teveel sociale activiteiten planquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:56 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Valt mee hoe lang 't is, toch?
OS is 26 juli tm 11 augustus, dus iets meer dan 2 weken.
Paralympische spelen is later pas, 28 aug tm 8 sept.
Ik vind OS echt magisch. Heb bij Tokio eerste twee dagen ook echt 's nachts gekeken, maar dat was toch niet helemaal handig. Dus vanaf derde dag om 7.00 meteen tv aan op terugkijken vanaf de eerste uitzending, en dan de heeeele dag sport kijken tot naar bed. Winterspelen is vaak iets lastiger met werk, maar vorige keer was ik nog herstellend van hersenschudding en dus deels ziekgemeld dus meer tijd om te kijken (of nou ja, luisteren - uren scherm ging nog niet goed, maar luisteren en als interessant even kijken wel).
Gaaf voor je broer!
Ik heb 8 weken per jaar en de makkelijkste tijd om het op te nemen is in de zomer ivm geen onderwijs, dat scheelt misschien ookquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Twee weken vakantie inleveren om tv te kijken… zoveel houd ik er dan ook weer niet van. Dan doe ik een deel wel op de herhalingen of samenvattingen. OS nu wel in de agenda gezet zodat ik niet teveel sociale activiteiten plan
Haar uit tepelsquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:55 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Net nog met pincet paar dikke haren uit vriendin´s tepel verwijderd.
Waarom ga je niet naar Parijs dan om te kijken? Iets als de marathon of wegwielrennen heb je geen kaartjes voor nodig en heeft ook al een geweldige sfeer.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:02 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik heb 8 weken per jaar en de makkelijkste tijd om het op te nemen is in de zomer ivm geen onderwijs, dat scheelt misschien ook
Dat scheelt een hoopquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:02 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik heb 8 weken per jaar en de makkelijkste tijd om het op te nemen is in de zomer ivm geen onderwijs, dat scheelt misschien ook
Winterspelen doe ik op jouw manier, want dan kan ik meestal niet zo lang vrij nemen.
De marathon vind ik mooi als Sifan Hassan 'm gaat lopen, maar duurt me wel ook vrij lang. Wielrennen is een van de weinige sporten die ik niet zo leuk vind om te kijken. Het is ook nogal gedoe (auto is voor mij te ver om alleen te rijden, overnachtingen zijn bizar duur en grotendeels ook vol inmiddels omdat iedereen met kaartjes inmiddels ook overnachtingen heeft geregeld).quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:04 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar Parijs dan om te kijken? Iets als de marathon of wegwielrennen heb je geen kaartjes voor nodig en heeft ook al een geweldige sfeer.
Sorry, tepelschijfquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Haar uit tepelser omheen toch, mag ik hopen?
Ja, dan kan ik het me goed voorstellen. Ook als je geen 8 weken per jaar hebt haha. Bij ons is zo'n beetje iedereen in de zomer 3 weken of langer met vakantie. Best fijn, want je komt dan dus ook niet met een volle mailbox terug, want vrijwel niemand was erquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat scheelt een hoopHier geen zomerstop en wel collega’s met kinderen/partner die gebonden zijn aan schoolvakanties.
Welllquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Noh![]()
Dus je komt ook niet in Popping of Medical Gore?
quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Welll
Dat was even interessant toen autocorrect daar Popper van maakte
SPOILER: Ook in kleur verkrijgbaar…Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dingen gezien die ik nog nooit eerder gezien had.quote:
Spreading the pus lovequote:Op maandag 9 oktober 2023 22:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb dingen gezien die ik nog nooit eerder gezien had.
Bedankt he
Uhh nee.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Spreading the pus love![]()
Bij mij is het 50% ‘ooit van gehoord’, 25% ‘live gezien’ en 25% ‘![]()
![]()
!!!!’
quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Uhh nee.
De dingen waarover ik spreek zag ik na de verschrijving. Dat was meer de pus met dubbel s.
Donderdag is ct.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er geen uitzaaiingen gevonden. Dat is tenminste goed nieuws en waar je natuurlijk op hoopt. Hopelijk morgen ook geen gekke dingen en dan behandelplan uitvoeren. Is het een grootcellig longcarcinoom, weet je dat?
Nou wat een sportvrouwquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Niet alleen OS overigens, ik heb de afgelopen week ook als blij mens het turnen WK gekeken (al moet ik zeggen wel alleen de vrouwen, en vooral voorSimone Biles
)
Ja, dat zou ook het allereerste zijn wat ik zou willen wetenquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:36 schreef Blues het volgende:
Donderdag is ct.
Het is gelukkig niet kleincellig idd. Thankgod.
Dat is t eerste waar ik naar keek bij de uitslagen.
Ik neem ook twee weken vrij voor de Spelenquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Twee weken vakantie inleveren om tv te kijken… zoveel houd ik er dan ook weer niet van. Dan doe ik een deel wel op de herhalingen of samenvattingen. OS nu wel in de agenda gezet zodat ik niet teveel sociale activiteiten plan
Vrij nemen? Nee. Midden in de nacht kijken? Nee. Overdag kijken als het uitkomt? Ja, vooral Formule 1 en dan of samen kijken of via de app met anderen commentaar gevenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 06:55 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
Ben benieuwd waarom zo veel personen hier dusdanig into de Olympische Spelen zijn dat men er weken vrij voor neemt om te kijken.
Sommige sporten vind ik wel leuk om te bekijken, maar als ik de live uitzending er van mis, zal ik niet het idee hebben dat ik iets gemist heb…
Kom je bedrogen uit. F1 zit niet in de OSquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Vrij nemen? Nee. Midden in de nacht kijken? Nee. Overdag kijken als het uitkomt? Ja, vooral Formule 1 en dan of samen kijken of via de app met anderen commentaar geven
WEet ik. Was ook meer in het algemeen. Heb het even verduidelijktquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kom je bedrogen uit. F1 zit niet in de OS
Vroeg mij al af "zou Loon nog leven?".quote:
Mijn werk is idd ook een soort escape roomquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Werken, sporten, escaperoom (werk gerelateerd), etentje met collega’s. Dagje klaar.
Vandaag wel weer een beetje. Het was een heftig weekend.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vroeg mij al af "zou Loon nog leven?".
Mijn leven is een escape room.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mijn werk is idd ook een soort escape room
Ben je ook zo slecht in raadsels en puzzels?quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ben je ook zo slecht in raadsels en puzzels?
Theweekendlost.memequote:
Ik heb notities gemaaktquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een aantal dingen geleerd dit weekend. Of naja, sommige wist ik al maar neus-feiten:
- 2 uur slaap is niet genoeg.
- Met een auto door de wasstraat als je brak bent is Heel Erg Heftig.
- Ik kan door een autobrand heenslapen.
- De 2 zinnen hierboven hebben geen betrekking op dezelfde auto.
- Porn Star Martini uit blik is niet te zuipen.
- Ik kan me prima 24 uur in een bed vermaken.
Goed. Vandaag druk want 3 dagen de wereld negeren is vet gaaf alleen lost het niet magisch al je shit op. Raar.
hahaha, ergens is dat best handig, ware het niet dat het bijpraten door je ouders wel tijd kostquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb notities gemaakt
En soms lossen dingen wel vanzelf op als je ze maar lang genoeg negeertNiet altijd op een positieve manier.
Verder kijk ik vrijwel nooit sport. Want ik vind dat echt niet leuk. Ik weet wel veel van sport. Want mijn ouders praten me elke week ongewenst bij. Van schaatsen tot formule1 en darten, voetbal, zwemmen en tennis. En de OS uiteraard als die er zijn. Ik kan op mijn werk zo mee praten over sporten die ik nog nooit gekeken heb
Ik ben daar toch al op bezoekquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:43 schreef Troel het volgende:
hahaha, ergens is dat best handig, ware het niet dat het bijpraten door je ouders wel tijd kost
True enough. En wellicht is het beter dan veel andere onderwerpenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben daar toch al op bezoekEn heus, het bijpraten kost veeeeel minder tijd dan bijv 90 minuten voetbal kijken. Ik krijg nu alleen de hoogtepunten
Maar plannen binnensdeurs zijn af en toe ook fijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:25 schreef Myraela het volgende:
Ik snap sowieso weinig van sport kijken, dus vrij nemen voor de OS vind ik fascinerend. Ik vind het sowieso al zonde om vrij te nemen als ik geen plannen buiten de deur heb. Maar ik ben dan ook gewoon onwijs slecht in vrij nemen.
Gewoon eens proberen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik nog het meest komisch aan de hele sport-situatie vind is dat ze eigenlijk heus wel weten dat ik niet van sport hou. En toch blijven ze er over praten tegen mij. Alsof ik wekelijks mijn ouders zou gaan vertellen hoe een dungeon, raid of battleground is gegaanDat zou hun geen ene bal interesseren.
Hey, jij hier?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar plannen binnensdeurs zijn af en toe ook fijn.
Ik ben daar heel slecht in.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar plannen binnensdeurs zijn af en toe ook fijn.
Ik ook. Niet door jouw ouders maar door gquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb notities gemaakt
En soms lossen dingen wel vanzelf op als je ze maar lang genoeg negeertNiet altijd op een positieve manier.
Verder kijk ik vrijwel nooit sport. Want ik vind dat echt niet leuk. Ik weet wel veel van sport. Want mijn ouders praten me elke week ongewenst bij. Van schaatsen tot formule1 en darten, voetbal, zwemmen en tennis. En de OS uiteraard als die er zijn. Ik kan op mijn werk zo mee praten over sporten die ik nog nooit gekeken heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leren kinderen dat niet meer?
Collega is haar huis aan het opruimen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Gisteren nog even gebruik gemaakt van de (nu verdwenen) opruimwoede die in mij stormde. De voorraadkast is weer overzichtelijk.
Nou zou het zo fijn zijn dat ik het opgeruimd kan houden, maar die illusie heb ik niet meer.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:01 schreef AnneX het volgende:
In de sportschool gister viel de joekel van een nieuwe digitale klok op.
Die hangt naast een grooote analoge klok.
En de stagiare legt uit dat zijn generatie nauwelijks nog analoog klok kan kijken![]()
Dus laat ik hem trots mijn swatch zien met blanco wijzerplaat.
Dat was turen voor hem.
En thuis hangt er een grotere op de muur.Die van mij hebben we dat nog wel meoten leren, maar die zijn inmiddels ook al weer bijna van de middelbare school af (die ene dan).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leren kinderen dat niet meer?
Hoor het wel steeds vaker dat men he tniet meer weet.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Wat is er mis met bestellen als er van iets nog 1 of 2 (afhankelijk van de doorloopsnelheid) over is? Alles vol is toch een beetje overkill lijkt me.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Collega is haar huis aan het opruimen.
(ik hoor niet anders, net als dat ze op een dieet is). Nu zei ik: ik wil wel helpen want ik hou niet van rommel dus mijn huis is altijd netjes (superschoon is een ander verhaal.. ik kan makkelijk 3 weken niet stofzuigen of zo)
Zegt ze: nou lief aangeboden maar als jij mijn werklaatje opruimt gooi je alles wegDus dat gaat niet werken
Nee, als je alles wil bewaren en dan ook nog eens op allerlei plekken, dus niet soort ding bij soort ding, dan wordt het chaos.
Ze weet niet eens meer wát ze allemaal bewaard.
Sallaint detail: zij doet de bestellingenWaardoor onze poli volgens mij een grote kostenpost moet zijn. De voorraadkasten liggen V.O.L. je kan 100x zeggen dat ze gewoon moet wachten en pas bestellen bij nog maar 2 stuks van iets, want we bestellen elke week!
Hopeloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |