abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210875600
Eigen foto.

Sterkheidsbaas van alles.
pi_210875679
Eigen foto

Goedemorgen
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210875705
Oh er was al een nieuwe. Goed. Nog een keertje…

Ik herken wel heel erg dat gevoel van @Tele6, omdat je ergens ook - zeker als onzekere 20-jarige - je eigen prestaties moeilijk kunt toetsen dus weet je nooit zeker in hoeverre je cijfer gerelateerd is aan de inhoud of aan hoe iemand over je denkt. Sterker nog, het is toch heel goed gedocumenteerd dat knappe mensen voortdurend beter beoordeeld worden dan minder knappe? Je uiterlijk/uitstraling en hoe iemand dat beoordeelt is altijd van invloed. Op de uni zijn de beoordelaars altijd ouder en vaak man. Daardoor ben je als jonger mens sowieso kwetsbaarder maar ook begeerlijker en dat heeft een wisselwerking.

Ik heb iets vergelijkbaars meegemaakt met een scriptiebegeleider die nooit iets ‘fout’ heeft gedaan als in seksuele toespelingen maken of aan me zitten, maar wel met mij naar een concert wilde en uit eten (niet ‘toevallig op een congres samen iets eten’ maar echt een aparte afspraak maken) en uitgebreid ging praten over zijn recente scheiding enzo en dat heeft mij in een soort van verlamming gebracht waardoor ik een behoorlijke studievertraging heb opgelopen en mijn academische prestaties op een diep niveau wantrouwde. Ik heb mede daardoor nooit een stap gezet om zelf een promotieonderzoek te gaan doen terwijl dat op basis van mijn studie wel voor de hand lag. En ik heb dit nooit met iemand durven delen want ‘daar moet je tegen kunnen’ en ‘er is toch niks gebeurd’ en ‘misschien heb ik ook wel te aardig gedaan/te sexy kleren aangehad/te veel interesse getoond’ waardoor ik mezelf nog meer een loser voelde en die studievertraging alleen maar meer opliep.

Ik denk niet dat dit helemaal en alleen aan die meneer te wijten is, ik was ook algeheel onzeker over de grote wereld buiten het studeergebeuren enzo, en ik ben heel blij met waar ik nu ben, maar het heeft een hele grote en bepalende rol gespeeld.
En dat is ook het verneukeratieve.
Dat je aan jezelf gaat twijfelen.
Meer dan zou moeten.
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:21:16 #4
63722 z80
I fink you freaky
pi_210875748
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:29 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dat is toch met al die beurzen? Daar kijken en dan zevendehands proberen te kopen
Ideeën opdoen en verwonderen dat er een oplossing jou mogelijk probleem bestaat.
Om vervolgens zo goedkoop mogelijk de oplossing in handen te krijgen.
Was met de computer, elektronica, oldtimer beurs ook zo. Als je niet weet dat het bestaat of hoe het heet ga je er ook niet op zoeken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_210876107
Ha, nu denk ik te weten wat een / de topic pointer is! Goed gedaan!👍🏼

Over het staartje van vorig topic heb ik wel wat.
Veel gezien. Veel gehoord. Veel verbazing. En ik kon en kan er niets mee.

Wat een rottigheid als het nu twijfel brengt bij bijv. Tele6.
Het zijn en blijven jóuw prestaties ondanks een klojo van begeleider.
pi_210876114
Eigen foto

Wat vinden jullie van dit in mijn ouwe zooi hervonden pareltje? Een luchtig kinderboek met de onschuldige titel Jezus vertelt over de goudstukken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210876149
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:58 schreef Vanyel het volgende:
Eigen foto
[ afbeelding ]

Wat vinden jullie van dit in mijn ouwe zooi hervonden pareltje? Een luchtig kinderboek met de onschuldige titel Jezus vertelt over de goudstukken.
Beter ging Jezus dat arme gebochelde kind redden en hielp hij hem of haar en passant even van de bochel af, goedzak als hij was.
Spoilers!
pi_210876227
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Beter ging Jezus dat arme gebochelde kind redden en hielp hij hem of haar en passant even van de bochel af, goedzak als hij was.
Ik weet niet meer hoe het eindigde en het is net in der kliko beland, omdat mrs V het obv p1 ongeschikt acht voor onze kindertjes.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 11:22:04 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210876351
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:29 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dat is toch met al die beurzen? Daar kijken en dan zevendehands proberen te kopen
Jij hebt ook nieuwe motoren geprobeerd toch? :P

Op de beurs die ik regelmatig bezoek is overigens weinig nieuws te koop :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:28:07 #10
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210876389
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:22 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Jij hebt ook nieuwe motoren geprobeerd toch? :P

Op de beurs die ik regelmatig bezoek is overigens weinig nieuws te koop :P
Nee het uit de showroom rijden en dan meteen een paar 1000 euro afschrijven trekt mij niet, ik heb echt alleen tweedehandsjes bekeken. Dit is een vierdehandsje.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:36:26 #11
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210876443
Oef.. slapen op ern kamer met 2 snoeren waarvan 1 de hele nacht heeft liggen snurken..ik word er nog niet helemaal zen van :o
Hopelijk vanavond zo moe dat ik als eerste in slaap val.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:37:09 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210876453
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:36 schreef Barreltje het volgende:
Oef.. slapen op ern kamer met 2 snoeren waarvan 1 de hele nacht heeft liggen snurken..ik word er nog niet helemaal zen van :o
Wat voor oord ben je beland dan dat je met snoeren moet slapen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:38:42 #13
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210876464
Essent maakt er toch een beetje een potje van nu met al die extreme gasprijzen...

In juni kreeg ik al bericht dat ze gestopt waren met innen van het voorschotbedrag omdat het waarschijnlijk wel te veel zou zijn, en nu krijg ik ook nog 450,- terug...
En de rente dan?
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:59:51 #14
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210876642
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:36 schreef Barreltje het volgende:
Snoeren als in Hoeren, Snoeren, Taxi rijden?
pi_210876997
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik weet niet meer hoe het eindigde en het is net in der kliko beland, omdat mrs V het obv p1 ongeschikt acht voor onze kindertjes.
Alleen op basis van p1? O-)

(voor mij zou de titel al genoeg zijn voor een enkeltje kliko)
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:34:46 #16
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210877063
Ik zou zoiets liever als aanmaak voor een fikkie gebruiken.
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:51:28 #17
63722 z80
I fink you freaky
pi_210877354
Zo te horen is de was machine klaar. Even de was ophangen en dan kijken of buiten nog bestaat.
pi_210877373
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:51 schreef z80 het volgende:
Zo te horen is de was machine klaar. Even de was ophangen en dan kijken of buiten nog bestaat.
Dit :)
pi_210877452
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Snoeren als in Hoeren, Snoeren, Taxi rijden?
Nee zij wilde het ook wel obv de titel, maar ik riep dat ik het vroeger haske leukae fantasy vond, dus dat we ff moesten kijken hoe het ook weer ging.

Dat viel toch wat tegen.
  zondag 8 oktober 2023 @ 13:00:27 #20
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210877464
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nee zij wilde het ook wel obv de titel, maar ik riep dat ik het vroeger haske leukae fantasy vond, dus dat we ff moesten kijken hoe het ook weer ging.

Dat viel toch wat tegen.
Ik snap "Snurkende snoeren" niet
  zondag 8 oktober 2023 @ 13:05:59 #21
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210877555
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:58 schreef Vanyel het volgende:
Eigen foto
[ afbeelding ]

Ik moet denken aan de gebochelde die bij Jezus kwam en zich beklaagde. Geef maar hier, en poef weg was zijn bochel. Hij vertelde dit aan een andere bochelaar, ook deze ging naar Jezus en beklaagde zich over zijn bochel. Geef maar hier zei Jezus en poef, weg was zijn bochel. Beide ex-bochelaars vierden dit in de taverne van de manke. De manke vroeg hen wat er te vieren was. Beide vertelden hem van het wonder dat Jezus voor hun verricht had. De volgende dag ging de Manke in de hoop op hulp van Jezus naar deze toe, en deed zijn lament over het hebben van maar één been. Okay zei Jezus, hier heb je twee bochels. Poef.
  zondag 8 oktober 2023 @ 13:13:44 #22
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210877637
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 13:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik snap "Snurkende snoeren" niet
Vanyel schreef dat niet :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 8 oktober 2023 @ 13:19:02 #23
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210877684
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 13:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Vanyel schreef dat niet :P
I Know, dat was barreltje
pi_210877702
Hockeyen om 9.30 voelde even alsof ik weer 10 was :O

Daarna nog even naar de club, en nu languit op de bank. Ben kapot :Z
pi_210878170
Gezwommen, wasje buiten gehangen, kritische mail geschreven, nieuw kandidaat bestuurslid geregeld. Best actief wel.
Nu klaar, op bank, onder kat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210878663
We zijn nog niet uit de alles gaat kapot-fase :') Vandaag de haspel, het verlengsnoer en de bosmaaier. De bosmaaier is weer gemaakt gelukkig.

We zijn een border aan het aanleggen. Gezamenlijk 2 keer moe, 1 keer rugpijn, 1 keer hoofdpijn, 1 keer spierpijn overal en 2 keer niet enorm vrolijk. Maar het gaat niet eens heel slecht eigenlijk. Ben er een beetje verbaasd over.

Verder heb ik maar weer eens tomaten, frambozen en bonen geoogst. Die hadden we nog niet genoeg :')
Spoilers!
pi_210879053
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 14:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn nog niet uit de alles gaat kapot-fase :') Vandaag de haspel, het verlengsnoer en de bosmaaier. De bosmaaier is weer gemaakt gelukkig.

We zijn een border aan het aanleggen. Gezamenlijk 2 keer moe, 1 keer rugpijn, 1 keer hoofdpijn, 1 keer spierpijn overal en 2 keer niet enorm vrolijk. Maar het gaat niet eens heel slecht eigenlijk. Ben er een beetje verbaasd over.

Verder heb ik maar weer eens tomaten, frambozen en bonen geoogst. Die hadden we nog niet genoeg :')
Sommige mensen willen een inloopkast / kamer.
Vermoedelijk word jij blijer van een vooraadkamer / magazijn met climate conditions.

Ook een kritische mail met een inventarisatie van rammelende, piepende, schurende, rammelende goederentreinen. Naar pro rail.
Dat wilde de man graag weten. Check.
pi_210880645
Wie heeft er een reisje Parijs rond Kerstmis geboekt!? Het was ik. *O*
pi_210880676
En er staat een goede lading erwtensoep alvast klaar voor morgenavond. :9
pi_210880938
Er pruttelt hier een kip kerrieschotel voor straks en ik zit nu aan een Texels Bockje :9
pi_210881185
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 14:58 schreef AnneX het volgende:

[..]
Sommige mensen willen een inloopkast / kamer.
Vermoedelijk word jij blijer van een vooraadkamer / magazijn met climate conditions.

Ook een kritische mail met een inventarisatie van rammelende, piepende, schurende, rammelende goederentreinen. Naar pro rail.
Dat wilde de man graag weten. Check.
Graag zo'n pantry als bij Masterchef Australia O+ Als we ooit een stuk aan het huis bouwen komt er zeker een koude kast.

Is het zo erg bij jullie met goederentreinen? Die kunnen echt een rotlawaai maken.
Spoilers!
pi_210881540
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 14:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

Wij zijn ook bezig geweest in de tuin. De voortuin gaat leeg (en wordt daarna weer gevuld) en we wilden wat planten verplaatsen voordat alles leeggetrokken wordt. In de achtertuin heb ik biologische aliums en botanische tulpjes geplant. Nu ligt er een pompoen te roosteren in de oven en ben ik gaar.
pi_210882392
Mogguh!

Ik ben net wakker. Zo eens ‘ontbijten’ met linzen van Otto :D

Mijn bochel ben ik nooit vanaf gekomen. Maar goed, je kunt niet alles hebben.
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:20:59 #34
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210882472
quote:
7s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:14 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Je kan in jouw geval niet zeggen dat je het niet hebt geprobeerd...
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 18:47:26 #35
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210882826
Even wezen kijken bij het oldtimer hakselen. Wel grappig, lui die het organiseren lopen er zelf ook bij als in de tijd dat die machines nieuw waren. Stofjas, klepmuts en houten klompen.

Denk dat ik een hele mooie foto heb gemaakt. Een van de bovengenoemde lui had z'n dochtertjes van ik denk ergens tussen de 2 en 4 in twee gelijke jurkjes bij hem in de trekker. Één van die meisjes leek stierlijk verveeld en had d'r handen en gezicht tegen het raam aan :D

Een Rolleiflex levert ook best wat aanspraak op :D Wel jammer dat eentje na een kwartier refereerde naar "m'n vriend" :+
pi_210882922
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:37 schreef fietsie het volgende:

Wat voor oord ben je beland dan dat je met snoeren moet slapen?
The matrix?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 8 oktober 2023 @ 19:03:50 #37
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210883163
Was ook heel warm ja
  zondag 8 oktober 2023 @ 19:05:46 #38
63722 z80
I fink you freaky
pi_210883259
Tikkie jij bent af.
pi_210883659
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:15 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Wij zijn ook bezig geweest in de tuin. De voortuin gaat leeg (en wordt daarna weer gevuld) en we wilden wat planten verplaatsen voordat alles leeggetrokken wordt. In de achtertuin heb ik biologische aliums en botanische tulpjes geplant. Nu ligt er een pompoen te roosteren in de oven en ben ik gaar.
Nieuwe voortuin, leuk!

Pompoenboks, hier ligt hij op de barbecue.
Spoilers!
pi_210883689
Ik maakte voor vanavond pompoen, voor ergens komende week stamppot, voor morgen en overmorgen lunchsalade met bonen en tomaten uit de oven, voor de vrouw kikkererwtenpap voor een paar dagen ontbijt en voor baby knolselderij-aardappel-, pompoen-aardappel-, pompoen-cannelinibonen-, en pompoen-aardappel-cannelinibonenhapjes. Heb wel even genoeg gekookt :%
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210883738
En ik heb morgen een teamuitje met avondeten en ik hoop dat ik de kolflogistiek getackeld heb :D Ik sliep gisteren pas tegen 23 uur en stond vanochtend om half 9 weer op het sportveld dus ik wil eigenlijk vroeg naar bed vandaag en morgen :+
pi_210883775
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 19:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ik maakte voor vanavond pompoen, voor ergens komende week stamppot, voor morgen en overmorgen lunchsalade met bonen en tomaten uit de oven, voor de vrouw kikkererwtenpap voor een paar dagen ontbijt en voor baby knolselderij-aardappel-, pompoen-aardappel-, pompoen-cannelinibonen-, en pompoen-aardappel-cannelinibonenhapjes. Heb wel even genoeg gekookt :%
Zo dan _O_
Spoilers!
pi_210883789
Mission accomplished. Wilde mijn grote stapel administratie eens doornemen en veel weggooien (sommige dingen krijg je zowel op papier als digitaal). Er is veel weg en bijna alles is opgeruimd. Moet alleen nog wat dingen van VWN doornemen, dinsdag krijg ik informatie over de IOAW dus kan ik daar ook alles bij elkaar doen (en dingen inscannen)
Net ook heel lekker gegeten, een pakket van AH (zoete aardappel stamppot) maar ipv rookworst stukjes chorizo. Had nl. het verkeerde pakket gekocht waar chorizo bij moest. Blij dat ik nog 2-3 porties heb.

Heeft @Lucky_Strike het over een pantry, zo noemen wij in het gebouw de keukenkast. Best wel een flinke ruimte (2x 1,20) en dat is het volgende op het opruimlijstje. Volgens mij kan daar heel veel beter neergezet worden of weg.
We have far more in common than that which devides us..
pi_210883974
Productieve dag voor @Lucky_Strike en @Tuindier in de tuin _O_ en voor @Clubsoda in de keuken _O_

@Kaatje1 goed bezig met de administratie!

Hockeyen was best intensief, tijdens de wedstrijd weer meer last van mn vlekje en koppijn en die koppijn heb ik eigenlijk de hele dag gehouden. Had om 9u paracetamol genomen maar die begon pas te werken toen de wedstrijd al over de helft was, en net toch maar weer genomen, hopelijk helpt dat wat. Hopelijk goede nacht straks en dat het morgen dan weer stuk beter is! Want het ging tot vandaag juist elke dag stukje beter.

Gelukkig redelijk rustig wat werk betreft morgen, moet wel wat dingen doen (scripties nakijken) maar dat is gewoon vanuit huis, en maar één online meeting.
pi_210884343
Vanavond zag ik een stukje hockeywedstrijd van SCHC - Amsterdam.
Was leuk om te zien weer eens. w/

Vervelend hoor Vlinder: dat gedoe met hoofd en ogen. -O-
Sporten hoort toch te ontspannen.
  zondag 8 oktober 2023 @ 20:00:04 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210884571
Hmz... stel een vliegtuig landt om 0:30 op Schiphol.

Is het dan realistisch te veronderstellen dat de (gecharterde) bus om 02:00 vertrekt vanaf de terminal?
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 20:05:35 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210884698
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 20:00 schreef fietsie het volgende:
Hmz... stel een vliegtuig landt om 0:30 op Schiphol.

Is het dan realistisch te veronderstellen dat de (gecharterde) bus om 02:00 vertrekt vanaf de terminal?
Als alles goed gaat, wel al eerder denk ik.
  zondag 8 oktober 2023 @ 20:06:49 #48
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210884729
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 20:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Als alles goed gaat, wel al eerder denk ik.
Hmz.Dan zijn ze 4:20 hier.. lekker tijdstip
pi_210885216
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 20:06 schreef fietsie het volgende:

[..]
Of eerder *O*

Wie krijg je op bezoek?

We aten net je kipvleugels met een marinade geïnspireerd op die van @LeeHarveyOswald :9~
Spoilers!
  zondag 8 oktober 2023 @ 20:31:55 #50
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210885229
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 20:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Of eerder *O*

Wie krijg je op bezoek?

We aten net je kipvleugels met een marinade geïnspireerd op die van @:leeharveyoswald :9~
Eega was zonnen in Kroatie en vliegt nu terug
  zondag 8 oktober 2023 @ 20:33:04 #51
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210885258
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 20:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

We aten net je kipvleugels met een marinade geïnspireerd op die van @:leeharveyoswald :9~
Fijn dat ze lekker waren :) Hier kipgehakt balletjes van dezelfde kip
pi_210885389
Nou dit was niet het beste festival ever.....
Echt heel rustig. Bij iedereen dus het was wel gedeelde smart en uiteindelijk was het wel erg gezellig met de brouwers onderling.
  zondag 8 oktober 2023 @ 20:38:47 #53
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210885424
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 20:37 schreef Sarabi het volgende:
Nou dit was niet het beste festival ever.....
Echt heel rustig. Bij iedereen dus het was wel gedeelde smart en uiteindelijk was het wel erg gezellig met de brouwers onderling.
Dus er was ook wel wat gelegenheid elkaars waren te testen ?
pi_210885538
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 20:33 schreef fietsie het volgende:

[..]
Fijn dat ze lekker waren :) Hier kipgehakt balletjes van dezelfde kip
Ook lekker :9

Fijn dat Eega straks weer terug is :)
Spoilers!
pi_210885553
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 20:38 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dus er was ook wel wat gelegenheid elkaars waren te testen ?
Dat sowieso :D

Ondertussen ook alle omzet weer uitgegeven aan een fles mede van een van de brouwers.
pi_210885711
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 19:05 schreef z80 het volgende:
Tikkie jij bent af.
Hehe ja. Was weer mooi.
Spoilers!
  zondag 8 oktober 2023 @ 20:54:40 #57
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210885812
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 20:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hehe ja. Was weer mooi.
Vooral dat Toto dan vanaf buiten het circuit moet ingrijpen...
pi_210885836
Nog weer 50 km fietsen, check. Was mooie avond.

@Sarabi jammer van het tegenvallende bezoek!
@Clubsoda wat een werk zeg :o
@Tuindier tulpjes geplant O+ O+
pi_210885840
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 20:54 schreef fietsie het volgende:

[..]
Vooral dat Toto dan vanaf buiten het circuit moet ingrijpen...
Hehe ja. Wat een kleuter blijft het toch.
Spoilers!
pi_210886536
@Lucky_Strike ik had je nog een DM gestuurd :)
pi_210887445
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 20:06 schreef fietsie het volgende:

[..]
Uurtje later dan ik gisteren mijn avondeten had :')
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_210887626
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 21:35 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Lucky_Strike ik had je nog een DM gestuurd :)
Je antwoorden staat op de to do lijst. Had er even geen ruimte voor.
Spoilers!
pi_210888530
Ik moest aan Candaasje denken :@

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 9 oktober 2023 @ 07:09:56 #64
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210889035
c_/
pi_210889245
Goedemorgen allemaal :W groetjes uit Hoek van Holland. Ik was dus onderweg naar de nachttrein naar Schotland maar toen ik eenmaal in Londen was, werd de nachttrein opgeheven. Geen vakantie dus. Over een paar uurtjes weer thuis.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 9 oktober 2023 @ 08:04:26 #67
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210889255
Goedemorgen… c_/

Ook wedstrijd 2 is gisteren gewonnen.
Daarna doorgesjeesd naar een verjaardag waar als verrassing een compleet BBQ catering team ons op stond te wachten en heerlijke stukken vlees aan het bereiden was.
Mudje vol weer naar huis en daarna als een os in slaap gevallen, ik was voor het eerst sinds lange tijd echt moe…
  maandag 9 oktober 2023 @ 08:04:58 #68
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210889258
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allemaal :W groetjes uit Hoek van Holland. Ik was dus onderweg naar de nachttrein naar Schotland maar toen ik eenmaal in Londen was, werd de nachttrein opgeheven. Geen vakantie dus. Over een paar uurtjes weer thuis.
Huh?
pi_210889312
Mogge!
Wat een verhaal @Dr_Flash Door stakingen of zo?
pi_210889313
quote:
Waren er geen andere reismogelijkheden?
pi_210889472
quote:
Blijf dan gewoon in Londen en omgeving leuke dingen doen, gekkie :T
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 09:10:06 #72
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210889662
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Waren er geen andere reismogelijkheden?
Als de Caledonian Sleeper de reden voor de reis is niet lijkt me ;)
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 09:10:52 #73
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210889667
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Wat een verhaal @:Dr_flash Door stakingen of zo?
pi_210890032
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:50 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Blijf dan gewoon in Londen en omgeving leuke dingen doen, gekkie :T
Ja last minute even een hotelletje regelen in Londen. Met jou kun je lachen.
pi_210890039
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Wat een verhaal @:Dr_flash Door stakingen of zo?
Nee noodweer. Het heeft echt overdreven hard geregend daar. Nou ja plaatje van Ludolf zegt het wel.
pi_210890066
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Londen is geen dorp met maar 1 herberg, dat moet lukken. Misschien niet met zwembad en schnitzel met jagersaus maar volgens mij zie je teveel beren op de weg. o|O
pi_210890095
Geef even je creditcard gegevens
pi_210890112
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nee noodweer. Het heeft echt overdreven hard geregend daar. Nou ja plaatje van Ludolf zegt het wel.
Ik zie het probleem niet, gewoon je raampje in de trein dichthouden en je droge sokken in het bagagerek leggen.
pi_210890136
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ik zie het probleem niet, gewoon je raampje in de trein dichthouden en je droge sokken in het bagagerek leggen.
Ja leuk
pi_210890216
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Jij spaart toch biljetjes? Dan is een last-minute in Londen geen probleem lijkt mij :+
pi_210890248
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:21 schreef yinu het volgende:

[..]
Jij spaart toch biljetjes? Dan is een last-minute in Londen geen probleem lijkt mij :+
Ja niet om ze uit te geven natuurlijk he :+

Trouwens het meeste wordt toch niet geaccepteerd :P
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:36:58 #82
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210890366
Ahh dat is balen @Dr_Flash! Krijg je wel het geld terug voor het niet afgelegde deel van de reis?
pi_210890456
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:36 schreef Morgane89 het volgende:
Ahh dat is balen @:Dr_Flash! Krijg je wel het geld terug voor het niet afgelegde deel van de reis?
Ja dat wel. En driekwart van mijn hotel hopelijk. Maar de meeste al geboekte activiteiten ben ik ook kwijt.
pi_210890690
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja dat wel. En driekwart van mijn hotel hopelijk. Maar de meeste al geboekte activiteiten ben ik ook kwijt.
Wat zuur -O-
pi_210891114
quote:
Mogguh!

Lag jij ook aan de tafel vastgeketend's nachts? :o
pi_210891142
quote:
Mogguh!

quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 19:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ik hou heus veel van kikkererwten maar dit klinkt toch een partij ranzig :M
pi_210891144
Moeten we bidkring voor Candaasje?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210891165
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]
[..]
Ja, dat snap ik en mijn ding is het ook niet, maar het is wel minder vies dan het klinkt :+
pi_210891314
quote:

[..]
[..]
Niet heerliedepeerlie?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_210891368
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nee dat gelukkig niet. ::D In het maandelijkse papieren blaadje voor en door lotgenoten vond je af en toe daar wel enge verhalen over terug; 3 maanden in tractie moeten ‘liggen’ enzo :X

quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Moeten we bidkring voor Candaasje?
Oh, dat kwamen de Jehova’s vanmorgen doen. (Ze zijn hier nogal volhardend. ) Ik zat nog in de auto , ben maar even blijven zitten . Geen zin in dat soort nonsens na een lange en drukke nacht :{w
pi_210891369
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Sjonge…wat veel! Water!
Succes met de terugreis!

Twintig mensen in de wacht = een uurtje om een functie onderzoek af te spreken.
Mevrouw begint om te zeggen, dat het al vanaf 8 uur zo is. “Gekkenhuis”.
“Of het systeem meewerkt”…Nieuw systeem is week buiten dienst geweest en nu weer in bedrijf. Vandaag.
Edit: gelukt.
pi_210891456
quote:

[..]
[..]
Natte hummus? :D
pi_210891464
Het zout is meeverkocht met de bakkerij, dus ik moet zo zout kopen :')

En dan maar even het broodbakken in de oven topic omhoog schoppen. :P
pi_210891466
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Natte hummus? :D
IN JE BROEKJE
pi_210891468
En ik had hooch op het desem, dat is toch zeker wel tien jaar geleden dat dat gebeurde.
pi_210891650
quote:
11s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:10 schreef derLudolf het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Oef, best een goede reden om niet te rijden.
pi_210891668
Wat kut, @Dr_Flash! -O-
pi_210891688
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:24 schreef AnneX het volgende:

[..]
Sjonge…wat veel! Water!
Succes met de terugreis!

Ben inmiddels weer thuis :) Heel die nachttrein was geannuleerd dus ik ben nooit verder dan Londen gekomen.
pi_210891775
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Jouw vakanties en water combineren niet echt he -O- (eerst boort, nu trein).
Jammer van je activiteiten ook!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 13:07:08 #100
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210891784
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Jouw vakanties en water combineren niet echt he -O- (eerst boort, nu trein).
Jammer van je activiteiten ook!
Hé, dat is al de zoveelste keer dat ik dat lees :P
pi_210891792
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Hé, dat is al de zoveelste keer dat ik dat lees :P
Hooguit de tweede keer heur :6
pi_210891807
Vraagje: het is toch gewoon heel normaal als je inmiddels vijf adventskalenders voor jezelf en je katten hebt gekocht he? :@

En dan tel ik het adventskraslot daar nog niet eens bij :')
pi_210891815
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vraagje: het is toch gewoon heel normaal als je inmiddels vijf adventskalenders voor jezelf en je katten hebt gekocht he? :@

Kun je je 5 kalenders en een lot veroorloven?
pi_210891877
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Kun je je 5 kalenders en een lot veroorloven?
Ja *O*
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:17:17 #105
35189 Troel
scherp en bot
pi_210891883
quote:

Als je het kan betalen, zie ik het probleem niet. Ik heb meer het probleem "ik wil er wel 5 voor mijn kerel kopen, maar ik vind blijkbaar niet dat ik er zelf eentje waard ben, want dan vind ik ze te duur :') "
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210891885
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ja *O*
Goedgekeurd *O*
pi_210891907
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Goedgekeurd *O*
*O* *O* *O* *O* *O*
pi_210891920
quote:
7s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:17 schreef Troel het volgende:

[..]
Als je het kan betalen, zie ik het probleem niet. Ik heb meer het probleem "ik wil er wel 5 voor mijn kerel kopen, maar ik vind blijkbaar niet dat ik er zelf eentje waard ben, want dan vind ik ze te duur :') "
Daar heb ik overduidelijk geen probleem mee :+

Hoofd omprogrammeren! ‘Wat zou je een kennis aanraden’ en zulks.
pi_210892150
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Niet heerliedepeerlie?
Yuckiedepuckie
pi_210892176
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
IN JE BROEKJE
Ja heerlie de peerlie.
Geen mijn portie maar aan fikkie
pi_210892327
Djeezus kunnen jullie die code taal niet in whats app of zo uitwisselen of irl?
Wat hebben anderen hiermee van doen?

En dan mij kwalijk nemen, dat ik in afkortingen etc post. Niet meer trouwens, want het ergerde de mede poster.
  maandag 9 oktober 2023 @ 13:59:30 #112
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_210892345
quote:

eentje met whisky samples, eentje met sexspeeltjes, eentje met speciaalbier, eentje met chocola,.... :D
pi_210892351
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:58 schreef AnneX het volgende:
Djeezus kunnen jullie die code taal niet in whats app of zo uitwisselen of irl?
Wat hebben anderen hiermee van doen?

En dan mij kwalijk nemen, dat ik in afkortingen etc post. Niet meer trouwens, want het ergerde de mede poster.
_O-

En dan staan er toch weer 2 afko's in je bericht o|O
pi_210892368
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 14:00 schreef Jeroboam het volgende:

[..]

En dan staan er toch weer 2 afko's in je bericht o|O
👍🏼
pi_210892398
Echt onleesbaardepeesbaar weer :?
pi_210892420
Elk jaar roep ik weer dat ik nu echt mn Zeeuwse inborst ga negeren en een sjiekiedepiekie kalender ga kopen en elk jaar doe ik het dan toch weer niet :')

Dit jaar ga ik mezelf trakteren op het laseren van mn poeniewoenie en das weer duur genoeg.
  maandag 9 oktober 2023 @ 14:06:50 #117
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_210892431
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
het laseren van mn poeniewoenie
Wacht, wat?
pi_210892477
quote:
11s.gif Op maandag 9 oktober 2023 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wacht, wat?
pi_210892482
quote:
WAAROM DIE STAART :o
  maandag 9 oktober 2023 @ 14:13:26 #120
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_210892499
quote:
Oh ik dacht poen, dat is geld.

:9 geld :9
pi_210892598
quote:
Elk jaar roep ik weer dat ik nu echt mn Zeeuwse inborst ga negeren en een sjiekiedepiekie kalender ga kopen en elk jaar doe ik het dan toch weer niet :')

Dit jaar ga ik mezelf trakteren op het laseren van mn poeniewoenie en das weer duur genoeg.
Koop toch gewoon een Lumeadepumea. Veel goedkoper.
Moet je alleen wel af en toe van je gat komen om overal goed bij te kunnen
pi_210892620
quote:
Ril!

Ik heb er niet zo'n staart bij hoor :r

Al moet eenieder uiteraard zelf weten welke haardracht hij/zij/het het meest waardeert, maar mijn ding is het niet.
pi_210892623
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 14:22 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik heb er geen zindepin in.
pi_210892628
quote:

Doen vrouwen van jouw leeftijd dat nog? Hoelang heb jij of je wederhelft daar profijt van eigenlijk?
pi_210892635
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 14:24 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Doen vrouwen van jouw leeftijd dat nog? Hoelang heb jij of je wederhelft daar profijt van eigenlijk?
Haaahahahahahahhahaha _O- _O- _O-
pi_210892662
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 14:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Haaahahahahahahhahaha _O- _O- _O-
Sorry :@
pi_210892767
Naast de lol om DPs leeftijd ben ik me nu aan het afvragen of jij denkt dat vrouwen daar vanzelf kaal worden als ze ouder worden.
Of wellicht onthouding in jouw hoofd een logisch gevolg is van een leeftijd boven xxx.
pi_210892803
Leftovers van de tokodepoko *O*
pi_210892888
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 14:39 schreef Vanyel het volgende:
Naast de lol om DPs leeftijd ben ik me nu aan het afvragen of jij denkt dat vrouwen daar vanzelf kaal worden als ze ouder worden.
Of wellicht onthouding in jouw hoofd een logisch gevolg is van een leeftijd boven xxx.
Twee keer mis. Ik dacht dat blote kutten vooral iets voor onzekere jonge meiden waren die haar vies vinden. Mij maakt het niks uit, uiteraard.
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 14:53:29 #130
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210892896
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 14:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Leftovers van de tokodepoko *O*
En met zulks taalgebruik zou je denken dat er niets te laseren valt :+
pi_210892909
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 14:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]
En met zulks taalgebruik zou je denken dat er niets te laseren valt :+
Hoe gaat het met je Letse, ooit nog iets gehoord?
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 15:00:02 #132
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210892955
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 14:55 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Hoe gaat het met je Letse, ooit nog iets gehoord?
Als ik het idee had gehad dat de vraag uit oprechte interesse was, had ik antwoord gegeven :+
pi_210892970
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Als ik het idee had gehad dat de vraag uit oprechte interesse was, had ik antwoord gegeven :+
Was het wel, daarom verbeter ik het bericht even naar Litouwse.
  maandag 9 oktober 2023 @ 15:07:02 #134
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210893004
quote:
Grijs punanihaar _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_210893017
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:07 schreef Molo het volgende:

[..]
Grijs punanihaar _O_
Ik werd al op mn 19e grijs :D

Van de week ontdekte ik ineens 2 spierwitte wenkbrauwharen...
  maandag 9 oktober 2023 @ 15:08:53 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210893022
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik werd al op mn 19e grijs :D

Van de week ontdekte ik ineens 2 spierwitte wenkbrauwharen...
Dat is toch gewoon:

pi_210893030
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:08 schreef Molo het volgende:

[..]
Dat is toch gewoon:

MOET DAT HIER!
pi_210893033
quote:

[..]
Grijs punanihaar _O_
Bestaat dat wel?
pi_210893038
Veeg me op :D
  maandag 9 oktober 2023 @ 15:12:11 #140
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210893053
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:09 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Bestaat dat wel?
Nog nooit een naakte vrouw op leeftijd gezien?
pi_210893077
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:12 schreef Molo het volgende:

[..]
Nog nooit een naakte vrouw op leeftijd gezien?
Wat is op leeftijd? Misschien dan alleen vrouwen op leeftijd die naar de poeniekapper zijn geweest.
  maandag 9 oktober 2023 @ 15:15:30 #142
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210893083
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:14 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Wat is op leeftijd? Misschien dan alleen vrouwen op leeftijd die naar de poeniekapper zijn geweest.
Bij grijze gordijnen kan matchend tapijtje aanwezig zijn natuurlijk
  maandag 9 oktober 2023 @ 15:15:39 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210893084
pi_210893088
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:15 schreef Molo het volgende:

[..]
Bij grijze gordijnen kan matchend tapijtje aanwezig zijn natuurlijk
Thanks, ik zal er proberen op te letten.
pi_210893099
quote:

[..]
Dat is toch gewoon:

:{

Ik hoop niet dat mijn click het algoritme heeft doen besluiten dat dit mijn nieuwe favoriet is :{
  maandag 9 oktober 2023 @ 15:32:05 #146
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210893270
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat mijn click het algoritme heeft doen besluiten dat dit mijn nieuwe favoriet is :{
Helaas, the system has taken over all control
pi_210893299
quote:

[..]

Drink je ook bier LHO? Wat is je favoriete brouwerij in Rotterdam.
pi_210893336
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:35 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Drink je ook bier LHO? Wat is je favoriete brouwerij in Rotterdam.
Ik drink geen bier. En hier in de stad wordt geen wijndruif verbouwd zover ik weet.
pi_210893370
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ik drink geen bier. En hier in de stad wordt geen wijndruif verbouwd zover ik weet.
Klopt, wel net buiten Rotterdam. Wijn drink ik dan weer niet. :'(
pi_210893373
quote:

Nog niet in huis maar er komen er dit jaar ook weer 4.

quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
eentje met speciaalbier
Welke?
pi_210893392
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Nog niet in huis maar er komen er dit jaar ook weer 4.
[..]
Welke?
Ik ga misschien dit jaar ook mijn adventspeciaalbierkalender ontmaagding doen, die van de Moersleutel had vorig jaar een goede deal icm hun abonnement.
pi_210893410
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:44 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ik ga misschien dit jaar ook mijn adventspeciaalbierkalender ontmaagding doen, die van de Moersleutel had vorig jaar een goede deal icm hun abonnement.
Die is wel geweldig O+ dat is ook 1 van onze 4.
  maandag 9 oktober 2023 @ 15:46:56 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_210893426
quote:
Ik begreep onlangs van een verpleegster die in een verpleeghuis werkt, dat er wel beduidend minder haar is. En ik kan me niet voorstellen dat dementerende ouderen zelf met een scheermes aan de slag gaan (en de huidige generatie zal nog niet gelaserd hebben gok ik).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 9 oktober 2023 @ 15:50:30 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_210893459
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 14:22 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja, maar welke van de 23842734 :D
Is daar ook een adventkalender voor?

[ Bericht 7% gewijzigd door Troel op 09-10-2023 15:58:30 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210893468
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Die is wel geweldig O+ dat is ook 1 van onze 4.
Dan zijn jullie al guild member zeker, want het prijsverschil tussen het abonnement en los kopen is best groot. :+
pi_210893534
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:51 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Dan zijn jullie al guild member zeker, want het prijsverschil tussen het abonnement en los kopen is best groot. :+
Klopt :Y Maar anders hadden we hem ook wel besteld.
pi_210893549
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 14:52 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Twee keer mis. Ik dacht dat blote kutten vooral iets voor onzekere jonge meiden waren die haar vies vinden. Mij maakt het niks uit, uiteraard.
Ik ben oud en vrij content met mijn seksleven en ik vind haar nog steeds 'vies'. Van mijn schatje net zo als van mezelf.
Dat is gelukkig wederzijds.
pi_210893559
quote:

[..]
Grijs punanihaar _O_
:{w

Geen punanihaar O+
pi_210893561
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik ben oud en vrij content met mijn seksleven en ik vind haar nog steeds 'vies'. Van mijn schatje net zo als van mezelf.
^O^
pi_210893583
quote:

[..]
Dat is toch gewoon:

Ommegot mijn nieuwe favorietje hoor, deze
pi_210893598
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:14 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
:?
Dat was toch iets voor jonge onzekere blommekes die haar vies vinden?
pi_210893601
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik las van onder naar boven en dacht dat haar verwees naar je mevrouw ;(
pi_210893613
quote:

[..]

Misschien moet je ff hierop klikken, dan verdwijnt die andere vast van de horizon

Link plakken is voor gevorderden.

[ Bericht 27% gewijzigd door Vanyel op 09-10-2023 16:09:27 ]
pi_210893637
quote:
7s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:46 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik begreep onlangs van een verpleegster die in een verpleeghuis werkt, dat er wel beduidend minder haar is. En ik kan me niet voorstellen dat dementerende ouderen zelf met een scheermes aan de slag gaan (en de huidige generatie zal nog niet gelaserd hebben gok ik).
Minder is niet geen.

Mijn moeder maakt nog steeds een net bijgewerkt plantsoentje hoor, die laat zich door iets futiels als bejaard zijn echt niet tegenhouden :{w
  maandag 9 oktober 2023 @ 16:07:14 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_210893650
quote:
7s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:50 schreef Troel het volgende:

Minder is niet geen.

Mijn moeder maakt nog steeds een net bijgewerkt plantsoentje hoor, die laat zich door iets futiels als bejaard zijn echt niet tegenhouden :{w
Ik geef haar groot gelijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210893666
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:02 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
:o
Vond/vind jij haar vies dat je zoiets denkt? :o
  maandag 9 oktober 2023 @ 16:13:41 #167
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210893711
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:02 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
De zin is verwarrend, idd
pi_210893713
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Misschien moet je ff hierop klikken, dan verdwijnt die andere vast van de horizon

Link plakken is voor gevorderden.
Ik heb even de UN gebeld met een klacht over mensenrechtenschending. Mijn god.

Snel mijn earworm van de afgelopen paar weken weer terugkweken.
  maandag 9 oktober 2023 @ 16:31:50 #169
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210893847
quote:
11s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ik heb even de UN gebeld met een klacht over mensenrechtenschending. Mijn god.

Snel mijn earworm van de afgelopen paar weken weer terugkweken.
Hier trap ik dus niet in }:|

Ik heb het schaamhaar van mijn 93-jarige oma eens mogen aanschouwen en er was opvallend weinig haar.
Spoilers!
pi_210893912
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb het schaamhaar van mijn 93-jarige oma eens mogen aanschouwen en er was opvallend weinig haar.
Gewoon de mijne kijken :Y
  maandag 9 oktober 2023 @ 16:44:32 #171
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210893967
Het wordt doorgaans een stuk dunner en minder, maar kan wel behoorlijk lang worden

Tevens gaat alles sowieso hangen. Lippen, billen, clit, scrotum, lulletje, bovenbenen etc.

Dus in het geheel ga je er niet op vooruit

Maarrrrr, who cares. Gewoon door blijven genieten van het leven tot het einde jatoggggg
pi_210893978
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:44 schreef Molo het volgende:
Het wordt doorgaans een stuk dunner en minder, maar kan wel behoorlijk lang worden

Tevens gaat alles sowieso hangen. Lippen, billen, clit, scrotum, lulletje, bovenbenen etc.

Maarrrrr, who cares. Gewoon door blijven genieten van het leven tot het einde jatoggggg
Heerliedepeerlie
  maandag 9 oktober 2023 @ 16:46:23 #173
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210893986
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Heerliedepeerlie
Lucie for president!

https://www.at5.nl/artike(...)lleen-maar-truttiger
pi_210893988
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met toestemming en ovv g
  maandag 9 oktober 2023 @ 16:47:14 #175
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210894000
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:46 schreef Blues het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met toestemming en ovv g
Goed bericht! Sterkte verder voor G en jou ^O^
pi_210894014
Ga ik nu even teruglezen over schaamhaar :P
  maandag 9 oktober 2023 @ 16:50:31 #177
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210894047
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:48 schreef Blues het volgende:
Ga ik nu even teruglezen over schaamhaar :P
Altijd een aanrader!
pi_210894051
quote:
SPOILER
Met toestemming en ovv g
Pff, ellende en gedoe, maar.... klinkt an sich... hoopvol?
pi_210894138
Nou, ik zou me wel afvragen wat ze denken te vinden met die hersenscan
  maandag 9 oktober 2023 @ 17:00:14 #180
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210894143
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Gewoon de mijne kijken :Y
Joe.

quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:44 schreef Molo het volgende:

De lengte viel op bij oma inderdaad.
Spoilers!
  maandag 9 oktober 2023 @ 17:00:16 #181
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210894144
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:59 schreef Vanyel het volgende:
Hersens?

Grapje he :+

Ja altijd afwachten maar natuurlijk, sowieso geen rustig moment meer bij elke klacht of onderzoek, na zo'n diagnose
  maandag 9 oktober 2023 @ 17:00:29 #182
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210894147
goed nieuws dus, vooral de laatste zin klinkt hoopvol! ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_210894155
quote:
SPOILER
Met toestemming en ovv g
Het lijkt niet een al te slechte diagnose. En geen uitzaaiingen is een hele opluchting
  maandag 9 oktober 2023 @ 17:02:29 #184
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210894165
Geen idee wat ik er over moet zeggen. Maar richten op genezing lijkt me het beste uitgangspunt dat je kunt hebben als die diagnose er toch al is.
Spoilers!
pi_210894184
Klinkt voor nu hoopvol inderdaad, wat Lucky zegt. Genezing als richtpunt is natuurlijk waar je op hoopt.
En fijn dat dat MDO vrij snel na de hersenscan is, hoeven jullie niet ál te lang in spanning te zitten over wat daarop te zien is (al kan ik me voorstellen dat elke dag als te lang voelt). Mijn duimen draaien nog even door voor jullie beide!
pi_210894301
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 17:01 schreef Kaatje1 het volgende:

Het lijkt niet een al te slechte diagnose. En geen uitzaaiingen is een hele opluchting
Zeker!
CT hersenen verwacht ze niks van, just in case.
Als wel wordt het behandelplan dat ze nu in haar hoofd heeft anders.
pi_210894303
Interessante teruglees (waar ik heel wat over kan zeggen maar ik doe het niet :7 )

En goede update ^O^
pi_210894341
quote:
7s.gif Op maandag 9 oktober 2023 15:46 schreef Troel het volgende:

[..]
Hormoonies de poonies *O*
Maar waar de schaamstreek, benen en onder de oksels minder minder minder krijgen, groeit er weer meer in oren en neus bij vrouwen.
En baardgroei, veel baardjes geschoren hoor bij bewoonsters in mijn vphuis tijd. :)
  maandag 9 oktober 2023 @ 17:29:07 #189
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210894353
Nee, ga ik ook oorhaar krijgen? :'( :r
Spoilers!
pi_210894361
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 17:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, de afgelopen jaren is het eerder meer geworden dan minder. Niet perse oor, maar wel in general :')
pi_210894363
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 17:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Klinkt voor nu hoopvol inderdaad, wat Lucky zegt. Genezing als richtpunt is natuurlijk waar je op hoopt.
En fijn dat dat MDO vrij snel na de hersenscan is, hoeven jullie niet ál te lang in spanning te zitten over wat daarop te zien is (al kan ik me voorstellen dat elke dag als te lang voelt). Mijn duimen draaien nog even door voor jullie beide!
Vanaf begin augustus is het al spannend :X Dat is wel een ding, maar zolang de uitkomst is dat hij -zoals ie het zelf net zei- nog een paar jaar 'meekan' voor een heel goed doel O+
pi_210894366
Behalve op mijn knar, waar ik geregeld kale guldens heb *O* LOVE IT *O*
pi_210894370
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 17:30 schreef Blues het volgende:

[..]
Vanaf begin augustus is het al spannend
-O-
pi_210894456
quote:
SPOILER
Met toestemming en ovv g
Mooi, genomen dat die hele shitzooi niet mooi is natuurlijk.
pi_210894463
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:D

Ik zal J even inseinen wat akoestische boobytraps te plaatsen >:)
  maandag 9 oktober 2023 @ 17:45:10 #196
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210894495
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2023 17:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
:D

Ik zal J even inseinen wat akoestische boobytraps te plaatsen >:)
Ik denk niet dat je die gevolgen op je geweten wilt hebben.
Spoilers!
pi_210894518
Grijs wordt t ook he.
Dat haar, dat er dan nog zit (8>
pi_210894738
quote:
SPOILER
Met toestemming en ovv g
Fijn dat het redelijk goed nieuws is :)
  maandag 9 oktober 2023 @ 18:07:30 #199
35189 Troel
scherp en bot
pi_210894740
Klinkt hoopvol Blues :* grote knuffel voor jullie
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210894751
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 17:27 schreef Blues het volgende:

[..]
Hormoonies de poonies *O*
Maar waar de schaamstreek, benen en onder de oksels minder minder minder krijgen, groeit er weer meer in oren en neus bij vrouwen.

En ik maar denken dat dat door mijn niet aflatende lumeahuisvlijt kwam. }:|
Dit vind ik níet heerlie de peerlie :{w
  maandag 9 oktober 2023 @ 18:15:57 #201
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210894826
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 17:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
En tiethaar
pi_210894898
Nu heb ik ruzie met mijn zoon.

@Molo schuld }:|

In tegenstelling tot vrouw en oudste vond hij HDP niet een lollig liedje om het refrein tig keer van te herhalen onder het eten.
pi_210895084
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 17:30 schreef Blues het volgende:

[..]
Vanaf begin augustus is het al spannend :X Dat is wel een ding, maar zolang de uitkomst is dat hij -zoals ie het zelf net zei- nog een paar jaar 'meekan' voor een heel goed doel O+
Ja, dat geloof ik direct. Logisch ook met steeds weer nieuwe onderzoeken en alles! Maar inderdaad, wat je zegt :*
pi_210895443
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o
Vond/vind jij haar vies dat je zoiets denkt? :o
Ze komt vrij verzorgd over en riekt ook niet. Daarom mijn verbazing.
  maandag 9 oktober 2023 @ 19:12:16 #205
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210895478
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 18:23 schreef Vanyel het volgende:
Nu heb ik ruzie met mijn zoon.

@:molo schuld }:|

In tegenstelling tot vrouw en oudste vond hij HDP niet een lollig liedje om het refrein tig keer van te herhalen onder het eten.
Kind naar heropvoedingskamp sturen :Y

Subtiel indoctrineren middels heel zachtjes de hele dag door opzetten helpt vast ookn O+
pi_210895607
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 19:12 schreef Molo het volgende:

[..]
Kind naar heropvoedingskamp sturen :Y

Subtiel indoctrineren middels heel zachtjes de hele dag door opzetten helpt vast ookn O+
Je had zijn woeste muil moeten zien toen ik er net subtiel weer een liet vallen :D
pi_210895695
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 19:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Je had zijn woeste muil moeten zien toen ik er net subtiel weer een liet vallen :D
}:| lulligdepullig }:|
  maandag 9 oktober 2023 @ 19:28:00 #208
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_210895734
quote:
3s.gif Op maandag 9 oktober 2023 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien donderdag of vrijdag een dagje naar Bremen, dat is wel leuk :)
quote:
4s.gif Op maandag 9 oktober 2023 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Of donderdag EN vrijdag als ik een hotelletje met een zwembad kan vinden :9
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2023 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha lollercopter _O_

Woensdag tm vrijdag naar Bremen. Met zwembad. Gauw even treinkaartjes regelen.
quote:
6s.gif Op maandag 9 oktober 2023 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
2 nachtjes hotel met ontbijt en zwembad 175
retourtje 1e klas met reserveringen 125

Nog 1 dagje om de was te doen en het weer te bekijken. Bremen here we come *O*
quote:
6s.gif Op maandag 9 oktober 2023 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch binnen een half uurtje geregeld *)

Ik kan het nog _O_
:+
pi_210895810
quote:
17s.gif Op maandag 9 oktober 2023 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Toch nog een beetje vakantie! *O*
  maandag 9 oktober 2023 @ 19:40:12 #210
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_210895929
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 19:32 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Toch nog een beetje vakantie! *O*
Who's in charge? I'M in charge :(

had dit even nodig O-)
  maandag 9 oktober 2023 @ 20:02:02 #211
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210896303
quote:
6s.gif Op maandag 9 oktober 2023 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

had dit even nodig O-)
Dat zal ze leren *O*
Spoilers!
  maandag 9 oktober 2023 @ 20:15:34 #212
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210896594
quote:

[..]
Zaligdepalig om te zien O+
pi_210896680
Schopje Reddit?
pi_210896703
quote:
6s.gif Op maandag 9 oktober 2023 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

had dit even nodig O-)
Oh en grote shit jouw abrupt geeindigde vakantie -O- :*
pi_210896718
quote:

[..]
Woeste muil :D O+
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 20:29:33 #216
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210896849
quote:
17s.gif Op maandag 9 oktober 2023 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je tripjes die - bij voorkeur dronken - in een half uur geregeld zijn, zijn de besten. :P
  maandag 9 oktober 2023 @ 20:32:08 #217
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210896883
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 20:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Je tripjes die - bij voorkeur dronken - in een half uur geregeld zijn, zijn de besten. :P
Niet alleen bij hem toch?

Zo zat ik vrij impulsief gisteren in Frankrijk bij WK Rugby. Hoe vet is dat, zijn de leukste avonturen _O_
  maandag 9 oktober 2023 @ 20:47:41 #218
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_210897085
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 20:32 schreef Molo het volgende:

[..]

Zo zat ik vrij impulsief gisteren in Frankrijk bij WK Rugby. Hoe vet is dat, zijn de leukste avonturen _O_
Is wel zo. Die Persconferentie in Napels is nog steeds legendarisch O+
  maandag 9 oktober 2023 @ 20:50:31 #219
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_210897109
pi_210897166
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 20:32 schreef Molo het volgende:

[..]

Lollig! Zo belande ik in Riga bij Masterchef.

Je post deed me eraan denken dat ik volgend jaar eigk naar de Olympische spelen wil. Toch maar eens even googlen. Gezien de ticketprijzen en wat nog aan sporten mogelijk is blijk ik best laat te zijn (d’oh :') )
  maandag 9 oktober 2023 @ 21:03:10 #221
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210897232
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2023 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Is wel zo. Die Persconferentie in Napels is nog steeds legendarisch O+
_O-
  maandag 9 oktober 2023 @ 21:04:40 #222
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210897247
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je post deed me eraan denken dat ik volgend jaar eigk naar de Olympische spelen wil. Toch maar eens even googlen. Gezien de ticketprijzen en wat nog aan sporten mogelijk is blijk ik best laat te zijn (d’oh :') )
Paralympics zijn goed te doen geloof ik qua prijzen. Vriendin van me gaat vaak naar de echte Olympische Spelen en dat is.... prijzig ja :X

EK voetbal staat hier op de planning voor volgend jaar maar moet het nog regelen. Welke wedstrijd boeit me eigenlijk niet, Roemenië tegen Tonga was ook fantastisch gisteren dus bij voetbal vind ik die vibe doorzetten eigenlijk ook wel charmant
  maandag 9 oktober 2023 @ 21:07:13 #223
63722 z80
I fink you freaky
pi_210897274
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:59 schreef Vanyel het volgende:
Controle op uitzaaiingen. Waar ze dan op tijd bij zijn.
Op het moment dat er uitval is, is het te laat. En is er hooguit tijd rekken.
pi_210897332
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2023 20:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Schopje Reddit?
Tjemigdepemig, wil je ons weghebben ofzo
  maandag 9 oktober 2023 @ 21:21:52 #225
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210897437
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Sjongejongejongejongejongejonge
pi_210897482
Net pompoenbrood uit de oven getrokken. Is echt heerlie de peerlie :9~

Ik ben bang dat ik m zo ineens opvreet.
Lekker in de herkijk van wheel of time.
Leuker de tweede keer O+
pi_210897483
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dan zou ik synoniemen voor woorden zoals ‘unalived’ noemen en zo. Kunnen de tere Reddit zieltjes niet tegen.
pi_210897516
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dan zou ik synoniemen voor woorden zoals ‘unalived’ noemen en zo. Kunnen de tere Reddit zieltjes niet tegen.
In dat soort krochten kom ik niet, geen idee ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
pi_210897593
quote:
SPOILER
Met toestemming en ovv g
Gelukkig zijn er geen uitzaaiingen gevonden. Dat is tenminste goed nieuws en waar je natuurlijk op hoopt. Hopelijk morgen ook geen gekke dingen en dan behandelplan uitvoeren. Is het een grootcellig longcarcinoom, weet je dat?
  maandag 9 oktober 2023 @ 21:36:05 #230
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_210897606
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:03 schreef Molo het volgende:

[..]
_O-
Impulsief is het codewoord toch?

Ik wi echt zo lang mogelijk zo blijven O+
pi_210897620
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]
In dat soort krochten kom ik niet, geen idee ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
Noh -O-

Dus je komt ook niet in Popping of Medical Gore? ;(
  maandag 9 oktober 2023 @ 21:37:44 #232
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210897629
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Impulsief is het codewoord toch?

Ik wi echt zo lang mogelijk zo blijven O+
Niet altijd, maar op gezette momenten wel tof ja :Y
pi_210897670
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hahaha, heel laat ja.
Ik was ingeloot om kaartjes te kopen in de eerste losse ticket ronde. In mei :+ . Maar toen waren alle betaalbare kaartjes voor leuke sporten al weg (er was al een ronde ervoor geweest met pakketten van 3 kaartjes, en voor deze ronde waren er ook allerlei verschillende tijdslots). Alleen nog voor roeien ofzo, en voor hockey alleen nog achterlijk dure kaartjes enzo, dus uiteindelijk niks gekocht.

Wel nu al in mn agenda staan dat ik vakantie heb de hele OS lang :7

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 09-10-2023 21:47:53 ]
pi_210897769
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:40 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Hahaha, heel laat ja.
Ik was ingeloot om kaartjes te kopen in de eerste losse ticket ronde. In mei :+ . Maar toen waren alle betaalbare kaartjes voor leuke sporten al weg (er was al een ronde ervoor geweest met paketten van 3 kaartjes, en voor deze ronde waren er ook allerlei verschillende tijdslots). Alleen nog voor roeien ofzo, en voor hockey alleen nog achterlijk dure kaartjes enzo, dus uiteindelijk niks gekocht.

Wel nu al in mn agenda staan dat ik vakantie heb de hele OS lang :7
Ik moet nog bedenken wat ik die maand wil. Hele periode vrij is een beetje overkill, maar OS loeren blijft wel fantastisch O+
Broer was slimmer, heeft wel kaartjes. En logeert -na veel gedoe, dure hotels etc- blijkbaar op een camping in Parijs _O-
  maandag 9 oktober 2023 @ 21:48:49 #235
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_210897797
Hoe dan ook, morgen even lekker uitslapen, en woensdag naar Bremen. *O*
  maandag 9 oktober 2023 @ 21:49:37 #236
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210897809
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik moet nog bedenken wat ik die maand wil. Hele periode vrij is een beetje overkill, maar OS loeren blijft wel fantastisch O+
Broer was slimmer, heeft wel kaartjes. En logeert -na veel gedoe, dure hotels etc- blijkbaar op een camping in Parijs _O-
Slim wel die plek :D
pi_210897856
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Noh -O-

Nee.
Misschien zou ik het wel leuk vinden maar daar ben ik toevallig nooit geweest.
pi_210897915
Medizzy, ook lekker :9~
pi_210897921
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 18:15 schreef Molo het volgende:

[..]
En tiethaar
Net nog met pincet paar dikke haren uit vriendin´s tepel verwijderd.
pi_210897943
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Valt mee hoe lang 't is, toch?
OS is 26 juli tm 11 augustus, dus iets meer dan 2 weken.
Paralympische spelen is later pas, 28 aug tm 8 sept.

Ik vind OS echt magisch. Heb bij Tokio eerste twee dagen ook echt 's nachts gekeken, maar dat was toch niet helemaal handig. Dus vanaf derde dag om 7.00 meteen tv aan op terugkijken vanaf de eerste uitzending, en dan de heeeele dag sport kijken tot naar bed :P . Winterspelen is vaak iets lastiger met werk, maar vorige keer was ik nog herstellend van hersenschudding en dus deels ziekgemeld dus meer tijd om te kijken (of nou ja, luisteren - uren scherm ging nog niet goed, maar luisteren en als interessant even kijken wel).

Gaaf voor je broer!
  maandag 9 oktober 2023 @ 21:58:24 #241
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210897970
Even bijgelezen en de conclusie daarna is:
Haar of geen haar, het is en blijft kut…
pi_210897996
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Medizzy, ook lekker :9~
Ook :Y O+
pi_210898001
Niet alleen OS overigens, ik heb de afgelopen week ook als blij mens het turnen WK gekeken (al moet ik zeggen wel alleen de vrouwen, en vooral voor O+ Simone Biles O+ )
pi_210898008
quote:
7s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Even bijgelezen en de conclusie daarna is:
Haar of geen haar, het is en blijft kut…
Shaving is not for pussies 8-)
pi_210898022
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:56 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Valt mee hoe lang 't is, toch?
OS is 26 juli tm 11 augustus, dus iets meer dan 2 weken.
Paralympische spelen is later pas, 28 aug tm 8 sept.

Ik vind OS echt magisch. Heb bij Tokio eerste twee dagen ook echt 's nachts gekeken, maar dat was toch niet helemaal handig. Dus vanaf derde dag om 7.00 meteen tv aan op terugkijken vanaf de eerste uitzending, en dan de heeeele dag sport kijken tot naar bed :P . Winterspelen is vaak iets lastiger met werk, maar vorige keer was ik nog herstellend van hersenschudding en dus deels ziekgemeld dus meer tijd om te kijken (of nou ja, luisteren - uren scherm ging nog niet goed, maar luisteren en als interessant even kijken wel).

Gaaf voor je broer!
Twee weken vakantie inleveren om tv te kijken… zoveel houd ik er dan ook weer niet van. Dan doe ik een deel wel op de herhalingen of samenvattingen. OS nu wel in de agenda gezet zodat ik niet teveel sociale activiteiten plan ^O^
  maandag 9 oktober 2023 @ 22:01:41 #246
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_210898026
pi_210898040
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 22:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Twee weken vakantie inleveren om tv te kijken… zoveel houd ik er dan ook weer niet van. Dan doe ik een deel wel op de herhalingen of samenvattingen. OS nu wel in de agenda gezet zodat ik niet teveel sociale activiteiten plan ^O^
Ik heb 8 weken per jaar en de makkelijkste tijd om het op te nemen is in de zomer ivm geen onderwijs, dat scheelt misschien ook :+

Winterspelen doe ik op jouw manier, want dan kan ik meestal niet zo lang vrij nemen.
pi_210898058
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:55 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Net nog met pincet paar dikke haren uit vriendin´s tepel verwijderd.
Haar uit tepels :o er omheen toch, mag ik hopen?
pi_210898067
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 22:02 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik heb 8 weken per jaar en de makkelijkste tijd om het op te nemen is in de zomer ivm geen onderwijs, dat scheelt misschien ook :+
Waarom ga je niet naar Parijs dan om te kijken? Iets als de marathon of wegwielrennen heb je geen kaartjes voor nodig en heeft ook al een geweldige sfeer.
  maandag 9 oktober 2023 @ 22:04:22 #250
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210898078
Ik dacht dat ik alles had gezien toen ik mr T zag in een reclamespot voor Skechers. Tot ik vandaag Arnold Schwarzenegger zag in een spotje voor door de Lidl verkochte boormachines en dat soort zut ;(
pi_210898095
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 22:02 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Winterspelen doe ik op jouw manier, want dan kan ik meestal niet zo lang vrij nemen.
Dat scheelt een hoop ;) Hier geen zomerstop en wel collega’s met kinderen/partner die gebonden zijn aan schoolvakanties.
pi_210898145
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 22:04 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Waarom ga je niet naar Parijs dan om te kijken? Iets als de marathon of wegwielrennen heb je geen kaartjes voor nodig en heeft ook al een geweldige sfeer.
De marathon vind ik mooi als Sifan Hassan 'm gaat lopen, maar duurt me wel ook vrij lang. Wielrennen is een van de weinige sporten die ik niet zo leuk vind om te kijken. Het is ook nogal gedoe (auto is voor mij te ver om alleen te rijden, overnachtingen zijn bizar duur en grotendeels ook vol inmiddels omdat iedereen met kaartjes inmiddels ook overnachtingen heeft geregeld).

En speelt ook wel mee dat het waanzinnig druk zal zijn daar en ik het daar meestal niet supergoed op doe. Als ik kaartjes voor hockey had kunnen krijgen, of turnen, had ik dat er wel voor over gehad. Maar voor iets als een marathon, waar ik vooral laatste kwartier leuk van vind om te kijken, kan ik dan net zo goed voor de tv zitten. Sowieso is alles daar meestal veel beter op te zien :+ maar de sfeer mis je natuurlijk wel dan.
pi_210898152
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 22:03 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Haar uit tepels :o er omheen toch, mag ik hopen?
Sorry, tepelschijf
pi_210898186
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 22:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dat scheelt een hoop ;) Hier geen zomerstop en wel collega’s met kinderen/partner die gebonden zijn aan schoolvakanties.
Ja, dan kan ik het me goed voorstellen. Ook als je geen 8 weken per jaar hebt haha. Bij ons is zo'n beetje iedereen in de zomer 3 weken of langer met vakantie. Best fijn, want je komt dan dus ook niet met een volle mailbox terug, want vrijwel niemand was er *) nadeel is wel dat alle vakanties achterlijk duur zijn.
pi_210898222
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Noh -O-

Welll
Dat was even interessant toen autocorrect daar Popper van maakte :')
pi_210898304
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 22:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Welll
Dat was even interessant toen autocorrect daar Popper van maakte :')
O+
  maandag 9 oktober 2023 @ 22:22:40 #258
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210898345

Trouwringen verkopen met je blonde haarlokken, je getuite lippen en je hol naar achteren.
Iemand? :D

SPOILER: Ook in kleur verkrijgbaar…
pi_210898392
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 22:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
O+
Ik heb dingen gezien die ik nog nooit eerder gezien had.
Bedankt he
pi_210898428
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 22:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik heb dingen gezien die ik nog nooit eerder gezien had.
Bedankt he
Spreading the pus love O+

Bij mij is het 50% ‘ooit van gehoord’, 25% ‘live gezien’ en 25% ‘ :o :o :o !!!!’
pi_210898441
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 22:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Spreading the pus love O+

Bij mij is het 50% ‘ooit van gehoord’, 25% ‘live gezien’ en 25% ‘ :o :o :o !!!!’
Uhh nee.
De dingen waarover ik spreek zag ik na de verschrijving. Dat was meer de pus met dubbel s.
pi_210898520
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 22:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Uhh nee.
De dingen waarover ik spreek zag ik na de verschrijving. Dat was meer de pus met dubbel s.
:D _O-

Daar ben ik dan weer nooit geweest. En hoef er ook niet te komen denk ik _O-
pi_210898533
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Gelukkig zijn er geen uitzaaiingen gevonden. Dat is tenminste goed nieuws en waar je natuurlijk op hoopt. Hopelijk morgen ook geen gekke dingen en dan behandelplan uitvoeren. Is het een grootcellig longcarcinoom, weet je dat?
Donderdag is ct.
Het is gelukkig niet kleincellig idd. Thankgod.
Dat is t eerste waar ik naar keek bij de uitslagen.
pi_210898562
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 22:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Niet alleen OS overigens, ik heb de afgelopen week ook als blij mens het turnen WK gekeken (al moet ik zeggen wel alleen de vrouwen, en vooral voor O+ Simone Biles O+ )
Nou wat een sportvrouw _O_
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 22:39:58 #265
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210899651
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 22:36 schreef Blues het volgende:

Donderdag is ct.
Het is gelukkig niet kleincellig idd. Thankgod.
Dat is t eerste waar ik naar keek bij de uitslagen.
Ja, dat zou ook het allereerste zijn wat ik zou willen weten :Y (nou ja, tenzij kleincellig, dan liever kop in het zand, maar dan is het al te laat). Ben wel wat opgelucht dat het dát niet is.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 oktober 2023 @ 06:36:11 #267
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210899702
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 22:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik neem ook twee weken vrij voor de Spelen :P
En eindelijk eens op fatsoenlijke tijden voor ons :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 06:55:18 #268
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210899754
Goedemorgen... c_/

Ben benieuwd waarom zo veel personen hier dusdanig into de Olympische Spelen zijn dat men er weken vrij voor neemt om te kijken.
Sommige sporten vind ik wel leuk om te bekijken, maar als ik de live uitzending er van mis, zal ik niet het idee hebben dat ik iets gemist heb…
pi_210900027
Gisteren eerder naar huis gekomen van kantoor. Thuis nog eventjes gewerkt, vroeg gegeten en daarna de rest van de avond in een donkere slaapkamer gelegen met hoofdpijn. Maar gelukkig trok die na eventjes slapen wel weg. Deze ochtend weer helemaal fris. O+
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 08:15:22 #270
35189 Troel
scherp en bot
pi_210900116
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 06:55 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen... c_/

Ben benieuwd waarom zo veel personen hier dusdanig into de Olympische Spelen zijn dat men er weken vrij voor neemt om te kijken.
Sommige sporten vind ik wel leuk om te bekijken, maar als ik de live uitzending er van mis, zal ik niet het idee hebben dat ik iets gemist heb…
Vrij nemen? Nee. Midden in de nacht kijken? Nee. Overdag kijken als het uitkomt? Ja, vooral Formule 1 en dan of samen kijken of via de app met anderen commentaar geven :) Overigens geldt dit altijd, dus ook buiten de OS.

[ Bericht 2% gewijzigd door Troel op 10-10-2023 08:34:36 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210900174
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:15 schreef Troel het volgende:

[..]
Vrij nemen? Nee. Midden in de nacht kijken? Nee. Overdag kijken als het uitkomt? Ja, vooral Formule 1 en dan of samen kijken of via de app met anderen commentaar geven :)
Kom je bedrogen uit. F1 zit niet in de OS :P
pi_210900180
Ik snap sowieso weinig van sport kijken, dus vrij nemen voor de OS vind ik fascinerend. Ik vind het sowieso al zonde om vrij te nemen als ik geen plannen buiten de deur heb. Maar ik ben dan ook gewoon onwijs slecht in vrij nemen.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 08:35:05 #273
35189 Troel
scherp en bot
pi_210900221
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Kom je bedrogen uit. F1 zit niet in de OS :P
WEet ik. Was ook meer in het algemeen. Heb het even verduidelijkt ;)

Schaatsen vind ik soms ook wel leuk om te kijken, maar dat zit ook niet in deze OS :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210900234
Hallo.
pi_210900252
Werken, sporten, escaperoom (werk gerelateerd), etentje met collega’s. Dagje klaar.
pi_210900255
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:39 schreef Lonaa het volgende:
Hallo.
Vroeg mij al af "zou Loon nog leven?".

*O*
pi_210900264
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Werken, sporten, escaperoom (werk gerelateerd), etentje met collega’s. Dagje klaar.
Mijn werk is idd ook een soort escape room
pi_210900273
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Vroeg mij al af "zou Loon nog leven?".

*O*
Vandaag wel weer een beetje. Het was een heftig weekend. ;( :') Wel tof maar dat moet ik niet ieder weekend doen holy shit.
pi_210900276
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Mijn werk is idd ook een soort escape room
Mijn leven is een escape room.
pi_210900286
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Mijn leven is een escape room.
Ben je ook zo slecht in raadsels en puzzels?

:'(
pi_210900295
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ben je ook zo slecht in raadsels en puzzels?

:'(
pi_210900313
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Theweekendlost.meme
pi_210900359
Ik heb een aantal dingen geleerd dit weekend. Of naja, sommige wist ik al maar neus-feiten:
- 2 uur slaap is niet genoeg.
- Met een auto door de wasstraat als je brak bent is Heel Erg Heftig.
- Ik kan door een autobrand heenslapen.
- De 2 zinnen hierboven hebben geen betrekking op dezelfde auto.
- Porn Star Martini uit blik is niet te zuipen.
- Ik kan me prima 24 uur in een bed vermaken.

Goed. Vandaag druk want 3 dagen de wereld negeren is vet gaaf alleen lost het niet magisch al je shit op. Raar.
pi_210900658
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een aantal dingen geleerd dit weekend. Of naja, sommige wist ik al maar neus-feiten:
- 2 uur slaap is niet genoeg.
- Met een auto door de wasstraat als je brak bent is Heel Erg Heftig.
- Ik kan door een autobrand heenslapen.
- De 2 zinnen hierboven hebben geen betrekking op dezelfde auto.
- Porn Star Martini uit blik is niet te zuipen.
- Ik kan me prima 24 uur in een bed vermaken.

Goed. Vandaag druk want 3 dagen de wereld negeren is vet gaaf alleen lost het niet magisch al je shit op. Raar.
Ik heb notities gemaakt ^O^

En soms lossen dingen wel vanzelf op als je ze maar lang genoeg negeert :+ Niet altijd op een positieve manier.

Verder kijk ik vrijwel nooit sport. Want ik vind dat echt niet leuk. Ik weet wel veel van sport. Want mijn ouders praten me elke week ongewenst bij. Van schaatsen tot formule1 en darten, voetbal, zwemmen en tennis. En de OS uiteraard als die er zijn. Ik kan op mijn werk zo mee praten over sporten die ik nog nooit gekeken heb :')
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:43:39 #285
35189 Troel
scherp en bot
pi_210900757
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En soms lossen dingen wel vanzelf op als je ze maar lang genoeg negeert :+ Niet altijd op een positieve manier.

Verder kijk ik vrijwel nooit sport. Want ik vind dat echt niet leuk. Ik weet wel veel van sport. Want mijn ouders praten me elke week ongewenst bij. Van schaatsen tot formule1 en darten, voetbal, zwemmen en tennis. En de OS uiteraard als die er zijn. Ik kan op mijn werk zo mee praten over sporten die ik nog nooit gekeken heb :')
hahaha, ergens is dat best handig, ware het niet dat het bijpraten door je ouders wel tijd kost :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210900776
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:43 schreef Troel het volgende:

hahaha, ergens is dat best handig, ware het niet dat het bijpraten door je ouders wel tijd kost :P
Ik ben daar toch al op bezoek w/ En heus, het bijpraten kost veeeeel minder tijd dan bijv 90 minuten voetbal kijken. Ik krijg nu alleen de hoogtepunten :7
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:47:19 #287
35189 Troel
scherp en bot
pi_210900783
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ben daar toch al op bezoek w/ En heus, het bijpraten kost veeeeel minder tijd dan bijv 90 minuten voetbal kijken. Ik krijg nu alleen de hoogtepunten :7
True enough. En wellicht is het beter dan veel andere onderwerpen ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210900799
Wat ik nog het meest komisch aan de hele sport-situatie vind is dat ze eigenlijk heus wel weten dat ik niet van sport hou. En toch blijven ze er over praten tegen mij. Alsof ik wekelijks mijn ouders zou gaan vertellen hoe een dungeon, raid of battleground is gegaan 8)7 Dat zou hun geen ene bal interesseren.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:49:04 #289
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_210900801
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:25 schreef Myraela het volgende:
Ik snap sowieso weinig van sport kijken, dus vrij nemen voor de OS vind ik fascinerend. Ik vind het sowieso al zonde om vrij te nemen als ik geen plannen buiten de deur heb. Maar ik ben dan ook gewoon onwijs slecht in vrij nemen.
Maar plannen binnensdeurs zijn af en toe ook fijn. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_210900805
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik nog het meest komisch aan de hele sport-situatie vind is dat ze eigenlijk heus wel weten dat ik niet van sport hou. En toch blijven ze er over praten tegen mij. Alsof ik wekelijks mijn ouders zou gaan vertellen hoe een dungeon, raid of battleground is gegaan 8)7 Dat zou hun geen ene bal interesseren.
Gewoon eens proberen.
Kijken of ze net zo beleefd luisteren als jij.
pi_210900828
Mogge!

Gisteren nog even gebruik gemaakt van de (nu verdwenen) opruimwoede die in mij stormde. De voorraadkast is weer overzichtelijk.
Nou zou het zo fijn zijn dat ik het opgeruimd kan houden, maar die illusie heb ik niet meer.
pi_210900847
Mijn vader verhaalt altijd heel tongue in cheecky over de korfbal en ik zeg dan altijd dat ik graag eens mee ga, maar net de komende keer niet kan vanwege dat ene en dan gniffelen we O+
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 10:17:21 #293
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_210901032
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Hey, jij hier? :W
pi_210901095
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben daar heel slecht in. :D Of ik moet echt een leuk projectje hebben, een kastje opknappen ofzo.
pi_210901915
Grrr 2,5 jaar geleden een magnetron gekocht. Van de week stopte hij ermee, monteur laten komen en de printplaat is stuk. Kan een nieuwe in, incl arbeidsloon ben ik dan zo’n 150 euro kwijt. Toch maar weer kijken naar een nieuwe -O-
pi_210901931
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ook. Niet door jouw ouders maar door g :D Ik kijk overigens wel eens 'mee' als ik zit te lezen of iets op de iPad kijk, maar het kan me nooit langer dan hooguit een kwartier boeien.
pi_210901966
In de sportschool gister viel de joekel van een nieuwe digitale klok op.
Die hangt naast een grooote analoge klok.
En de stagiare legt uit dat zijn generatie nauwelijks nog analoog klok kan kijken 8)7
Dus laat ik hem trots mijn swatch zien met blanco wijzerplaat.
Dat was turen voor hem.

En thuis hangt er een grotere op de muur.
SPOILER
Leren kinderen dat niet meer?
pi_210901981
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Gisteren nog even gebruik gemaakt van de (nu verdwenen) opruimwoede die in mij stormde. De voorraadkast is weer overzichtelijk.
Nou zou het zo fijn zijn dat ik het opgeruimd kan houden, maar die illusie heb ik niet meer.
Collega is haar huis aan het opruimen.
(ik hoor niet anders, net als dat ze op een dieet is). Nu zei ik: ik wil wel helpen want ik hou niet van rommel dus mijn huis is altijd netjes (superschoon is een ander verhaal.. ik kan makkelijk 3 weken niet stofzuigen of zo :P )
Zegt ze: nou lief aangeboden maar als jij mijn werklaatje opruimt gooi je alles weg :o Dus dat gaat niet werken _O-

Nee, als je alles wil bewaren en dan ook nog eens op allerlei plekken, dus niet soort ding bij soort ding, dan wordt het chaos.
Ze weet niet eens meer wát ze allemaal bewaard.

Sallaint detail: zij doet de bestellingen :') Waardoor onze poli volgens mij een grote kostenpost moet zijn. De voorraadkasten liggen V.O.L. je kan 100x zeggen dat ze gewoon moet wachten en pas bestellen bij nog maar 2 stuks van iets, want we bestellen elke week!
Hopeloos :D
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 12:08:26 #299
35189 Troel
scherp en bot
pi_210902031
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 12:01 schreef AnneX het volgende:
In de sportschool gister viel de joekel van een nieuwe digitale klok op.
Die hangt naast een grooote analoge klok.
En de stagiare legt uit dat zijn generatie nauwelijks nog analoog klok kan kijken 8)7
Dus laat ik hem trots mijn swatch zien met blanco wijzerplaat.
Dat was turen voor hem.

En thuis hangt er een grotere op de muur.
SPOILER
Leren kinderen dat niet meer?
Die van mij hebben we dat nog wel meoten leren, maar die zijn inmiddels ook al weer bijna van de middelbare school af (die ene dan).

Hoor het wel steeds vaker dat men he tniet meer weet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 12:09:20 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_210902046
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 12:02 schreef Blues het volgende:

[..]
Collega is haar huis aan het opruimen.
(ik hoor niet anders, net als dat ze op een dieet is). Nu zei ik: ik wil wel helpen want ik hou niet van rommel dus mijn huis is altijd netjes (superschoon is een ander verhaal.. ik kan makkelijk 3 weken niet stofzuigen of zo :P )
Zegt ze: nou lief aangeboden maar als jij mijn werklaatje opruimt gooi je alles weg :o Dus dat gaat niet werken _O-

Nee, als je alles wil bewaren en dan ook nog eens op allerlei plekken, dus niet soort ding bij soort ding, dan wordt het chaos.
Ze weet niet eens meer wát ze allemaal bewaard.

Sallaint detail: zij doet de bestellingen :') Waardoor onze poli volgens mij een grote kostenpost moet zijn. De voorraadkasten liggen V.O.L. je kan 100x zeggen dat ze gewoon moet wachten en pas bestellen bij nog maar 2 stuks van iets, want we bestellen elke week!
Hopeloos :D
Wat is er mis met bestellen als er van iets nog 1 of 2 (afhankelijk van de doorloopsnelheid) over is? Alles vol is toch een beetje overkill lijkt me.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 12:09:25 #301
35189 Troel
scherp en bot
pi_210902047
En vol.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo