abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210875600
Eigen foto.

Sterkheidsbaas van alles.
pi_210875679
Eigen foto

Goedemorgen
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210875705
Oh er was al een nieuwe. Goed. Nog een keertje…

Ik herken wel heel erg dat gevoel van @Tele6, omdat je ergens ook - zeker als onzekere 20-jarige - je eigen prestaties moeilijk kunt toetsen dus weet je nooit zeker in hoeverre je cijfer gerelateerd is aan de inhoud of aan hoe iemand over je denkt. Sterker nog, het is toch heel goed gedocumenteerd dat knappe mensen voortdurend beter beoordeeld worden dan minder knappe? Je uiterlijk/uitstraling en hoe iemand dat beoordeelt is altijd van invloed. Op de uni zijn de beoordelaars altijd ouder en vaak man. Daardoor ben je als jonger mens sowieso kwetsbaarder maar ook begeerlijker en dat heeft een wisselwerking.

Ik heb iets vergelijkbaars meegemaakt met een scriptiebegeleider die nooit iets ‘fout’ heeft gedaan als in seksuele toespelingen maken of aan me zitten, maar wel met mij naar een concert wilde en uit eten (niet ‘toevallig op een congres samen iets eten’ maar echt een aparte afspraak maken) en uitgebreid ging praten over zijn recente scheiding enzo en dat heeft mij in een soort van verlamming gebracht waardoor ik een behoorlijke studievertraging heb opgelopen en mijn academische prestaties op een diep niveau wantrouwde. Ik heb mede daardoor nooit een stap gezet om zelf een promotieonderzoek te gaan doen terwijl dat op basis van mijn studie wel voor de hand lag. En ik heb dit nooit met iemand durven delen want ‘daar moet je tegen kunnen’ en ‘er is toch niks gebeurd’ en ‘misschien heb ik ook wel te aardig gedaan/te sexy kleren aangehad/te veel interesse getoond’ waardoor ik mezelf nog meer een loser voelde en die studievertraging alleen maar meer opliep.

Ik denk niet dat dit helemaal en alleen aan die meneer te wijten is, ik was ook algeheel onzeker over de grote wereld buiten het studeergebeuren enzo, en ik ben heel blij met waar ik nu ben, maar het heeft een hele grote en bepalende rol gespeeld.
En dat is ook het verneukeratieve.
Dat je aan jezelf gaat twijfelen.
Meer dan zou moeten.
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:21:16 #4
63722 z80
I fink you freaky
pi_210875748
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:29 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dat is toch met al die beurzen? Daar kijken en dan zevendehands proberen te kopen
Ideeën opdoen en verwonderen dat er een oplossing jou mogelijk probleem bestaat.
Om vervolgens zo goedkoop mogelijk de oplossing in handen te krijgen.
Was met de computer, elektronica, oldtimer beurs ook zo. Als je niet weet dat het bestaat of hoe het heet ga je er ook niet op zoeken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_210876107
Ha, nu denk ik te weten wat een / de topic pointer is! Goed gedaan!👍🏼

Over het staartje van vorig topic heb ik wel wat.
Veel gezien. Veel gehoord. Veel verbazing. En ik kon en kan er niets mee.

Wat een rottigheid als het nu twijfel brengt bij bijv. Tele6.
Het zijn en blijven jóuw prestaties ondanks een klojo van begeleider.
pi_210876114
Eigen foto

Wat vinden jullie van dit in mijn ouwe zooi hervonden pareltje? Een luchtig kinderboek met de onschuldige titel Jezus vertelt over de goudstukken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210876149
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:58 schreef Vanyel het volgende:
Eigen foto
[ afbeelding ]

Wat vinden jullie van dit in mijn ouwe zooi hervonden pareltje? Een luchtig kinderboek met de onschuldige titel Jezus vertelt over de goudstukken.
Beter ging Jezus dat arme gebochelde kind redden en hielp hij hem of haar en passant even van de bochel af, goedzak als hij was.
Spoilers!
pi_210876227
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Beter ging Jezus dat arme gebochelde kind redden en hielp hij hem of haar en passant even van de bochel af, goedzak als hij was.
Ik weet niet meer hoe het eindigde en het is net in der kliko beland, omdat mrs V het obv p1 ongeschikt acht voor onze kindertjes.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 11:22:04 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210876351
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:29 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dat is toch met al die beurzen? Daar kijken en dan zevendehands proberen te kopen
Jij hebt ook nieuwe motoren geprobeerd toch? :P

Op de beurs die ik regelmatig bezoek is overigens weinig nieuws te koop :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:28:07 #10
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210876389
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:22 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Jij hebt ook nieuwe motoren geprobeerd toch? :P

Op de beurs die ik regelmatig bezoek is overigens weinig nieuws te koop :P
Nee het uit de showroom rijden en dan meteen een paar 1000 euro afschrijven trekt mij niet, ik heb echt alleen tweedehandsjes bekeken. Dit is een vierdehandsje.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:36:26 #11
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210876443
Oef.. slapen op ern kamer met 2 snoeren waarvan 1 de hele nacht heeft liggen snurken..ik word er nog niet helemaal zen van :o
Hopelijk vanavond zo moe dat ik als eerste in slaap val.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:37:09 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210876453
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:36 schreef Barreltje het volgende:
Oef.. slapen op ern kamer met 2 snoeren waarvan 1 de hele nacht heeft liggen snurken..ik word er nog niet helemaal zen van :o
Wat voor oord ben je beland dan dat je met snoeren moet slapen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:38:42 #13
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210876464
Essent maakt er toch een beetje een potje van nu met al die extreme gasprijzen...

In juni kreeg ik al bericht dat ze gestopt waren met innen van het voorschotbedrag omdat het waarschijnlijk wel te veel zou zijn, en nu krijg ik ook nog 450,- terug...
En de rente dan?
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:59:51 #14
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210876642
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:36 schreef Barreltje het volgende:
Snoeren als in Hoeren, Snoeren, Taxi rijden?
pi_210876997
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik weet niet meer hoe het eindigde en het is net in der kliko beland, omdat mrs V het obv p1 ongeschikt acht voor onze kindertjes.
Alleen op basis van p1? O-)

(voor mij zou de titel al genoeg zijn voor een enkeltje kliko)
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:34:46 #16
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210877063
Ik zou zoiets liever als aanmaak voor een fikkie gebruiken.
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:51:28 #17
63722 z80
I fink you freaky
pi_210877354
Zo te horen is de was machine klaar. Even de was ophangen en dan kijken of buiten nog bestaat.
pi_210877373
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:51 schreef z80 het volgende:
Zo te horen is de was machine klaar. Even de was ophangen en dan kijken of buiten nog bestaat.
Dit :)
pi_210877452
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Snoeren als in Hoeren, Snoeren, Taxi rijden?
Nee zij wilde het ook wel obv de titel, maar ik riep dat ik het vroeger haske leukae fantasy vond, dus dat we ff moesten kijken hoe het ook weer ging.

Dat viel toch wat tegen.
  zondag 8 oktober 2023 @ 13:00:27 #20
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210877464
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nee zij wilde het ook wel obv de titel, maar ik riep dat ik het vroeger haske leukae fantasy vond, dus dat we ff moesten kijken hoe het ook weer ging.

Dat viel toch wat tegen.
Ik snap "Snurkende snoeren" niet
  zondag 8 oktober 2023 @ 13:05:59 #21
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210877555
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:58 schreef Vanyel het volgende:
Eigen foto
[ afbeelding ]

Ik moet denken aan de gebochelde die bij Jezus kwam en zich beklaagde. Geef maar hier, en poef weg was zijn bochel. Hij vertelde dit aan een andere bochelaar, ook deze ging naar Jezus en beklaagde zich over zijn bochel. Geef maar hier zei Jezus en poef, weg was zijn bochel. Beide ex-bochelaars vierden dit in de taverne van de manke. De manke vroeg hen wat er te vieren was. Beide vertelden hem van het wonder dat Jezus voor hun verricht had. De volgende dag ging de Manke in de hoop op hulp van Jezus naar deze toe, en deed zijn lament over het hebben van maar één been. Okay zei Jezus, hier heb je twee bochels. Poef.
  zondag 8 oktober 2023 @ 13:13:44 #22
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210877637
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 13:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik snap "Snurkende snoeren" niet
Vanyel schreef dat niet :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 8 oktober 2023 @ 13:19:02 #23
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210877684
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 13:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Vanyel schreef dat niet :P
I Know, dat was barreltje
pi_210877702
Hockeyen om 9.30 voelde even alsof ik weer 10 was :O

Daarna nog even naar de club, en nu languit op de bank. Ben kapot :Z
pi_210878170
Gezwommen, wasje buiten gehangen, kritische mail geschreven, nieuw kandidaat bestuurslid geregeld. Best actief wel.
Nu klaar, op bank, onder kat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210878663
We zijn nog niet uit de alles gaat kapot-fase :') Vandaag de haspel, het verlengsnoer en de bosmaaier. De bosmaaier is weer gemaakt gelukkig.

We zijn een border aan het aanleggen. Gezamenlijk 2 keer moe, 1 keer rugpijn, 1 keer hoofdpijn, 1 keer spierpijn overal en 2 keer niet enorm vrolijk. Maar het gaat niet eens heel slecht eigenlijk. Ben er een beetje verbaasd over.

Verder heb ik maar weer eens tomaten, frambozen en bonen geoogst. Die hadden we nog niet genoeg :')
Spoilers!
pi_210879053
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 14:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn nog niet uit de alles gaat kapot-fase :') Vandaag de haspel, het verlengsnoer en de bosmaaier. De bosmaaier is weer gemaakt gelukkig.

We zijn een border aan het aanleggen. Gezamenlijk 2 keer moe, 1 keer rugpijn, 1 keer hoofdpijn, 1 keer spierpijn overal en 2 keer niet enorm vrolijk. Maar het gaat niet eens heel slecht eigenlijk. Ben er een beetje verbaasd over.

Verder heb ik maar weer eens tomaten, frambozen en bonen geoogst. Die hadden we nog niet genoeg :')
Sommige mensen willen een inloopkast / kamer.
Vermoedelijk word jij blijer van een vooraadkamer / magazijn met climate conditions.

Ook een kritische mail met een inventarisatie van rammelende, piepende, schurende, rammelende goederentreinen. Naar pro rail.
Dat wilde de man graag weten. Check.
pi_210880645
Wie heeft er een reisje Parijs rond Kerstmis geboekt!? Het was ik. *O*
pi_210880676
En er staat een goede lading erwtensoep alvast klaar voor morgenavond. :9
pi_210880938
Er pruttelt hier een kip kerrieschotel voor straks en ik zit nu aan een Texels Bockje :9
pi_210881185
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 14:58 schreef AnneX het volgende:

[..]
Sommige mensen willen een inloopkast / kamer.
Vermoedelijk word jij blijer van een vooraadkamer / magazijn met climate conditions.

Ook een kritische mail met een inventarisatie van rammelende, piepende, schurende, rammelende goederentreinen. Naar pro rail.
Dat wilde de man graag weten. Check.
Graag zo'n pantry als bij Masterchef Australia O+ Als we ooit een stuk aan het huis bouwen komt er zeker een koude kast.

Is het zo erg bij jullie met goederentreinen? Die kunnen echt een rotlawaai maken.
Spoilers!
pi_210881540
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 14:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

Wij zijn ook bezig geweest in de tuin. De voortuin gaat leeg (en wordt daarna weer gevuld) en we wilden wat planten verplaatsen voordat alles leeggetrokken wordt. In de achtertuin heb ik biologische aliums en botanische tulpjes geplant. Nu ligt er een pompoen te roosteren in de oven en ben ik gaar.
pi_210882392
Mogguh!

Ik ben net wakker. Zo eens ‘ontbijten’ met linzen van Otto :D

Mijn bochel ben ik nooit vanaf gekomen. Maar goed, je kunt niet alles hebben.
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:20:59 #34
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210882472
quote:
7s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:14 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Je kan in jouw geval niet zeggen dat je het niet hebt geprobeerd...
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 18:47:26 #35
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210882826
Even wezen kijken bij het oldtimer hakselen. Wel grappig, lui die het organiseren lopen er zelf ook bij als in de tijd dat die machines nieuw waren. Stofjas, klepmuts en houten klompen.

Denk dat ik een hele mooie foto heb gemaakt. Een van de bovengenoemde lui had z'n dochtertjes van ik denk ergens tussen de 2 en 4 in twee gelijke jurkjes bij hem in de trekker. Één van die meisjes leek stierlijk verveeld en had d'r handen en gezicht tegen het raam aan :D

Een Rolleiflex levert ook best wat aanspraak op :D Wel jammer dat eentje na een kwartier refereerde naar "m'n vriend" :+
pi_210882922
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:37 schreef fietsie het volgende:

Wat voor oord ben je beland dan dat je met snoeren moet slapen?
The matrix?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 8 oktober 2023 @ 19:03:50 #37
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210883163
Was ook heel warm ja
  zondag 8 oktober 2023 @ 19:05:46 #38
63722 z80
I fink you freaky
pi_210883259
Tikkie jij bent af.
pi_210883659
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:15 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Wij zijn ook bezig geweest in de tuin. De voortuin gaat leeg (en wordt daarna weer gevuld) en we wilden wat planten verplaatsen voordat alles leeggetrokken wordt. In de achtertuin heb ik biologische aliums en botanische tulpjes geplant. Nu ligt er een pompoen te roosteren in de oven en ben ik gaar.
Nieuwe voortuin, leuk!

Pompoenboks, hier ligt hij op de barbecue.
Spoilers!
pi_210883689
Ik maakte voor vanavond pompoen, voor ergens komende week stamppot, voor morgen en overmorgen lunchsalade met bonen en tomaten uit de oven, voor de vrouw kikkererwtenpap voor een paar dagen ontbijt en voor baby knolselderij-aardappel-, pompoen-aardappel-, pompoen-cannelinibonen-, en pompoen-aardappel-cannelinibonenhapjes. Heb wel even genoeg gekookt :%
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210883738
En ik heb morgen een teamuitje met avondeten en ik hoop dat ik de kolflogistiek getackeld heb :D Ik sliep gisteren pas tegen 23 uur en stond vanochtend om half 9 weer op het sportveld dus ik wil eigenlijk vroeg naar bed vandaag en morgen :+
pi_210883775
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 19:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ik maakte voor vanavond pompoen, voor ergens komende week stamppot, voor morgen en overmorgen lunchsalade met bonen en tomaten uit de oven, voor de vrouw kikkererwtenpap voor een paar dagen ontbijt en voor baby knolselderij-aardappel-, pompoen-aardappel-, pompoen-cannelinibonen-, en pompoen-aardappel-cannelinibonenhapjes. Heb wel even genoeg gekookt :%
Zo dan _O_
Spoilers!
pi_210883789
Mission accomplished. Wilde mijn grote stapel administratie eens doornemen en veel weggooien (sommige dingen krijg je zowel op papier als digitaal). Er is veel weg en bijna alles is opgeruimd. Moet alleen nog wat dingen van VWN doornemen, dinsdag krijg ik informatie over de IOAW dus kan ik daar ook alles bij elkaar doen (en dingen inscannen)
Net ook heel lekker gegeten, een pakket van AH (zoete aardappel stamppot) maar ipv rookworst stukjes chorizo. Had nl. het verkeerde pakket gekocht waar chorizo bij moest. Blij dat ik nog 2-3 porties heb.

Heeft @Lucky_Strike het over een pantry, zo noemen wij in het gebouw de keukenkast. Best wel een flinke ruimte (2x 1,20) en dat is het volgende op het opruimlijstje. Volgens mij kan daar heel veel beter neergezet worden of weg.
We have far more in common than that which devides us..
pi_210883974
Productieve dag voor @Lucky_Strike en @Tuindier in de tuin _O_ en voor @Clubsoda in de keuken _O_

@Kaatje1 goed bezig met de administratie!

Hockeyen was best intensief, tijdens de wedstrijd weer meer last van mn vlekje en koppijn en die koppijn heb ik eigenlijk de hele dag gehouden. Had om 9u paracetamol genomen maar die begon pas te werken toen de wedstrijd al over de helft was, en net toch maar weer genomen, hopelijk helpt dat wat. Hopelijk goede nacht straks en dat het morgen dan weer stuk beter is! Want het ging tot vandaag juist elke dag stukje beter.

Gelukkig redelijk rustig wat werk betreft morgen, moet wel wat dingen doen (scripties nakijken) maar dat is gewoon vanuit huis, en maar één online meeting.
pi_210884343
Vanavond zag ik een stukje hockeywedstrijd van SCHC - Amsterdam.
Was leuk om te zien weer eens. w/

Vervelend hoor Vlinder: dat gedoe met hoofd en ogen. -O-
Sporten hoort toch te ontspannen.
  zondag 8 oktober 2023 @ 20:00:04 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210884571
Hmz... stel een vliegtuig landt om 0:30 op Schiphol.

Is het dan realistisch te veronderstellen dat de (gecharterde) bus om 02:00 vertrekt vanaf de terminal?
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 20:05:35 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210884698
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 20:00 schreef fietsie het volgende:
Hmz... stel een vliegtuig landt om 0:30 op Schiphol.

Is het dan realistisch te veronderstellen dat de (gecharterde) bus om 02:00 vertrekt vanaf de terminal?
Als alles goed gaat, wel al eerder denk ik.
  zondag 8 oktober 2023 @ 20:06:49 #48
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210884729
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 20:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Als alles goed gaat, wel al eerder denk ik.
Hmz.Dan zijn ze 4:20 hier.. lekker tijdstip
pi_210885216
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 20:06 schreef fietsie het volgende:

[..]
Of eerder *O*

Wie krijg je op bezoek?

We aten net je kipvleugels met een marinade geïnspireerd op die van @LeeHarveyOswald :9~
Spoilers!
  zondag 8 oktober 2023 @ 20:31:55 #50
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210885229
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 20:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Of eerder *O*

Wie krijg je op bezoek?

We aten net je kipvleugels met een marinade geïnspireerd op die van @:leeharveyoswald :9~
Eega was zonnen in Kroatie en vliegt nu terug
  zondag 8 oktober 2023 @ 20:33:04 #51
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210885258
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 20:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

We aten net je kipvleugels met een marinade geïnspireerd op die van @:leeharveyoswald :9~
Fijn dat ze lekker waren :) Hier kipgehakt balletjes van dezelfde kip
pi_210885389
Nou dit was niet het beste festival ever.....
Echt heel rustig. Bij iedereen dus het was wel gedeelde smart en uiteindelijk was het wel erg gezellig met de brouwers onderling.
  zondag 8 oktober 2023 @ 20:38:47 #53
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210885424
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 20:37 schreef Sarabi het volgende:
Nou dit was niet het beste festival ever.....
Echt heel rustig. Bij iedereen dus het was wel gedeelde smart en uiteindelijk was het wel erg gezellig met de brouwers onderling.
Dus er was ook wel wat gelegenheid elkaars waren te testen ?
pi_210885538
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 20:33 schreef fietsie het volgende:

[..]
Fijn dat ze lekker waren :) Hier kipgehakt balletjes van dezelfde kip
Ook lekker :9

Fijn dat Eega straks weer terug is :)
Spoilers!
pi_210885553
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 20:38 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dus er was ook wel wat gelegenheid elkaars waren te testen ?
Dat sowieso :D

Ondertussen ook alle omzet weer uitgegeven aan een fles mede van een van de brouwers.
pi_210885711
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 19:05 schreef z80 het volgende:
Tikkie jij bent af.
Hehe ja. Was weer mooi.
Spoilers!
  zondag 8 oktober 2023 @ 20:54:40 #57
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210885812
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 20:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hehe ja. Was weer mooi.
Vooral dat Toto dan vanaf buiten het circuit moet ingrijpen...
pi_210885836
Nog weer 50 km fietsen, check. Was mooie avond.

@Sarabi jammer van het tegenvallende bezoek!
@Clubsoda wat een werk zeg :o
@Tuindier tulpjes geplant O+ O+
pi_210885840
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 20:54 schreef fietsie het volgende:

[..]
Vooral dat Toto dan vanaf buiten het circuit moet ingrijpen...
Hehe ja. Wat een kleuter blijft het toch.
Spoilers!
pi_210886536
@Lucky_Strike ik had je nog een DM gestuurd :)
pi_210887445
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 20:06 schreef fietsie het volgende:

[..]
Uurtje later dan ik gisteren mijn avondeten had :')
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_210887626
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 21:35 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Lucky_Strike ik had je nog een DM gestuurd :)
Je antwoorden staat op de to do lijst. Had er even geen ruimte voor.
Spoilers!
pi_210888530
Ik moest aan Candaasje denken :@

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 9 oktober 2023 @ 07:09:56 #64
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210889035
c_/
pi_210889245
Goedemorgen allemaal :W groetjes uit Hoek van Holland. Ik was dus onderweg naar de nachttrein naar Schotland maar toen ik eenmaal in Londen was, werd de nachttrein opgeheven. Geen vakantie dus. Over een paar uurtjes weer thuis.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 9 oktober 2023 @ 08:04:26 #67
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210889255
Goedemorgen… c_/

Ook wedstrijd 2 is gisteren gewonnen.
Daarna doorgesjeesd naar een verjaardag waar als verrassing een compleet BBQ catering team ons op stond te wachten en heerlijke stukken vlees aan het bereiden was.
Mudje vol weer naar huis en daarna als een os in slaap gevallen, ik was voor het eerst sinds lange tijd echt moe…
  maandag 9 oktober 2023 @ 08:04:58 #68
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210889258
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allemaal :W groetjes uit Hoek van Holland. Ik was dus onderweg naar de nachttrein naar Schotland maar toen ik eenmaal in Londen was, werd de nachttrein opgeheven. Geen vakantie dus. Over een paar uurtjes weer thuis.
Huh?
pi_210889312
Mogge!
Wat een verhaal @Dr_Flash Door stakingen of zo?
pi_210889313
quote:
Waren er geen andere reismogelijkheden?
pi_210889472
quote:
Blijf dan gewoon in Londen en omgeving leuke dingen doen, gekkie :T
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 09:10:06 #72
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210889662
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Waren er geen andere reismogelijkheden?
Als de Caledonian Sleeper de reden voor de reis is niet lijkt me ;)
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 09:10:52 #73
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210889667
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Wat een verhaal @:Dr_flash Door stakingen of zo?
pi_210890032
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:50 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Blijf dan gewoon in Londen en omgeving leuke dingen doen, gekkie :T
Ja last minute even een hotelletje regelen in Londen. Met jou kun je lachen.
pi_210890039
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Wat een verhaal @:Dr_flash Door stakingen of zo?
Nee noodweer. Het heeft echt overdreven hard geregend daar. Nou ja plaatje van Ludolf zegt het wel.
pi_210890066
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Londen is geen dorp met maar 1 herberg, dat moet lukken. Misschien niet met zwembad en schnitzel met jagersaus maar volgens mij zie je teveel beren op de weg. o|O
pi_210890095
Geef even je creditcard gegevens
pi_210890112
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nee noodweer. Het heeft echt overdreven hard geregend daar. Nou ja plaatje van Ludolf zegt het wel.
Ik zie het probleem niet, gewoon je raampje in de trein dichthouden en je droge sokken in het bagagerek leggen.
pi_210890136
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ik zie het probleem niet, gewoon je raampje in de trein dichthouden en je droge sokken in het bagagerek leggen.
Ja leuk
pi_210890216
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Jij spaart toch biljetjes? Dan is een last-minute in Londen geen probleem lijkt mij :+
pi_210890248
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:21 schreef yinu het volgende:

[..]
Jij spaart toch biljetjes? Dan is een last-minute in Londen geen probleem lijkt mij :+
Ja niet om ze uit te geven natuurlijk he :+

Trouwens het meeste wordt toch niet geaccepteerd :P
  maandag 9 oktober 2023 @ 10:36:58 #82
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210890366
Ahh dat is balen @Dr_Flash! Krijg je wel het geld terug voor het niet afgelegde deel van de reis?
pi_210890456
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:36 schreef Morgane89 het volgende:
Ahh dat is balen @:Dr_Flash! Krijg je wel het geld terug voor het niet afgelegde deel van de reis?
Ja dat wel. En driekwart van mijn hotel hopelijk. Maar de meeste al geboekte activiteiten ben ik ook kwijt.
pi_210890690
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja dat wel. En driekwart van mijn hotel hopelijk. Maar de meeste al geboekte activiteiten ben ik ook kwijt.
Wat zuur -O-
pi_210891114
quote:
Mogguh!

Lag jij ook aan de tafel vastgeketend's nachts? :o
pi_210891142
quote:
Mogguh!

quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 19:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ik hou heus veel van kikkererwten maar dit klinkt toch een partij ranzig :M
pi_210891144
Moeten we bidkring voor Candaasje?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210891165
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]
[..]
Ja, dat snap ik en mijn ding is het ook niet, maar het is wel minder vies dan het klinkt :+
pi_210891314
quote:

[..]
[..]
Niet heerliedepeerlie?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_210891368
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nee dat gelukkig niet. ::D In het maandelijkse papieren blaadje voor en door lotgenoten vond je af en toe daar wel enge verhalen over terug; 3 maanden in tractie moeten ‘liggen’ enzo :X

quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 11:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Moeten we bidkring voor Candaasje?
Oh, dat kwamen de Jehova’s vanmorgen doen. (Ze zijn hier nogal volhardend. ) Ik zat nog in de auto , ben maar even blijven zitten . Geen zin in dat soort nonsens na een lange en drukke nacht :{w
pi_210891369
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Sjonge…wat veel! Water!
Succes met de terugreis!

Twintig mensen in de wacht = een uurtje om een functie onderzoek af te spreken.
Mevrouw begint om te zeggen, dat het al vanaf 8 uur zo is. “Gekkenhuis”.
“Of het systeem meewerkt”…Nieuw systeem is week buiten dienst geweest en nu weer in bedrijf. Vandaag.
Edit: gelukt.
pi_210891456
quote:

[..]
[..]
Natte hummus? :D
pi_210891464
Het zout is meeverkocht met de bakkerij, dus ik moet zo zout kopen :')

En dan maar even het broodbakken in de oven topic omhoog schoppen. :P
pi_210891466
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Natte hummus? :D
IN JE BROEKJE
pi_210891468
En ik had hooch op het desem, dat is toch zeker wel tien jaar geleden dat dat gebeurde.
pi_210891650
quote:
11s.gif Op maandag 9 oktober 2023 09:10 schreef derLudolf het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Oef, best een goede reden om niet te rijden.
pi_210891668
Wat kut, @Dr_Flash! -O-
pi_210891688
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:24 schreef AnneX het volgende:

[..]
Sjonge…wat veel! Water!
Succes met de terugreis!

Ben inmiddels weer thuis :) Heel die nachttrein was geannuleerd dus ik ben nooit verder dan Londen gekomen.
pi_210891775
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Jouw vakanties en water combineren niet echt he -O- (eerst boort, nu trein).
Jammer van je activiteiten ook!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 13:07:08 #100
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210891784
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 13:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Jouw vakanties en water combineren niet echt he -O- (eerst boort, nu trein).
Jammer van je activiteiten ook!
Hé, dat is al de zoveelste keer dat ik dat lees :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')