Ideeën opdoen en verwonderen dat er een oplossing jou mogelijk probleem bestaat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is toch met al die beurzen? Daar kijken en dan zevendehands proberen te kopen
Beter ging Jezus dat arme gebochelde kind redden en hielp hij hem of haar en passant even van de bochel af, goedzak als hij was.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:58 schreef Vanyel het volgende:
Eigen foto
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van dit in mijn ouwe zooi hervonden pareltje? Een luchtig kinderboek met de onschuldige titel Jezus vertelt over de goudstukken.
Ik weet niet meer hoe het eindigde en het is net in der kliko beland, omdat mrs V het obv p1 ongeschikt acht voor onze kindertjes.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Beter ging Jezus dat arme gebochelde kind redden en hielp hij hem of haar en passant even van de bochel af, goedzak als hij was.
Jij hebt ook nieuwe motoren geprobeerd toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is toch met al die beurzen? Daar kijken en dan zevendehands proberen te kopen
Nee het uit de showroom rijden en dan meteen een paar 1000 euro afschrijven trekt mij niet, ik heb echt alleen tweedehandsjes bekeken. Dit is een vierdehandsje.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij hebt ook nieuwe motoren geprobeerd toch?![]()
Op de beurs die ik regelmatig bezoek is overigens weinig nieuws te koop
Wat voor oord ben je beland dan dat je met snoeren moet slapen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:36 schreef Barreltje het volgende:
Oef.. slapen op ern kamer met 2 snoeren waarvan 1 de hele nacht heeft liggen snurken..ik word er nog niet helemaal zen van![]()
Hopelijk vanavond zo moe dat ik als eerste in slaap val..
Snoeren als in Hoeren, Snoeren, Taxi rijden?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:36 schreef Barreltje het volgende:
Oef.. slapen op ern kamer met 2 snoeren waarvan 1 de hele nacht heeft liggen snurken..ik word er nog niet helemaal zen van![]()
Hopelijk vanavond zo moe dat ik als eerste in slaap val..
Alleen op basis van p1?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het eindigde en het is net in der kliko beland, omdat mrs V het obv p1 ongeschikt acht voor onze kindertjes.
Ditquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:51 schreef z80 het volgende:
Zo te horen is de was machine klaar. Even de was ophangen en dan kijken of buiten nog bestaat.
Nee zij wilde het ook wel obv de titel, maar ik riep dat ik het vroeger haske leukae fantasy vond, dus dat we ff moesten kijken hoe het ook weer ging.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Snoeren als in Hoeren, Snoeren, Taxi rijden?
Ik snap "Snurkende snoeren" nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee zij wilde het ook wel obv de titel, maar ik riep dat ik het vroeger haske leukae fantasy vond, dus dat we ff moesten kijken hoe het ook weer ging.
Dat viel toch wat tegen.
Ik moet denken aan de gebochelde die bij Jezus kwam en zich beklaagde. Geef maar hier, en poef weg was zijn bochel. Hij vertelde dit aan een andere bochelaar, ook deze ging naar Jezus en beklaagde zich over zijn bochel. Geef maar hier zei Jezus en poef, weg was zijn bochel. Beide ex-bochelaars vierden dit in de taverne van de manke. De manke vroeg hen wat er te vieren was. Beide vertelden hem van het wonder dat Jezus voor hun verricht had. De volgende dag ging de Manke in de hoop op hulp van Jezus naar deze toe, en deed zijn lament over het hebben van maar één been. Okay zei Jezus, hier heb je twee bochels. Poef.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:58 schreef Vanyel het volgende:
Eigen foto
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van dit in mijn ouwe zooi hervonden pareltje? Een luchtig kinderboek met de onschuldige titel Jezus vertelt over de goudstukken.
Vanyel schreef dat nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik snap "Snurkende snoeren" niet
Sommige mensen willen een inloopkast / kamer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn nog niet uit de alles gaat kapot-faseVandaag de haspel, het verlengsnoer en de bosmaaier. De bosmaaier is weer gemaakt gelukkig.
We zijn een border aan het aanleggen. Gezamenlijk 2 keer moe, 1 keer rugpijn, 1 keer hoofdpijn, 1 keer spierpijn overal en 2 keer niet enorm vrolijk. Maar het gaat niet eens heel slecht eigenlijk. Ben er een beetje verbaasd over.
Verder heb ik maar weer eens tomaten, frambozen en bonen geoogst. Die hadden we nog niet genoeg
Graag zo'n pantry als bij Masterchef Australiaquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sommige mensen willen een inloopkast / kamer.
Vermoedelijk word jij blijer van een vooraadkamer / magazijn met climate conditions.
Ook een kritische mail met een inventarisatie van rammelende, piepende, schurende, rammelende goederentreinen. Naar pro rail.
Dat wilde de man graag weten. Check.
Wij zijn ook bezig geweest in de tuin. De voortuin gaat leeg (en wordt daarna weer gevuld) en we wilden wat planten verplaatsen voordat alles leeggetrokken wordt. In de achtertuin heb ik biologische aliums en botanische tulpjes geplant. Nu ligt er een pompoen te roosteren in de oven en ben ik gaar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn nog niet uit de alles gaat kapot-faseVandaag de haspel, het verlengsnoer en de bosmaaier. De bosmaaier is weer gemaakt gelukkig.
We zijn een border aan het aanleggen. Gezamenlijk 2 keer moe, 1 keer rugpijn, 1 keer hoofdpijn, 1 keer spierpijn overal en 2 keer niet enorm vrolijk. Maar het gaat niet eens heel slecht eigenlijk. Ben er een beetje verbaasd over.
Verder heb ik maar weer eens tomaten, frambozen en bonen geoogst. Die hadden we nog niet genoeg
Je kan in jouw geval niet zeggen dat je het niet hebt geprobeerd...quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:14 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Ik ben net wakker. Zo eens ‘ontbijten’ met linzen van Otto![]()
Mijn bochel ben ik nooit vanaf gekomen. Maar goed, je kunt niet alles hebben.
The matrix?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:37 schreef fietsie het volgende:
Wat voor oord ben je beland dan dat je met snoeren moet slapen?
Nieuwe voortuin, leuk!quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:15 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Wij zijn ook bezig geweest in de tuin. De voortuin gaat leeg (en wordt daarna weer gevuld) en we wilden wat planten verplaatsen voordat alles leeggetrokken wordt. In de achtertuin heb ik biologische aliums en botanische tulpjes geplant. Nu ligt er een pompoen te roosteren in de oven en ben ik gaar.
Zo danquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ik maakte voor vanavond pompoen, voor ergens komende week stamppot, voor morgen en overmorgen lunchsalade met bonen en tomaten uit de oven, voor de vrouw kikkererwtenpap voor een paar dagen ontbijt en voor baby knolselderij-aardappel-, pompoen-aardappel-, pompoen-cannelinibonen-, en pompoen-aardappel-cannelinibonenhapjes. Heb wel even genoeg gekookt
Als alles goed gaat, wel al eerder denk ik.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:00 schreef fietsie het volgende:
Hmz... stel een vliegtuig landt om 0:30 op Schiphol.
Is het dan realistisch te veronderstellen dat de (gecharterde) bus om 02:00 vertrekt vanaf de terminal?
Hmz.Dan zijn ze 4:20 hier.. lekker tijdstipquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als alles goed gaat, wel al eerder denk ik.
Of eerderquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmz.Dan zijn ze 4:20 hier.. lekker tijdstip
Eega was zonnen in Kroatie en vliegt nu terugquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Of eerder![]()
Wie krijg je op bezoek?
We aten net je kipvleugels met een marinade geïnspireerd op die van @:leeharveyoswald
Fijn dat ze lekker warenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
We aten net je kipvleugels met een marinade geïnspireerd op die van @:leeharveyoswald
Dus er was ook wel wat gelegenheid elkaars waren te testen ?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:37 schreef Sarabi het volgende:
Nou dit was niet het beste festival ever.....
Echt heel rustig. Bij iedereen dus het was wel gedeelde smart en uiteindelijk was het wel erg gezellig met de brouwers onderling.
Ook lekkerquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Fijn dat ze lekker warenHier kipgehakt balletjes van dezelfde kip
Dat sowiesoquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dus er was ook wel wat gelegenheid elkaars waren te testen ?
Vooral dat Toto dan vanaf buiten het circuit moet ingrijpen...quote:
Hehe ja. Wat een kleuter blijft het toch.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vooral dat Toto dan vanaf buiten het circuit moet ingrijpen...
Uurtje later dan ik gisteren mijn avondeten hadquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmz.Dan zijn ze 4:20 hier.. lekker tijdstip
Je antwoorden staat op de to do lijst. Had er even geen ruimte voor.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:35 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Lucky_Strike ik had je nog een DM gestuurd
Huh?quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allemaalgroetjes uit Hoek van Holland. Ik was dus onderweg naar de nachttrein naar Schotland maar toen ik eenmaal in Londen was, werd de nachttrein opgeheven. Geen vakantie dus. Over een paar uurtjes weer thuis.
Waren er geen andere reismogelijkheden?quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allemaalgroetjes uit Hoek van Holland. Ik was dus onderweg naar de nachttrein naar Schotland maar toen ik eenmaal in Londen was, werd de nachttrein opgeheven. Geen vakantie dus. Over een paar uurtjes weer thuis.
Blijf dan gewoon in Londen en omgeving leuke dingen doen, gekkiequote:Op maandag 9 oktober 2023 08:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Als de Caledonian Sleeper de reden voor de reis is niet lijkt mequote:Op maandag 9 oktober 2023 08:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waren er geen andere reismogelijkheden?
quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Wat een verhaal @:Dr_flash Door stakingen of zo?
Ja last minute even een hotelletje regelen in Londen. Met jou kun je lachen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:50 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Blijf dan gewoon in Londen en omgeving leuke dingen doen, gekkie
Nee noodweer. Het heeft echt overdreven hard geregend daar. Nou ja plaatje van Ludolf zegt het wel.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Wat een verhaal @:Dr_flash Door stakingen of zo?
Londen is geen dorp met maar 1 herberg, dat moet lukken. Misschien niet met zwembad en schnitzel met jagersaus maar volgens mij zie je teveel beren op de weg.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja last minute even een hotelletje regelen in Londen. Met jou kun je lachen.
Ik zie het probleem niet, gewoon je raampje in de trein dichthouden en je droge sokken in het bagagerek leggen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee noodweer. Het heeft echt overdreven hard geregend daar. Nou ja plaatje van Ludolf zegt het wel.
Ja leukquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, gewoon je raampje in de trein dichthouden en je droge sokken in het bagagerek leggen.
Jij spaart toch biljetjes? Dan is een last-minute in Londen geen probleem lijkt mijquote:Op maandag 9 oktober 2023 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja last minute even een hotelletje regelen in Londen. Met jou kun je lachen.
Ja niet om ze uit te geven natuurlijk hequote:Op maandag 9 oktober 2023 10:21 schreef yinu het volgende:
[..]
Jij spaart toch biljetjes? Dan is een last-minute in Londen geen probleem lijkt mij
Ja dat wel. En driekwart van mijn hotel hopelijk. Maar de meeste al geboekte activiteiten ben ik ook kwijt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:36 schreef Morgane89 het volgende:
Ahh dat is balen @:Dr_Flash! Krijg je wel het geld terug voor het niet afgelegde deel van de reis?
Wat zuurquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat wel. En driekwart van mijn hotel hopelijk. Maar de meeste al geboekte activiteiten ben ik ook kwijt.
Lag jij ook aan de tafel vastgeketend's nachts?quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:14 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Lag jij ook aan de tafel vastgeketend's nachts?quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:14 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Ik hou heus veel van kikkererwten maar dit klinkt toch een partij ranzigquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ik maakte voor vanavond pompoen, voor ergens komende week stamppot, voor morgen en overmorgen lunchsalade met bonen en tomaten uit de oven, voor de vrouw kikkererwtenpap voor een paar dagen ontbijt en voor baby knolselderij-aardappel-, pompoen-aardappel-, pompoen-cannelinibonen-, en pompoen-aardappel-cannelinibonenhapjes. Heb wel even genoeg gekookt
Ja, dat snap ik en mijn ding is het ook niet, maar het is wel minder vies dan het klinktquote:Op maandag 9 oktober 2023 11:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lag jij ook aan de tafel vastgeketend's nachts?
[..]
Ik hou heus veel van kikkererwten maar dit klinkt toch een partij ranzig
Niet heerliedepeerlie?quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Nee dat gelukkig niet. ::D In het maandelijkse papieren blaadje voor en door lotgenoten vond je af en toe daar wel enge verhalen over terug; 3 maanden in tractie moeten ‘liggen’ enzoquote:Op maandag 9 oktober 2023 11:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh, dat kwamen de Jehova’s vanmorgen doen. (Ze zijn hier nogal volhardend. ) Ik zat nog in de auto , ben maar even blijven zitten . Geen zin in dat soort nonsens na een lange en drukke nachtquote:Op maandag 9 oktober 2023 11:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Moeten we bidkring voor Candaasje?
Sjonge…wat veel! Water!quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee noodweer. Het heeft echt overdreven hard geregend daar. Nou ja plaatje van Ludolf zegt het wel.
Natte hummus?quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
IN JE BROEKJEquote:
Oef, best een goede reden om niet te rijden.quote:
Ben inmiddels weer thuisquote:Op maandag 9 oktober 2023 12:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sjonge…wat veel! Water!
Succes met de terugreis!
Jouw vakanties en water combineren niet echt hequote:Op maandag 9 oktober 2023 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat wel. En driekwart van mijn hotel hopelijk. Maar de meeste al geboekte activiteiten ben ik ook kwijt.
Hé, dat is al de zoveelste keer dat ik dat leesquote:Op maandag 9 oktober 2023 13:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jouw vakanties en water combineren niet echt he(eerst boort, nu trein).
Jammer van je activiteiten ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |